✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: dolly » dl. oct. 21, 2019 2:19 pm

Hola noies,
Fa molt que no passo per aqui...
De fet, venia a xafardejar si la Crunchi ja tenia panxeta... pero no he vist cap missatge amb la noticia.

Capseta! q m'enalegro q ja hagi passat el 1r trimestres! Ara ja si deixes algun medicament segur q et trobes millor. ja saps si es nen/a?
Ally, com va la teva panxu? cada cop queda menys!

Nayade, he llegit una mica en diagonal alguns dels missatges, pero veig que vas canviant d'opinio! no us acabeu de decidir?!
Vist desde fora, com que no se sap mai quan es trigara, jo et dirira q comencessis ja la cerca, entre una cos ai lá ltre segur q et quedes per Nadal, i ja no sera d'estiu!
Jo tenia clar q volia començar cerca activa al sep/oct, pero les ultimes setmanes començo a tenir dubtes, a banda he tingut molt d'stress a la feina i no se si em veig capaç; altres moments m'arrepenteixo d no haver començat la cerca abans...
La veritat es q estic feta un embolic, passo del si al no amb molta facilitat, crec q es una mica el que et passa a tu.

Espero q el periode d stress laboral passi aviat i em pugui aclarir les idees, tambe aleshores passare mes sovint per aqui a llegir-hos :P

Fins aviat! que tingueu bona setmana
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 22, 2019 9:32 am

Hola Dolly quant de temps!!!!

Doncs ben bé és el q expliques , uns dies ho veig ultaclar i altres no... I també em penedeixo de no haver començat aquesta primavera estiu i ja estaria amb la panxu... I sense pensar-hi tant. Estem ben bé igual jejejeje.

Ànims amb l'estrès laboral i q passi ràpid!!!! I a començar. Suposo q és normal sentit aquest vèrtic abans d començar, pq ja sabem a on anem! Quina por, mareta!!!! Jejejeje.

Petons bonica!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. oct. 22, 2019 8:51 pm

Hola guapis!!

Perdoneu la desconexió, entre la feina i tot.... aprofito a llegir-vos mentre faig pit però ja no puc escriure mentre mama.

Nayade, què desafortunat el comentari de la teva mare! Heu tornat a parlar del tema? Li has dit que ha traspassat una línia vermella jutjant-te tant durament com a mare i que t’ha fet sentir malament?
No donis més voltes a què vas fer o deixar de fer, no ho veieu clar i no era el moment, ara pren l’acfol i quan sorgeixi la locura doncs mira.... alguna nit tonta!! Jaja i sinó al gener com tens pensat.

Dolly, quant temps sense saber de tu!! Doncs he passat de les nausees a un refredat que porta amb mi dos setmanes i no sembla que vulgui marxar, i això que he pres antibiotic i tot!! I amb tant moc i molesties sovint tinc també nausees i fàstigs, una mica rotllo però si és menys que quan prenia la progesterona.
Quin rotllo això de l’estres laboral! I la teva parella què en pensa del tema de la cerca? Potser ell ho té més clar i et fa no pensar tant! Jijijijjji
Sigui quan sigui..... serà el moment!!

Blue Moon, t’agrada molt el Nadal? Em va fer gràcia que ja hi pensis tant quan estem a mitjans d’octubre! A mi que m’està passant la castanyada de llarg, jajaja
Bueno, així doncs ja teniu data d’iñici, no? A l’abril, a veure si va com voleu aquest cop! I sino com hagi de ser, que això no es pot decidir mai!!


Doncs res, com li he dit a la Dolly jo no estic gaire fina :-o00m i la nena està igual, aix que portem dos setmanes de nits horribles (tos, mocs, vomits, incomoditat....) sort que el papa se n’encarrega principalment a les nits, perquè jo estic igual i despertant-me mil cops per fer pipi.
No pensem gaire en com serà amb 2 bebes....... només esperem sobreviure! Jaajja



:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dc. oct. 23, 2019 8:38 pm

Hola maques!!

