FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dj. feb. 27, 2020 9:26 am

Ànims Floqueta!!! Que bé que hàgin pogut descartar un embaràs ectòpic! Aviam si demà rebem bones notícies i ho podem celebrar aquest cap de setmana.

Ego: jo demà per la tarda tinc la prova de la beta. Ho Porto relativament bé. Avui he tingut la "brillant" idea de fer-me un test d'orina i ha sortit negatiu. Així que m'espero el pitjor. Ja estem pensant en plans b i c. Demanar altres opinions a clíniques, descansar un temps, no ho sé. És dur.
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dj. feb. 27, 2020 12:24 pm

Núvol20, no et desanimis i espera fins demà. No seria la primera vegada que un test en orina ens enganya! Molts ànims i una abraçada.
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dj. feb. 27, 2020 1:37 pm

Ja, ja ho sé, Floqueta. Però se'm fa molt difícil pensar que un test d'alta sensibilitat no ho detecti avui.

Sé també que és millor no fer-los, etc, etc. Però, en el meu cas, coneixent-me, prefereixo tocar de peus a terra. Pensar que una persona que no conec em dirà per telèfon una notícia tant important com pot ser un negatiu (o un positiu) no ho veig per cap lloc.

Tampoc m'he enfonsat ni res, simplement demà pot ser que m'endugui un pal una miqueta "amortiguat" i mig paït. Demà em faré el segon pel matí i res! Dp a currar. I si al vespre al final és positiu, doncs genial!!!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. feb. 28, 2020 8:44 am

floqueta: com va anar la eco?
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dv. feb. 28, 2020 9:57 am

Hola noies!

Doncs la cosa no pinta massa bé no...

Ahir em van fer una nova beta i en 12 dies ha passat de 407 a 2196 (encara no es pot descartar l’ectòpic)... I per ecografia es va veure un possible sac gestacional o pseudosac intrauterí que ha passat de 2’7 mm a 5’2 mm en 6 dies, i sense embrió.

Diumenge nou control perquè s'ha de fer un seguiment molt exhaustiu.

PD: Núvol20: T’entenc. Jo porto 12 betaesperes (7 d'elles d’inseminacions) i en TOTES m’he fet tests en orina abans de la beta oficial. Tal com dius, prefereixo saber-ho primer jo abans que una altra persona. Una abraçada.
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dv. feb. 28, 2020 12:05 pm

Deu n'hi do, Floqueta. Pel que comentes, sembla que estàs en bones mans. Tinc una companya de feina que va passar per una cosa semblant i va haver de canviar de metges. I sort q ho va fer! No tinc massa paraules, em sap molt greu que veieu que la cosa no va massa bé. Aviam què us diuen aquest diumenge. Una abraçada!

Per la meva banda, avui m'he fet un test i ha donat positiu. No m'ho esperava, així que me n'he fet dos més, de diferents tipus (en plan, no pot ser! Espero algun dia poder riure de tot plegat) I també han sigut positius.

Aquesta tarda em faran l'anàlisi i aviam si la beta sur positiva i surt amb els valors que han de sortir. Creuem els dits perquè tot vagi bé.

Petons, noies!
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dv. feb. 28, 2020 12:36 pm

Núvol20 enhorabona guapa!!! Ja t'ho vaig dir, l'esperança és l'últim que es perd jejej... Estic molt contenta per tu >.-<:

Jo tinc novetats: Fa un moment he rebut el resultat d'una no va beta i ha passat de 2190 a 1933 en 15h per tant l'embaràs ectòpic queda descartat! Uff quin pes m'he tret de sobre! Ara a esperar que acabi de baixar la beta i que em vingui la regla! :love:
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. feb. 28, 2020 1:14 pm

nuvol: quina alegria!!!! em dona molta força llegir positius!!! la meva espera s'està fent eterna :(
aquests dies has tingut algun simptoma fora de lo normal? Ja ens diras que tal la beta, però això te molt bona pinta!!!! >.-<:

floqueta, molts ànims!!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dv. feb. 28, 2020 3:07 pm

Esperança, ja et queda menys!!! Pel que fa als símptomes, no els he fet un cas especial. La primera setmana vaig tenir els pits molt i molt inflats, però segur que era per l'efecte de la medicació per a l'estimulació (em va començar arran de posar-me l'orvitrell) Així que no hi vaig pensar.

Després se me n'han anat desinflant. I fa un parell de dies tinc moltes molèsties a la panxa, com si m'hagués de venir la regla. De fet, encara no les tinc totes. També gasos, ves a saber per què. I des d'ahir tinc l'estòmac regirat i fàstics. Però com també estic nerviosa i ha estat una setmana intensa a la feina, doncs no ho puc atribuir a res. També podrien ser conseqüències de la progesterona.
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dv. feb. 28, 2020 7:04 pm

Hola noies,

Doncs res, positiu però amb una beta de 43. Vaja, que malament. Dilluns em repeteixen la beta. En fi, poques esperances. I també tinc por que sigui un ectòpic.

Que duuuuuur que és tot això!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: esperança87 » dv. feb. 28, 2020 7:34 pm

Nuvol! Quin resultat es el q hauria tingut q sortir? Perdona però soc novata amb això. Has parlat amb la gine? Potser el diumenge ha pujat i va a mes cada vegada. Molts anims!!!!
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dv. feb. 28, 2020 8:06 pm

Esperança, tampoc és que ho tingui molt clar, és la meva primera FIV, però sé que és depenent de la Clínica. En tot cas, quan és menys de 100 la solen repetir. Però la meva és menys de 50, no pinta bé. Hi ha clíniques que a partir de 30 consideren que hi ha embaràs (però la faran repetir) i hi ha d'altres, que ho consideren a partir de 50. Per telèfon, m'han dit que és baixeta i que no es pot fer un pronòstic. Que en aquests casos es fa un seguiment cada 48-72h. Vaja que em veig anant cada dos dies a la clínica, a no ser que tripliqui...

