Escoles la Sagrera

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Marbvalls
Entrades: 4
Membre des de: ds. juny 01, 2019 7:19 am

Escoles la Sagrera

EntradaAutor: Marbvalls » dg. març 08, 2020 8:52 am

Hola!
Estic dels nervis amb el tema de la preinscripció a P3 de la meva filla.
Les opcions que ens agafen més aprop són:
- L’estel
- El Sagrer
- 30 passos
- Congrés indians
- Octavio Paz
Algú que en tingui referències? Se sap ja alguna cosa de la previsió dels germans? Suposo que a les portes obertes de Congrés ja en van dir alguna cosa...
Gràcies mil!!!!
albertca35
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 09, 2020 9:33 am

Re: Escoles la Sagrera

EntradaAutor: albertca35 » dl. març 09, 2020 9:41 am

Si a mi m agradaria informació de les escoles de la sagrera a veure quines son les mes recomanades.

Gracies.
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Escoles la Sagrera

EntradaAutor: LyD » dl. març 09, 2020 11:10 am

Personalment opino hi ha un molt bon nivell a les públiques de la Sagrera. Totes estan bé, després ja cadascuna té el seu matís: congrés i 30 passos si sou més d'educació lliure, Octavio Paz treballa més integració i projectes, Estel és una mica més tradicional però molt familiar, Sagrer treballa molts les arts, el teatre...

Així que us recomano us deixeu guiar per la que més us agradi i us hi llenceu. A nosaltres el que més ens va costar va ser la segona opció, doncs tot s'omple a primera, potser la única més o menys segura ara mateix és Pegaso.
Jane
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 20, 2020 11:50 am

Re: Escoles la Sagrera

EntradaAutor: Jane » dl. abr. 20, 2020 12:11 pm

Hola families,

sóc estudiant de magisteri (aquest any acabo) i vaig estar fent pràctiques a l'Escola Octavio Paz.

Desde ja us dic que no la recomano gens ni mica. Ni el claustre de mestres és bo, ni les instalacions ni l'alumnat.. per molts premis que sembli que tinguin i per molt xula que sembli l'escola, per dins està tot podrit. Els alumnes tenen un nivelll molt baix. NO la recomano.

Si voleu que m'expliqui més aviseu-me.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::