Elecció de clínica Mare soltera

Tractaments, clíniques, medicaments..
Blaucel23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 12:15 am

Elecció de clínica Mare soltera

EntradaAutor: Blaucel23 » dj. nov. 21, 2019 7:29 pm

Hola a totes!
Escric perque porto temps pensant en ser mare per segona vegada, pero aquest cop jo sola. :()()::::
He visitat 3 cliniques; Cefer, Cirh i l' Institut Marqués.
Cefer la vaig descartar, no em va agradar gens.
Cirh i IM, totes duem van encantar, no sabria quina escollir.
M' ajudeu???? : lasito : : lasito :
Soc de la mutua Mapfre, si en sabeu d' alguna clinica que hi hagueu tingut bona experiencia i tinguin conveni amb ella seria genial.
Moltes gracieeees
Niuet
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2018 2:35 pm

Re: Elecció de clínica Mare soltera

EntradaAutor: Niuet » dv. nov. 22, 2019 11:32 am

Hola,
Jo també estic en el mateix plantejament que tu.
Jo només he visitat Institut Marquès i em va encantar però és cert que és el més car pel que estic llegint per aquí.
Tu quin tractament faràs? Fiv AE?
Blaucel23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 12:15 am

Re: Elecció de clínica Mare soltera

EntradaAutor: Blaucel23 » dv. nov. 22, 2019 11:56 pm

L' Insitut Marqués a mi em va agradar molt, vaig tenir la primera visita al juliol i fa poc la doctora que en va atendre em va enviar un correu per saber com estava, si finalment faria el tractament i per qualsevol dubte que tingui que em poses en contacte amb ella.
Pero clar, es molt difícil escollir una clínica, perque despres es poses a veure forums i et trobes amb moltes opinions i no saps que fer...
Jo tinc clar que no vull pagar per una primera visita...
T' animo a que vagis a veure la clínica Cirh, em va atendre la doctora Cortes i el tracte va ser de 10. M'ho va explicar tot molt be, va resoldre dubtes i em va fer una eco. Em va dedicar el temps que jo necessitava i em va transmetre molta confiança.
El tractament que faria jo sería una IAD, per edat i com no tinc cap problema de fertilitat es el que em recomanen.
Tu quin tractament faras?
Es cert que el preu puja bastant quan es semen de donant i el tractaments son mes "laboriosos" com araña fiv y l'ae...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::