*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 31, 2019 11:30 am

:cnen: :cnena: BENVINGUDES AL 2020!!!! :-()) <:-<

Comencem mes nou i any nou! Segur que serà un any ple de sorpreses i novetats per totes nosaltres! Ens espera un camí, més llarg o mes curt on podem compartir emocions, sentiments, preocupacions, tot el que volguem entre aquesta petita família.

Com diu Anika, el Setembre es un mes de molts naixements, a veure si aquest gener el fem ple de positius per seguir mantenint l'estadística!!!


DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
NinaDina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 31, 2019 11:42 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 31, 2019 11:40 am

:cnena: :cnen: CERCADORES DE GENER 2020 :cnena: :cnena: :cnen:

NINADINA
EDAT DELS DOS: 36 Els dos.
N DE FILLS: cap (ell una filla de 7 anys).
CICLE DE CERCA: molts.
DNW: 27 de gener.
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Després de molts mesos de cerca, comencem RA.

NANETA
EDAT DELS DOS: ell en té 41. Jo 36.
N DE FILLS: cap
CICLE DE CERCA: vam iniciar a la babalà pel setembre de 2018. Seriosament pel gener 2019 aprox. Fa molt!
DNW: Entre 2/4 de gener.
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: a finals de gener tornem a la ginecòloga. Si no hi ha hagut positiu, iniciarem un nou camí cap a RA. Marcador a 0!!!

Nuri
EDAT DELS DOS: 32 i 34
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: 12è
DNW: 17/01
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tot i controlar dies fèrtils amb TO des de fa uns quants mesos no hi ha manera....però no perdem l'esperança que ben aviat arribarà el nostre petit!!! estem positius i l'esperem amb moltes ganes. Si en uns mesos no arriba natural ens plantejarem anar a RA

ANIKA_
EDAT DELS DOS: 36 jo, 44 ell
N DE FILLS: Cap
CICLE DE CERCA: 5è
DNW: 23 de gener
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: vem estar uns quants mesos tontejant, però veient que no anàvem tan ràpid com esperàvem al setembre vam decidir anar a per totes

MIRI27
EDAT DELS DOS: 42 jo, 43 ell
N DE FILLS: 1 nen de 4 anys
CICLE DE CERCA: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 14 de gener
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!

Vannion
EDAT DELS DOS: 32 els 2 (rodoliiiii)
N DE FILLS: 1 bombó de 2 anys.
CICLE DE CERCA: en cicles, ni idea, ara al gener fa 1 any exacte de l'inici d'aquesta nova cerca
DNW: 14/01 +- 2 dies xD
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: doncs aquí estem. Prenent-nos l'assumpte amb calma, tot i que aviat anirem a consultar a la gine, ja qué seguim amb la mateixa punteria de la primera vegada (vam estar gairebé dos anys). Aquest cicle ha estat el primer que he fet TO. creuo els dits ben fort per totes!

GENIS
EDAT DELS DOS: 38
N DE FILLS: 1 petit de 2 anys.
CICLE DE CERCA: doncs just ara fa 6 mesos desde la cerca del germanet@
DNW: 17/01
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: amb moltes ganes de repetir l'experiència de ser papis de nou.

ISTINETA
Edat: 38 anys jo, ell 39
Fills: una nena de 3
Cicle de cerca: el segon
Dnw: 7 gener
Alguna cosa que vulgui explicar: doncs porto una setmana amb mal fem pits, únic símptoma. Pot ser tan aviat o son imaginacions meves???


SINE88
Edat: 30 jo, 40 ell
Fills: cap
Cicle de cerca: un any
Dnw: 23 gener
Alguna cosa que vulgui explicar: portem un any ja, i ara al gener comencem amb tema proves, a veure què ens diuen!!

