Gener 2021

gener, febrer, març...
andrea_e
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 26, 2020 5:03 pm

Gener 2021

EntradaAutor: andrea_e » ds. juny 13, 2020 10:28 pm

Hola!
Obro aquest espai per a qui tenim la data prevista del part al gener de 2021!

Com he vist en altres subfòrums, al primer missatge s’hi recopila alguna info sobre qui formem part del grup... A mida que anem presentant-nos, ens vaig afegint a aquest missatge.

Sóc conscient que podem tenir molta diversitat, per això proposo que compartim la data prevista del part (DPP), l’edat, i després el que vulguem compartir de nosaltres, de l’embaràs i el que sigui.

Fins aviat!!

Nurieta81

DPP: 13 de gener
Edat gestant: 38
Altres Infos: És el segon, tenim un nen de 3.5 anys i aquest segon ha costat en arribar, vaig tenir un avortament i després quan ja començava FIV perquè no arribava, em van cancel•lar el tractament pel covid i just m’he quedat embarassada.

Marta_m

DPP: 20 de gener de 2021
Edat gestant: 32 anys
Altres infos: La meva parella té 34 anys i aquest és el nostre primer embaràs, que arriba després de molt intentar-ho i que ens diguessin que hauríem de recórrer a FIV perquè els dos teniem alguns problemes que feien poc viable uedar-nos embarassats de forma natural. Just abans de la primera visita, i després d'haver-nos fet algunes proves, va arribar el positiu!

mirash

DPP: 1 de gener
Edat gestant: 42 anys
Altres infos: Hola!! Doncs m'apunto al grup! Em dic Esther i tinc 42 anys, la meva parella es diu Lluís i té 36 anyets. Aquest serà el meu quart embaràs, però he tingut dos aborts, per tant, com si fós el meu segon embaràs! tinc una nena de 5 anys i es diu Mireia, la princesa de la casa. Doncs res, espero que poguem fer bona pinya i no hagi de marxar abans d'hora!! Fins aviat!! :--/)

Galeta89

DPP: 23 de gener
Edat gestant: 30 anys
Altres infos: sóc la Gal·la i és el meu primer embaràs. La meva parella té 34 anys i estem molt il·lusionats! Estic una mica nerviosa també, em fan la primera analítica aviat i tinc ganes de saber si tot va bé :-o00m

Àurea

DPP: 6 de gener
Edat gestant: 35
Altres infos: primer embaras, novata!!

Makuahine

DPP: 17 de gener
Edat gestant: 34
Altres Infos: El meu home té 41 anys i és el nostre segon embaràs, ja tenim una preciosa nena de 4 anys!!

andrea_e

DPP: 18 de gener
Edat gestant: 39
Altres Infos: el pare i jo som parella, ell té 42 anys i per als dos és el nostre primer embaràs. Estem a l’expectativa d’aquesta nova aventura!
andrea_e l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 04, 2020 10:04 am, en total s’ha editat 8 vegades.
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » ds. juny 20, 2020 6:43 pm

Hola! Enhorabona!!! M’afegeixo al grup!!!

DPP: 17 de gener
Edat gestant: 34
Altres Infos: El meu home té 41 anys i és el nostre segon embaràs, ja tenim una preciosa nena de 4 anys!!!
andrea_e
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 26, 2020 5:03 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: andrea_e » dg. juny 21, 2020 10:19 am

Hola Makuahine! Enhorabona també! Afegeixo el que comentes al missatge inicial ;)
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dg. juny 21, 2020 7:56 pm

Gràcies. Sí, genial! Aviam si aviat hi ha més families del gener del 2021 que s’afegeixen! Amb l’embaràs de la meva filla vam fer un grup molt maco i molta tribu. Encara seguim compartint moltes coses!

Et trobes bé andrea_e?

Un petó!
Àurea Carós Salmerón
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 22, 2020 9:13 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Àurea Carós Salmerón » dl. juny 22, 2020 9:39 pm

Hola noies,
Jo sòc l'Àurea, mare primerenca si tot va bé al gener del 2021
No se si m'he activat bé el compte,dni si soc dins el forum que toca,de moment faig una prova.
Àurea Carós Salmerón
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 22, 2020 9:13 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Àurea Carós Salmerón » dl. juny 22, 2020 9:46 pm

DPP: 6 de gener
Edat gestant: 35
Altres infos: primer embaras, novata!!
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dt. juny 23, 2020 2:02 pm

Benvinguda Àurea i enhorabona pel teu embaràs!!! Si que estàs al fòrum correcte!
Galeta89
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 25, 2020 12:08 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Galeta89 » dj. juny 25, 2020 12:22 am