Nayade i Dollu quan ho vegeu clar us llenceu de cop!! Ja sabeu jo soc de les que no m’ho penso jajajaj...

Capseta quin rollo de virus... a veure si et passa rapid!! Segueixes fent pit? Que valenta!!!

Jo ja casi al 3er trimestre, hem trobo com si no estigues embarassada, una passada!! La peque fa setmanes que es dorm soleta i fa la nit de seguit!! El que em permet descansar força, si no fos x el pipi a mitja nit... jo tampoc penso com serà amb dos bebes, encara no he preparat res, no tinc ni robeta... hi ha coses que les estem deixan per desembre a veure com va la gran, i si fem cotxet doble o patinet, fa un mes que camina, xo evoluciona tant rapid, que no em veig en cor a comprar res encara...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dc. oct. 23, 2019 8:39 pm

Hola maques!!

Nayade i Dollu quan ho vegeu clar us llenceu de cop!! Ja sabeu jo soc de les que no m’ho penso jajajaj...

Capseta quin rollo de virus... a veure si et passa rapid!! Segueixes fent pit? Que valenta!!!

Jo ja casi al 3er trimestre, hem trobo com si no estigues embarassada, una passada!! La peque fa setmanes que es dorm soleta i fa la nit de seguit!! El que em permet descansar força, si no fos x el pipi a mitja nit... jo tampoc penso com serà amb dos bebes, encara no he preparat res, no tinc ni robeta... hi ha coses que les estem deixan per desembre a veure com va la gran, i si fem cotxet doble o patinet, fa un mes que camina, xo evoluciona tant rapid, que no em veig en cor a comprar res encara...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Pink_flower » dj. oct. 24, 2019 10:40 pm

Hola noies!! :--/)

Veig moltes cares conegudes :b-)))

Puc entrar al club de les indecises?? :content: Doncs jo estic una mica igual que vosaltres. Fa unes setmanes que em ronda pel cap pensar en bebé :love: pero... es tan dificil prendre aquesta decisió :-o00m

Em quedo per aquí a veure com acaba, potser em rajo o anem pel quart? :-:)

Petons!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. oct. 25, 2019 5:35 pm

Hola!!

Ally, que bé que et trobis tant bé!!!! I sobre la logistica de quan tiueu l’altre.... m’apunto al club de les “ja veurem com va tot, a ultim moment!”

Pink, uaaaa!!!! Ganes d’un quart?? Que guai!! Jo t’animo!!! A mi m’encantaria :love:
Per cert, quina alegria veure’t per aquí :ok:


Jo segueixo xungui del refredat i se m’ha ajuntat amb alergia als acars (canvi de roba, treure mantes....) ja estem molt a tope amb rentar-ho tot bé, però és complicat. Aquesta nit no podia respirar i he estat a urgencies i tt bé... pero segueixo amb sensació d’ofec, molt desagradable!!
Però bueno, avui fem 16 setmanetes i en melonet està a tope! En 10 dies tinc visita de nou, ja tincg anes de veure’l i que confirmin el sexe per posar-li ja un nom, que no s’augura una feina fàcil.

Una abraçada!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Pink_flower » ds. oct. 26, 2019 1:04 am

capseta ha escrit:Hola!!

Ally, que bé que et trobis tant bé!!!! I sobre la logistica de quan tiueu l’altre.... m’apunto al club de les “ja veurem com va tot, a ultim moment!”

Pink, uaaaa!!!! Ganes d’un quart?? Que guai!! Jo t’animo!!! A mi m’encantaria :love:
Per cert, quina alegria veure’t per aquí :ok:


Jo segueixo xungui del refredat i se m’ha ajuntat amb alergia als acars (canvi de roba, treure mantes....) ja estem molt a tope amb rentar-ho tot bé, però és complicat. Aquesta nit no podia respirar i he estat a urgencies i tt bé... pero segueixo amb sensació d’ofec, molt desagradable!!
Però bueno, avui fem 16 setmanetes i en melonet està a tope! En 10 dies tinc visita de nou, ja tincg anes de veure’l i que confirmin el sexe per posar-li ja un nom, que no s’augura una feina fàcil.