AAINNAA
EDAT DELS DOS: 26 anys
N DE FILLS: cap
CICLE DE CERCA: primer
DNW: 13 de gener
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Després de 9 anys junts els dos tenim les ganes de tenir un fill. El desembre vaig deixar les pastilles després de 5 anys, aquest és el primer més sense pastilles i sense protecció. No sabem si serà ràpid o no. De moment he començat amb els test d'ovulació i no m'hi aclaro, potser els vaig començar massa tard però els 5 que he fet tots m'han sortit marcats molt fluxiets. Tot i que des del dia que en teoria hauria d'ovular que tinc dolor menstrual i aquesta nit tan com si m'hagués de baixar la regla.
Abans de les pastilles jo era molt regular, i ara encara no ser si això s'haurà canviat o no.

DOLLY
Edat: 35 jo, 36 ell
Fills: 1nena d 2anys
Cicle de cerca: 3
Dnw: 28 gener
Alguna cosa que vulgui explicar: m’estic plantejant arrel dels vostres missatges fer TO el proper cicle,

LAURA_JOSU
EDAT DELS DOS: 34 jo, 36 ell
N DE FILLS: 1 nena de 21 mesos
CICLE DE CERCA: 1er
DNW: 30/31 de gener
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Penso que aquest cop trigarem mes a obtenir el positiu i això que grácies al primer embaras la endometrosis que tenia ha desaparegut.

AIXAMB
Edat dels dos: 37 jo, 39 ell
Cicle de cerca: 5è (amb en ectòpic pel mig)
Nº fills: 2 (9 i 4 anys)
DNW: aproximadament cap al 24/25 de gener (però no sóc gaire regular)
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Tenim una nena de 9 anys i un nen de 4, i ens encantaria que el tercer sigui pel 2020 (els altres són de 2010 i 2015).
No sé si som uns valents o uns inconscients. Durant el segon cicle de cerca em vaig quedar embarassada, però no va anar bé, el mes de novembre ens vas assabentar que era un embaràs ectòpic que va acabar amb un abortament tubàric.

LULAXIN
EDAT DELS DOS: 37 jo 44 ell
Nº DE FILLS I EDAT: nen 2011 - nena 2015
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 8/2
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: em preocupa la diferència d'edat entre els grans i el possible petit, i també tinc en ment que vull que neixi al 2020...vaja...que em poso massa coses al cap :)

PROPERES DATA NO WARRY:
NANETA: 2-4 de gener.
ISTINETA: 7 de gener.
AAINNAA: 13 de gener.
MIRI27: 14 de gener.
VANNION: 14-16 de gener.
NURI: 17 de gener.
GENIS: 17 de gener.
ANIKA: 23 de gener.
SINE88: 23 de gener.
AIXAMB: 24-25 de gener.
NINADINA: 27 de gener.
DOLLY: 28 de gener.
LAURA_JOSU: 30-31 de gener.
LULAXIN: 8 de Febrer.
NinaDina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 21, 2020 3:33 pm, en total s’ha editat 15 vegades.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dt. des. 31, 2019 12:46 pm

Bon últim dia de l’any!!!

Que passeu un feliç dia i un final d’any bonic!!

Gràcies NinaDina per obrir-lo!!!

Començo amb energia!!! No sé si amb o sense W, però encara que sigui amb W, a per totes! Tinc ganes d’oblidar-me de les frustracions que he tingut des que vam començar i dels baixons!! Alegria a dojo i intentar veure-ho des de la part positiva! Sí! Encara no hem vist positiu, però hem après molt sobre coses que no en teníem ni idea i som més forts!!! Realment estàvem a P3 en el curs de fertilitat i reproducció. Jeje!!

Posem marcador a 0 també!

Feliç any nou floretes!!!

NANETA
EDAT DELS DOS: ell en té 41. Jo 36.
N DE FILLS: cap
CICLE DE CERCA: vam iniciar a la babalà pel setembre de 2018. Seriosament pel gener 2019 aprox. Fa molt!
DNW: Entre 2/4 de gener.
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: a finals de gener tornem a la ginecòloga. Si no hi ha hagut positiu, iniciarem un nou camí cap a RA. Marcador a 0!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 31, 2019 12:57 pm

Que bo llegir-te així d'animada Naneta!!

