CERCADORES MAIG 2020

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dc. maig 06, 2020 8:22 pm

Hola noies!

Jo també crec que el cos nota tot això: els nervis, poc moviment, incertesa.... i repercuteix segur en els cicles!

Perdudapelmon, prenc nota! després del positiu, pinxito! A veure com va! Ara em vaig a fer TO a veure que surt! Però el maromo ja mha dit que estava cansat....gggrrrrr.... ara que ja pot anar a fer esport, matina i al vespre ja està ben KO!

En fi!

petonets!!!!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dj. maig 07, 2020 12:26 pm

Ai noies,

Entro per fer EGO TOTAL: a mi algo raro em passa. Fa 2 dies que tinc nàusees. Els TE negatius. A més, tinc la regla (dia 4 de cicle) però és una regla rara, sense mal. A més, mesclada amb clara d'ou.

Res, que avui he pensat "vaig a fer-me un test d'ovulació" i patapam....no és el "pico" extrem però les dues ratlles igual de marcades. Així que....dec estar a punt d'ovular!!!!! mentre tinc la Warry!!!

Tinc unes ganes boges que tornin a obrir els consultoris de salut i tenir l'analítica a la ma, perquè el meu cos està tornant boig! :-:)
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: aixamb » dj. maig 07, 2020 2:49 pm

Perdudapelmon estàs descrivint exactament el que em va passar el mes passat a mi, em va venir la regla (rara, rara) i estava amb nàusees des d'un parell de dies abans, i em van durar uns quants dies post W.
I diria que encara no he ovulat aquest mes, dia 21 post warry. En sèrio que estem fatal, eh!!

Petonets!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dv. maig 08, 2020 10:19 am

Hola noies, perdoneu que fa dies que no entro, he estat una mica depre, i abans d'ahir vaig començar a treballar.

El que parleu de ia, jo tinc una amiga que tenia ja hora per començar aquest mes, però ho ha retrasat, per tema coronavirus, ella es soltera ja té 36 anys i no vol deixar pasar més el temps.

Això de quedar-te O no es loteria total. Ja us vaig dir amb el peque un pinxito en tot un mes amb nocturnitat i fora de casa, així q ni cul amunt ni res de res. Postura jo damunt després vaig nar wc. Després xino xano cap a casa i al dia següent platja. Vamos res buscat.
És més simplement que s'aliniin les estrelles jaja.

Ego: bueno jo estic en fase avorrida estic a día 7 del cicle, així que res. A mes la sexyweek comenzará la dema Passat O així . I dilluns el meu home comença a treballar així q també serà més complicat.
Li he comprat la maca i multivitamines amb zinc vitamina C i no se cuantes coses més,
Jo em prenc aquest mes natalven pre prenyi. A veure si això ajuda una mica.
El mes passat vàrem fer cadaaaa dia dsd que va marxar la W fins després de la sexyweek.
Aquest mes no li diré res, i no sé com farem, crec q cuan apeteixi i prou. Pq el mes passat vaig acabar q ni ganes em quedaven la resta del mes.
I com dieu no vui que es senti utilitzat només per fertilitzar me jaja.
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » ds. maig 09, 2020 10:21 am

Bon dia guapes!!!

Feia temps que no escribia pero us he anat llegint!

La setmana que be ja entro en la SW aixi que a per totes! Pero aquest mes ho vull fer diferent,... sense mirar el calendari ni res de res,... i fer-ho quan tinguem ganes de veritat,... m’arrisco pero es per probar a ferho dun altre manera, ja que portem moooolt de temps i no hi ha hagut manera aixi que, aviam que tal!

Ara estic me animada pero la veritat que aquest mes quan em va venir la regla em vaig xafar molt pero ja esta!

Espero que la resta estigueu be i ja anireu explicant en quin moment us trobeu boniques!

