MARONES ABRIL 2022

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: RedBerry » dt. set. 21, 2021 7:38 pm

Hola!?

Hi ha alguna futura marona per l'abril?

Actualment estic de 10+3 i esperem 1fill/a per l'abril. Será el tercer si tot va be, encare que es el meu cinqué embaras.

Me esperat fins al limit per obrir el post esperan a veure si ho feia alguna altre pero ja no em puc resistir mes.

A veure si podem fer una miqueta de tribu!!

Us espero!
bliskibluski
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. maig 25, 2019 12:56 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: bliskibluski » dc. set. 22, 2021 7:16 am

Enhorabona! Jo en teoria el tinc pel maig però segur que hauré de tenir-lo a l'abril. També és el tercer. Ara estic de 8 setmanes.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: RedBerry » dj. set. 23, 2021 9:52 pm

Bona niiiit!

Bliskibluski pero quan et toca? La meva dpp es per el 16 d'abril. Que es van adelantar el altres dos parts? Com portes aquesta panxu amb tanta canalla? Vais boja jo.... quan et toca la próxima eco?

A veure si s'anima alguna altre mare!!

Pepos!
dolçaespera
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. jul. 29, 2016 7:00 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: dolçaespera » dv. set. 24, 2021 8:11 pm

Hola!!
Jo estic de 10+3 i també és el tercer fill!
Ai que bé que hi hagi més trimamis per aquí.
Jo m'he trobat bastant malament amb moltes nàusees però ja començo a veure la llum. Encara no he fet cap ecografia en aquest embaràs, esperem que tot estigui i vagi bé.
Espero anar compartint cosetes amb vosaltres i fer pinya!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: RedBerry » dl. set. 27, 2021 11:04 pm

Hola boniques!! :content:

Benvinguda dolçaespera!!
Per quan tens la primera eco? Quina es la teva dpp?

El vostres fills quan es portaran? Jo ara tinc un de 4a i la petita de 11 mesos, es portaran 18 mesos justos!
Per cert divendres ja tenim eco de les 12 setmanes. Es fa molt llarg la espera de eco en eco.
Fareu seguiment per ss o privat?

A veure si es va animan aixo! >.-<:

Pepos!
bliskibluski
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. maig 25, 2019 12:56 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: bliskibluski » dt. set. 28, 2021 9:54 pm

Ostres que bé, tres trimamis.

La meva data prevista és el 2 de maig però m'hauran de programar una cesàrea possiblement a les 37 setmanes.

Visc a Noruega i aquí només fan la eco de les 20 setmanes, tot i que aquesta vegada se'm considera de risc i potser me'n fan més, no ho sé. Jo encara tinc la sensació que no estic embarassada. Estic com sempre, la veritat.

A veure si al segon trimestre se us acaben els malestars, ja falta poc! I també falta menys per les properes ecos. Jo no tinc ecos, però divendres potser l'escolta la meva metgessa de família amb un doppler.

Els meus es porten 2 anys i 4 mesos i el mitjà amb el petit es portarà 2 anys i 1 mes.
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: Lalicat » dc. set. 29, 2021 11:39 am

Bon dia a totes!

porto setmanes amb ganes d'escriure però volia esperar a la eco de les 12 setmanes per saber que tot va bé!

Em presento, ja he estat a un altre fil ja que venim del món de la RA. Vem tenir dificultats per aconseguir blastos (2 estimulacions) però finalment en la primera transferència hem aconseguit el nostre baby!!

Estic de 13+1, fins dilluns no vaig tenir la eco de les 12 setmanes així que estava pendent ( potser venint de RA, tens més pors encara) i per sort està tot perfecte i el resultat de les analítiques de les trisomies ha sortit tot de baix risc, així que genial.

Som una parella de 36 (ell) i jo 37, i és el nostre primer fill. Encara no sabem que és, a la pròxima segur que ho sabrem. Mentre vingui bé, ens dona igual!