No hi ha millor manera de començar les coses que amb positivisme! atraiem tot lo bo que ens pugui venir!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dt. des. 31, 2019 1:03 pm

Ai si, NinaDina! Crec que cal donar-li la volta a allò que no ens agrada i anar saltant les pedretes del camí. No prometo no tenir algun dia més triston, però tinc ganes de començar un nou camí!!! Viure el present i anar encarant el futur passet a passet sense rallar-me per coses que no puc controlar!!

Alegria!!! :b-))) :b-))) :b-))) >.-<:
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dt. des. 31, 2019 1:29 pm

Nuri
EDAT DELS DOS: 32 i 34
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: 12è
DNW: 17/01
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tot i controlar dies fèrtils amb TO des de fa uns quants mesos no hi ha manera....però no perdem l'esperança que ben aviat arribarà el nostre petit!!! estem positius i l'esperem amb moltes ganes. Si en uns mesos no arriba natural ens plantejarem anar a RA


jo també m'afegeixo al gener 2020! gràcies NinaDina per ser jefa del primer mes de l'any, desitjo que et porti molta sort!!!!

del 2019 us vull dir gràcies per ser tan actives i animar-me quan he tingut bajons, i ser tan positives, us ho agraeixo tan! sou uns amors!!!

a veure si és veritat i complim les estadistiques i el gener s'omple de positius!!! la veritat és que som unes quantes al grup que portem molts mesos, masses! i aniri molt bé anar tenint algunes alegries!!! >.-<:

jo també estic molt positiva per començar el nou any amb ganes, amb alegria i el comptador mental a 0. Comemcem nou any amb un recorregut emocional fet, amb més coneixement que quan vam començar, amb menys tonteries al cap i més serenitat,i el més important, amb més connexio que mai entre parella encara que semblés que ja ho estavem molt! aixi que, noies, el 2020 serà nostre!!!

a final de gener ja em fan la histero i sortirem de dubtes i pendrem una decisio de si seguim uns mesos més de forma natural o si anem directe a RA. De totes maneres tenim clar que si amb uns mesos no arriba d manera natural anirem a RA, al principi va ser una mica xof però ara ho veig com una forma més d aconseguir el nostre somni, ni més ni menys.

Aixi que, amb energia i il.lusió renovades, molt bon any nou a totes!!!!! :b-))) :b-)))

ànims amunt i calces avall!!!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 31, 2019 2:03 pm

Actualitzada Nuri!! som-hi!
He passat per les proves, aqui estic per qualsevol dubte que tinguis.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dt. des. 31, 2019 3:28 pm

Holaaaaa boniques!!!

Quina alegria llegir tants missatges positius! A mi també em fa moltíssima il·lusió començar de nou. A més, aquest any tenim un "Doctorat en Fertilitat, Psicosímptomes nivell avançat i Tècniques Vudú per afavorir el panxu", així que estem preparadíssimes pel que hagi de venir al 2020, jejeje :-()) :-())

NinaDina mooltes gràcies per obrir post. Espero que gener et porti moltíssima sort i que (tal com auguren les estadístiques) cantis moltes panxulines!!! Aquí deixo les meves dades:

EDAT DELS DOS: 36 jo, 44 ell
N DE FILLS: Cap
CICLE DE CERCA: 5è
DNW: 23 de gener
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: vem estar uns quants mesos tontejant, però veient que no anàvem tan ràpid com esperàvem al setembre vam decidir anar a per totes

Petonicooos a totes i bona entrada d'any!!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dt. des. 31, 2019 3:51 pm

Hola a totes!
Algunes conegudes, altres noves...
Porto gairebé 1 any a cercadores de manera intermitent, per temes de salut he hagut de suspendre la cerca, però ara ja vaig a per totes!
Us he anat seguint, tot i que no he participat, m'he quedat en segon pla, però sabent de totes, sobretot les que compartiem la cerca desde fa mesos... He vist moltes panxUs, FELICITATS MIL!
A les que aquesta panxu se us resisteix... ànims! El 2020 ve farcit de sorpreses! segur!
Feliç i bon any a totes!!!!