Una abraçada!!


Enhorabona pel teu embaras!!! Quines ganes de possar-li nom, fa molta ilu!
Doncs ja veus...ens tornem a trobar. A veure que farem perque el marit crec que s’ha rajat jajaja
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dc. oct. 30, 2019 2:18 pm

Molt bones noies!

Vinc a anunciar que finalment m'he decidit i m'apunto a cercadores. Crec que necessito el recolzament !

PInkFlower, m'encanta! M'encanta veure't per aqui pensant en el 4t! Et recordo com una grafiquera per excel.lencia amb tres nenes precioses si no m'equivoco

Capseta, com vas bonica? ja et deixen en pau els virus? Molt cansada amb la G?

Ally! Quin vertigen! 3r trimestre, wow! Em fa molta gracia que en aquest no tingueu res i segurament amb el primer, abans d'arribar al segon trimestre ja debia estar tot planejat xD jo al menys m'ho imagino d'aquesta manera

Blue y Nayade, sou les banqueteres oficials! Com va tot?

Dolly! edito! Quina ilusio llegir-t'he! Es temps de segones i terceres rondes eh

En mode ego, poca cosa a dir... avui estem en l'operacio byebye bolquers i miro al D amb calçotets i ara si que em sembla gran

Molts petonets boniques!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Pink_flower » dc. oct. 30, 2019 10:58 pm

Vannion quins records de grafiqueres i tant que ho recordo!! >.-<:
Doncs tinc nen i dues nenes. El quart si puc escollir que sigui un nen ben tranquilot com la mitjana. Per demanar que no quedi no...? :-D

De moment em quedaré per aquí a la banqueta a veure si surto a jugar o no :r) no veig al marit gaire convençut pero bueno...sense preses. La petita te 2 anys que va fer al juliol i ara a veure si treiem bolquet, xumet i de cara a la ‘any que ve potser ens llancem o no... no ho tinc molt clar.

Com esteu la resta?

:-()-)
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: dolly » dj. nov. 07, 2019 7:51 pm

Hola noies,
Abans d tot sento el totxo i el coment q probablement només serà EGO...
Acabo de passar per cercadores...

Com us vaig comentar tal com la Nayade, estic/estava q si q no... la feina m’estressa molt, nose si seria capaç d combinar me amb 2criatures, i la a2lescencia aquesta q tenen als 2-3anys.. be, q us he de dir q no sapigueu...

He agafat uns dies lliures ala feina, en un arranque després d un moment d molta tensió ala feina, he tingut estona per mi SOLA totalment, en silenci... i m’he adonat (he descobert la roda pensareu..) q li donguin ala feina i el jefe, be, la meva reflexió ha estat mes llarga però aquest seria el resum.
A vegades envejo aquestes mania q estan a casa amb els seus peques i jo d cul per tot.. pq?
Amb aquestes q m’ha vingut la regla.. i d’EC estar sensible però.. he anat a xafardejar cercadores i es com si hagués vist la llum.
Potser la setmana q ve m’ho repenso però avui, ho tinc clar. Ala q marxi la W deixo la banqueta!!

Obviament us seguiré llegint i participant però ... mentalment ja estic cercant :)

Petons,

Pd: Ally, capseta, com can les vostres panxones??
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. nov. 08, 2019 4:29 pm

Hola boniques banqueteRes i exbanqueteres!!! :--/)

Començo pel final. Fa dies q no em fico aquí! Ja tenia ganes!

