*CERCADORES Març 2020*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » dt. març 24, 2020 9:57 pm

A veure si puc venir a mamis desembre anika! creuo els dits!!

encara falta una setmana per la meva DNW, però confinats els dies es fan leeeeents!!

hi ha dies q tinc claríssim q hem fet diana, i d'altres que no ho tinc clar...

ja queda menys per saber-ho

vaig a veure que bonic t'ha quedat el post anika!

abraçades

*lulaxin*
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Pink_flower » dt. març 24, 2020 11:47 pm

Hola noies!!

Quants missatges >.-<:
M'han arribat els TE d'amazon i un dia abans del que tocava, no ho esperava ja. Doncs m'he fet TO (ja que els tinc...) i ha sortit més marcada la ratlla de test que la de control i també he fet TE i positivás en tota regla!!! :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Anika, va anima't a obrir el grup de Mamis de Novembre (jo hi vaig ser en novembre 2013 :love: ) Vale acabo de veure que l'has obert, quina iluuuu >.-<: :love:

Lulaxin com va el desespero? Doncs jo encara estic esperant simptomes...res de res. I ja tinc por que cap a la setmana 6/7 vinguin tots de cop...sempre he tingut molts fàstics i nàusees :ufs:

Aixamb bonica molts ànims, com et trobes? T'envio tota la meva energia perquè encara sigui de 2020, el proper cicle serà clau :love:

Yop com va el desespero? Tant de bo tinguis una estada fugaç per aquí :ok: A mi em va sortir negatiu un TE dimarts i dissabte positiu clarament! Així que depen de la sensibiltat del TE també.

Laura i quina alegria fan aquests segons TE per reconfirmar oi? :love:

Per cert, he trucat per veure si feien visites els gines o no i m'han donat hora pel 17 d'abril. Aixxx tant de bo estigui tot més relaxat per llavors...

una abraçada a totes! a continuar la ratxa!! >.-<: :-()-)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dc. març 25, 2020 9:16 am

Aiiiix lulaxin, crec que si ara em tornés a quedar embarassada, seria incapaç de diferenciar un embaràs d'una warry!! Per mi és tot idèntic... ja podia anar-me mirant els pits a veure si els veia diferents o intentant ensumar olors estranyes, ja, que al final res de res. El desespero és un rotllo!! I confinats, doncs és un rotllo multiplicat x 10000!!!! :ufs: :ufs:
Ànims que ja et queda moooolt poquet!! Tens TE per casa??

Pink_flower pots posar un tenderete de TE!!!! jajaja

Per cert, us comparteixo el que he aprés aquesta setmana fent experiments! He descobert que a partir de la setmana 6 els TE es marquen més fluixets... me'n vaig fer un i em vaig ratllar moooooolt al veure la línia em sortia més dèbil que la setmana passada, em vaig posar a investigar i vaig trobar que es veu que l'hormona de l'embaràs va mutant (per dir-ho d'alguna manera), i a partir de la setmana 6 els TE es tornen una mica bojos. Total, que per 'arreglar-ho' cal diluir l'orina en aigua abans de fer-te el TE, i ha funcionat!!! Ha tornat a sortir més marcat... en fi, és una tonteria, però si us passa mai ja sabeu que és normal :content: :content:

Per cert, aquesta setmana ja tenim alguna SW, no???? >.-<:
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. març 25, 2020 11:40 am

Bones noies!!

Sine88_ jo també crec en Murphy així que per que no!! No teniu res a perdre i si molt a guanyar. Potser en aquest altre ritme que us ho pregueu us fa emportar una bona sorpresa i si no es així, doncs a veure si passa ràpid aquest rotllo de confinament i et reprogramen aviat.

Anika_ es difícil estar a casa i no temptar amb el menjar, jo sóc molt dèbil en aquest tema i caic sempre. Com estàs?? Va que ja et queda ben poquet per anar a la gine i veure el teu xicarró/na!! I estar nerviosa es normalíssim, crec que totes les que em tingut fills t’ho posem afirmar. Ja ets mama per tant toca preocupar-te per tot.