Hola!!! Enhorabona a totes!!! Jo també m'afegeixo al grup :-())

DPP: 23 de gener
Edat gestant: 30 anys
Altres infos: sóc la Gal·la i és el meu primer embaràs. La meva parella té 34 anys i estem molt il·lusionats! Estic una mica nerviosa també, em fan la primera analítica aviat i tinc ganes de saber si tot va bé :-o00m
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dj. juny 25, 2020 8:41 am

Benvinguda Gal.la! I enhorabona a tu també! Que bé, el grup va creixent!!! Jo sóc la Marta! I si, els nervis i la il.lusió acompanyen aquesta aventura des del positiu!
Avatar de l’usuari
mirash
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 5:22 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: mirash » dv. juny 26, 2020 9:36 pm

DPP: 1 de gener
Edat gestant: 42 anys
Altres infos: Hola!! Doncs m'apunto al grup! Em dic Esther i tinc 42 anys, la meva parella es diu Lluís i té 36 anyets. Aquest serà el meu quart embaràs, però he tingut dos aborts, per tant, com si fós el meu segon embaràs! tinc una nena de 5 anys i es diu Mireia, la princesa de la casa. Doncs res, espero que poguem fer bona pinya i no hagi de marxar abans d'hora!! Fins aviat!! :--/)
Marta_m
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 30, 2020 4:14 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Marta_m » dt. juny 30, 2020 4:19 pm

Hola!

gràcies per crear el grup, Andrea, crec que ens pot ser molt útil!

DPP: 20 de gener de 2021
Edat gestant: 32 anys
Altres infos: La meva parella té 34 anys i aquest és el nostre primer embaràs, que arriba després de molt intentar-ho i que ens diguessin que hauríem de recórrer a FIV perquè els dos teniem alguns problemes que feien poc viable uedar-nos embarassats de forma natural. Just abans de la primera visita, i després d'haver-nos fet algunes proves, va arribar el positiu!

Fins aviat!

Marta
Avatar de l’usuari
mirash
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 5:22 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: mirash » dt. juny 30, 2020 7:59 pm

Ostres Marta, és com un miracle! Quina sort heu tingut!!!
Va q això es va animant!! :p-)
andrea_e
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 26, 2020 5:03 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: andrea_e » dv. jul. 03, 2020 4:58 pm

Hola a totes! Quina Il·lusió que la cosa es va animant! pensava que rebia notificacions dels nous missatges, i com que no m’arribava res avui he entrat... quina sorpresa ser tantes! Benvingudes totes! Acabo s’actualitzarà es dades de totes al primer missatge ;)

La meva germana també va estar en un grup d’aquí, i m’ho va aconsellar molt!

M’alegro molt que hi hagi diversitat, algunes amb primer embaràs i altres que ja heu tingut altres experiències! Enhorabona a totes! Segur que aprenen unes d’altres ;)

Com ho porteu??

Jo porto un 1r trimestre difícilet... ara millor, però he passat per una amenaça d’avortament, he hagut de fer repòs, i he estat molt marejada i amb la tensió baixíssima. Aquest dies ja començo a trobar-me millor!! De moment no he tingut nàusees , cosa que agraeixo molt... i estic gaudint mooolt del menjar. I dilluns tinc la eco del 1r trimestre!! Com que vaig tenir l’amenaça d’avortamwnt ja he passat per tres ecos i he vist i sentit el batec!! Molt emocionant. A veure com va dilluns...

I vosaltres? Com us aneu trobant??
Una abraçada

Andrea
Avatar de l’usuari
mirash
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 5:22 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: mirash » dv. jul. 03, 2020 5:37 pm

Hola andrea!
Ostres quin rotllo, quan les coses no surten com volem és una mica depriment... la ventatge (si es pot dir així) és que et fan més ecos de lo normal i estàs més controlada.
Jo amb el primer embaràs tb em van fer més ecos de lo normal xq vaig tenir una preclampsia, i ara amb aquest, em diuen q tinc molts números a tenir-ne una altre, creuarem els dits xq no passi.
I d'on sou? Jo soc de Vic!!

Una abraçada!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. jul. 03, 2020 8:51 pm

Hola noies!!

M’apunto jo també!! Ja vaig estar per aquí amb el primer. Ahir vam fer eco de les 12 setmanes i avui ja he vist tots els resultats correctes així que una mica més tranquil•la.

DPP: 13 de gener
Edat gestant: 38
Altres Infos: És el segon, tenim un nen de 3.5 anys i aquest segon ha costat en arribar, vaig tenir un avortament i després quan ja començava FIV perquè no arribava, em van cancel•lar el tractament pel covid i just m’he quedat embarassada.