Dolly >.-<: me n'alegro tant de que hagis pogut reflexionar tant amb tu mateixa i hagis arribat a aquesta conclusió!!!! Vingaaaaaa en breu tenim panxuuuuuuu :love: quina ilusió llegir-te nena!!!! Tens raó, el treball i tot lo demés són coses secundàries!! Has d fer el q sentis en cada moment i ja ens adaptarem al q hagi d venir!!
Animsssss!! Ens anem llegint a cercadores!!!! I moltíssima sort!!!!!!!! :love: :-())


Pink_flower que valenta si senyora, pel 4t!! Aviam si el marit s'acaba de convèncer!!! Ja ens vas explicant >.-<:

Vannion quant de temps , nena!!!! Quina alegria llegir-te ja a cercadores!!!! Si si, quina coseta quan els veus sense bolquers, es fan grans de cop! Quina pena!!!!!
Que tinguis una cerca ben curtetaaaa i ens an llegint!!! :love:

Capseta com estas? Ja millor? Com va la G i la panxeta??? Espero q tot genial!!!!
He pogut veure sexe, doncs??? >.-<: ja ens aniràs explicant bonica!!!

Ally con va tot? Ja va quedant menys ,eh?? I si, quina diferència amb el 1er embaràs!!! Tot preparat des de super aviat jejejejeje. Que vagi tot molt bé!!!

Blue Moon on estàs?? Com va la banqueta??

Ego. Sense novetats. Altre cop aquests dies he estat pensant en tot, en les ganes i la por, i de moment res de nou! No m'acabo de decidir jejeje. Al treball segueixo igual, de moment no se m'acaba contracte i fins al 31 desembre estic contractada en ppi... M'han donat vacances d Nadal (estic eufòrica, fa molt que no tinc vacances al Nadal!!!!) i estic gastant dies que tenia pendents i genial! Gaudint molt l'E, que esta super entremaliada i llesta!!!! Ja ens munta pocs pollos i pots enraonar força amb ella. Ja dorm a la seva habitació i tot (tenia jo més pena q ella!!!), No fa teta fa ja uns dos mesos, i en fi, se'm fa gran i alhora és tan petita!!! Tinc tanta por de pifiarla!!!?

En fi , bon capde fred x*x*x descanseu i anem parlant!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » ds. nov. 09, 2019 6:57 pm

Holaaaaa! :--/)

Mode ego again. Sabeu què? Avui hem parlat del tema. El meu marit vol ja. Diu que li dóna igual quan neixi, ja ens apanyarem.
Jo he rellegit un post que vaig fer abans d'estar embarassada i m'ha ajudat força a pensar en el tema.

Segurament ens esperarem una mica tot i que tenim ganes ja. I a mi ara que tinc clar q vull tenir un altre fill en breus, em ratlla el tema treball en el futur. Ara tinc clar q embaràs i uns quants (molts) mesos després de parir estaré amb el petit i l'E a casa sense treballar. Però i després? Malauradament tinc un treball que inclou torn tarda i el meu marit jornada partida. Com ho farem? Odio molt haver de deixar l'e amb els avis 2 tardes a la setmana però sino como ho faig? Reducció? M'és impossible fer res més, passo de deixar els nens a les 8 i recollir-los a les 18h, sé que es el q pa de cada dia de moltes famílies, tirar dextraescolars, cangurs, avis....però en serio passo. I llavors com anirem de diners???? Ja no podrem fer tot el q fem.esta clar q em compensa més tenir un fill, ho sé!!! Però pfffff.... Ja m'ho faré, si, però se el q és pensar "ja ens apanyatem' i haver de baixar del burro i comptar amb avis....
En fi, que estic contenta pq està tot més en marxa i ja amb menys pors respecte a parella , i a nivell gestionar 2 nens (l'E está a punt d fer 3!!!), Però tmb em ratlla el futur. Si no es un all, es una ceba!!!

Bon capde!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dc. nov. 13, 2019 9:21 am

Hola banqueteres!!

Pink_flower: s’ha rajat? Vaya! Com a mínim serà perquè en algun momnt ho veia clar, no? Ja ens aniras explicant!! I així doncs la teva G és tranquilota? De la meva depen qui opini diuen que és nerviosa (la sogra que va tenir dos nens tranquils, tot i que diu que el petit era nerviós ara veig que no té criteri) i a casa meva diuen que és ben tranquila (jo era un nervi horrorós). Jo la veig en un punt mig, ni d’aquests nens que deixes a un lloc i s’hi queden i no inspeccionen la casa ni fan trapelleries però tampoc com diuen que era jo.