Una abraçada ben gran! :-()-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » ds. maig 09, 2020 12:59 pm

Hola boniques!!! :-()-)

Com anem? He estat una mica desapareguda amb la fase avorrida, se'm fa tan llarga! Pero ja està! Ahir ja vam estrenar la temporada de Maig amb pinxito recreatiu. Estic a dia 8 del cicle, encara no noto símptomes d'ovulació així que guai, tinc el Nayado content i jo doncs també!! ..::··

Maria_lovecats segur que aquest sistema us va fantàstic, jo no miro l'App pq realment mai m'encerta quan estic ovulant (ho noto molt)... I així us relaxeu!!! :-o00m

Yop, a tope de vitamines, i tot enllestit per començar SW si senyora! :p-)

Perdudapelmon i aixamb molts ànims amb els cicles bojos... Ante la duda, pinxus a dojo! Algun bitxet arribarà ..::·· :love:

Un peto gran per totes i molts PEPOS!!!! :b-)))
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » ds. maig 09, 2020 1:11 pm

Hola noies!

Perdudapelmon! si que és raro això que comentes d'aquesta regla amb nausees... pero com l'aixamb també diu que li passa, potser si que hi deu haver algun motiu, a veure! De tota manera, no crec que sigui res...

Yop! tens raó! de vegades, simplement és encertar el moment just, si no , no hi hauria tants embarassos sorpresa! Les dues vegades que mhe embarassat han sigut sense mirar TO i només fent 2 pinxitos! I ara que mho miro més, m'està costant (toti que tenir-ne 42 també hi deu ajudar! jajjajaj).

Marialovecats! I tant, aneu provant, relaxadament, com a mínim disfruteu de la cerca, que de vegades també està bé. A veure si hi ha sort!

EGO: jo ara en plena SW, tot i que encara no he tingut TO+ (és marca una mica en fluixet) , anem fent dia si dia no. A veure si sona la flauta!

Com aneu la resta? Algun desespero en la sala??

Bon finde
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » ds. maig 09, 2020 3:50 pm

Hola!! :--/)


Miri27 ànims amb la SW!!! ..::·· :inthebed:

Tenim desesperant la lalukis!!!

Bon dissabte!!
Imatge Imatge
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dg. maig 10, 2020 5:45 am

Bon dia i bon diumenge noies!!
Encara que aquest diumenge sigui passat per aigua :ufs:

Doncs si, Nayade estic en modo desespero. Em volia esperar a demà a poder confirmar una mica més del segur (ara es tot molt inestable), pero qué més dona ehh!! Estem en confi.
Divendres DPO 12 la tempe em va fer una baixada i pujada, i l'aplicació femometer m va donar un missatge molt esperançador i vaig dir que coi!! Em faig un TE i no va sortir blanco nuclear (com sí m'havia sortit altres vegades, que ja se jo que és això del blanco blanco!!) sino que va sortir una línea super super debil, pero es veia. I res! Ahir torno a repetir TE i torna a sortir igual, passa que ahir em vaig liar a fer endreça i neteja (i que si caixes cap aquí caixes cap allà, que si vidres que si patatim patatam) i al cap duna estona vaig notar unes punxades al baix ventre :-:) algo molt estrany i que no m'havia passat mai (ni que jo recordi, amb el meu primer embaràs) això em te una mica preocupada.... En fi. Avui dia DPO 14 me tornat a fer prova TE i ha sortit exactament igual, una feble ralleta. Como no!! Demà repetiré!!!
Tots aquests dies he tingut símptomes de Pre W, això si.. Tots els símptomes menys tacadets, no he fet cap tacat (que això tb em va fer sospitar pq jo sempre taco abans de la W)

Sento fer un EGO total!! Us vull donar moooolts ànims que ja he llegit que alguna dieu que heu passat dies de bajón i us entenc perfectament, jo tb tinc dies que estic fatal!!

Una fortissima abraçada!!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dg. maig 10, 2020 11:29 am

Lalukis ostres!!!!!! Enhorabona per aquest POSITIU :b-))) :b-))) :b-)))

Esperem que la ratlleta es vagi marcant cada dia una mica més. Entenc que s'ha de ser prudent tan d'hora però....vaja....jo no em podria estar de celebrar-ho >.-<:

Ves-nos dient coses! I també ens has d'informar de com ho has fet aquest cicle: suplements, postures, dies...ho volem saber TOT. Hehehehe. :content:

A la resta, molts d'ànims noies! Aquí seguim!!!!
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dg. maig 10, 2020 1:53 pm

Hola!!