Ens anem llegint!!
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dv. jul. 03, 2020 10:45 pm

Benvingudes Esther, Marta i Núria!!!
Parar el ritme amb el confinament em sembla que ha augmentat les concepcions!
Esther i Núria, em sap molt de greu que hagueu passat per avortaments, ha de ser molt dur! Espero que aquest cop vagi la mar de bé i al gener coneguem els vostres petitons/es! Per cert, ja els hi heu dit la notícia als germans grans? Nosaltres a la Lola sí i està ben contenta!
Andrea, genial que ja et trobis més bé!

Aquest matí he anat a fer l’eco del primer trimestre i tot perfecte! Ara, se’m fa tant dur haver d’anar sola...

Jo estic feliç de la vida amb aquest embaràs! Amb la Lola vaig passar un primer trimestre horrorós amb les nàusees i vòmits i ara res de res. Sensació de gana i de no poder esperar per menjar i molta son als vespres. Però clar, després del viscut, em sembla glòria!

Jo sóc de Banyoles!

Bon cap de setmana i una abraçada!!!
Avatar de l’usuari
mirash
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 5:22 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: mirash » ds. jul. 04, 2020 4:32 am

Bon dia noies!!

Avui marxem d'excursió, i he aprofitat x fer 4 coses abans de marxar!

Jo crec q amb el tema confinament, a part q potser hi haurà més divorcis, jo crec q hi haurà també un babyboom! A veure q passa a finals d'any i principis!

Doncs nosaltres no li hem comentat res a la Mireia xq amb l'experiència que portem, preferim esperar una mica més... Va ser molt bó, xq vaig anar a fer eco i me la vaig haver d'emportar al metge, i quan vam marxar del metge li vaig preguntar, q has vist avui Mireia? Que la mama estava estirada? I em diu, he vist un nadó .. i jo, ah si??? I que és? I diu, soc jo quan era petita! Va ser molt bó! La cosa va quedar aquí x no donar-li il.lusions... em fa pena, xq m'agradaria q visqués tots els moments, però bé, preferim així de moment...

En fí, us deixo xq vaig a acabar de fer cosetes!

Fins aviaaat!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » ds. jul. 04, 2020 6:15 pm

Hola noies!!

Nosaltres li vam dir al Josep després dels resultats de la eco del 1r trimestre, el pobre mirava pel meu melic perquè volia veure el bebé jejeje.

Jo sí que he tingut nàusees i com encara fem pit no he pogut prendre el cariban que em va salvar al primer embaràs, però bueno sembla que ja va millorant la cosa.

Aix sí, per mí també molt dur anar sola a les ecos, vaig molt molt nerviosa i no tenir ningú que t’acompanyi...

Makuahine així que de Banyoles? Aquesta setmana marxem una dies a uns apartaments rurals per allà a prop, si tens alguna recomenació de lloc indispensable per anar amb el nen ja saps!! I llocs per dinar.

Jo sóc de Barcelona, de l’Hospitalet de Llobregat.

Mirash que graciosa la teva petita en la eco!! Quan teniu pensat dir-li?? Jo tenia dubtes però em sabia greu que ho sapigués més gent i ell no o que algú li fes un comentari sobre el germant/a.

Una abraçada!!
Núria
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dg. jul. 05, 2020 3:49 pm

Esther, quina gràcia la Mireia! Al.lucinarà quan sàpiga que qui va veure és el germanet/a!

Ostrens Núria! M’has fet recordar el Cariban! Amb el primer embaràs va ser totalment el meu aliat (i tot i així no em trobava bé del tot...). Sembla que ara ja fas el tomb doncs, no? I felicitats per aquesta lactància perllongada! És taaan màgic!! La Lola va decidir deslletar-se a principis d’abril, el dia del seu aniversari, pels 4 anys. I mira, al cap d’uns dies vam fer el germanet/a! Hehe

Que bé que vingueu al Pla de l’Estany!!! Hi estareu molt bé!! T’he fet una mica de llista amb el que em demanaves:

Llocs per anar:

- Bosc de les Estunes: Hi ha baumes i esquerdes de travertí que formen coves que es pot passar per dins. És molt divertit dur frontal. Diu la llegenda que hi viuen les goges i hi podeu trobar purpurina en forma de cor, llunes, estrelles...
- Volta a l’Estany: En bici són 30 minuts i és molt xulo veure l’estany des de totes perspectives. Hi ha alguns miradors per poder observar tot l’ecosistema.
- Banyar-se a l’estany: Només està permès en dues zones. Hi ha la zona de la Caseta de Fusta que és pública però val la pena pagar l’entrada del Club i passar-hi tot el dia o un matí o tarda. És una zona molt ombrívola i fresqueta.
- Font de la Puda i zona de l’Estanyol de la cendra: L’han reformat fa molt poc amb unes pasarel.les de fusta que permet passar per sobre els estanyols. També hi ha un tros de camí que connecta amb l’estany i hi ha nius de cigonyes que es poden observar.
- Parc de la Draga: Al costat de l’estany, el van renovar totalment abans del confinament, amb estructures de fusta, tirolina...
- Tren Pinxo: És el trenet que fa la ruta turística per tot Banyoles. Als nens els hi encanta (durant la temporada escolar es fa servir com transport dels infants per a les sortides). Té dues parades, davant l’oficina de turisme que està a l’estany o a la plaça major.
- Gorga blava i font de Sant Dalmau.


