**_** Cercadores de març '21 **_**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

**_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » ds. març 06, 2021 11:06 pm

Hola cercadores, tot just fa una setmana que he arribat al forum, estaba esperant a veure si algú obria març, però com ningú s'ha animat ja ho faig jo! >.-<:

Escric el que mes o menys he vist en altres fils, si hem deixo alguna cosa ja em direu algo les mes veteranes.

Podeu anar deixant les vostres dades i actualitzaré aquest post :love:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Num.de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:

LES CERCADORES DE MARÇ SOM

Leya
Edat dels dos: 35, jo a punt de fer 36
Cicle de cerca: 6è
Num.de fills: 0
DNW: 01/04 (tot just m'acaba ara)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Sempre he sigut molt regular en la regla i pensaba que en quant decidissim quedar-nos embarassats seria molt ràpid, en dos o tres mesos. M'estic adonant que no tinc gaire paciència. Utilitzem TO desde el segon cicle d'intents perquè em vaig adonar que ovulava bastant més tard del que toca en teoria.

_farfalla_
Edat dels dos: 33 i 35
Cicle de cerca: 5è
Num.de fills: 0
DNW: 25/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Per aquí una altra que es pensava que això seria un pim pam i ja anem pel 5è mes.
Aquest mes hem parlat amb el farfallo que intentarem fer una SW de manual a veure si és que els altres mesos hem fet els deures sense fixar-nos prou. Si resulta que tampoc, potser l'altre mes fem un mini stop. Per una banda ens aniria bé per treure pressió i per l'altra no m'acaba això de que neixi en mig de les festes de Nadal. jajaja visca el control! :r)

VR26
Edat dels 2: 30/31
Cicles de búsqueda: molts...ja no portem la conta.
DNW: 11/03 aprox.
Alguna cosa a explicar sobre nosaltres: Portem 2 bioquímics en els últims 4 mesos, em van trobar TSH elevada i ja está controlada despres de 3 setmanes, prolactina una mica elevada i vitamina D baixa. Al estiu el van operar d'un quist al ovari. Desde que vam començar a buscar no han parat de sortir coses, espero que no hi hagin més sorpreses d'aquestes i arribi per fi un embaràs que ens porti al nostre petit/a amb molta salud a la vida.

Mmatas
Edat dels dos: 40 37
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 1
DNW: 04/04
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Reinicem cerca després de la vacuna

Llunaa
Edat dels dos: 35 els dos
Cicle de cerca: 3
Num.de fills: 0
DNW: 09/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: doncs també creiem que això seria molt ràpid i sembla ser que no. En dos dies serà el DNW però ja m està donant avisos de que em baixarà..

lila80

Edat dels dos: 40 i 41
Cicle de cerca: buff ja no ho recordo... 15?
Num.de fills: 0
DNW: 27/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: ens estem informant sobre les FIV.

PROPERES DATES NW

Llunaa 09/03 :-()-)
VR26 11/03
_farfalla_ 25/03 :-())
lila80 27/03 :-()-)
Leya 01/04 :-()-)
Mmatas 04/04 :-()-)
Leya l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 07, 2021 11:02 am, en total s’ha editat 14 vegades.
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març **_**

EntradaAutor: Leya » ds. març 06, 2021 11:07 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. març 07, 2021 12:02 am

Ooh Leya genial. Moltes gràcies per obrir el grup. >.-<:

Edat dels dos: 33 i 35
Cicle de cerca: 5è
Num.de fills: 0
DNW: 25/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Per aquí una altra que es pensava que això seria un pim pam i ja anem pel 5è mes.
Aquest mes hem parlat amb el farfallo que intentarem fer una SW de manual a veure si és que els altres mesos hem fet els deures sense fixar-nos prou. Si resulta que tampoc, potser l'altre mes fem un mini stop. Per una banda ens aniria bé per treure pressió i per l'altra no m'acaba això de que neixi en mig de les festes de Nadal. jajaja visca el control! :r)


Abraçades cercadores!
:content:
Lenaa
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 07, 2021 7:31 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Lenaa » dg. març 07, 2021 7:41 am

Bon dia guapes,
Volia preguntar si alguna ha parat la cerca per posar-se la vacuna?
Nosaltres portavem 2 mesos de cerca sense resultat.
Ara ens han dit que hem d'esperar 3 mesos després de la 2a dosi :(
Edat: 39 i 40
Cicle de cerca: 2.
Num de fills: 0
Gràcies.
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dg. març 07, 2021 12:08 pm

_farfalla_ ja pensaba que seria la única buscant en aquest mes! :miko:

Leena si no estas buscant activament aquest mes no t'apunto a la llista. La veritat es que no tenia ni idea que per la vacuna del covid et fessin parar. La meva parella i jo ho vam passar a finals d'octubre i no ens posem la vacuna encara, si a més hem de parar de buscar... prefereixo que ens la posin en uns mesos.
Lenaa
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 07, 2021 7:31 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Lenaa » dg. març 07, 2021 12:16 pm

Ok. Al març hem hagut de parar.
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: VR26 » dg. març 07, 2021 12:30 pm

Bon dia noies!
Moltes gràcies Leyaa per obrir el fil.
Lenaa segons he llegit al forum de Cercadores de mesos anteriors si, hi han varies parelles en pausa ara mateix per la vacuna.
Personalment jo no m'he vacunat.
Farfalla nosaltres també ho portem tot controlat i en ell tampoc li fa molta ilusió que neixi al desembre pero jo no vull perdre cap oportunitat. Que sigui quan "deu vulgui".

