Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

Tractaments, clíniques, medicaments..
Laia_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. ago. 19, 2015 1:17 pm

Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Laia_83 » dl. des. 31, 2018 3:10 pm

Hola a totes,
Depres de 4 anys, molt i molt llargs, eterns podria dir...he sigut mare. Aquest 4 anys han donat per molt...per coneixer a tots els centres de reproducció assistida de Barcelona, a coneixer als millor i els pitjors metges, a persones amb cor i persones amb una caixa registradora que enlloc de bategar...oloren el teu dolor i volen fer negoci...si si...NEGOCI a base d'explicar-te estadístiques i mes estistiques engrescadores per fer creixer la il.lusió i picar com uns beneïts.
He conegut també la medicina xinesa, acupuntrs coreans, catalans...he fer totes le dietes...per celiacs...creient que aixi els meus òvuls anarien a funcionar milor. També vaig anar a veure bruixots...noies faig fer de TOT...

Quan estava inmersa en el dolor mes profud que mai habia sentit...mai vaig trobar consol, tinc que se honesta...MAI. Moltes van ser les ocasions que pensaba que la vida habia decitit per mi que no anava a ser mare...el destí diuen. Vaig trobar molt a faltar algu especialitzat en aquest tipus de patiment, algu que hagues pasat per aixo i em calmes... tot era un gran negoci, cliniques, proves, i mes promeses.

Doncs bé, ara que soc mare he decidit donar un pas endevant. El fet de ser psicologa i una dona sense cap explicació mèdica, pero si INFERTIL, no pasa res...i amb un cami fet que moltes de vosaltres ara tot just comenceu...em prenc la llibertat de decidir ajudar-vos.

Per qui vilgui, adreçat a totes... he fet el proces, el cami, en primera persona, crec que puc ajudar-vos...per on vulgueu...a fer sessions curtes, a desfogar-vos, a compartir...i sobretot a ser testimoni.

He pasat per les mans de DEXEUS, QUIRON, CHIR, CLINIC, FERTILAB, CIMAB...crec que algun em deixo si faig memoria..Ah si el famos IVI! Ahhh també Valle-Hebron on em van operar (si..si...també aborts) em van extirpar una trompa. <:-) Aborts...també...i tots els tractaments del cataleg....IA, FIV...FIV amb donant...ovodonació...Vamos que crec que no em deixo cap...i totes les proves habidas y por haber....genetiques, histeriosalpinografia, inmologiques....aborts de repetició...de TOT vamos!

Segons la meva gent i amigues....la meva historia es una gran historia i sent psicologa, habia anat a terapia i sempre pensava..."si si tu que m'has de dir...ja ets mare"...i crec que aquest dolor que esgarrapa l'ànima nomes es fa carrec algu que ho hagi passat.

Quan un comença en aquesta historia...sempre es en secret...ser infertil es algu desconegut i comences a cegues...jo tinc un angel que vaig trobar despres de molt picar i picar pedra...ojala algu m'hagues ajudat desde el principi...Aixi que al veure aquest "buid" he decidit omplir-lo.

Si voleu la meva ajuda, estaré encantada de donar-la.
Envieu misatget privat i estem en contacte.

"TOT I CREIEU QUE ESTEU A LES FOSQUES...AL FINAL, D'UNA MANERA O ALTRE HI HAURÀ LLUM"
Laia
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Nora_75 » dt. gen. 01, 2019 6:12 pm

Hola Laia
Estic al post d'ovodonació i he vist aquí el teu escrit.
Moltes gràcies x teu oferiment i compartir també la teva dura experiència. Crec q les teves paraules ens ajudaria molt a les q estem a ovo. Perquè com dius, només algú q hagi passat x tot això és fa el càrrec d'aquest dolor q esgarrapar l'ànima.
Em sento molt identificada en el q dius. Jo tb penso q la vida ha decidit x mi i q no vol q sigui mare...el destí...
I el consol no el pots trobar, ni tan sols en la teva parella, perquè el dolor el vius en 1a.persona.
Omplir aqst buit... Aquest any 2019 serà el q d'una manera o altra em farà sortir d la foscor. Perquè em donarà el positiu tan desitjat i un embaràs evolutiu...O serà el moment d'haver arribat fins al final dl camí.
Gràcies Laia. I si vols comentar i donar consells x ovo crec q totes t'ho agrairem.
Petons i feliç any@
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Northern Lights » dt. gen. 01, 2019 9:49 pm