Vannion, aiiii, ja amb calçotets!!!! Si és que creixen massa ràpid!!! Molta sort a cercadores! Sou tantes que algun dia entro a llegir però en diagonal i em costa seguir-vos, si hi ha algo interessant ens fas parte aquí per si se’ns passa, eh??

Dolly, oleeee!!! Una altra que ha fet el salt a cercadores! Digues que si, la vida només és una i mira, la feina és feina... però la família està per sobre.

Nayade, doncs sembla que està tot més calmat i veient llum “al final del túnel”. Mira, sigui quan sigui tot anirà genial! I evidentment tenir un segon és un canvi brutal, com ho és tenir un primer fill, però l’experiència ens farà anar sobre segur!! Vaaaa!! Fes cas al Nayado i fes una locura!!!! Tingues un petit juliolero!


EGO: doncs res, per aquí bé. La G i jo seguim refredades, ella pitjor, jo sembla que vaig una mica a millor, però vaig tenir conjuntivitis la setmana passada, alguna dies em sento gilipolles per treballar així, perquè no em trobo bé i hi ha gent que per menys (al meu criteri) falten dies i es demanen la baixa. Però per altra banda em va taaant bé treballar i viure l’embaràs diferent al de la G, que va ser sempre amb por, de baixa, repòs, visites mèdiques cada setmana...
Però sí és cert que no sé si aguantaré gaire, no vull que el meu ego pugui més que la necessitat de descansar, a sobre la G porta tot aquest temps dormint pitjor (sobre tot la ultima setmana que té molta tos) i aquí no descansa ni el tato.
Però bueno, la part xuli és que la panxona creix i tot va bé.
Les que em seguiu a instagram ja ho sabeu... per les altres us explico el tema del sexe: al primer trimestre ens van dir que era nen, es veia claramnt un penis. Tot i així la gine deia que en aquella etapa (estava de 12+6) podia ser un clítoris hipertrofiat, que és habitual, així que ella no posava la mà al foc. Peeeeero ho van escriure a l’informe. Després la llevadora em va dir que si ho van escriure és que estava claríssim, sinó no ho haurien posat. Així que res.... teniem clar que era nen.
Doncs la setmana passada, de 17+5 anem a fer eco a alt risc i estava de culs a l’ecograf, així que genial. Docns dic: ui, si no veig el penis!!! I em diuen, és que no en té!! Jajajaja, estava fent la eco la resident i va haver d’aixecar-se la titular per confirmar que sí, era una vulva ben clara. Així que apa, una altra nena.
Encara ho estem paint perquè ha sigut un xoc aquest canvi, però molt contents. No pensavem comprar res nou si era nen, però d’aquesta manera tampoc i a més a més podrem aprofitar vestidets.
Per cert, li deia a la pink_flower que la G no és nerviosa, doncs la petita és puro nervio!!!
Estic de 18+5, fa setmanes que la noto clarament (no bombolles, no, cops clarissims) i el dia que feia les 18s fins i tot vam començar a veure com es mou des de fora!!!! Estem una mica cagats de com serà de nervi.


Apa, crec que ja us he fotut prou rotllo, vaig a menjar alguna coseta i cap a la feina, que avui és el dia que començo una mica més tard i he aprofitat per posar-me al dia aquí.

:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dc. nov. 13, 2019 1:44 pm

Molt bones precioses!

Aixi doncs, Capseta, una altra noieta a la familia! :) sera una gran companya de la G. Ja us podeu preparar si creus que es tant moguda!

Nayade! Ole oleee. M'ha encantat veure la teva evolucio des del NO rotund, tancat i inamovible al... '' tenim ganes ja''. Jo sempre recolzare que tenir fills es un ''moment de locura'' que si no, ningu en tindria.

Pink, que diu el maromo¿?

Dolly aviam si et veig poc per cercadores (perque hagis de passar a l'altre banda del forum).