Lulaxin_ Ja queda poquet!!! Espero que aquest mes fem record de panxus, clar que si!! >.-<: >.-<:

Aixamb_ com segueixes??

Alguna en plena SW??

Ego_ Aquí ja han començat símptomes, igual que amb la nena, molt d’hora. Estomac regirat i molta son a la tarda-nit.

Una abraçada!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Gublin » dc. març 25, 2020 12:03 pm

Hola boniques :--/) :--/) :--/)

Fa uns mesos vaig estar per cercadores però vaig deixar de connectar-me ja que vaig tenir uns problemes fora de la cerca que no em feien ser com jo era.. i necessitava no estar tant pendent. Però he anat xafardejant per veure com us anava :-()-) :-()-) Sembla que vam estar masses mesos sense panxetes i que per fi aquests últims dies hem tingut un boooom. MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSS :content: :content: :content: ... i dir-vos que ens veiem al Novembre ja que jo vaig tenir també el meu positiu :b-))) :b-)))

A les que que continueu amb la cerca molts molts ànims en aquest procés. Us explico una miqueta el nostre cas per si ajuda a algú... Nosaltres vam tardar 8 mesos a veure el positiu, i al no tenir fills la veritat és que penses molt en la possibilitat de que si no podrem ser pares, de que si allò, de que si aixó... i just quan ja tenia les dates per les proves (histero, analítica per l'hormona antimulleriana....) va sortir el positiu. Tinc ovaris poliquistics i encara no sé dir-vos si els TO van ser molt fiables, ja que molts mesos sortia varis dies positiu (i més d'una vegada al mes), altres no em sortia cap... va ser una mica frustrant. I just el mes que ens vam quedar embarassats no vaig veure un positiu clar clar. Tot i això, el dia que va sortir més marcat vam fer-ho i els dos dies següents, per acabar de rematar :-)love(-: . Dels símptomes... de fet no vaig tenir cap símptoma diferent i vaig tenir dolorets als ovaris i tot (i la veritat és que continuo sense tenir res de molt destacable!!! No m'ho crec encara....)

Nuri maca veig que encara estas per aquí, jop... però si no recordo malament vaig veure que amb l'histero et van poder donar un diagnòstic i a veure si us resulta més fàcil ara, tot i que "començar de zero" després d'un any no sigui consol. Però trobar una possible raó i fer-hi front ja és un gran pas. Et desitjo el millor :ok: :ok: :ok:

Sento no personalitzar més, sou moltes que no us conec i heu xerrat molt :P

Una forta abraçada!!

:mu:: Gublin
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Pink_flower » dc. març 25, 2020 3:07 pm

Gublin enhorabona!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-())

Que be una altre mami per novembre! Ja pots anar a fitxar que tenim post obert :b-)))

Veig que amb la primavera han florit moltes panxetes, ara que el ritmo no pareee >.-<: :love:
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dc. març 25, 2020 3:49 pm

Gublin moooltes felicitats!!!!!! >.-<: >.-<:
Vaja booooom, no?!! Crec que tots els panxus que no hem cantat a l'hivern s'estan concentrant a la primavera!!

Jo també espero que el ritmo de pare i de tot cor, que segueixin sortint panxetes a aquest ritme!!!!!
:love: :-()-) :love: :-()-)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: NinaDina » dc. març 25, 2020 4:05 pm

Nenes! Quina pila de panxus! Jo començo sw, envieu-me bones vibres! Jajaja es conya.
En serio enhorabona a totes!!

No personalitzo que us he llegit desde el movil i he perdut el compte dels positius!

Queda algú més que segueixi buscant? >.-<: >.-<:

Com porteu el confinament? Cuideuvos molt!! Petonets
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » dc. març 25, 2020 4:47 pm

Carai, cada cop que entrem, panxu al cantu! com mola! enhorabona Gublin!!

Anika, si que tinc TE's a casa...un munt...que guai que ja es vagi afegint gent!

