•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dj. nov. 07, 2019 9:00 am

Nkn, com estàs? Ja heu fet la primera eco?

Runner, molta sort. I molta paciencia per aquesta setmana que tens per davant. Com va la beta espera?

Ponsetia, la teva espera que tal? Demà ja és el dia! Dona’ns bones notícies!!!

Optimista, quin greu. Ànims.... tens algun congeladet?

Bixi, jo quan vaig hiperestimular no em van dir res de no tenir relacions... pero si tu et sents bé ... de totes maneres per estar tranquila pregunta-ho.

Ego... nosaltres de moment no tornem a començar, pero això no vol dir que no seguim mirant, ahir vam anar al cimab i abans de tornar a començar vull segones opinions. Crec que ja serà 2020 quan ens hi tornem a posar. De moment seguim provant sort a casa.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dj. nov. 07, 2019 5:14 pm

Hola !

com aneu!

Ponsetia t'has fet test avui??

Bixi vinga que ja queda menys per iniciar!

Xocolatina a veure aquest 2020..

Ego.. la transfe bé.. i l'espera aquí estic m'està costant però bé ja he fet tot el que he pogut ara ja..però sí em passen moltes coses pel cap i si. i.. sii jeje intento distreure'm però costa! A per totes! vinga!
Avatar de l’usuari
Ponsetia
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 4:46 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ponsetia » dj. nov. 07, 2019 6:15 pm

Hola noies! Doncs si, aquesta tarda he fet un test i...
...
...
...
...
Positiu! :b-))) estem molt contents!!!
La veritat es que amb el segon tot es fa amb mes tranquilitat, menys nervis, i la beta espera se m’ha passat volant! Suposo que com que vaig mes cansada no he tingut temps ni per pensarhi! Pobrisso!!!!

Dema vaig a institut marques a repetirme la prova, espero que tot estigui ok, ja que en la primera fiv vam tenir un positiu que va resultar ser un bioquimic....

Anirem amb peus de plom pero esperem que tot surti be.
Un petonas a totes i ja us anire informant!
04.2013: Inici búsqueda
12.2013: Estimulació Omifin
10.2015: FIV#1 2 embris
10.2015: Transfer 2 embris Beta +
11.2015: Bioquimic :(
01.2016: FIV#2 2 embris
01.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2016: ILE 20 setmanes
09.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2017: Benvingut Oriol! </;-)
10.2019: FIV#3 4 embris
11.2019: Transfer 1 embri Beta +
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dj. nov. 07, 2019 7:05 pm

Xocolatina, la eco la tinc el dia 12, que llarg es fa...Feu be de mirar més coses abans de tornar a començar, ja porteu molts disgustos, ànims!

Runner, molta paciencia en la betaespera, et desitjo que sigui la bona!

Ponsetia, moltes felicitats!! Quan tens la 1a eco?
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » dv. nov. 08, 2019 8:01 am

Bon dia noies! Fa dies que no m'hi poso i be....molt contenta de les bones noticies que he llegit!!!!!
Nosaltres teniem transfer el 22 d'aquest mes i hem decidit posposar-ho per mes endavant. Hem de païr be les hosties per tornar a agafar forces i que el meu cos i cap estigui el maxim de be per rebre el nostre petit o petita.
Us seguire llegint i us informare quan hi torni, esperem que el 2020 sigui el nostre i el de moltes!!!!
:-o00m :cnena: :cnen:
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dv. nov. 08, 2019 8:08 am

OOOhhh quina alegría PONSETIA!!!!! Positiu, espero que tot vagi bé de debò!!! us ho mereixeu, avui beta que confirmi, i a cuidar-se fins a la eco. Aix, això ens dona alegriaaaaa!!! i sobretot molta empenta en aquesta lluita :b-)))

Nekane, quines ganes de eco ehhh?? gaudeix del moment, ja saps que el petit està amb tu, i a cuidar-se!

Runner, ets la seguent en la beta oi?? com estàs passant aquests diez?? intenta ocupar-te i a cuidar-te força!!!

Optimista, al final hem caigut amb un pintxet, però hem van entrar mil temors amb la hiperestimulació i ho hem deixat estar... tot i que després de la regla, ja hem vaig desinflar, i sentir-me millor, si la dra. ha deixat aquest mes per descansar els ovaris, més val fer-hi cas... seria la osti, que tingues positiu ara :cangui:

Ego... doncs jo aquí van passant els dies, i intento aprofitar al màxim i sortir amb les amigues, o plans amb amics a casa, fent les meves ultimes copichuelas, jejejejej i la veritat es q bé. Ara deuen quedar uns 14d per a que hem baixi la regla si es puntualeta com sempre, i començar amb l'estradiol i la progest. per la transfer. Total aprox. un mes, però bueno, intento pensar que per Nadal tindrem un bon regalet, i no ho veig tant lluny. A més a més, el dia a dia amb el petit per casa, fa que el factor temps passi volant!!!

