MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dt. feb. 18, 2020 10:11 am

La doctora Olga Serra. La vaig trobar molt maca.
Faré ADE amb cicle natural. A veure si hi ha sort!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dt. feb. 18, 2020 2:28 pm

Hola noies!!!
Merce19, què bé que t'hagis decidit!!! Puc preguntar, què és el que t'ha convencut de la clínica per fer-ho allà? Vaig llegir que a ovodonació et donaven més info de la donant però no sé si a ADE també.
Erika79, felicitats pels teus petitons!! És tant dur com diuen la crianca de bessonada?
Per la meva part, he de fer tractament per un mioma que m'han detectat i després penso en ADE per ser el camí més "pràctic", a priori. Hauré de viatgar allà perquè aqui on visc on existeix l'opció.
Si feu algun grup, doncs també m'animaria.
Petonets.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dt. feb. 18, 2020 3:54 pm

Mercè19 ha escrit:La doctora Olga Serra. La vaig trobar molt maca.
Faré ADE amb cicle natural. A veure si hi ha sort!


També va ser la meva doctora. A vegades va molt de cul i amb presses però per email respon qualsevol dubte.

Per cert, com t’has fet sòcia de l’associació? Si vaig a la web només veig artícles tipo blog. Hi ha foros on poder compartir experiències?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dt. feb. 18, 2020 3:57 pm

gateta10 ha escrit:Hola noies!!!
Merce19, què bé que t'hagis decidit!!! Puc preguntar, què és el que t'ha convencut de la clínica per fer-ho allà? Vaig llegir que a ovodonació et donaven més info de la donant però no sé si a ADE també.
Erika79, felicitats pels teus petitons!! És tant dur com diuen la crianca de bessonada?
Per la meva part, he de fer tractament per un mioma que m'han detectat i després penso en ADE per ser el camí més "pràctic", a priori. Hauré de viatgar allà perquè aqui on visc on existeix l'opció.
Si feu algun grup, doncs també m'animaria.
Petonets.


Molt dur, la veritat. Tothom diu que a la llarga compensa, ja us jo diré jeje
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dt. feb. 18, 2020 4:45 pm

Hola a totes!

Et pots fer de l'associació enviant un correu. Al web hi ha un apartat on et posa hazte socia. T'enviaran un qüestionari i a partir d'allà et tramitaran l'alta.
Van una mica lentes però totes són mamis solteres i tenen molta feina!
Què m ha fet decidir per aquesta clínica? Doncs mira, justament, vaig anar a una xerrada allà gràcies a l'associació. Erem unes 11 dones i la doctora Serra i una psicòloga feien la xerrada sobre diferents tractaments per ser mare soltera i sobre aspectes psicològics que poden afectar a una mare soltera.
Potser va ser tot marketing pur i dur però em va agradar molt el que va explicar la dra sobre com treballen.
Després vam fer un pica a pica i vaig poder parlar amb la doctora i amb una noia se l assocació que era mare gràcues a l ade en aquella clínica i tot això em va ajudar a convencem.
També va ser important el fet que ens van explicar el tractament sense preguntar res, vull dir, ens altres clíniques no me l han ofert o m han intentat derivar a una FIv sí o sí
Erika et vas quedar a la primera? Et va agradar en general el tracte de la clínica?
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dt. feb. 18, 2020 5:51 pm

Vaig començar amb una fiv i trasfers del 4 embrios obtinguts en tres tandes. I res.
Amb l’ADE em vaig quedar a la primera.
Amb l’Olga molt bé. També és amiga d’una amiga meva i ja ho feia tot més relaxat.
Com a clínica ja vaig explicar una mica més amunt el què. Et sents clienta de segona per no ser guiri, no sé. Veuràs que quan arriba algú de fora deseguida surt una auxiliar i peta la xerrada amb ells mentre tu esperes allà mirant-ho
Tampoc m’agrada que la beta sigui un pipitest a casa i si és negatiu aleshores te’n fan ells un en sang. Jo em vaig demanar l’analítica pel meu compte al CAP a part de fer pipitest.
No sé, hi ha detalls que haurien de vigilar.
Ja diràs què tal et va :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dv. feb. 21, 2020 2:56 pm

