CERCADORES MAIG 2020

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dc. abr. 29, 2020 4:40 pm

Hoooooolaaaaaa cercadores!!!!

:***: Benvingudes a CERCADORES DE MAIG 2020, :***:

M’he animat a fer de jefa i obrir el post de maig 2020 :***: >.-<: . Un maig confinat i ben estrany tot plegat, però el comencem amb una energia i il.lusió a tope per aconseguir un munt de panxes!!!

Vinga, animeu-vos a escriure totes les que ens llegiu en l’ombra, aquí és un espai per compartir sense jutjar, per explicar-nos tot el que sentim, les paranoies i psico símptomes i acompanyar-nos en un moment vital tan important i emocionant com és voler ser mares! :-())

Venim d’un mes amb molts positius i espero que seguim així! De fet ja ho diuen ”pel maig, panxus a raig!” :content:

ARGOT SOCPETITERO:

CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle. És regular en cada dona. El que no té perquè ser regular són els dies que passen entre l'arribada de la w i l'ovulació. Però un cop ovulem sempre passen el mateix número de dies fins que arriba la w.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend: app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il•lusió.

_____________________________________________________________________________

PRESENTACIONS

Aneu passant i deixeu les vostres dades, i ho aniré actualitzant al post inicial:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Num.de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:



Les cercadores del Maig 2020 som:

Nuri
Edat: 32 jo i 34 ell
Fills: cap
CICLE DE CERCA: molts, 1 any i 5 mesos
DNW: 04/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: haviem de començar RA però ens han aplaçat el tractament per quan hagi passat el confinament

Maria_lovecats
Edad: 33 jo, 37 ell.
N° de fills: cap
Cicles de cerca: bufff un any i uns mesos
DNW: 01/06
Altres: Doncs cap a l’any ja vam començar a fer proves de fertilitat i al meu xicot li van sortir els bitxets lents (astenozoospermia moderada). Ell pren maca i Gesdha, jo natalben i maca.

Lalukis
Edat dels dos: 35 i 35 anys
Cicle de cerca: 10è
Num.de fills: 1 (nen, 2 anys i mig)
DNW: 11 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Després de tenir el meu primer fill em van diagnosticar hipertiroidisme. Em vaig tractar i quan tot ha estat regulat hem començat la cerca amb no gaire sort... :ufs: espero que el MAIG sigui el nostre mes!! I també el vostre! A OMPLIR EL PRINCIPI D'ANY 2021 DE BEBES!!! :p-)

Náyade
Edat dels dos: 33 ell, 31 jo
Cicle de cerca: 1er real
Num.de fills: 1 bombó de 2017 :cnena:
DNW: 30/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: per fi a cercar oficialment un germanet/a per la nostra rebel! :love:

Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys i mig
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 22/05
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!

aixamb
Edat: 37 jo, 39 ell
Fills: 2 (9 i 4 anys)
Cicles de cerca: 9è (amb en embaràs ectòpic al novembre, i un bioquímic ara al mes de març)
DNW: aproximadament cap al entre el 15 i el 17 de maig
Altres: No sé si som uns valents o uns inconscients, anant a pel 3r i més en aquestes circumstàncies. Durant el segon cicle de cerca em vaig quedar embarassada, però no va anar bé, el mes de novembre ens vas assabentar que era un embaràs ectòpic que va acabar amb un abortament tubàric. I el mes de març va acabar amb un bioquímic. Des de fa uns mesos em faig TO i la veritat és que m'ha anat força bé per conèixer una mica més el mes cos!!

Lima
Edat dels dos: 28 ell i 29 jo
Cicle de cerca: Aquest serà el 3r
Num.de fills: Cap
DNW: 25/5
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Al febrer vaig patir un avortament natural, després de quedar-me embarassada en el segon cicle de cerca. Hem hagut d'esperar dos cicles per tornar a reemprendre la cerca. Prenc eutirox per regular hipotiroidisme (ho tinc molt poquet).