NinaDina que vagi super bé aquesta SW confinada!

Sine, clar q si, a aprofitar i anar fent, mai se sap tu si pot sonar la flauta!

la resta com aneu? Laura, Pink, Anika com us trobeu?

Jo ja puc dir que ja he començat amb desespero...suposo q el fet d'estar a casa i q els dies passin lentament no ajuda...i tenir un arsenal de TEs tampoc... la meva data de NW es el dia 1 o 2 d'abril...no ho tinc molt clar, la veritat...i se'm començava a passar pel cap de fer un TE divendres pq es el meu aniversari...però 5 dies abans és massa...aiiii quin rollo...a més no tinc símptomes de res...ni son al vespre, ni mal de pits, ni res...i ja sé que és aviat...de fet, amb el meu gran, només tenia son als vespres, i va començar a ser molt després de la falta...i amb la nena, al cap de 2-3 dies de veure el positiu vaig començar amb nàusees...em fa tanta il·lusió tenir un 3r que l'ànsia em pot!

apa boniques! marxem (al menjador) a veure el concert de la Damaris Gelabert

ens llegim!

*lulaxin*
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 26, 2020 8:02 am

Hola boniques!!

lulaxin aiii aquest desespero jajajaja ja et queda res! ja imagino que ha de ser complicat aguantar-se estant a casa i amb tants te ! jajaja

NinaDina jo també segueixo buscant!!! i també en plena SW! dimarts vaig veure TO+ i vam fer deures el mateix dia i ahir. I el maromo em diu que avui un altre! jajajaja això del confinament ens està donant la millor SW qur hem fet mai! >.-<: ja sé que s'ha de fer dia si i dia no, però sempre ho hem fet i no ems ha funcionat. Aquest mes hem decidit canviar i fer-ho cada dia si ens ve de gust. A veure si tenim sort!

gublin bonicaaa quina ilu saber que també has vist el teu positiu!!!! enhorabona guapa!!!! :b-))) siii ja veus aqui segueixo!!! quin pal!! però bueno, ja hem començat a parlar amb la Dexeus per començar tractament. En teoria haviem de començar a l'abril, de fet avui teniem visita! però ho hem posposat a quan tot això hagi passat una mica. Pot ser maig o juny. De moment seguim amb metode natural jajajaja


anika, laura_josu, pinkflower aiiii que bé!! me n'alegro tan per vosaltres!!! us trobarem a faltar a cercadores abril!!! :-()-) :-()-)

yop benvinguda!!! ens veiem a l'abril doncs!!!!

sine clar que si, molt bé d'aprofitar aquest temps. Nosaltres també ens han posposat l'inici del tractament i seguim. A veure si ens donem una alegria i ens estalviem haver de passar per metges després oi??? vaaa a veure si tenim sort!!

qui tenim en desespero a part de lulaxin??

bon dia precioses!!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Gublin » dj. març 26, 2020 2:35 pm

Moltes gràcies a totes maques!!! :-()-) Ai fa il·lusió... perquè amb el confinament encara no ho hem pogut dir a ningu :ufs: :ufs: :-o00m :-o00m

NinaDina
, clar que us enviem bones vibres, per tooootes!!!!!!!! :b-))) :b-)))

Nuri, a REMATAR si us plau!!! Nosaltres just el mes del positiu vam fer-ho 3 dies seguits des del mateix dia del positiu. A veure si així us porta molta mooolta sort >.-<: i no cal que acabeu a la Dexeus. Per intentar treure la part positiva... és com si el coronavirus us hagues donat uns mesos més per acabar d'intentar-ho abans d'acabar a repro. Mooolta sort :-()-)

Moltisisisma sort a totes les que esteu de SW, a dar-lo todo que no tenim res millor a fer :P :-)love(-: :-)love(-: :-)love(-: :inthebed: :inthebed: :inthebed:

:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dj. març 26, 2020 6:11 pm

NinaDina i Nuri us enviem mooolt bones vibres per aquesta SW!!!! Jo també crec que quants més pinxos millor, això de fer dia si dia no em sembla mooolt arriscat!! Jajaja

lulaxin de quina sensibilitat són els TE??
Els meus eren de 20mlu i vaig veure el positiu 3 dies abans de la falta.
Aiiiix, seria mooooooolt guai veure el positiu el dia del teu cumple!!! Crec que no hi perds res per provar-ho, però fes-ho ben conscienciada que és d'hora, si creus que et fastiguejarà el dia veure un nuclear millor no fer-ho encara i esperar a dilluns!! Vaaaa, recta final!!