Hola noies!
Mercè, doncs està molt bé la forma de captar clientes, al cap i a la fi et fan sentir més còmoda i acollida i això és definitiu per la tria. Erika79, ja vaig llegir això de la discriminació per ser nacional, suposo que pagaran més els guiris o què? Sabent aquests detalls, no m'aixeco de la camilla fins que no em dónin el suc i les galetes :b-))) hahaha.
I respecte a la teva maternitat de bessons, m'imagino que serà difícil, tens ajuda? Hi ha un tema relacionat amb això que m'amoÏna he estat buscant però gairebé no hi ha res, en anglès una mica més, i és si tenir un o dos fills al ser mare soltera. Se'm fa molt gros pensar-ho però no puc evitar-ho. En el meu cas gairebé no tinc família (bé uns cosins que viuen a l'estranger) i em plantejo de si tenir només un fill és oferir-li una familia molt "pobre" i que, ja que no tindria aquest "ambient familiar", n'hauria de tenir dos...què en penseu? Si ho fés amb parella, no m'ho plantejaria (un i ja).
Ja acabo amb el meu rotllo, que vagi bé maques!!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » ds. feb. 22, 2020 2:35 pm

Gateta, amb la mà al cor, si no tens ajuda propera no et llencis a voler tenir bessons. Jo tinc la sort de tenir a ma mare instal.lada amb mi des d’abans de parir i ara també a mon pare. I no sobra l’ajuda jajajaja.
Pensa que l’embaràs pot ser complicat, amb ingressos i tot. I pot ser que sigui fabulós! Però com no ho saps has d’estar preparada.
El postpart et pot deixar molt tocada físicament. I les hormones no ajuden! I hi ha dos bebès que no entenen de dolor ni cansament ni d res. De nou, tornes a necessitar ajuda... Molta.
Entenc que no vulguis ser familia de dos però sempre tens temps d’anar a pel segon.
No sé eh, potser ets una súper mami que té energia i força per poder amb tot tu sola, i tens la sort que et venen dos bocinets de pa, tranquils i dormilegues jajajaja O no... jejejeje. I tu et trobes de fàbula. I surt tot rodat! Però és com llençar-te al buit i pot acabar sent un malson...
Com a últim apunt dir-te que a vegades sento que no estic disfrutant tan com voldria d’ells i se’m trenca el cor quan ploren alhora i només puc agafar-ne un en braços...

Pensa també que l’ambient familiar el pots aconseguir formar tu trobant-te amb altres families com la teva o amb el teu grup d’amics. Podem fer una familia els del soc petit! :)

Molta sort amb la decisió que prenguis :*
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dc. feb. 26, 2020 2:04 pm

Hola noies, Erika, moltes gràcies per les teves paraules. Veig que l'experiència està sent molt intensa, me n'alegra molt que tinguis el suport dels pares, m'imagino que deu ser un no parar però també és maco poder estar tots junts.
Doncs quan parlava de tenir un o dos fills em referia en general, és a dir, no necessàriament bessons (cert tot el que dius, sobre el risc en l'embaràs i el dur postpart, em fa molt de respecte). Penso en una frase que has expressat molt bé "ser una família de dos" i és cert que se'm fa poc i alhora no sé si podria amb més d'un. I suposo que sí, que hi ha altres formes de fer pinya i sentir-se més acollida. Quan hi torni a Bcn m'apuntaré a l'associació de mamis solteres.
I per altra banda, estant a RA sóc molt conscient que el desig i el resultat no van sempre de la mà, encara que vulgui tenir un fill o dos, potser no arriba ni un, o sí. Però és clar, sempre hi ha d'haver desig i expectatives!
Les altres mamis, teniu clar si voleu tenir més d'un petit?
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: perdudapelmon » ds. feb. 29, 2020 4:15 pm