Jo aquest desembre vinc amb deures a mig fer: ens ho juguem tot a one shot! Amb un nen, ens costa moltíssim fer deures.... i vam aprofitar perque vam deixar el nen amb els avis..jajaja...A veure si hem encertat!

EDAT DELS DOS: 42 jo, 43 ell
N DE FILLS: 1 nen de 4 anys
CICLE DE CERCA: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 14 de gener
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 31, 2019 6:22 pm

Anika que bona amb el doctorat de fertilitat!! jajaja

Benvinguda Miri27, comencem cicle amb energia!

que tingueu un bon final d'any i una millor entrada!! ens llegim l'any que vé!!!
petons! :b-)))
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dc. gen. 01, 2020 10:48 am

entro ràpid a saludar la Miri27, benvinguda de nou!! me n'alegro que ja estiguis bé per poder tornar a engegar! :b-)))

ja veus que jo també segueixo per aqui encara... :camio: també vaig començar la cerca fa 1 any, igual que tu, quan t'he vist que tornaves a escriure m'ha fet ilu perquè et recordo de cercadores des de que vaig començar!!!

a veure si tenim sort i el 2020 no tarda gaire a donar-nos la nostra panxulina!

una abraçada a totes!!! :love:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dc. gen. 01, 2020 12:09 pm

Benvinguda de nou, Miri27!!!
I bon any a totes!!!

Petonets!!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dc. gen. 01, 2020 12:18 pm

Gràcies a totes! Fa il·lusió aquesta bona acollida!
M'encantarà tornar a compartir desesperos, paranoies, dubtes... amb vosaltres!
Nuri! Siiii! tu i jo som bastant veteranes, jejeje! Em fa ilu retrobar-te per aquí, tot i que us he anat seguint i no he participat. Però desitjo de tot cor que aquest 2020 sigui un any fructífer amb moltes panxus i poques W!

Petons a totes i feliç 2020!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dc. gen. 01, 2020 8:34 pm

Benvinguda Miri27 :--/) :--/)
M'alegro que hagis pogut reprendre la cerca. Espero que sigui ben curteta i aviat puguis cantar panxeta!! A per totes!!

Com van les resaquilles?? per aquí en plan sofà-peli-manta i poca cosa més, amb ganes d'agafar el ritmillo de nou!!!
:motu:: :motu::

Penoneeets i feliç 2020!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Vannion » dc. gen. 01, 2020 8:48 pm

Precioses! Primer de tot, moltes gràcies anika com a jefa de desembre, ho has fet genial, amb el positivisme a tope i molt atenta!
I moltes gràcies Ninadina per prendre el relleu! Espero que totes tinguem molta sort aquest mes que entra :)

Aquí van les meves dades!


Vannion
EDAT DELS DOS: 32 els 2 (rodoliiiii)
N DE FILLS: 1 bombó de 2 anys.
CICLE DE CERCA: en cicles, ni idea, ara al gener fa 1 any exacte de l'inici d'aquesta nova cerca
DNW: 14/01 +- 2 dies xD
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: doncs aquí estem. Prenent-nos l'assumpte amb calma, tot i que aviat anirem a consultar a la gine, ja qué seguim amb la mateixa punteria de la primera vegada (vam estar gairebé dos anys). Aquest cicle ha estat el primer que he fet TO. creuo els dits ben fort per totes!

Miri 27, crec que ets l'unica "nova" incorporació de moment, Benvinguda i molta molta sort! Compartim DNW!

M'encanta llegir-vos tant positives! Canviar d'any es genial pel que es veu! Com dieu, comptadors a 0!

"A més, aquest any tenim un "Doctorat en Fertilitat, Psicosímptomes nivell avançat i Tècniques Vudú per afavorir el panxu"" anika, m'he pixat de riure!