A mode ego... nenes, el D ja es oficialment gran. Dorm en un llit, no porta bolquers ... quina barreja de sentiments, de veritat xD els bons guanyen a la nostalgia. Pero buf!
Per altra banda, segueixo a cercadores xD pero no em desespero, que ja se que jo soc de les que triga... aixi que paciencia i endavant!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 26, 2019 11:14 am

:--/) Molt bones banqueteres i ex banqueteres!!!! :--/)

Feia dies que volia entrar pero tenia el PC molt espatllat (continua estant-ho) però tinc cable carregador nou i em facilita molt les coses!!! Ara que estic des d'aqui us escric breument, pq he de sortir per potes a recollir l'Emma!!! :-.:·::

Capseta com estàs???? Vaig veient fotos teves i estic in love :love: :panxeta: M'encanta veure't crèixer la panxeta i a la Greta amb tu!!!!
Espero que a hores d'ara ja et trobis molt millor! Espero que aviadet puguis agafar la baixa i descansar, i gaudir de l'embaràs!! Que t'ho mereixes, ja ho saps :-()-)
Molt fort el canvi de sexe de la F!!!!! Vaig flipar molt!!!! Jajajaja :cnena: estava ben amagadeta ella, pensant-vos que era un nen!!! neu:-D
Volieu un nen? O simplement us havieu fet a la idea? Normal, es que vaja xoc!!!!
Jo aquest proper embaràs si arriba en algun moment (sembla aixo... mes llarg que un dia sense pa) m'estic plantejant no saber el sexe fins al part, sé q no aguantaré pero queda bonic dir-ho, no?? :content:

Vannion guapissima que t'he llegit per cercadores!!!!!!!!!!!! Que béeeeee que t'has animat oficialment!!!!! :b-))) Aixo d'obssesionar-se és impossible no fer-ho, i ja que estàs en aquest modo "loca", perquè no compartir-ho? Trobo que es més fàcil de dur i de portar!!! Estàs en mundillo on tothom entèn la teva "bogeria"!!! >.-<:
Ara llegiré una mica el post de cercadores, aviam si estàs :panxeta: i no m'he assabentat!!!
MOltissima sort en aquest nou camí!!!!!!!!! :-()-)

pink_flower com va el marit?? Alguna novetat?? Vingaaaaa que s'animi!!!! :miko:

EGO
He decidit enganxar totes les meves entrades al post Mamis febrer 2017 a un word i tenir-ho guardat, ho imprimré també i enquadernaré!!! Tinc un magnífic relat de tot el que va ser el meu embaràs, desdel positiu fins al part!!! M'encantaria poder guardar-ho per sempre!!! Ja vaig perla pagina 30, em queden unes quantes pagines mes!!!

Tema cerca, com veieu a la meva signatura, finalment ens esperem. Tinc al Nayado que vol ja, em diu que pq ho estic posposant tant, la veritat que segueixo pensant que aquests mesos no ens sobren, ens van bé, per pensar-ho, per cercar de cara a l'any 2021 sense preses. De moment es el que tenim en ment, o tinc més bé,i ja veurem com va tot.
Tinc un altre notícia, i es que el 31 de gener serà el meu últim dia de contracte al CAP. Es veu que a la dona no li ha quedat la cosa tan bé com jo pensava, i de moment allarga fins llavors, però vaja que el 1 de febrer estic sense res.
Ara se m'obre una gran oportunitat de ver diverses coses: agafar l'atur i gaudir de la nena, prenyar-me, estudiar, buscar un altre treball. De momento no ho tinc gaire clar, buscar un altre treball ara amb els horaris tan bons, no sé si serà possible, que pugui compaginar l'escoleta de l'Emma amb el meu treball i el del Nayado. Es complicat, i més quan vas de suplent i no pots reduirt-e...
Per altra banda, si ja estigues embarassada seria genial per estar-me a casa uns mesos i cuidar dels petits, pero no ha pogut ser aixi que deixo de pensar-ho...
I bueno, aviam com va. El meu germà treballa a la Quiron i diu que em podria aconseguir algo, a consultes externes, ni idea de l'horari pero tanca a les 21h, podria estar bé, ja veurem.
No tinc gens de ganes de currar-m'ho, la veritat. Tinc ganes de gaudir de la meva vida una mica, i parar aqust estrès!!!