Ainura ha escrit:Hola!! Som Aina :--/) de Mallorca! Avui buscant blogs de mares solteres m'he trobat aquest fòrum. Jo vaig per la segona inseminació i dijous en diuen si ba anat be o no... per ara les dues vegades ho he duit bastant be! Molta sort i tranquilitat per totes! :-o00m


Hola Ainura. Jo no he de ser mare soltera. Estam cercant en parella però fent proves.... només t'escric perquè també som de Mallorca i perquè som poquetes. Estic per obrir un fil aposta!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Apolonia » dt. març 03, 2020 11:37 pm

Hola Gateta,
és una decisió molt personal, jo ja per edat no puc aspirar a tenir un segon, però si pogués per tema edat potser tampoc el tindria.
Pensa que potser millor un i poder-t'hi dedicar com cal en tots els aspectes, que dos, ambient familiar com dius tu i anar amb l'aigua al coll al límit de les teves forces.

Quan ens imaginem la maternitat imaginem lo bonic, i ho és!! però també és molt dur i molt cansat.. almenys al principi.

i ara t'haig de deixar perquè m'estic adormint aquí al teclat. zz:-)
Molta sort
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » dc. març 04, 2020 10:16 pm

gateta10 ha escrit:Les altres mamis, teniu clar si voleu tenir més d'un petit?


Jo sí que ho tinc clar, de fet estic començant a posar-me amb el segon. M'agradaria poder esperar una mica més, perquè el meu fill tot just acaba de fer l'any, però ja tinc una edat i no s'hi val a badar.

Sé que serà difícil i hauré d'exprimir l'ajuda dels meus pares, però penso en el meu fill i m'entristeix pensar que no tingui germans ni cosins, tant en la infància com quan jo no hi sigui (l'he tingut passats els 40, això també s'ha de tenir en compte). Jo vaig perdre la meva germana a la trentena, o sigui que per desgràcia sé què és tenir germans i què és no tenir-ne, i tinc molt clar què prefereixo.

Ànims a totes les que esteu en procés, jo començo a escalfar motors altra vegada, a veure si torna a haver-hi sort!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dj. març 05, 2020 6:24 am

Hola boniques! >.-<: Jo avui sabré resultats de la segona IA! Porto una setmana plorant per les cantonades, la progesterona fa de les seves...ànims a totes les que esteu en el procés, tot i que no és un camí fàcil, no hem de perdre la il•lusió! Una abraçada
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Apolonia » dj. març 05, 2020 5:21 pm

Amb ajuda és un altre món, clar...!
Jo és que no tinc ajuda, només algún dia puntual m’ajuden els meus germans però en general tota l’ajuda l’haig de pagar. Al meu dia a dia estic sola. Per això que és molt més dur que la que té els pares que estàn allà...!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dj. març 05, 2020 8:20 pm

Apolonia ha escrit:Hola Gateta,
és una decisió molt personal, jo ja per edat no puc aspirar a tenir un segon, però si pogués per tema edat potser tampoc el tindria.
Pensa que potser millor un i poder-t'hi dedicar com cal en tots els aspectes, que dos, ambient familiar com dius tu i anar amb l'aigua al coll al límit de les teves forces.

Quan ens imaginem la maternitat imaginem lo bonic, i ho és!! però també és molt dur i molt cansat.. almenys al principi.

i ara t'haig de deixar perquè m'estic adormint aquí al teclat. zz:-)
Molta sort


Doncs sí, és per pensar-s'ho i concluir que...amb un n'hi ha prou jajaja. Em pesa més "anar amb l'aigua al coll al límit de les teves forces" que altre cosa, al menys a la meva fantasia i ara.
Com portes el teu dia a dia, te'n vas sortint bé? Et pregunto pq serà la meva situació, si les coses surten bé...
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dj. març 05, 2020 8:32 pm

Jo sí que ho tinc clar, de fet estic començant a posar-me amb el segon. M'agradaria poder esperar una mica més, perquè el meu fill tot just acaba de fer l'any, però ja tinc una edat i no s'hi val a badar.