Yop
Edad dels dos: 37 jo 44 ell
Cicles de cerca: serà el 4rt
N° de fills : 3 ! 16, 14 i 7 anys
DNW: 29/05 o 01/06
Altres: faig servir tempes i test ovulació.
Aquest mes d'abril està sent el més que més retràs estic tenin desde que em va venir la W per primer cop.
Vaja que tinc un d'esarreglo hormonal brutal.


perdudapelmon
Edat dels dos: 31 jo i 48 ell
Cicle de cerca: Aquest serà el 7è
Num.de fills: Cap junts (ell en té 2)
DNW: 31/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: proves bàsiques de fertilitat OK. A l'espera que les valori el metge d'IVI al qual vam anar al 4t mes de cerca perquè jo estava paranoica.

:()():::: LLISTA DE DNW: :()()::::

Maria_lovecats: 03/05 :-()-)
Náyade: 04/05 :-()-)
Nuri: 04/05 :-()-)
Lalukis: 11/05 :-())
Aixamb: 15/05 o 17/05 :-()-)
Miri27: 22/05 :-()-)
Lima: 25/05
Yop: 29/05 o 01/06
Náyade: 30/05
Perdudapelmon: 31/05
Maria_lovecats: 01/06
Nuri00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 22, 2020 10:16 pm, en total s’ha editat 13 vegades.
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » dc. abr. 29, 2020 5:36 pm

Hola noies!!!

Deixo les meves dades pel mes de maig:

Maria_lovecats
Edad: 33 jo, 37 ell.
N° de fills: cap
Cicles de cerca: bufff un any i uns mesos
DNW: 3/5
Altres: Doncs cap a l’any ja vam començar a fer proves de fertilitat i al meu xicot li van sortir els bitxets lents (astenozoospermia moderada). Ell pren maca i Gesdha, jo natalben i maca.

Gracies Nuri per obrir el mes de maig :b-)))
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dc. abr. 29, 2020 6:37 pm

Hola noies!!!

Primer de tot, Gràcies Nuri00 per obrir CERCADORES DE MAIG!!! Desitjo que et porti molta sort!

Edat dels dos: 35 i 35 anys
Cicle de cerca: 10è
Num.de fills: 1 (nen, 2 anys i mig)
DNW: 11 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Després de tenir el meu primer fill em van diagnosticar hipertiroidisme. Em vaig tractar i quan tot ha estat regulat hem començat la cerca amb no gaire sort... :ufs: espero que el MAIG sigui el nostre mes!! I també el vostre! A OMPLIR EL PRINCIPI D'ANY 2021 DE BEBES!!! :p-)

MOLTA SORT!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dc. abr. 29, 2020 9:41 pm

Sort a totes les cercadores de Maig!!!!

M'apunto clar que si!!!! Gràcies per obrir el post!!!!

Edat dels dos: 33 ell, 31 jo
Cicle de cerca: 1er real
Num.de fills: 1 bombó de 2017 :cnena:
DNW: 4/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: per fi a cercar oficialment un germanet/a per la nostra rebel! :love:

Omplim el 2021 de bebès!!!!! Que surti algo bo del confinament I del punyetero corona!!!

Ens llegim!!!! :love:
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dj. abr. 30, 2020 12:17 am

Hola companyes cercadores!

Vinga, aquest mes de maig ha de ser nostre, el definitiu! Nuri00 ens portaràs sort!
Aqui deixo les dades, petonets!!


Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys i mig
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 22/05
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: aixamb » dj. abr. 30, 2020 6:35 am

Bon dia!!

Aquí deixo les meves dades per a ser cerdadora de maig oficialment! ;-)

aixamb
Edat: 37 jo, 39 ell
Fills: 2 (9 i 4 anys)
Cicles de cerca: 9è (amb en embaràs ectòpic al novembre, i un bioquímic ara al mes de març)
DNW: aproximadament cap al entre el 15 i el 17 de maig
Altres: No sé si som uns valents o uns inconscients, anant a pel 3r i més en aquestes circumstàncies. Durant el segon cicle de cerca em vaig quedar embarassada, però no va anar bé, el mes de novembre ens vas assabentar que era un embaràs ectòpic que va acabar amb un abortament tubàric. I el mes de març va acabar amb un bioquímic. Des de fa uns mesos em faig TO i la veritat és que m'ha anat força bé per conèixer una mica més el mes cos!!


Petonets!!
Imatge

Imatge
Lima
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lima » dj. abr. 30, 2020 1:39 pm

Hola noies,

Per fi ha arribat el MAIG!!! Jo també m'apunto. Moltíssima sort a totes, a veure si aquest és el nostre mes!! A mi em faria molta il·lusió quedar-m'hi aquest mes, perquè jo també sóc del febrer!