Un petonarro boniqueeees!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » dj. març 26, 2020 6:57 pm

anika, no em temptis!! jejejej són de 10mlu de sensibilitat...però és que serà massa aviat, seria entre 6-7 dies abans, pq la regla m'ha de venir entre el dia 1 i 2...miraré d'aguantar. A més el meu marit no hi és quan em llevo pq encara va a treballar. Potser diumenge...tot i que també us he de dir que no em sento gens embarassada...

algú més que m'acompanyi en el desespero??

apa, q vagin bé les panxus i les sw!!

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: aixamb » dv. març 27, 2020 5:58 am

Bon dia, boniques!!
Com esteu??
Entro un segon per dir-li a l'anika que vagi super bé la visita al gine d'avui. Ja ens diràs alguna coseta, eh!! Quines ganes en deus tenir!! Si estic nerviosa fins i tot jo!!

He vist que algunes em pregunteu com estic, perdoneu per no haver respost abans! Ja vaig millor, encara tinc alguna estoneta de baixón, i he somiat amb la llentia un parell de nits, però poc a poc... La setmana vinent crec que estarem en SW i haurem d'aprofitar-la a tope!! Dubto molt que m'hi quedi, però que no sigui perquè no ho hem provat!! I seria de desembre com jo <3 <3.

Una abraçada a totes!! Sento no personalitzar, però us confesso que se'm fa una mica una muntanya...
Però gràcies per ser-hi!!

Molts petons!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: yop » dv. març 27, 2020 7:19 am

:--/) Moltes gràcies noies!!!
No recordo si vaig escriure ahir o abans d'ahir, amb això del comfinament ja no se ni a Quin día sóc.. a vosaltres també us pasa?
No se qui a dit d'obrir mamis novembre i que sou poquetes, jo vaig ser part de mamis maig fa 7 anys però no vaig estar a la cerca ni res de res. Fins que no em vaig quedar :-()) no vaig trobar el grup, al final vam ser bastantes! Una experiència molt xula.
Disfruteula!

Ergo:
L'altre dia vaig dir q pasaría a cerca d'abril perque estava segura que no m'havia quedat, segueixo pensat'ho pero estic neguitosa, tinc cicles irregulars de 26 a 29 normalmente ,pero he arribat a algun puntualment a 31. He pasat el dia 26 el 27 el 28 ahir en vaig fer un test de tira i blanc nuclear, a día 13 post ovulació ( segons el to)
Avui ja sóc al dia 29 del cicles ni rastre de la w.
Penso que el test ja hagues sortit positiu si fos el cas ahir ( fermometer)
Crec que el meu cos m'està intentant desquicia a part del confinament jeje.

Alguna mes a la espera de la nw?
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dv. març 27, 2020 1:50 pm

lulaxin avui és el teu cumple, oi?? Mooooltíssimes felicitats!!!!! Em sap greu que hagi de ser un cumple confinat, però gaudeix-ho moltíssim amb tota la família!!!! >.-<:

aixamb bonica molts ànims, és molt dur i molt injust haver de passar per tot això, procura mantenir-te positiva i, i tant que podria ser aquest mes!!!!! Per què no??! T'envio una abraçada enorme!!

Yop aixxx aquest desespero!! Normalment la fase lútia sempre dura el mateix, si la tens de 14 dies sempre serà de 14 dies, el que varia és la fase fol·licular, l'ovulació es pot endarrerir, però la FL no!!! Saps quan et dura normalment?