Bon cap de semana x*x*x
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. nov. 08, 2019 2:53 pm

Hola noies,fa molts dies que no em conecto.
A vera si em podeu ajudar:tinc trans el dia 22/11. Vaig iniciar Evopad El dia 20 octubre ,el 1er dia de la recla. He fet servir 3 parxes de 50mg que ja tenia però avui he anat a la farmacia amb la recepte i els que em surten són de 100mg. La conclusió és que no sé trobar quina dossi he de posar-me. A les altres fiv feia 3 parxes d 50mg. La pregunta és....
- quina dossi de Evopad us fan fer?

I després,, quans dies abans de la trans inicieu el progefik?

Merxi, vaik a veure si em poso al dia,pk la veritat és que tinc el cap no sé a on.
Merciiiii
Avatar de l’usuari
Ponsetia
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 4:46 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ponsetia » ds. nov. 09, 2019 4:17 pm

Hola noies! Doncs ahir vaig anar a institut marques i va sortir un positiu confirmadissim, no em van fer analitica i he de tornar-hi d’aquí dues setmanes a fer eco, llavors ja estare de 7 setmanes i suposo que podrem sentir alguna coseta si tot va bé. Ja us aniré informant!

Anims Alipapallona, prepareu be el niu i molta sort!

Anims Bixi!!! A mi em passa igual, el temps passa volant quan hi ha nens per casa! Massa rapid i tot!

Primavera1985, jo faig servir 3 parxes de 75 cada 72hores i 400 de progesterona cada 8h, no se si et serveix aquesta info....
Per a la transfer vaig començar amb 2 parxes de 75 i 200 de progesterona pero despres del test positiu m’han augmentat la dosi i l’he de mantenir fins als 3 mesos.

Apa maques, molts anims i abrigueuse que venen uns dies de fred!!!!!
04.2013: Inici búsqueda
12.2013: Estimulació Omifin
10.2015: FIV#1 2 embris
10.2015: Transfer 2 embris Beta +
11.2015: Bioquimic :(
01.2016: FIV#2 2 embris
01.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2016: ILE 20 setmanes
09.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2017: Benvingut Oriol! </;-)
10.2019: FIV#3 4 embris
11.2019: Transfer 1 embri Beta +
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. nov. 10, 2019 12:23 am

Ponsetia primer de tot,MOLTES felicitats!!! I segon,merxi per la info, mha anat bé.

Nekane moltes felicitats pel teu positiu!
És gratificant entrar després de dies sense fer-ho i veure aquestes boniques noticies,animen!!!

Ana-jordi no recordo massa bé el temps d'espera que vaig tenir pel Trueta,potser any i mig. Si recordo que abans d'arribar al Trueta, passes pel Güell, on et fan la petició de varies proves. Aixi és, que tal i com aconsellen les compis d'aquí,miris de tenir proves ja fetes. Bé, jo estic ara fent el 3er cicle de FIV al Trueta, per tant, malauradament ja casi tinc el màster en RA!! Si vols parlem x privat .

Alipapallona veig que em fas planton xl dia 22/11....;( Però veig que és x bon motiu, i és que el o la peque ,necessita una mama amb molt energia, aixi és que fas molt bé!molts d'ànims i a tope pel 2020!

Modo ego: Nos el dia 18/11 control i si tot ok, pel dv 22/11/19 fem la trans d'1 embrió. Tot i que jo transferiria 2 (tenim6 a +3 A i B congelats) però la meva parella m'ha convençut x fer 1.

Hi ha alguna de vosaltres amb transferència propera?
Una abraçada!!
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dl. nov. 11, 2019 1:28 pm

Ponsetia, en dos setmanes ens portes la eco per aquí, que això ens dona forces!!!!!


Primavera, jo tinc les receptes preparades per començar amb la regla, i tant l'estradiol com la progesterona ho he de començar el primer dia de regla. i respecte al evopad, jo no tinc pegats, m'han receptat el meriestra, q son comprimits d'estradiol ( 1 cada 8h), i no et puc ajudar amb les dosis.

Runner, com va la beta espera? per cert et vas posar 1 o 2?? que et van dir? tu q tb estàs a deixeus, en el teu informe dels blastos congelats, et posen qualitats amb lletres???