Edat dels dos: 28 ell i 29 jo
Cicle de cerca: Aquest serà el 3r
Num.de fills: Cap
DNW: 25/6
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Al febrer vaig patir un avortament natural, després de quedar-me embarassada en el segon cicle de cerca. Hem hagut d'esperar dos cicles per tornar a reemprendre la cerca. Prenc eutirox per regular hipotiroidisme (ho tinc molt poquet).

Ànims, molts pensaments positius i una abraçada a totes!!! :-()-)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dj. abr. 30, 2020 6:02 pm

Hola noies!!! aqui la jefa de maig al habla jajajajaja

ja he actualitzat l'entrada principal amb totes les vostres presentacions.

He creat al final de l'entrada, una llista amb les DNW actualitzades de totes nosaltres. Així quan vulguem veure en quina situació ens trobem, qui està a prop de DNW i tot això, només caldrà que aneu a la primera entrada i ho trobareu! :***:

Lima, he vist que has posat DNW 25/06... entenc que volies dir 25/05, ja ho he modificat.

Moltes tenim DNW ara a principi de maig, com aneu???

jo segueixo amb els tacats, així que tinc molt poca esperança...

Però encara que tinguem W, comença un nou mes, una nova oportunitat! >.-<: i comença amb molt sol i bon temps, i els primers dies en que ens deixaran sortir a passejar una miqueta!!! així que... ànims amunt i calces avall!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 30, 2020 9:31 pm

Guapes! Molta sort a totes i molts bebés de febrer!!!! Us asseguro es una época genial per prenyar-se!!! :-())

Ego. Ara ja tinc gairebé oficialment la W. Ara taco quantitat de sang i bueno, això ja es W pura i dura. El cap m'ha fet una mala jugada, inclús penso que podría haber estat un bioquímic pq es súper estrany tot...

En fi aviam quan acaba de baixar i ja establir la DNW i a per totes!!!!

Bona nit!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dv. maig 01, 2020 6:13 am

Bon dia jo també m'apunto!!
Edad dels dos: 37 jo 44 ell
Cicles de cerca: serà el 4rt
N° de fills : 3 ! 16, 14 i 7 anys
DNW: ja ho posaré perquè encara no ha fet acte de presència
Altres: faig servir tempes i test ovulació.
Aquest mes d'abril està sent el més que més retràs estic tenin desde que em va venir la W per primer cop.
Vaja que tinc un d'esarreglo hormonal brutal.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 01, 2020 5:25 pm

Hola!

Yop ja estàs apuntada! carai aquest retard, que estrany... a veure com acaba! t'has fet algun altre test? si en uns dies no et baixa pot ser pots trucar al ginecòleg?

Maria_lovecats com va el desespero?

Nayade ostres se t'ha avançat una mica oi?

ego: jo segueixo amb els tacadets marronets, em queden 2 dies per la DNW. És curiós perquè fa una setmana que tinc els tacadets però no tinc gens la sensació de W

Segueixo amb el dubte de si algú s'ha trobat amb tacar continuament fins el dia de la W, i sortir positiu? he sentit gent que ha tacat un parell de dies, i era implantació. Però sabeu si és possible tacar una mica marronós cada dia fins a la W, i que surti positiu?
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Naneta » dv. maig 01, 2020 6:58 pm

Hola noies!!
Com esteu? Vaig desaparèixer ben desapareguda, eh? Necessitava desconnectar. Estar per altres coses.

Us faig cinc o deu cèntims:
Vam començar IA amb les punxades dels nassos i tot plegat. Ecos i tal. La qüestió, que quan ja estàvem a setmana d’inseminació, vaig per la darrera eco i programar i.... sorpresa!!! Tenia tres folícles macos i estava a punt d‘ovular. La segona eco me la va fer un altre ginecòleg i o no va calcular bé o l’última dosi va ser de més... No ho sabem del cert. No ho sap ni la meva gine. La qüestió: adéu inseminació. Stop! Vam fer-ho programadíssim!! I clar, era setmana del primer dia de confinament a Catalunya i tancada d’escoles. Tot s’ha quedat en stand-by.
D’altra banda, amb tres folícles no sé jo si haguéssim seguit. Bessons si, trigèmins dubto.