Clar que sí perdudapelmon després entro amb l'ordinador i us faig resum de TOT!!
a veritat es que vull ser prudent xq mai se sap què podria passar, però amb vosaltres es diferent, és del que es tracta al fòrum oi!?? De poder parlar lliurement amb persones en la teva situació!! A mi m'ha ajudat molt el socpetit! (també amb el meu 1r embaràs).
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dg. maig 10, 2020 2:41 pm

Holaaaaa!

Ostres lalukis, si i tant s'ha de ser prudent, però des de la prudència et dic MOLTES FELICITATS!!! Si surt ratlleta, encara que sigui feble, és que hi ha panxeta! És un dels mantras del Soc Petit!
Que bé! sembla que el maig comença bé!!

A veure a les altres cercadores com ens va! Jo en plena SW, anem fent dia si/ dia no. El TO encara
no están les 2 ratlletes igual de marcades, pero bueno, a veure, estic ja a dia 15 del cicle...

Petonets!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 10, 2020 4:24 pm

Lalukis bonicaaaa ENHORABONAAAA!!!!! >.-<: >.-<:

primera panxeta de maig!!!!! uuueeee!!!!

és normal que vulguis ser prudent, però com diu la Miri27, una de les frases del Socpetit és "si hi ha ratlleta hi ha panxeta"!!! aixi que moltissimes felicitats!!!!

:b-))) :b-)))

perdoneu que ara feia uns dies que no entrava. Hem començat el tractament de in vitro i he necessitat assimilar-ho una mica, estic en un núvol, entre emoció i por per tot el que vindrà. Algun moment m'he rallat pensant si ens hem precipitat, però pel que ens va dit el doctor, el nostre cas era molt de manual i teniem tots els números d'acabar aqui tard o d'hora. Aixi que,tal com teniem previst, als 18 mesos de començar la cerca, aqui estem!!! a veure com va!
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » dg. maig 10, 2020 5:09 pm

Ostres Lalukis!!! Quina alegria t’hauràs portat!!! Moltes felicitats pel positiu!!
Es normal que vulguis anar amb compte, jo tb hi aniria,.. pero tb m’alegraria,... es que es inevitable!! Me n’alegro molatíssim per tu! I ja ens explicaras tot plegat,... que ens ajuda molt les experiencies dels positius!

Nuri00!! Endavant amb el tractament! Va,... que ja esteu mes aprop d’aconseguir-ho!
Ja ens aniras explicant com va tot i com et sents amb la In vitro,... com ja saps, srgurament nosaltres tb hi acabarem en un tractament o altre,.. aixi que m’interessa tenir info de tot aixo!

La resta com aneu? Va!! Aviam si aquest mes cantem mes positius noies!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: aixamb » dl. maig 11, 2020 5:56 am

Lalukis felicitats, bonica!! SI hi ha ratlleta... és positiu segur! Els primers dies acostumen a marcar fluixet!!
Que bé!! Enhorabona!!

Nuri ja has començat el tractament?? Ai, que bé!! Ja ens aniràs explicant!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dl. maig 11, 2020 6:20 am

Bon diaaa!
lalukis : que fas servir test de tires? Fes-te un CB o un altre. Per el que he anat llegint al de tires lis Costa bastant marcar una super ralla.

Pero la meva part FELICITATS!!
amb el segon em feia punxades al baix ventre sense que aparegués la W , Bueno amb el 1er també jeje.
Pero llavors era super puntual. Mal, NW test. Parlo de fa 16 y 14 anys així que test de tires res de res. A demés ningun dels dos era buscat ( pobrets meus)
Doncs a lo que anava amb el gran em va sortir de seguida un positivazos. Però amb el mitja, cuan el meu gran feria 1 any, em vaig fer un test i jo veia talla i el Marinovio per aquell llavors no veia res. 3 test en un dia em vaig fer pq no podia creurem-ho!! Tots ells ratlla fluixeta: resultat aquí tinc amb mi la talla fluixeta fent 2 de Eso...jajaj

Així que super enhorabona!