Hola Laia, m ha agradat molt el teu escrit, estic d acord amb tot el que dius, sobretot amb la part que hi ha un negoci inmens muntat darrera de la RA i has d anar molt en compte a quina clínica et poses, perque si tot surt a la primera cap problema, pero quan la cosa es complica llavors aquí és on és important estar en bones mans.
T explico la meva història...
1 any buscant embaràs, 28 anys els dos, jo possible hidrosalpinx unilateral dx als 16 anys. No ens quedem. Iniciem les proves bàsiques. A mi em descarten hidrosalpinx per histerosalpingografia. Troben factor masculí. Anem directa a la llista FIV st Pau.
Com que no voliem esperar anem a clínica privada, fem fiv, obtenim forces embrions de bona qualitat. Tot pinta super be!

1r transfer: beta+++ però avortament a les 6sg,
2n transfer: beta negativa. Encara ens queden congelats pero tenim por de continuar sense abans buscar el perque de tot això.
Pel mig tinc un bioquimic d embaras natural.

Consultem al Dr Agusti de CIMA, un crack, sense dubte pels que tingueu factor masculí és obligat fer una visita amb aquest home abans d iniciar res. Un bon professional i bona persona. La nostre putada es que el vam descobrir un cop teniem ja haviem fet la fiv i clar ara els seus consell nomès ens serveixen si fem una nova fiv, als congelats que tenim ja no els podem millorar.

Total ara estem entrant en el mon de la inmunologia, a mi m han dit que soc kir AA... i ara estem esperant quin HLAC es la meva parella. No se si tens experiencia en aquest ambit, que en penses sobre aquest tema? El meu gine de la privada passa del tema... aixo m ho faig a una altre clínica privada.

I mentres estic esperant que em truquin per fer laparoscopia per descartar del tot l hidrosalpinx. La meva gine de la pública, diu que avegades la histerosalpingografia pot no diagnosticar hidrosalpinx...

Per altre banda el gine de la privada em diu que provi una altre transfer abans de fer cap altre cosa..

També tinc pendent visita amb la Dra. Silvia Sanchez Ramon pel tema del KIR i amb Xevi Verdaguer. Com podeu veure això és un no parar!

Un lio tot. T has de buscar la vida com pots. Jo tinc una carpeta on vaig deixant tots els resultats i apuntan el que cada un em diu.

Mira que jo no volia fer ho aixi, es a dir, volia tenir el meu centre de referencia però ha resultat ser un xasco. Quan vaig tenir l'avortament la privada va passar al 100% del tema. No vaig poder parlar amb el meu gine durant tota la setmana que vaig estar sagnant. Quan trucava em deien que estava ocupat.. sort de la pública que em van atendre molt bé totes les vegades que vaig anar. Finalment va ser un avortament espontani complert a casa per decisio meva, molt de dolor i sang pero a la meva manera i el seguiment posterior tambe va ser a la pública.

En fi, tot un xou, això saps com comença però no com s acabava.

Nomès explicar tot això ja m ha ajudat, és tant díficil això de portar-ho d'amagat!! De tant en tant va bé parlar.

En fi, si tens algun consell Laia o les altres noies que estigueu veient aixó no dubteu en dir-m'ho, jo anire seguint el fil de la conversa;)

Per cert, bon any a tothom!!
Laia_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. ago. 19, 2015 1:17 pm

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Laia_83 » dv. gen. 04, 2019 8:40 pm