Sé que serà difícil i hauré d'exprimir l'ajuda dels meus pares, però penso en el meu fill i m'entristeix pensar que no tingui germans ni cosins, tant en la infància com quan jo no hi sigui (l'he tingut passats els 40, això també s'ha de tenir en compte). Jo vaig perdre la meva germana a la trentena, o sigui que per desgràcia sé què és tenir germans i què és no tenir-ne, i tinc molt clar què prefereixo.

Ànims a totes les que esteu en procés, jo començo a escalfar motors altra vegada, a veure si torna a haver-hi sort![/quote]

Mireiamb, me n'alegro que t'animis, ets molt valenta i pel teu fill serà invaluable tenir un germà, de petit i d'adult. Penso el mateix, em faria peneta que estigués "sol", però com diu l'Apolonia, sense ajuda es molt difícil. I afegeixo, sense ajuda que sigui incondicional i gratuïta encara mésjajaja.
Per cert, sento la teva pèrdua deu ser molt dolorós, igual gràcies per compartir-ho.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dj. març 05, 2020 8:35 pm

AnnitaMP ha escrit:Hola boniques! >.-<: Jo avui sabré resultats de la segona IA! Porto una setmana plorant per les cantonades, la progesterona fa de les seves...ànims a totes les que esteu en el procés, tot i que no és un camí fàcil, no hem de perdre la il•lusió! Una abraçada


Desitjo que siguin bones notícies, ja ens expliques, una abracada .
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » dl. març 09, 2020 10:24 pm

gateta10 ha escrit:Mireiamb, me n'alegro que t'animis, ets molt valenta i pel teu fill serà invaluable tenir un germà, de petit i d'adult. Penso el mateix, em faria peneta que estigués "sol", però com diu l'Apolonia, sense ajuda es molt difícil. I afegeixo, sense ajuda que sigui incondicional i gratuïta encara mésjajaja.
Per cert, sento la teva pèrdua deu ser molt dolorós, igual gràcies per compartir-ho.


Moltes gràcies, gateta10!

Sí, per descomptat que no té res a veure fer-ho amb ajuda o sense. Si l'economia ho permet (cosa difícil) suposo que hi ha la possibilitat de contractar algú a temps complet, que ajudaria a superar els primers anys.

Jo m'estic plantejant el tema au pair (en el meu cas per una qüestió d'idiomes, com a ajuda penso que no és adequat, no és el mateix que una mainadera/nanny). Si alguna hi té experiència o en coneix casos, aprofito per demanar informació : )
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Noa78 » dt. març 10, 2020 1:04 pm

Jo abans tenia clar que nomès tindria un fill. Però desde fa un temps em passa molt pel cap la idea d'un segon (el meu fill té 14 mesos).
M'agrada la idea d'un segon, el poder donar-li un germanet al meu fill i ampliar la family. Però per altra banda no sé si seria bona idea, perquè aniria de cul.
Jo hi compto amb l'ajuda dels meus pares, però clar, ja són grans i no és el mateix quedar-se amb 1 nen que amb 2. I el meu peque ha sortit super bon nen: dorm tota la nit seguida desde les 5 setmanes, és poc malaltís, poc ploraner, menja molt bé, etc. Un 10. I clar, per mi la maternitat en solitari ha estat molt fàcil amb aquest nen.

Si tinguès un segon i em sortis d'aquests que no dormen no sé que faria...
Noa78 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 11, 2020 12:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » dt. març 10, 2020 10:04 pm

Jo també he tingut molta sort i el meu fill és molt fàcil (no fa nits senceres des de les 5 setmanes perquè això és extrem hahaha però vaja, diguem que si el teu és un 10, el meu és un 9,9 ;-P ).

També m'he plantejat això que dius, que el segon sigui complicat, i els meus pares també són grans, però tot i aquestes consideracions, he decidit intentar-ho. A més, quan són una mica més grans, el fet de ser dos vol dir que es distreuen mútuament :-D

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::