Llocs per dinar:

- Can Pericus és el nostre lloc preferit. Fan menú entre setmana (està a prop de l’estany). Que facin menú i bona qualitat preu també hi ha la Magrana al centre de Banyoles.
- Si voleu fer una celebració o un bon tiberi: la Marisqueria Gil’s per peix i marisc o el Capitell per cuina tradicional. Són cars però es dina espectacularment bé!
- Sopar: Can Pons o el Cèntric a plaça major, entrepans boníssims i tapes. I si us agrada la pizza, sens dubte aneu a la Rumbera. També es pot encarregar i la passes a buscar i la menges a casa.

Una abraçada per a totes!!!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » dl. jul. 06, 2020 8:22 am

Makuahine ha escrit:Esther, quina gràcia la Mireia! Al.lucinarà quan sàpiga que qui va veure és el germanet/a!

Ostrens Núria! M’has fet recordar el Cariban! Amb el primer embaràs va ser totalment el meu aliat (i tot i així no em trobava bé del tot...). Sembla que ara ja fas el tomb doncs, no? I felicitats per aquesta lactància perllongada! És taaan màgic!! La Lola va decidir deslletar-se a principis d’abril, el dia del seu aniversari, pels 4 anys. I mira, al cap d’uns dies vam fer el germanet/a! Hehe

Que bé que vingueu al Pla de l’Estany!!! Hi estareu molt bé!! T’he fet una mica de llista amb el que em demanaves:

Llocs per anar:

- Bosc de les Estunes: Hi ha baumes i esquerdes de travertí que formen coves que es pot passar per dins. És molt divertit dur frontal. Diu la llegenda que hi viuen les goges i hi podeu trobar purpurina en forma de cor, llunes, estrelles...
- Volta a l’Estany: En bici són 30 minuts i és molt xulo veure l’estany des de totes perspectives. Hi ha alguns miradors per poder observar tot l’ecosistema.
- Banyar-se a l’estany: Només està permès en dues zones. Hi ha la zona de la Caseta de Fusta que és pública però val la pena pagar l’entrada del Club i passar-hi tot el dia o un matí o tarda. És una zona molt ombrívola i fresqueta.
- Font de la Puda i zona de l’Estanyol de la cendra: L’han reformat fa molt poc amb unes pasarel.les de fusta que permet passar per sobre els estanyols. També hi ha un tros de camí que connecta amb l’estany i hi ha nius de cigonyes que es poden observar.
- Parc de la Draga: Al costat de l’estany, el van renovar totalment abans del confinament, amb estructures de fusta, tirolina...
- Tren Pinxo: És el trenet que fa la ruta turística per tot Banyoles. Als nens els hi encanta (durant la temporada escolar es fa servir com transport dels infants per a les sortides). Té dues parades, davant l’oficina de turisme que està a l’estany o a la plaça major.
- Gorga blava i font de Sant Dalmau.


Llocs per dinar:

- Can Pericus és el nostre lloc preferit. Fan menú entre setmana (està a prop de l’estany). Que facin menú i bona qualitat preu també hi ha la Magrana al centre de Banyoles.
- Si voleu fer una celebració o un bon tiberi: la Marisqueria Gil’s per peix i marisc o el Capitell per cuina tradicional. Són cars però es dina espectacularment bé!
- Sopar: Can Pons o el Cèntric a plaça major, entrepans boníssims i tapes. I si us agrada la pizza, sens dubte aneu a la Rumbera. També es pot encarregar i la passes a buscar i la menges a casa.

Una abraçada per a totes!!!


Ohhhh moltíssimes gràcies per tanta informació!!! Ens has ajudat molt molt molt!!! M’ho apunto tot!!

I el deslletament de la Lola què tal? Com ho has portat tu? A mi em fa pena pensar que aviat ho pot deixar (ja veig que va mamant cada cop menys)...

La resta com aneu? Andrea tenies avui la eco del 1r trimestre oi? Que vagi super bé i ja explicaràs!

Un petó!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::