Edat dels 2: 30/31
Cicles de búsqueda: molts...ja no portem la conta.
DNW: 11/03 aprox.
Alguna cosa a explicar sobre nosaltres: Portem 2 bioquímics en els últims 4 mesos, em van trobar TSH elevada i ja está controlada despres de 3 setmanes, prolactina una mica elevada i vitamina D baixa. Al estiu el van operar d'un quist al ovari. Desde que vam començar a buscar no han parat de sortir coses, espero que no hi hagin més sorpreses d'aquestes i arribi per fi un embaràs que ens porti al nostre petit/a amb molta salud a la vida.
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mmatas » dg. març 07, 2021 3:36 pm

Hol noies!!

Lenaa nosalttes hem fet un paron per la vacuna i aquest mes ens hi tornem a posar. Ja farà un mes i pico de la segona dosis.
He vist que a vosaltres us han dit tres mesos.
He estat llegint i alguns diuen 3 mesos i altres 2 setmanes. Com nosaltres hem hagut d esperar molt de temps per posarnos hi no esperarem més.

Pel que dieu que neixi al desembre a nosaltres tampoc ens fa molta gracia. Tenim una nena del desembre i és la petita de la classe. Però hauriem d esperar dos mesos més per assegurar que fos de gener i portem 2 anys esperant per problemes genètics i tinc una Amh baixa. Estem farts d esperar així que reiniciem la cerca.

Molta sort!!

Edat dels dos: 40 37
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 1
DNW: 04/04
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Reinicem cerca després de la vacuna
Mmatas l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 07, 2021 9:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. març 07, 2021 4:36 pm

Leya jo també pensava que seríem molt poques, amb això de la vacuna el mes anterior moltes cercadores van comentar que pararíen perque no s'aclaren amb les recomanacions. Jo no em fio tampoc. Per edat i per lloc de feina encara no em toca vacunar-me per això

Lenaa, encara que feu un stop i no t'apuntis oficialment a cercar al Març quan vulguis passa per aquí a explir-nos coses i opinar :p-)

Mmatas, VR26 jaa arriba un moment que dius prou de pensar coses anem fent i que vingui quan vulgui, no estem per anar perdent oportunitats. Jo ara dic això i d'aquí un mes ja veurem que opino. Després també decideix nèixer abans d'hora i tots els càlculs a la basura.

Vinga que anem sent colla >.-<:

Quina època tan incerta ens ha tocat ?-)
_farfalla_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 07, 2021 7:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dg. març 07, 2021 4:41 pm

Hola a totes!
Sóc nova per aquí, però fa uns mesos que segueixo el fòrum, i ara m'he animat :)

Edat dels dos: 35 els dos
Cicle de cerca: 3
Num.de fills: 0
DNW: 09/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: doncs també creiem que això seria molt ràpid i sembla ser que no. En dos dies serà el DNW però ja m està donant avisos de que em baixarà..

Una abraçada a totes!
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dg. març 07, 2021 5:45 pm

Que bé! Quantes som ja! A veure si alguna te sort aquest mes :p-)

VR26, Mmates i Llunaa en breu ja és la vostra DNW, creuem els dits! després us actualitzo que al mòbil em costa una mica.

Tinc curiositat per saber com gestioneu els vostres pinxitos, per probar altres "tècniques" a veure que tal. Nosaltres normalment esperem a la SW i els fem dia si dia no i el dia que em surt el pic al TO fem pinxitos segur i al dia següent també. L'altre dia llegint el fòrum vaig llegir que a algunes els hi havien recomenat seguir amb els pinxitos durant la fase lutea, nosaltres mai no hem seguit més enllà de la ovulació.
Leya l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 07, 2021 8:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dg. març 07, 2021 6:44 pm

Leya ha escrit:Que bé! Quantes som ja! A veure si alguna te sort aquest mes :p-)

Mmates i Lluna en breu ja és la vostra DNW, creuem els dits! després us actualitzo que al mòbil em costa una mica.

Tinc curiositat per saber com gestioneu els vostres pinxitos, per probar altres "tècniques" a veure que tal. Nosaltres normalment esperem a la SW i els fem dia si dia no i el dia que em surt el pic al TO fem pinxitos segur i al dia següent també. L'altre dia llegint el fòrum vaig llegir que a algunes els hi havien recomenat seguir amb els pinxitos durant la fase lutea, nosaltres mai no hem seguit més enllà de la ovulació.