Vinga noies, que el fred ja es aquí, i l'uter l'hem de tenir ben calentet!!!
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dl. nov. 11, 2019 5:45 pm

HOlaa!!!!
Ponsetiaa enhorabona!! uee panxus panxus
Primavera això ho tens a tocar ja!
Bixi ; no no em posen les qualitats però sé que no tinc cap de A; em van posar un B++++++ ( nose quants plus) jajaj
Però la doctora em va dir que no molta diferència de A a B.
Porto la betaespera fatal.. perquè he començat a fer-me pipitest i mal fet.. tots NEGATIUS! jeje.. estic a 6dp5dt però bueno no
em faig massa il·lusions ja.. Realment em costa moltíssím ocupar-me i deixar-hi de pensar..
El meu cas és una mica especial ja que tot just comencem a provar el tema de l'embaraç.. el meu problema és que no tinc la regla.. em va marxar per un transtorn alimentari.. molt lleu .. però suficient perquè el meu cap aturés el sistema..
He anat recuperant i estic en pes saludable .però encara sense regla... la meva por és aquesta que el meu cos no estigui preparat o l'úter o jo que sé..
Ja a partir d'aquí a veure que trobem més... que ens ho pugui dificultar

Un petonàs i a encarar la setmana!
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mir DB » dl. nov. 11, 2019 10:25 pm

Hola! Ja torno a ser per aquí. He estat desconnectada i no controlo gaire el procés de cadascú però en un moment he llegit molts positius!! Felicitats a tothom!!!

Optimista: he vist que no vas obtenir cap embrió apte fent dgp i ara tornes a fer fiv sense dgp? Com és? T'ho demano per si em passa a mi...

Ego: hem fet 2a FIV i de 9 òvuls ens han tornat a quedar 3 blastos (BCC). Ara hem de fer DGP i avui m'han demanat si vull acumular embrions o no. Demà parlaré amb la dra. perquè no sé què decidir. Aquesta vegada han fet fertil chip a l'esperma o sigui que si va malament queda clar q és cosa dels òvuls. Si en tenim algun d'apte, estupendo! I si no... què em recomaneu? Tornar-ho a provar amb dgp, directes a ovodonació...?

Gràcies!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: esperança87 » dt. nov. 12, 2019 8:25 am

Bon dia noies! Si tot va bé el mes que ve començare la fiv! Estic una mica preocupada perque ahir em van comptar els fol·licles i nomes en tinc 7... i la antimulleriana 1,5. Soc una pacient amb endometriosis i tinc 32 anys. El que està més bé es el meu marit que té l'esperma estupendo segons el seminograma, igualment li faran un cultiu més precis. Com ho veieu? ànims a totes!!!
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dj. nov. 14, 2019 8:02 am

Runner, encara es aviat per aquest pipitest, en tot cas a partir del dia 7... no t'obsessionis, i deix que tot flueixi.. ja ho sé es fácil dir-ho, però realment es millor intentar ocupar-te amb amics, o feines a casa. Llavors, realment, heu començat fa ben poc amb el tema de l'embaraç. Si t'han dit que pots iniciar fiv, es perque la resta t'ho han vist tot ok, i envant per fer-ho.
Respecte al q et preguntava de qualitats, es que em van dir que molt bons, pero així com a tipificat amb lletres, no ho he vist per enlloc a l'informe.. Va que ja queda menys!!!!!!

Benvinguda Esperança, ja queda menys per començar. Pensa que amb la estimulació en tindràs molts més, i només en cal un de bò!!!. (a mi hem van treure 24 i només en van quedar 7blastos, importa més la qualitat) i per l'endometriosis el millor es un embaraç, quin grau t'han diagnosticat?? segurament arrel de l'endo, t'hagi afectat l'amh, però la fiv es el millor tractament per aconseguir panxa. Quan t'ha de venir la regla per començar el procés?

Hola Mir, que vols dir amb acumular embrions?? congelar-los?? com deiem, dels 3 només en cal un de bò!!! per cert, quin cost te un DGP? i per quan tens previst la transfe?

Ponsetia que tal va la panxeta?