Ego... Doncs poc a dir... Aquest mes vinc amb ilusions a tope, ja que he detectat que ovulava 4-5 dies més tard del que m'imaginava, i que per tant, perdíem bastant les energies massa aviat. Hem fet pinxito el dia del TO+ i hem rematat 24h més tard (aprofito per explicar que en el segon pinxito, em sentia bastant molesta en posicions més "profundes", com si tingués els ovaris inflamats... Crec que a vegades se me'n va l'olla) així que no perdo les esperances. Avui que seria 2DPO he tacat una mica rosadet, i no se si fer-m'he més ilusions O anar posant els peus a terra. Intentaré estar el més zen possible.

Per tenir poc a dir m'he enrotllat com una persiana!

Bona nit noies!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dj. gen. 02, 2020 9:18 am

Bon dia nenis!!!

Vannion! Que vé amb els TO, a mi em van servir per veure que ovulava abans. Potser heu fet diana doncs... aquest sagnat pot ser implantació? O es aviat?

Després actualitzo dades que ara escric per movil.

Ahir vaig fer primer banyet de l’any al mar!! Aqui on visc és tradició, ara, avui m’he aixecat moquejant. Jajaja

Fins ara!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Vannion » dj. gen. 02, 2020 10:16 am

Jajaja Ninadina, tú Ho has fet per lo de la baixada de defenses ehhh que valenta, la veritat!

Doncs no se si podria ser implantació. M'ha passat algun altre cicle, així que no se si cantar victoria O començar a preparar el mes vinent \o.o/ paciència i filosofia

I tu Ninadina? Com portes el desespero? I la Naneta? Sou les següents DNW! Creuo els dits per vosaltres!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dj. gen. 02, 2020 3:01 pm

Hola hola!!!

A mi també m'ha passat tacar una miqueta després ovulació... Però mai se sap!!! Creuem ditets de les mans i dels peus!!! Jejeje!! Jolines! Ara que m'hi fixo a mi em passa tot!!! Sempre acabo responent: a mi també m'ha passat. Quina creu!! Jajaja!!

Uoooh!!! Això de banyar-se tan aviat que guay! Però jo no podria! Em gelaria!

Ego: jo bé! Super relaxada! Tinc assumida la baixada, sincerament. No em noto haver donat diana. I això que ho vam fer perfecte! Alguns els tenen com xurros i altres ni una porra! Aquesta porra me l'hauran de fer via laboratori. Jijii!! :miko: :miko:

Tinc aquelles mini molèsties intermitents de sempre. C'est la vie en rose! Jaja!!!! Però, esperaré! Estic en els dies claus.

Malgrat això, ment positiva! Sé que arribarà el positiu! Tot i que, de vegades, no puc evitar pensar, i si passa res i no podem? Us passa? Suposo que és normal, encara que hagi posat el comptador a 0....

Adéuuuuuuu!!!!! :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dj. gen. 02, 2020 4:33 pm

Vannion actualitzada!
Alguns anys m'he banyat el dia 1, diuen que porta bona sort... a mi aquest mes de moment no me l'ha donat, perque aquest matí ja notava algunes molesties al pubis pre w, i ara fa res ja he tacat.

aixi que ara miro calendari i apunto quan torna a tocar... de fet demà tinc visita al psiconeuroinmunoleg, hi he anat per altres coses i com que Xevi Verdaguer també parla de la regulació hormonal, aquest és del seu equip de professors del master, i vaig a veure què em diu, a part el dia 13 tenim per començar ja RA. Es que se m'ajunten dues sensacions, sempre havia dit que no passaria per RA, tot i que veient com estem tardant ens n'hi anem de cap, però em queda un no sé què, que vull seguir intentant fins ultim minut de manera natural, nosé si m'explico... i això de que no hi hagi cap problema, doncs em fa ràbia, però en fi, si ha de ser per via RA doncs que així sigui..

Naneta com vas? jo avui estava a dia 26 del cicle.
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dj. gen. 02, 2020 4:37 pm

Veig que segueixo entrant a gener, 27 de gener DNW :-o00m

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::