La nostra DPP és el 5 d'abril, espero que no s'avanci ejej.

Espero que estigueu totes molt bé. Respecte a les molèsties, és arribar a la setmana 12, i marxem totes (almenys en el meu cas).

Seguim en contacte!
bliskibluski
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. maig 25, 2019 12:56 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: bliskibluski » dj. set. 30, 2021 7:33 am

Enhorabona Lalicat!

Què bé que us hagi funcionat, sou molt valents per passar per tot el que suposa fer reproducció assistida. Ara que el risc és més baix espero que pogueu gaudir més tranquils de l'embaràs.
Zebra
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 19, 2018 8:17 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: Zebra » ds. oct. 02, 2021 9:13 pm

Hola!!!
Finalment m'animo. Una marina d'Abril més!! Estic de 13+3. Ja tenim un fill que d'aquí 20 dies fa 4 anys!!!
Vivim als Estats Units, i el nostre primer fill ja va néixer aquí, així que ja coneixem el sistema ;-)
Em fa molta il·lusió connectar amb vosaltres. Amb el primer fill encara tenim un grup de WhatsApp, i es crea una tribu molt bonica!!!
Aquesta setmana ja vam fer l'ecografia de la setmana 12, i tot va sortir bé. Això et deixa tan tranquil.la.....
Ens anem explicant cosetes!!!
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: RedBerry » dg. oct. 03, 2021 7:25 am

Bona dia!

Benvinguda Lalicat! Que bé la eco de les 12! M'alegro moltissim >.-<: quina sort que les molèsties hagin millorat. Ara ja estem al segon trimestre i es pot respirar mes tranquila.

Benvinguda a tu també Zebra! Compartim fill del 2017 :miko: tinc curiositat que es molt diferent les proves i tota la pesca allá? Enhorabona per aquesta eco de la 12!

Ara va el meu toxo... divendres vaig anar a la eco de les 12 i als resultats del TS, tot m'ha donat risc baix preclamsia inclosa! La dpp me la han modificat una semana aixi que ara soc per al 9 d'abril. Li ha semblat una nena encara que es molt d'hora per confirmar-ho.
Resumin la historia els meus embarassos son de molt al risc fins al part em tinc que punxar heparina i també prenc aspirina. Bueno pues parlant amb la infermera que fa el TS resulta que tinc una malaltia (de sempre) a la sang i ens faran un estudi genetic al meu home i a mi... he de dir que vaig per ss aixi que tot el que mirin benvigut es! La part triste de divendres es que vaig perdre el sobre amb tota la paperassa i les ecos!! Ahir estava super trista.... avui millor.

Bueno i aquí al meu toxo, perdoneu les faltas que el movil em torna boja... :content:

PEPOS!
dolçaespera
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. jul. 29, 2016 7:00 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: dolçaespera » dg. oct. 03, 2021 7:26 pm

Hola!! Feia dies que no mirava el foro. Doncs els meus es porten 3 anys justos el gran i el mitjà. I amb el petit es portaran 2 anys i mig.
La eco de les 12s la tinc dimarts que ve, a veure com va.
Jo també tinc grup de whatsapp amb mamis que vaig conèixer aquí al soc petit i també hem fet una bona tribu.
Podríem fer un grup també, ja direu.
Cuideu-vos boniques.
Zebra
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 19, 2018 8:17 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: Zebra » dl. oct. 04, 2021 7:40 pm

Hola!
RedBerry, crec que es millor, que hagin trobat un motiu, i aixi puguin fer un estudi mes complert.
Doncs em sembla que les coses no son gaire diferents. Ara estic de 13+5, i la setmana passada em van fer l'ecografia de ls 12 setmanes, i la prova no invasiva del DNA fetal. Cap a les 18-20 setmanes ja tinc programada l'ecografia complerta del segon trimestre.

Per mi be fer el grup de whatsapp! Es mes facil participar, no?