Jo vaig taxant els dies fins que arribi la regla, hem queden 7 dies si es puntual, però ja noto alguna punxadeta a l'ovari..
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: esperança87 » dj. nov. 14, 2019 8:31 am

Hola bixi! doncs m'han diagnosticat endometriosis profunda però no m'han dit pas el grau... la regla m'ha de venir cap el 4/12... aquest mes tornarem a intentar a veure si pogués venir de forma natural... no es pot perdre l'esperança!!! :) La AMH m'han dit que no els hi preocupa massa perque està "bé", em preocupen els fol·licles... q en ting pocs :( i no se com estaran de qualitat... el que em tranquilitza es saber que almenys l'esperma està normal. Has aconseguit panxona o estas en procès?
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dj. nov. 14, 2019 9:04 am

Beta negativa!!! Ja esta.. que hi farem serà mes llarg del que em pensava.. estic trista pensava que seria la bona .. no tenia res per pensar que no anés bé; a veure que em diu la Dra..
Buscaríeu alguna cosa? O faig la segona transfer a veure que? Tant de bo nomes hagi estat mala sort..
Test Era? DGP? Em queden 8 congeladets; per cert al deixar medicació quan em baixara la regla?
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: esperança87 » dj. nov. 14, 2019 10:05 am

hola runner! era el primer intent? em sap molt greu, ànims que a la propera ho aconseguiras!!! :) on t'ho estas fent?
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dj. nov. 14, 2019 11:01 am

Hola noies!

Esperança87, benvinguda! Jo també tinc endometriosi (lleu, quiste de 1.3cm en un ovari) i amb una AMH de 1.69, al centre on havia de començar FIV, on vaig fer 3 inseminacions abans, el gine em va dir que tenia pocs fol•licles (7 en concret) i que amb la endo igual eren dolents…Se’m va quedar cara de tonta, perquè fins llavors tot era perfecte, que si érem joves, que amb les inses teníem oportunitats…Això em va fer perdre la confiança i al final vaig anar a Bcn a iniciar la FIV. On vaig treure 15 òvuls, 7 blastos , 4 dels quals eren sans (vam fer DGP). A mi em va donar la sensació que es posava en el pitjor perquè sino sortia be no poguéssim dir res…Amb això et vull dir que no et preocupis abans d’hora! Molts ànims!

Mir, és una decisió difícil, no se pas que dir-te...a veure que t’aconsella la Dra. Fer una 3a FIV o passar a ovodonació és molt personal, jo crec que tu mateixa veuràs cap on vols tirar quan sigui el moment.

Bixi, on ja ho vaig fer el DGP valia sobre els 1800€ biopsiar-los i 380€/per embrio l’anàlisi. Per això a vegades és fa acumulació d’embrions perquè els 1800 els pagues igual si en tens 2 com 6

Runner, hem sap molt greu el negatiu... No recordo molt be la teva història, es la primera transfer? Pensa que amb 30 anys nomes el 60% dels òvuls son sans per estadística, pot ser perfectament mala sort. Per això hi havia la costum de posar-ne 2 perquè almenys 1 fos sa, tot i que sempre poden ser els 2 i tenir bessons, es algo que has de contemplar. Nosaltres teniem clar que de 1 en 1 i com teniem 7 embrions era sort i hagués set etern, per això vam fer DGP. I per mi a set la millor decisió, l’únic inconvenient es el cost econòmic. Però sino mai no saps si es mala sort, que el embrio no era sa, o que passa algo més que has de mirar...Molts ànims bonica, ja ens explicaràs que decideixes.

Ego: el dimarts vaig anar a fer la eco, en principi tot be, vam sentir els batecs i tot! Estic de 6+2 i ens van donar l’alta, ara a buscar giné i clínica per Bcn, tinc clar que no vull anar a Lleida que es on em tocaria, sóc d’Adeslas. Teniu algun centre de referència?
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: esperança87 » dj. nov. 14, 2019 11:13 am

Nekane, ho vas poguer aconseguir a la primera amb els 7 fol·licles? a mi em va deixar molt tristona tenir tants pocs.. ojalá tot siguin bons o la majoria!!! A on t'ho vas fer? Et van fer algun tractament previ abans de començar amb les punxades? a mi m'han dit que potsr si, encara no m'ho han confirmat pq els metges ho tenien que parlar. Em pots explicar que es el DGP? perdona la meva ingorància, tot això es nou per mi. Moltes gràcies pels ànims!!!!
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dj. nov. 14, 2019 11:30 am

Esperança, ho he aconseguit a la 2a transferència, la 1a va ser negativa. El que hem van dir de quan et conten els fol·licles es que també depen del dia del cicle en que estàs. Jo he fet la FIV a Gravida amb la Dr.Gomila (que es un amor no, lo següent). No vaig fer res especial, una FIV normal.

El DGP mira els cromosomes dels embrions, per saber si son sans, t'ho recomanen a partir dels 35-38 anys que es quan el percentatge de sans baixa en picat.

Quan has de començar amb les punxades? On o fas?
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::