Nora_75 ha escrit:Hola Laia
Estic al post d'ovodonació i he vist aquí el teu escrit.
Moltes gràcies x teu oferiment i compartir també la teva dura experiència. Crec q les teves paraules ens ajudaria molt a les q estem a ovo. Perquè com dius, només algú q hagi passat x tot això és fa el càrrec d'aquest dolor q esgarrapar l'ànima.
Em sento molt identificada en el q dius. Jo tb penso q la vida ha decidit x mi i q no vol q sigui mare...el destí...
I el consol no el pots trobar, ni tan sols en la teva parella, perquè el dolor el vius en 1a.persona.
Omplir aqst buit... Aquest any 2019 serà el q d'una manera o altra em farà sortir d la foscor. Perquè em donarà el positiu tan desitjat i un embaràs evolutiu...O serà el moment d'haver arribat fins al final dl camí.
Gràcies Laia. I si vols comentar i donar consells x ovo crec q totes t'ho agrairem.
Petons i feliç any@


Hola Nora,
Ara anire al post d'ovodanació. Si vols algu més d'alè per aquest 2019 estaré encantada d'estar amb tu. Com bé dius es un dolor indescriptible, pero jo durant el proces també vaig a aprendre molt, tot i sembla mentida, pero de la foscor també ha llum. No se quina es la teva historia, pero si estas a Ovo vol dir que ja has fet un llarg camí. Jo també per recorrer a la ovodonació, i es tot un tema, pero ara el meu fill i jo donem les gracies per que ens hem ajudat mutuament i això es un vincle preciós i nomes nostre.
També és important anar tancant portes, mentalment es sà. Col.locar esperança e il.lusió allà on cal i no col.locar energia i expectatives on ja no fa falta...i t'asseguro que sempre hi ha noves portes...sempre tot i que en molts moments sembla que tot esta tancat.
Bé Nora aqui estic...
Laia
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Camy » dv. gen. 11, 2019 7:45 pm

Hola bona tarda,

Jo des de fa gairebé un any vaig començar a fer-me proves. He visitat dos centres i al dr Gris. Antimul•leriana baixa, m’indiquen Fiv i segurament ovodonació
Estic intentant aprimar-me, ja duc 14 kg, xo encara m’he d’aprimar més.

Estic molt trista i molt dolguda, el meu matrimoni s’ ha resentit, m’he sentit poc acompanyada i entesa pel meu marit, no ha sabut/pogut acompanyar-me en el dolor d saber q no puc ser mare. Sento q ens em distanciat, fins i tot a nivell sexual.
Al meu voltant només q naixements i embarassos. Sento molt dolor, ansietat i pena, m’ofego quan dormo, tinc moltes pors...encara no em iniciat cap tractament, no estic preparada psicològicament, no em trobo b i abans m’he d’aprimar.
En aquest punt estic, tot per fer i ho veig molt lluny i difícil, cosa q em crea més ansietat i llástima.
Gràcies x llegir-me!!!
Perseguint un somni
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 04, 2019 8:39 pm

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Perseguint un somni » dt. juny 04, 2019 9:08 pm

Hola Laia, tinc 35 anys i porto 2 buscant l'embaras. El principal problema es una reserva ovarica tan baixa que als dos ultims hospitals on he estat despres de intents fallits m'han derivat a la ovodonacio. Encara ho estem paint i aferrant-nos a la opcio de provar una ultima clinica. Vaig a una psicologa pero tinc la sensacio que ningu apart d'aquelles persones que han passat per on estic passant em poden entendre. M'aniria molt be parlar amb tu si fos possible. Gracies
Fénix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 1:06 am

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Fénix » dt. nov. 05, 2019 1:42 pm

Hola,

Quina bona idea aquest post, la veritat, no sé si encara hi ha algú per aquí però m'ajudaría força desprès de la trajectoria que porto ja començo a pensar que la maternitat no és per a mi. No sé que més fer. Es suposava que amb OVO había de sortir bé i tampoc. Quin desastre. Mai vaig pensar en que podia passar això. Estic tant triste.

Disculpeu els meus anims , normalment intento buscar solucions als problemes però ja no sé d'on tirar.

