Escola Virolai

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
AlbaPortaPascuet
Entrades: 3
Membre des de: dj. feb. 11, 2021 8:55 pm

Escola Virolai

EntradaAutor: AlbaPortaPascuet » dt. feb. 23, 2021 8:07 pm

Hola! Busquem mares i pares que duguin els seus fills a l’escola Virolai o Virolai Grimm. Volem saber les seves experiències. Ens l’estem plantejant seriament, però no ho tenim dle tot clar, volem saber si val la pena fer l’esforç o no. Si hi van nens del barri (Clot Camp de l’Arpa), si té un ambient elitista o no...etc. Si alguna mare o pre ens pot explicar la seva experiència estarem encantats.

Gràcies :)
lilibet
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 01, 2021 8:40 am

Re: Escola Virolai

EntradaAutor: lilibet » dl. març 01, 2021 8:46 am

Hola, jo vaig estudiar ja fa 25 anys a les Escoles Grimm, he sentit que l'escola continua amb el mateix taranà que antany. La meva experiència com alumne és que es tracta d'una escola familiar, on tothom es coneix i un nivell de educadors altíssim, amb vocació. Crec que el nivell és alt, i l'educació molt personalitzada, sense ser una d'aquestes escoles on si apareixen problemes, s'expolsen de sobre els alumnes, si no tot el contrari.
Munsa
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 03, 2021 12:57 pm

Re: Escola Virolai

EntradaAutor: Munsa » dc. març 03, 2021 1:05 pm

Hola! Doncs nosaltres estem igual... només et puc dir que el meu marit va estudiar quan era escola activa grimm i te molt bon record. De fet la directora actual, l’Anna, va ser professora seva i encara s’enrecorda d’ell i de la resta d’amics.
A noslatres ens fa dubtar ja que la trobem molt cara per les hores d’anglès i les instalacions que tenen. I també pel tipus d’alumnat que hi pugui anar, ja que noslatres som una familia “normal” i que també ens suposaria un esforç.
També et diré que tothom que coneixem que hi van, tant a grimm com a Virolai gran, estan molt contents, ningú ens ha parlat malament que això es molt important.
Sort!
AlbaPortaPascuet
Entrades: 3
Membre des de: dj. feb. 11, 2021 8:55 pm

Re: Escola Virolai

EntradaAutor: AlbaPortaPascuet » ds. març 06, 2021 8:11 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes! Doncs la tenim molt en compte.
AlbaPortaPascuet
Entrades: 3
Membre des de: dj. feb. 11, 2021 8:55 pm

Re: Escola Virolai

EntradaAutor: AlbaPortaPascuet » ds. març 06, 2021 8:14 pm

Munsa ha escrit:Hola! Doncs nosaltres estem igual... només et puc dir que el meu marit va estudiar quan era escola activa grimm i te molt bon record. De fet la directora actual, l’Anna, va ser professora seva i encara s’enrecorda d’ell i de la resta d’amics.
A noslatres ens fa dubtar ja que la trobem molt cara per les hores d’anglès i les instalacions que tenen. I també pel tipus d’alumnat que hi pugui anar, ja que noslatres som una familia “normal” i que també ens suposaria un esforç.
També et diré que tothom que coneixem que hi van, tant a grimm com a Virolai gran, estan molt contents, ningú ens ha parlat malament que això es molt important.
Sort!


Doncs pensem bastant el mateix. Sé que és una escola amb un alt nivell i si bé és cert que les intal·lacions de Grimm són molt justetes, les de Virolai són una passada...ens van encantar. Nosaltres crec que apostarem per Virolai. Si hi aposteu també, potser ens podríem conèixer abans d’anar-hi. Heheh. Momta sort!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::