Doncs jo avui he tingut visita amb el nou ginecòleg i ja hem vist al cigronet i li hem pogut escoltar el cor!!!!!!! Uaaauu, he plorat com una bleda, és mooolt emotiu!!!! =0-0-) =0-0-)
A banda d'això, el nou gine ha sigut un amor, m'ha dit que no em preocupi gens pels quistes, que marxaran sols i que faci vida normal i tot l'esport que vulgui, tomaaa!!!!!! La cabrona de la meva gine em va dir que no em mogués del llit, és molt fort!!!!!
En fi, dilluns he de parlar amb la meva mútua a veure si puc fer el seguiment sencer amb ell, a veure com ho arreglem, però a aquella bruixa no la vull tornar a veure mai més!

Vosaltres com esteu??
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Nuri00 » dv. març 27, 2020 3:04 pm

anika que bé!!!! quina emoció!!!! i que bé aquest nou ginecoleg, és que l'altre era terrible! >.-<: >.-<:

aixamb bonica jo també penso com l'anika, perquè no hauria de ser aquest mes? hi ha possibilitats igual que qualsevol altre no?? ànims guapa, tot és possible!!! :: orrr::

lulaxin per molts anys!!!!!! :lfantrose:

yop aquests ultims dies de desespero són terribles. Aixo cadascu es coneix si suporta millor la incertesa o un blanc nuclear. Jo personalment prefereixo blanc nuclear a la incertesa, però estan de confinament no sé què faré... jajaja ves informant!!!!

ego: nosaltres ahir voliem rematar la SW però el maromo estava cansat i ens vam acabar discutint, imagineu!! jajaja :lluita:: només llevar-nos ja ho hem arreglat. A veure si avui cau un altre pinxito, encara que ja estigui a 3 dies del TO+....mai se sap oi?

és que quan portes tan temps buscant el sexe es transforma durant els dies fèrtils i costa a vegades no sentir pressio i deixar-se anar...no sé com ho porteu les que també fa temps que busqueu? nosaltres durant el mes cap problema, però els dies fèrtils ens costa estar relaxat encara que intentem no pensar-hi i estar zen.

el què he vist avui que no em queden TE+!! quin desaste! jajaja la meva DNW és 10/04 però crec que s'avançara perquè vaig ovular abans. Em tocarà tenir paciència
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: aixamb » dv. març 27, 2020 4:27 pm

Anikia bonica!! Que bé! Quines bones notícies amb el nou ginecòleg!!
Escoltar el cigronet per primera vegada és taaaant bonic!!!

Gràcies pels ànims, noies!! M'ajuda molt llegir-vos, la veritat!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: yop » dv. març 27, 2020 10:00 pm

Anika, que guay aquesta moment es inolvidable >.-<: , menys mal que has anat a un altre gine , pqerque la primera era una mica c*****a,

Doncs la fase folicular no en tinc ni idea el més pasat vaig ovular el dia 17 i vaig tenir la w el 26 ( això segons les tires de ovulació)
Aquest mes vaig ovular el 14 del cicle y ja estic a día 29 15 dies po.
Test embaràs negatiu però test ovulació alt. Jo no entenc res ja.
Dema si no mà vingut faré un altre test pq em pot el desespero. Pero em dóna que el meu cos m'està putejant :-o00m
Informare, Bona nit! zz:-)
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » ds. març 28, 2020 12:01 pm

Bon dissabte a totes!

moltes gràcies pels vostres desitjos! un aniversari confinat! ben diferent la veritat, però sense falta de carinyo, pastissos i festa online! hehehehe

anika, que bé que amb aquesta ginecòloga anés bé! me n'alegro un munt!

aixa, molta força, segur que el proper cicle és el vostre!!

us envio petonets i abraçades a totes!

jo segueixo amb desespero a dia DPO10...sense cap símptoma, de fet una mica de mal humor...típic en mi com a síndrome premenstrual...per tant, ja veig q no hem fet diana tampoc aquest cop..

*lulaxin*

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::