Ego: Bueno doncs sóc a dia 9 del cicle, to negatiu encara ahir ja vam fer pinxito jeje. Avui comença a treballar el senyor yop així que avui segurament el deixaré descansar i demà l'atacare,
Tot i que demà treballo jo..però Bueno, no pasa res.
Si que me donat compte que el més pasat els seus moments de felicitat eren com més líquid. Aquest mes no, és com més espès ( perdoneu quina vergonya) serà la maca?
O l'abstinència q el mes passat no crec q hi hagués soldado no agotado. Jaja.
Bueno ja veurem com va!! Segueixo sense explicar-li res de test no dies ni res de res.
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dl. maig 11, 2020 6:51 am

Bon dia noies!! Bon dilluns!! un altre dilluns passat per aigua :glub:

Gràcies a totes!
Ànims Nuri00 per a que la RA et vagi super béee!!! Ves-nos explicant com va el procés, quines proves t'has fet, quines t'han de fer, medicacions, etc.. Trobo que és un tema molt interessant.
Maria_lovecats a veure si vosaltres inextremis abans de RA us arriba també i si heu d'anar a RA, doncs pa lante con las hachcas!!
yop Síii faig TE de les tiretes aquetes que venen amb els mateixos TO de femometer... però faré el qué dius, un bon test ara que hi ha alta probabilitat que sigui + no em farà tant mal gastar-me els cuartus. Es que, alguns cicles que la W venia tard havia comprat test de farmàcia i com són caríssimsss m'arruinava. Per cert, m'has fet molta gràcia amb les "les dues ratlletes fluixetes d'ESO" jejeje!!

Bé, doncs us faig una mica de resum:
Aquest cicle varem fer super SexyWeek, bueno super super tampoc ehh... a veure varem fer dia sí/dia no i alguns dels dies feiem pinxito doble, o sigui, pinxito al matí i nit o migidia i nit (la sort va ser que els dies òptims eren cap de setmana), exactament va ser: el DO-2 (o sigui dos dies abans del dia que el TO va donar pico) va ser doble, el DO-1 descans, el DO doble i el DO+1 remate de pinxito. Ara bé!!!!! després d'aquest festival de pinxitos va venir la gran sequía... ni un ... pobre el meu maromo....
En aquest cicle crec que el TO la va encertat casi casi segur, perque també la tempe va fer una mica de pico, es això que dieu, que es van alinear tots els astres. A banda de la part pràctica, jo porto tot el cicle prenent foli-doce (no puc pendre altres complements perquè alguns porten yode i pel tema de tiroides no em va bé) i a més a més, vaig seguir els consells de la yop i vaig prendre maca però només portava pocs dies,... i crec que vaig començar a pendre-la després de la SW.
Com us vaig dir, després de la SW (una setmana més o menys) vaig començar a tenir símptomes de W, pits inflats, mal d'ovaris,... o sigui que encara que la fecundació sagi donat els símptomes són exactament iguals! el que no vaig tenir són els típics tacats,.. pero bueno.. crec que lo dels tacats també es poden donar encara que estiguis prenyi (ho he llegit por ahí em sembla). També vaig notar com la sensibilitat olfativa se m'agreujava... no sé potser són paranòies que em vaig fer ehhh... perquè amb el meu 1r embaràs l'olfacte se'm va sensibilitzar més endavant....
Per cert, avui m'he tornat a fer TE i ha sortit exactament igual!!!! Ratlleta fluixeta.

Miri27 i yop molta sort en la SW a tope de pinxitossss!!!!!!!

UNA FORTA ABRAÇADAAA!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dl. maig 11, 2020 11:27 am

Lalukis moltíssimes felicitats!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Ja ho saps si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!!!!! :-()) Ves a per un clearblue i surt de dubtes :love:

Quina iluuuuu!!!! Vinga que el ritmo no pareeeeee!!!! :miko:

Nuri00 que bé que ja heu començat, ja cada dia un de menys pel súper positiu!!!!!! Anims!!! Ves explicant quan puguis i et vingui de gust!!!!! :ok:

Yop estem igual pràcticament!!! Fuego a discreción :inthebed: molta sort aquest cicle!!