Les coses no passen per alguna raó. Això crec jo. No s’hi podia fer res. Només que m’havia hormonat fins el cul i vaig notar-ho tant després. Argggg!!! Jajaja!!! Més que amb l’omifin. Ara tinc l’ovitrelle a la nevera. Espero no haver-lo de fer servir.... jejje!!

I res, va tornar a venir la meravellosa amiga. Ni programat ni merdes!!! Sort que m’ho prenc bé. Ah! No! El mes passat vaig plorar molt! Però, de cop, alguna cosa va fer un clic en mi.

Estic modo ja vindrà. No diré que no hi penso perquè seria mentida, però estic com més relaxada en aquest tema. Com amb una sensació súper ferma que passarà i que falta poquet. I súper contenta! I m’ha tornat a baixar eh? Ahir..... Però des que busco, crec que és la primera vegada que no deixo anar una llàgrima!! I això és bo!
No sé com explicar-vos millor aquest canvi de xip. Potser estic més passota feliciana. El que dic jo: he aconseguit està modo happy flower!!! Per fi!!! Portem tant temps que.. i ara amb tractament parat que... Ja vindrà, tu!

Per tant, la setmana vinent tornem a l’ataquer però sense pressions. A veure si els astres ens ajuden! I potser, potser faig cas a l’aplicació que l’està endevinant en tot. Tants mesos.... normal! :b-)))
Ah! Des de fa dos mesos em noto encara més regular. Sobretot en el dia de l’ovulació. Potser m’està fent efecte l’ovusitol. L’altre dia vaig canviar al seidivid. Que ve a ser el mateix. I pel meu xatin està prenent l’orthomol a veure si ja li fa el p... efecte i els espavila una miqueta més!! Tanta lentitud suprema!! Que ja portarà tres mesos!!! Que segons la meva gine m’hi puc quedar perfectament!
Si no m’hi quedo ja tornarem a la gine i vuelta a empezar! Si puc evitar trepitjar ara un hospital, millor. Ja no ens ve d’uns quants mesos més!!

I res, rotllo llarguíssim que us he escrit!!!
Volia saludar!! Però, per variar, m’enrotllo com una persiana. Veig algunes companyes de viatge per aquí!!! Abraçada! I mooolta sort també!!!

Petonarrus!!!! :content: :content:
Una abraçada!! :--/)
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. maig 01, 2020 7:58 pm

Naneta, que bé que hagis vingut a saludar. M'alegro que ho portis amb filosofia. Al final, és el més útil. La resta no serveix de res....i és una cosa que només t'adones amb els mesos.

Jo ja estic pensant en IA....i mira que ara començaré el cicle 7 i que en teoria tot està bé. Però no sé....no puc evitar pensar en el pitjor, en que no podrem....miro probabilitats de IA i de FIV.... i fins i tot he mirat adopcions! M'avanço moltíssim....

En fi, et volia preguntar, aprofitant que vas començar la IA si et van donar probabilitats? Com t'ho van pintar?

Ah! Jo espero la Warry per d'aquí 3 dies. Ahir, 8DP fluxe cremós com a brut.... sense arribar a ser tacat marró. Avui, 9 DPO, TE negatiu (no ho he pogut evitar). Així que....segurament....vindré al maig!

Per tant, aquí la meva info:

Edat dels dos: 31 jo i 48 ell
Cicle de cerca: Aquest serà el 7è
Num.de fills: Cap junts (ell en té 2)
DNW: 31/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: proves bàsiques de fertilitat OK. A l'espera que les valori el metge d'IVI al qual vam anar al 4t mes de cerca perquè jo estava paranoica.



Gràcies i un petó ben gran per a totes!
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » dv. maig 01, 2020 9:10 pm

Hola boniques!!

Com esteu? I com va el desespero??

Nuri00 el desespero estar sent molt intens aquest mes... jajajaj massa :miko: Tu com vas??? Aixo dels tacadets i que no tinguis sensacio de W es sospitos de possible :cnena: T’havia passat abans?? Jo no tinc massa idea pero tot es possible!