En fi us deixo que marxo correns a per l'emma!!! ja vaig tard!!!!

Petons enormes per totes :lfantrose:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dt. nov. 26, 2019 9:43 pm

Molt bona nit precioses!

Nayade, tranqui que quan tingui panxu us ho faré saber! Jaja
És molt bonic això que faràs de guardar els escrits de record! És genial! M'encanta l'idea, a mes a mes m'encanta com t'expreses, així que et quedarà preciós i a la cirereta de l'E li encantarà :)
Pel que fa a la teva feina, mecaxis. És terrible ser infermera a vegades, oi?
Una coneguda em demanava si fer logopèdia O.infermeria i es va convèncer ràpid sabent els.horaris.que.tenim.
Segur que trobaràs alguna coseta que et vagi a mida, i si no, a viure la vida!

Capseta! Com vas? :) Com es dirà la nova integrant de la família?!

Un petó boniques!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dt. nov. 26, 2019 9:47 pm

Capseta, he entrat a l'insta a cotillear i mare meva! Just el maromo en deia ahir.. si tinguéssim una nena m'agradaria que es digues... F! Quina casualitat! Que bonic!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 10, 2019 6:52 pm

Bona tarda boniques! Com anem?

Per aqui a banqueteres queda algú???? Crec que totes o gairebé totes heu passat a l'altre banda!!!! Felicitats per la decisió presa!!! I endavant!!!

A les panxus us desitjo el millor, espero que sigui un embaràs perfecte i tingueu uns bebitos ben rebonics i sanots!!!

Per aqui sense novetats, vaig tenint més i més ganes d'estar embarassada però no tantissimes de tenir bebè, pq serà?? Pero arriba Nadal i penso en què guai seria tenir una panxolina!!! Estic boja, ho sé jejeje.
De totes maneres com ja sabeu, de moment ens esperem a la primavera-estiu 2020 i aviam què passa! Ja tinc preparades 3 capses de Folidoce per quan ens llançem a la piscina.

Espero que totes esteu molt bé boniques!!! m'agradaria tornar a tenir contacte amb vos!!!

Petooooooooons! neukiss-)
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 17, 2019 9:51 am

Bon dia noies!!

Volia entrar a passar-vos el parte fa dies, però amb la feina i el minicruncho ho he tingut complicat..

Doncs res, que acabo d'obrir post de Mamis agost 2020.... siiii estic embarassada! :b-))) Res, estic de molt poquet, 5 setmanes calculo jo, i encara ho estic assimilant. Només ho sap la meva millor amiga, no ho sap ningú més. En l'anterior embaràs ja em va costar assimilar-ho, i aquest cop tb m'està passant. Per aquestes coses necessito el meu temps. El que passa és que crec que aquest cop ho diré més aviat a la familia i amics, amb el minicruncho potser em vaig esperar massa, no ho sé. I ara les circumstàncies son diferentes pq tinc al minicruncho.... aishhhh Aviam com ho gestiono.

Veig que banqueteres només quedes tu, Náyade?? Aish... qué poc et queda per aixooooo!!! neujor:-) Me n'alegro que tingueu una data per iniciar la cerca. Mica en mica passaran els dies, ja veuràs.
Això que comentes d'enganxar les entrades dels post em sembla molt maco. A mi tb se m'havia ocorregut però em fa massa mandra... neujor:-) Lo de la feina doncs vaja.... però qui sap, a vegades se'ns tanca una porta i se'ns obra una finestra.

Com esteu les altres? A la majoria us segueixo la pista, que esteu a cercadores, però que s'en sap de l'Ally?? ja estaves en el 3r trimestre no?

:-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::