Salutacions.
09.2015 Miomas. Esmya.
09.2017 Oligozoospermia severa.
06.2018 1ª FIV . B-
07.2018 2ª FIV.
08.2018 B -
09.2018 Bioquímico
12.2018 B -
01.2019 B+
03.2019 Aborto diferido 10 semanas.
08.2019 Ovo + DGP ( 3 embriones euploides )
10.2019 Bioquímico
11.2019 B-
12.2019 Histeroscopia.OK.
06.2020 B - ( inmunologia )
10.2020 Bioquímico
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Erika79 » dt. nov. 05, 2019 5:02 pm

Fénix, t’has plantejat l’adopció d’embrions?
Jo trobo que “té més garanties” ja que són embrions de parelles o donants que ja han donat lloc a embarassos. Amb ovo la teoría diu que tot està ok però a saber...
No sé, ho dic per intentar coses diferents.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Fénix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 1:06 am

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Fénix » dj. nov. 07, 2019 2:39 pm

Hola Erika,

Primer de tot, enhorabona pels peques , és una gran noticia.

Gràcies per contestar-me. Doncs el tema adopció d'embrions doncs, és que jo pensava que si són d'embrions que parelles que han estat a RA, haurien d'estar pitjor que els d'OVO, no? Per què si son parelles que han hagut d'anar a RA és perquè algún problema tenen, no?

Ja vaig llegir alguna cosa de la adopció d'embrions, però no sé.

Si els embrions tenen feta la DGP, es suposa que han d'estar bé, no?

Quin lio.

Gràcies per la teva resposta.
09.2015 Miomas. Esmya.
09.2017 Oligozoospermia severa.
06.2018 1ª FIV . B-
07.2018 2ª FIV.
08.2018 B -
09.2018 Bioquímico
12.2018 B -
01.2019 B+
03.2019 Aborto diferido 10 semanas.
08.2019 Ovo + DGP ( 3 embriones euploides )
10.2019 Bioquímico
11.2019 B-
12.2019 Histeroscopia.OK.
06.2020 B - ( inmunologia )
10.2020 Bioquímico
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Erika79 » dj. nov. 07, 2019 3:18 pm

Si són d’una parella pot ser un tema de trompes, sense que hi hagi cap altre problema. També hi ha embrions que venen de doble donació (com en el meu cas).
La DGP no assegura al 100% la viabilitat. Això em van dir a mi. Com també pot fer disminuir la possibilitat d’implantació tot i que siguin bons embrions. També m’ho van comentar.
Una amiga meva també va fer ovo se se èxit i fa unes setmanes ha estat mami d’una nena per adopció d’embrions.

Sigui com sigui espero que trobis el camí. Molta força!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Fénix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 1:06 am

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Fénix » dv. nov. 08, 2019 7:25 am

Bon dia Erika,

M'has fet pensar la veritat perquè pensava que era la pitjor opció, però suposo que no pots escollir no? que vinguin de doble donació o d'on vols que vinguin o que fenotipicament sigui similar a nosaltres o sí?

A quina clinica ho vas fer? Jo estic a Cirh i la veritat que confio molt amb la meva doctora , però no sé.

Moltíssimes gràcies!!!
09.2015 Miomas. Esmya.
09.2017 Oligozoospermia severa.
06.2018 1ª FIV . B-
07.2018 2ª FIV.
08.2018 B -
09.2018 Bioquímico
12.2018 B -
01.2019 B+
03.2019 Aborto diferido 10 semanas.
08.2019 Ovo + DGP ( 3 embriones euploides )
10.2019 Bioquímico
11.2019 B-
12.2019 Histeroscopia.OK.
06.2020 B - ( inmunologia )
10.2020 Bioquímico
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Més de 4 anys de lluita...ara em toca ajudar-vos.

EntradaAutor: Apolonia » dl. nov. 11, 2019 12:00 am

Hola Erika79 com ho portes? veig que et queda temps d'escriure.. que bé!!!
Et van dir que eren de doble donació? quina clínica? a mi no em van dir res de res..!

Fenix, el meu nen també és d'adopció d'embrions. Jo en cap cas em vaig plantejar que fos la pitjor opció. Sí la més econòmica i com que jo necessitava doble donació doncs vaig provar i va funcionar. El meu nen no pot ser més bonic i espavilat..! també la ADE crec que et fa patir menys: no has d'estar esperant òvuls, òvuls que fecundin etc. La clínica et té a punt el teu embrió i ja està.

Molta sort!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::