[b]Naneta[/b], molts ànims!!! En senbla que no t’havia llegit quan vaig entrar aquu,.. encantada!!! Pensa que ja esteu ficats en tot aixo de la RA i que segur que aconsegueriu! Jo segurament, acabare havent d’anar tb,... el tema de les hormones que thas de prendre/punxar es fotut oi? Jo aquest mes amb l’omifin ja en vaig tenir prou, em va sentar fatal,... pero si es la unica via doncs endavant! Quin diagnostic te el teu home? He vist que dius que pren unes pastilles pels bitxets,... al meu li va sortir astenozoospermia moderada y yo en principi estic be,..
Ja ens aniras explicant la teva experiencia en RA i com et va!

La resta!! Com aneu noies? Seguiu tenint tacadets?


Ego:El diumenge mha de venir la W i ja estic notant mal de panxa de W, a mes mhe fet un TE i blanc nuclear,.. aixi que tot pinta que “blanco i en botella”,.... cap al juny segurament,... en fi,... el mes que be estic pensant de fer la SW d’unaltre manera,.. no mirar calendari ni res i feru quan en tinguem ganes els dos i que sigui el hagi de ser,... per probar alguna cosa diferent,...

He estat uns quants dies de bajon pero en fi,... se que algun dia veure la llum al final del tunel i vosaltres tb!! Molts anims a totes boniques!!
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » dv. maig 01, 2020 9:16 pm

Perdudapelmon es normal que et sentis aixi,... jo quan portava 5 mesos ja estava pensant si passava alguna cosa o que,... pero vam decidir esperar a l’any a fer proves etc,... i en ultima instancia anirem a RA.
Vosaltres us heu fet les probes de fertilitat?
Aixo es molt personal aixi Que si ho veieu clar que heu d’anar a RA perque no voleu esperar,.. endavant!

Jo estic allargant el maxim perque no tinc gens de ganes de passar per aixo,... pero veurem com va!

Molts anims! I qualsevol cosa ja saps que estem aqui!! Tb va per la resta!!! Ajuda molt poder parlar d’aquestes coses amb vosaltres,...
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » ds. maig 02, 2020 7:50 am

Bon dia!
Nuri00 : super extrany aquest retràs 34 dies de cicle mai m'havia passat.
No, no no em vaig fer cap test més si a 32 sortien negatius ja estava convençuda q seria negatiu. I així a estat perquè avui ja la tinc aquí.
Jo si conec casos que han tingut tacadets i era positiu. De fet mà germana amb el primer va estar tacan tot l'embaràs cuan es suposava que li tenia que venir la W.
També conec un cas que els 3 primers mesos va tenir W i no tenia idea que estava prenyi.

Ego: ja m'ha donat els bons dies la W així que ja podem posar data de la pròxima DNW: entre el 29 de maig / 1 de juny. ( Se suposa)

Ja feia dies que tenia clar que em baixaria així que ho tenia assumit!! Jo també preferiria febrer! Comencem desembre amb nadals tions cumples de 2 nevots al gener entre reis cumple 1 nebots i una germana,tot és un no parar. Nosaltres les festes de nadals són interminables i acabem empachats de tants pastissos! Jaja
Al febrer també però ja em paït lo de les festes, el meu fill gran farà 17 el 10 de febrer jo em vaig casar el 11 del any pasat i mà germà petit fa els 17 el 12 de febrer!! Si si es porten dos dies y el meu és més gran.jaja vaia rollo os acabo de donar. Recordaré tota la vida trucar a la meva mare i dir-li mama estic embaraçada i dir-me crec q jo tambe ( 42 anys) . Casi em moro del susto!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » ds. maig 02, 2020 8:42 am

Bon dia!!!!

Passo ràpid per dir-vos que ja tinc la W en tot el seu esplendor. La meva ment me l'ha jugat!!!

Així que la propera DNW 30/05.

Ho porto bé pq tampoc podia ser tan sumament fácil. Aquest més farem deures de debò i totalment implicats, aviam si tenim més sort!

Un peto gran!!!!!

(Dp us llegeixo i contesto bé!)
Imatge Imatge
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » dg. maig 03, 2020 7:58 am

Bon dia noies!

Entro per dir-vos que la W ja m’ha vingut a veure avui puntualissima,... aixi que cap al mes de juny.

La meva propera FNW es pel 2/06

Com aneu la resta?? Molts anims!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 03, 2020 9:37 am

bon dia!! :--/) :--/)

ja he actualitzat les vostres dades.