Per cert, alguna em podria dir algun laboratori que obri en cap de setmana i/o si sap d'alguna banda on em pugui fer una beta? He pensat en anar a un hospital però suposo que m'engegaran, no? jajaja.

La veritat és que estava preparada per un negatiu. Però ho estic per afrontar tres dies més d'incertesa. No em veig capaç d'esperar a dilluns per la tarda.
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dv. feb. 28, 2020 9:57 pm

nuvol, laboratori duran i bellido del c/Urgell obren 365 dies. Jo vaig anar-hi a fer una beta un festiu i la vaig tenir al migdia. Això si, tenia el volant del metge, sense volant suposo q depèn De les condicions de la mútua o sinó pagant...
Respecte la beta baixeta... a mi a la meva clinica sempre m’han dit q fins q no es fa la segona a les 48/72h estas embarassada i cal continuar el tractament. En els meus tres casos, sempre ha acabat malament pero no vol dir q sigui el teu cas.
Anims i sigui el q sigui a seguir lluitant.

Floqueta.. quin greu que al final no hagi tirat endavant. Molts força
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » ds. feb. 29, 2020 10:07 am

Gràcies Xocolatina, hi anirem. Tenim la petició de l'anàlisi que ens van fer a l'IVI. Aviam si aconseguim que a la mútua ens facin un volant. Merci!
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » ds. feb. 29, 2020 9:41 pm

Núvol 20, quin dia va ser la transfer? Era un blasto de 5 dies? Potser han passat pocs dies! En qualsevol dels casos un valor de beta superior a 5 ja es considera positiu. I tal com dius el més important és que el dobli en 48/72h. Tingues esperances!! Una forta abraçada :ok:
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dg. març 01, 2020 4:02 pm

Floqueta, era un blasto de 5 dies i em van fer la beta el dia 10 de la transferència. Això et diu alguna cosa? És que encara no hem pogut parlar amb la doctora, només amb la infermera que em va donar la notícia.

D'altra banda, ja tinc el resultat de la beta d'avui que m'he fet pel meu compte. Ha doblat, de 43 ha passat a 86 justos. No havien passat exactament encara 48h...42h exactament (hem faré una friqui de les betes, m'ho veig a venir) Demà tinc la de la clínica, que me la faran a 72h.

Jo, que no tinc experiència en aquestes coses, veig que la beta s'ha doblat continua sent baixa, tenint en compte a les dates que estem. Aleshores, dubtes que tinc...aviam què opineu:

- Puc descartar el bioquímic? Entenc que encara estic tècnicament embarassada i que en tot cas, si demà baixés la beta, voldria dir que l'hauria perdut entre avui i demà, no?

- Però no puc descartar l'embaràs ectòpic, oi? Sabeu si en aquest cas les betes doblen?

- Finalment, si es tracta d'una implantació tardana, vol dir que tinc més risc que si hagués implantat quan tocava?

Quin merder!!! Bé, ja tinc la llista de dubtes per demà.

Gràcies!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dg. març 01, 2020 5:10 pm

Els meus tres bioquimics, la segona beta sempre ha sigut més baixa. En tots els casos la primera beta a 10 dies Post transfer d’embrió de 5. La segona beta a les 48h ja havia baixat a la meitat.

A mi totes les vegades m’havien dit que es possible que un embrió amb una beta baixa avanci i que podia ser pel fet de que implanti una mica més tard. I no crec que això sigui dolent, deu ser com un embrió q li costa una mica més arribar a blastocist.

Diuen que si la beta puja pero no dobla pot ser ectòpic. Pero crec q tampoc és ciència certa.

Tot és ben complicat!! Creuem els dits i que avanci! Molta sort i segueix-nos informant.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Bea » dg. març 01, 2020 6:29 pm

Nuvol, jo diria que la teva Beta és ben normal. Mira:
https://images.app.goo.gl/hUjfg6TBEpyc2Cda7

Aquesta taula són DPO. 10 dies post transfer d'un embrió de 5 dies seria aprox 15DPO. Si és ectòpic no dobla, creix a poc a poc. Si es bioquímic baixa o es manté. Enhorabona!
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Floqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. gen. 02, 2020 3:05 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Floqueta » dl. març 02, 2020 8:33 am

Núvol20, aquest valor a 10 dies de la transfer té pinta d'una implantació tardana. I en aquest cas no hi hauria més risc, simplement que s'ha enganxat tard.

Si el valor s'ha doblat és un molt bon senyal i més encara si només feia 42h de la darrera. De totes maneres t'aconsello que no et facis betes cada 48h pel teu compte perquè provoca molta ansietat (jo ho he estat fent i no val la pena). Deixem que la natura faci el seu curs, que és molt sàvia!

No pensis en els ectòpics, només passa un 1% de les vegades!!

Moltes felicitats guapa, intenta gaudir del moment! >.-<:
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Núvol20 » dl. març 02, 2020 11:12 am

Gràcies noies! Pels ànims i les infos. Ja no em faré més betes pel meu compte, promès! Avui tinc la que em tocava repetir a la clínica, aviam què em diue. Abraçades!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::