Hola Leya!
Doncs nosaltres fem pintxito dia si i dia no, a vegades allarguem alguns dies més del SW, depèn com estem.
Jo tinc uns cicles de 27 dies i molt regulars, per veure l'ovulacio m'he fixat molt amb la app, aquest nou cicle he comprat TO i els provaré a veure que tal si realment estic ovulant quan em penso ;)
També he comprat concevid ( crec que es diu) que es un lubricant que ajuda que facilita la mobilitat.
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dl. març 08, 2021 10:53 am

Llunaa ha escrit:Hola Leya!
Doncs nosaltres fem pintxito dia si i dia no, a vegades allarguem alguns dies més del SW, depèn com estem.
Jo tinc uns cicles de 27 dies i molt regulars, per veure l'ovulacio m'he fixat molt amb la app, aquest nou cicle he comprat TO i els provaré a veure que tal si realment estic ovulant quan em penso ;)
També he comprat concevid ( crec que es diu) que es un lubricant que ajuda que facilita la mobilitat.


A mi m'han sigut molt útils els TO, perquè resulta que ovulava 4 o 5 dies més tard del que pensava. El que crec que probaré aquest mes es el lubricant, a veure si ajuda una mica, he llegit bones opinions.
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: AidaC » dl. març 08, 2021 10:26 pm

Hola cercadores, benvingudes a les noves i que la cerca sigui curtera :--/)
Tot i que aquest mes no m’apunto oficialment em passava per explicar a les que ja em coneixen les novetats...
Ahir a la tarde em vaig “rallar” i vaig fer TE, el vaig deixar allá i a l’estona vaig veure una segona linia molt fluixeta, vaig pensar que seria evaporació però aquest matí l’he repetit i ha tornat a sortir.
Clar, ara estic feta un embolic. Suposo que demà el tornaré a fer a veure que :()()::::

Res noies només tenia ganes de compartir això amb vosaltres, una abraçada molt forta!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. març 08, 2021 11:48 pm

Ostreeees AidaC!!!!
No cal que t'apuntis a cercadores no, ja ho tens aquí! >.-<:

Wala, tu veníes d'aquell retràs tan estrany, oi? Deus estar alucinant!! Explica'ns coses, el que et digui la ginecòloga.
Ben bé com dieu sempre: fins que no hi ha W, hi ha esperança.

:love:
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: lau86 » dt. març 09, 2021 3:04 pm

Hola noies!!

Moooltes felicitats, Aida!! quina sorpresa, me n'alegro per tu!

Jo tampoc m'apunto oficialment, el mes passat no ho vaig fer perquè anava a tope amb la feina i una mica descuidada amb els 'pinxitos'...però aquí estic, esperant la warry, que no arriba, estic al dia 34 de cicle :miko: .

Demà si no m'ha vingut em faré el test, però m'he estat aguantant perquè un cop vaig tenir un retard també de més o menys aquests dies... i perquè em van recomanar per evitar falsos negatius donar-me uns set dies de marge <:-)

Estic feta un embolic perquè no noto absolutament res...i estic molt nerviosa perquè l'altre positiu no va acabar bé, ja sabeu algunes amb les que vaig ser cercadora, que va tenir una pèrdua a les vuit setmanes aprox.

Demà, a més, justament tinc la revisió mèdica de la feina....! hahaha i hi ha un test d'orina, potser li diré a la dona que tinc sospites....

i res....com que estic dels nervis, havia de compartir-ho amb algú!!

molts petonets i moooolta sort a totes, cercadores!
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: AidaC » dt. març 09, 2021 10:08 pm

Hola noies! Volia dir que no sé si és positiu o no, la veritat no les tinc totes perqué la ralleta és moooolt fluixeta ?-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. març 10, 2021 2:06 pm

lau86 a sobre tens provea a la feina. Quina tentació dir que t'ho mirin! Ja ens expliques com ha quedat la cosa

AidaC diuen que si hiha marca, per fluixa que sigui vol dir que hi ha hormona. Vaya nervis deus tenir!!


Nosaltres en plena SW, estem en la part fàcil del cicle. jajaja
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dc. març 10, 2021 4:55 pm

lau86 ja ens diràs com ha anat!

AidaC a veure si hi ha sort, quins nervis! :()()::::

A mi encara em queda una setmaneta per a la SW, _farfalla_ a mi no em sembla gens fàcil, després de tants dies de pinxitos ens costa jajajaja
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: lila80 » dc. març 10, 2021 5:07 pm

Hola noies!

Nosaltres seguim cercant!!

Pel tema de la vacuna jo tenia el mateix dubte, però finalment me la posaré el 16 de març, just els dies fèrtils... i és que vaig llegir un article que deia que si s’estava buscant embaràs no calia aturar la cerca, perquè durant els assajos hi havia hagut quasi 30 dones que s’havien quedat embarassades de forma espontània i només una havia tingut un avortament i just ella prenia placebo. Hem decidit, doncs, que fa tant que busquem que no pararem per això, si hi hagués sort aturaria la vacunació (no em posaria la segona dosi d’aquí 12 setmanes).

Edat dels dos: 40 i 41
Cicle de cerca: buff ja no ho recordo... 15?
Num.de fills: 0
DNW: 27/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: ens estem informant sobre les FIV.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::