Ego. Estic a dia 10 i ja portem 3 dies seguits de pinxito, ens hem vingut arriba :b-))) i súper be!!! Encara no he fet TO pero no he notat simptomes d'ovulació.... Seguirem amb el fuego a discreción.
Ara em queden 5 o 6 TO que están caducats de gener crec, ara faré comanda a Amazon pero tmp vull comprar gaires per si sona la flauta abans :-())
Quines ganes tinc deu meu!!!! Dubtes fora... tan debo aquests mesos omplim de Panxus el Socpetit!!! :camio:
Imatge Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dl. maig 11, 2020 2:04 pm

ajajajaja Náyade em pixo amb això de "Fuego a discreción" jajajaja!!!!!

Home, en l'altre embaràs vau tenir molta sort, a veure si aquesta vegada també va tan ràpid!!! >.-<:

Lalukis sí, jo també et recomano que et compris un clearblue, així ja ho confirmes segur! quina ilu!!! ja t'he posat al post inicial com a positiu!!!

aixamb com vas? ets la següent DNW, com ho portes???

ego: aii noies... tinc un moment d'aquells que només em podeu ajudar vosaltres! ja estem de ple en el procés de in vitro, i tota la il·lusió que tenia al principi ara porto un parell de dies que m'he atabalat... em sento com que pel fet de ser mare per in vitro no sigui realment igual.... ai nosé... imagineu quina empanada mental em porto!!! :miko: em sap greu pensar que no ho seré de forma natural, i em fa sentir inferior. I llavors el meu cap es dispara i comença a pensar que si ens hem precipitat, que si podiem haver seguit un temps més provant de forma natural, etc.... imagineu-vos l'estat de nervis que porto!!! ?-) ?-) però clar... portem 1 any i mig buscant, amb endometriosi, i sense cap positiu abans ni cap fill previ que em pugui tranquilitzar pensant que és possible... ja no voliem esperar més.... ai no sé... si ens hem precipitat... però com se sap això?? al final arriba un dia que has de pendre una decisió...
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Sine88 » dl. maig 11, 2020 4:07 pm

hola noies!!

Lalukis moltissimes felicitats!!! si hi ha ratlleta hi ha panxeta, clar que si!!! a veure el CB què et diu, suposo que veure-ho escrit farà que t'ho creguis més no?

Nayade, Yop a tope amb la SW!!! Fuego a discreción m'ha encantat!jajajaja el més important és disfrutar i si a sobre fas punteria, genial!!! Aquest mes que he ovulat més tard, estic enfadada amb el món, i desde la "teòrica" SW que no em ve de gust que se m'apropi, em fa ràbia pensar que hem perdut un altre mes i que ells no en siguin del tot conscient.

Nuri, mooolts ànims amb el tractament, per fi les coses s'encarrilen. Puc entendre els sentiments que tens, però ni de conya ets mare diferent per haver necessitat un tractament in-vitro, veritat que no ho pensaries d'algú que adopta? al final busques "solucions" a poder cumplir el teu somni que és tenir un fill. les emocions deuen estar ara mateix a flor de pell, però no siguis dura amb tu! com has dit, tens un quadre clínic que "casi" t'obliga a anar a RA. Jo a vegades també penso que potser si tingués un fill abans, m'ho prendria diferent. la meva por és pensar que potser no en podré tenir mai, que alguna cosa no va bé.

ego: ja tinc data per la intervenció, divendres que ve!! A veure si passo aquest tràngol, em donen resultats i després de la quarentena, a tope una altra vegada! Portem casi un any i mig i començo a estar avorrida, hi ha moments en que penso que potser no haig de ser mare, que ara visc molt bé, tinc molta llibertat i un fill et canvia radicalment tot. (al cap de poc se'm passa i me n'adono que clar que vull tenir fills, estic fatal!!!)

Bueno noies, molts ànims a totes!! Bona setmana!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::