Després d’una pèrdua amb legrat per aspiració quan puc tornar a intentar-ho?

Problemes durant l'embaràs.
Elsa7vg
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 17, 2020 9:13 am

Després d’una pèrdua amb legrat per aspiració quan puc tornar a intentar-ho?

EntradaAutor: Elsa7vg » dg. feb. 02, 2020 9:27 am

Bon dia, la sermana passada estava embarassada de 8setmanes i el cor bategava, dilluns el cor ja no bategava i em van fer un legrat que fins i tot em van posar anestesia general, he estat molts dies enrabiada i rara, tinc sort de poder estar acompanyada aquests dies però em fa ràbia que ens hagi passat. Avui em trobo bé i començo a preguntar-me i ara què? He d’anar a la ginecologa per veure quan em puc tornar a quedar? M’espero una regla i torno a intentar-ho? Jo mai havia estat regular amb la regla i em fa por haver d’esperar molt a que em torni... bé moltíssimes gràcies!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Després d’una pèrdua amb legrat per aspiració quan puc tornar a intentar-ho?

EntradaAutor: Bea » dg. feb. 02, 2020 11:41 am

Hola Elsa, sento el que estàs passant. Normalment després del legrat el fan una revisió amb eco per comprobar que no queden adherències. Tot i que si deixes de sagnar (i tacar) i ja no et fa mal, és raro que quedi res. Sempre cal esperar una regla normal, que generalment es retrasa una mica, potser una o dues setmanes més del que és normal per tu. Després d'això es pot tornar a cercar, i les probabilitats d'embaràs després d'un legrat aumenten, perquè el legrat elimina totes les adherències de l'úter i millora la implantació.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: Després d’una pèrdua amb legrat per aspiració quan puc tornar a intentar-ho?

EntradaAutor: Miri27 » dg. feb. 02, 2020 6:27 pm

Hola Elsa, em sap molt greu el que t'ha passat.
Fa un any vaig estar amb la mateixa situació, i em van fer el mateix tipus de legrat.
No t'ha dit res la teva ginecòloga? T'explico el que vaig fer jo:
- Al cap de 4-5 dies em van fer une eco per veure el que et comentava la Bea.
- Em van fer un analítica per detectar si hi havia algun motiu? en el meu cas va ser per protocol, ja que jo ja havia estat mare sense problemes.
- Em van dir que esperés 2 regles i ja podia tornar a intentar-ho.

Res més! I ara soc al grup de Cercadores, ja que per motius de salut no m'hi ha pogut posar gaire a cercar embaràs. Des del gener que ens hi em posat seriosament, així que quan et diguin que ja pots, si vols apunta't! Allà en fem costat en el dia a dia de la nostra cerca.

I molts ànims, sé com et sents, és un tema molt tabú encara, pero passa, malauradament, més sovint del que creiem.

Abraçada forta!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Després d’una pèrdua amb legrat per aspiració quan puc tornar a intentar-ho?

EntradaAutor: Gustineta » dt. feb. 04, 2020 7:47 am

Hola Elsa,

En primer lloc, em sap greu que hagis tingut una pèrdua. És molt dur, una bufetada amb la mà plana. Per desgràcia, els avortaments són molt comuns, però és un tema tabú i, a més, molts professionals no li donen la importància emocional que té per a moltes persones.

A la ginecòloga hi hauràs d'anar a fer una revisió més endavant, em sembla recordar que quan hagis tingut la primera regla, però ja no me'n recordo. Ella et donarà llum verda; hi ha ginecòlegs que diuen una regla, d'altres dues i d'altres tres. Però un cop físicament estiguis bé quan tornar a intentar-ho, ho heu de decidir vosaltres. Pot ser que emocionalment et trobis bé de seguida, però pot ser que no i necessitis més temps. O que, un cop pugueu tornar a tenir relacions, ho proveu i no estiguis còmoda o et sentis trista i necessitis alguns dies per normalitzar-ho... i això no ho solen dir.

Dit això, la primera regla després d'un legrat sol tardar una mica més, després pots anar observant el teu cos per veure si es va regulant.

Una abraçada
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
annaBastús
Entrades: 4
Membre des de: dv. gen. 31, 2020 8:03 pm

Re: Després d’una pèrdua amb legrat per aspiració quan puc tornar a intentar-ho?

EntradaAutor: annaBastús » dj. feb. 13, 2020 7:58 pm

Bona nit, Elsa. Em sap molt greu el que t’ha passat.
Estic com tu, a mi el dia 03 de gener van veure que el cor havia deixat de bategar (A les 9 setmanes) i el 06 (si noia, el dia de reis), em van fer un legrat.
Ara ja fa 10 dies (als 28 exactes) em va venir la primera regla i aquest passat dilluns em va fer la revisió.
La doctora ha vist que tot està net i be, sense coàguls, etc...però m’ha dit que esperi una nova regla i ja tornar a intentar-ho.
Per desgràcia, fa 4 anys ja em va passar, i al cap de 4 mesos (dues regles) em vaig quedar embarassada d’un nen preciós que demà fa 3 anys.

Es una noticia molt dura però estic d’acord i a mi m’ha passat, que després es molt mes fàcil quedar-se.

Qualsevol cosa, ja saps on soc per fer-te costat

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::