Yop, quina casualitat coincidir amb embaràs amb la teva mare!!!! Menys mal que ja ha baixat i pots començar el nou cicle, perquè estava allargant massa. Si no ha de ser positiu, millor que baixi ràpid!

Náyade, si, no et preocupis gens, fer diana el primer més no és gaire habitual... aquest mes de maig a tope!!! >.-<:

maria_lovecats, aixx quin greu quan s'allarga tan...però que no decaiguin els ànims! pensa que ja estas una mica més a prop d'aconseguir-ho!

ego: avui és el dia de la mare i entre avui i dimarts és la meva DNW. Tot i que estic tacant des de fa dies i sento la baixada de la W inminent, m'he volgut fer un TE per si era positiu, que fos un dia especial. Però re de re, blanc nuclear. De moment encara no ha baixat, però ja hi compto. Però ens ho hem agafat molt bé. Aquest mes hem fet deures molt ben fets i hem estat molt bé entre nosaltres, i segur que aixi tard o d'hora arribarà. I la setmana vinent el dijous ja tenim hora amb la Dexeus perquè ems diguin quan podem començar RA....quina ilu!!!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Naneta » dg. maig 03, 2020 9:45 am

Bon dia!!

Perdudapelmon, el percentatge és baix. No et diré mentides. No recordo exactament el %. El que si ens van dir és que a mesura que avances en els intents (3 intents màxim de IA) puja el percentatge. La meva ginecòloga ens va explicar que d’alguna manera recuperes el percentatge de quan eres més joveneta. Jejejeje!!! Per tant, t’hi pots quedar perfectament a la primera. Encara que sigui complicat, la possibilitat hi és. També és complicat de manera natural, no? :camio:
Jo et puc aconsellar que visquis el dia a dia. Que vagis dia a dia. T’asseguro que he passat per diverses fases i alguna xunga i he arribat a la conclusió que pensar en més enllà i desesperar-se fins l’infinit no ajuda en res. Al contrari, t’estressaràs i això no és gens bo. És un tòpic però és veritat. I no ho dic perquè no et puguis quedar igual estant estressada (que no fotem! Hi ha dones que s’hi queden) sinó per sentir-te més còmoda amb tu mateixa.
Arribarà!! Ja veuràs!! Fes-me cas!! Ara portem un any i mira, aquí estem amb molta alegria, amb força, amb ganes i més units que mai.

Maria_lovecats, doncs tenen el mateix. Bitxets més lents del què ens agradaria. Amb això no vol dir que no m’hi pugui quedar de manera natural. Sempre ens ho ha dit la ginecòloga. El que passa que també ens deia: como teniáis prisa... pues hemos acelerado. Pero te puedes quedar.
El ginecòleg que ens va visitar l’últim dia ens va dir que havia de tenir present que si portàvem un any havíem de comptar que no eren tantes intentones. Era poc. Que estàvem bé i que arribaria.
Ell pren orthomolt fèrtil plus. Té tot el que necessiten els bitxos per espavilar. Jajajaja!!!! I jo a simple vista també estic bé. Així que anem a la par, Maria!
Ànims!! He llegit que t’ha baixat... em sap greu!! A pel juny!! Com jo!

I les punxades no són molestes. A mi em va punxar a la meva parella. Ho vam acordar així. És un projecte comú i jo rebo, però ell dóna. Jajajaja!!! Ara que hi penso en tots els sentits. Jejej! El primer dia i segon fa coseta. Després ja està. És un llapis. Quan ens vam haver de posar l’única dosi ja va ser més complicat perquè havíem de fer el preparat. Una odissea. Jajaja!!! El que fot són els símptomes de després d’ovular. Ho notes molt. I això que em posava només 50, però clar! Durant uns quants dies llargs!!! Ah!!, i jo durant tenia bastant mal de cap. Ja sóc migranyes a....
A veure si sona la flauta i l’ovitrelle es queda criant malves a la nevera. Jaja! I no m’he de tornar a prendre anticonceptives (que te les fan prendre el mes abans per anar quadrada).

Bé, noies!!! Encantada i molta molta sort!!!

Com se sol dir darrerament: tot anirà bé!! N’estic convençuda!! Ara que, per fiiii, deixo fluir!!! >.-<:

Feliç diumenge!!!!

Petonets per totes!!!
Una abraçada!! :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::