Com us aneu trobant? Jo ja molt millor. Tot i que el cansament hi es... I ostres, no ho recordo gens aixi, en el primer embaras. Suposo que el fet que ja hi hagi un altre "petit" que fa gastar l'energia hi compta, oi? Jajaja!

Fins aviat!
bliskibluski
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. maig 25, 2019 12:56 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: bliskibluski » dt. oct. 05, 2021 8:19 am

Ahir em van fer una eco perquè estava tenint molt mal de panxa i tot està perfecte. Uf! I ara oficialment s'espera pel 30 d'abril.

Ja ho heu dit a tothom?
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: Lalicat » dc. oct. 06, 2021 9:25 am

Hola a totes!

bliskibluski me'n alegro que anès tot bé i no fos res, ara a esperar a finals d'abril! Jo sóc de ppis jejej.

Avui m'he animat a demanar hora per fer la prova de la glucosa (la llarga!!) ja que la primera va sortir una mica alterada...

Em fa bastant de pal, però me la vull treure de sobre. Em va comentar la gine que no em preocupés que segurament al ser tan poc el valor alterat que segur que no tindria diabetis, però el tema del xute de sucre i les 3h...no és agradable.

Respecte a dir-ho a la gent, nosaltres ja vem començar quan ens van dir que estava tot bé, que hi havia baix risc de tot i havíem passat les 12 setmanes. Encara falta molta gent però els més propers ja ho saben!

Com esteu totes? espero que bé!

Estaria bé fer un grup de whatsapp i així és més àgil!

seguim en contacte! :-())
dolçaespera
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. jul. 29, 2016 7:00 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: dolçaespera » dc. oct. 06, 2021 3:16 pm

Doncs si voleu envieu-me números de telèfon per privat i faig grup i us vaig afegint!
Zebra
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 19, 2018 8:17 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: Zebra » dj. oct. 07, 2021 6:53 pm

Fet! t'he enviat el telefon per privat :-)
dolçaespera
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. jul. 29, 2016 7:00 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: dolçaespera » dj. oct. 07, 2021 8:43 pm

Fet! A veure si es van animant més mares!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: RedBerry » dj. oct. 07, 2021 10:14 pm

Hola!

Ja te enviat el meu num també! Vinga a veure si s'anima aixo!!

Zebra que be que la eco de les 12 hagi sortit bé! Que d'hora han programat la 20! Allá teniu algun control mes entre mig? M'alegro molt qué estiguis molt millor, sentó enveja :camio:

Lalicat ja has fet l'osulivan?

Per aquí els sintomes no s'en van mes aviat arriban. A tope de nauses vomits i suuuper cansada.

Pepos!
dolçaespera
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. jul. 29, 2016 7:00 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: dolçaespera » dv. oct. 08, 2021 8:20 am

Redberry ja t'he posat al grup!
Ànims amb les nàusees i el cansament.
Aquí estic igual, no acabo de veure la llum...
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: MARONES ABRIL 2022

EntradaAutor: Lalicat » dv. oct. 08, 2021 10:52 am

RedBerry ha escrit:Hola!

Ja te enviat el meu num també! Vinga a veure si s'anima aixo!!

Zebra que be que la eco de les 12 hagi sortit bé! Que d'hora han programat la 20! Allá teniu algun control mes entre mig? M'alegro molt qué estiguis molt millor, sentó enveja :camio:

Lalicat ja has fet l'osulivan?

Per aquí els sintomes no s'en van mes aviat arriban. A tope de nauses vomits i suuuper cansada.

Pepos!


RedBerry, si! me la van fer molt aviat, em van dir que la feien aviat, no sé si x edat (37) o per venir de RA.
Dimarts estaré a tope de sucre!

Espero que a partir de la setmana 12 estigueu millor...jo no m'ho creia però passa tot!! he augmentat el meu temps desperta jejejej.

Ahir vaig començar gimnàstica per embarassades, i molt interessant!

Ja he passat el meu mbl així que ens veiem pel grup.

una abraçada a totes!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::