CERCADORES OCTUBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 31, 2019 12:35 pm

boniques!!

soso movil que estic a la feina!!

Nuri home, 9 mesos crec que entra dins la normalitat pq diuen que lo normal és trigar un any i esteu dins d'aquest periode. Ara bé, em fa dubtar si dius que heu fet deures quan els tenies TO+. A la teva parella li han fet proves i tot bé. Doncs jo potser si que demanaria hora al teu gine i que et miri o faci proves, per quedar-te mes tranquila. Si tens endometriosis potbser aixo, que costi més. Jo potser deixaria passar uns mesos, aviam si aconsegueixes panxu... pero si es repeteix TO+ i pinxito i res.... jo aniria al metge, si.

aixamb em sap greu la W.... aviam si novembre et porta mes soooort!!! anims!!

que se sap de les dos que estaveu esperant la DNW???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dj. oct. 31, 2019 7:46 pm

Holaaaaa!!!

Quants dies i quants missatges!!! Ualaaaaaa!!!!

Pandora ara sí que sí FELICITATSSSS!!!! Vaig amb la tauleta i no puc fer coloritos mil, però ja compta no????

Kiwipinya, ànims!!! T'entenc un munt!!! També porto mesos de recerca i sincerament... És una merda! Sóc clara, ho sé. És un rotllo anar passant els mesos i patapam regla al canto. I més quan saps que la claves. Però s'ha de ser positiva!!! Vingaaaaaaa!!!!! Tot arribarà!!! Ja veuràs!!!! Força i molta alegria!!! I mentre no arriba tot el que t'emportes! Alegria pal cuelpo!!!! Jajajja!!!! I pensar-hi és normal! Només faltaria. Només que has d'aconseguir no obsessionar-te amb el tema... I tu dic jo! Jaja!! Que he tinguin més d'un baixón... Costa, però ho pots fer!!! Una super abraçada!!! I endavant!! I vés a saber... Aquest mes diana!!!

Crunchi, a pel novembre!! Pensa que les del novembre som magnífiques. Jajaja! No tinc iaia, ho sé!! Segur que et dóna sort!!! >.-<: >.-<: :-())

Nuri guapa!!! Segur que tot acaba amb una panxeta preciosa!! T'entenc!! Crec que anem a la par tu i jo! Jo des de la meva humil opinió demanaria hora a la gine i li preguntaria què en pensa de tot plegat. Però la decisió és vostre. Tot depèn de la paciència que tinguis. És plantejar-s'ho i valorar totes les opcions, tot allò que et pugui dir el metge. I la del ritmo caribenyo sóc jo! Jeje! Tot i que potser aviat foto la directa. Jijiji!!

Ego: estem a l'espera de la visita a la metgessa pels resultats d'ell. Però com que té el canal salut ja hi hem entrat a xafardejar i ens ha sortit un nom d'aquests tècnics raros que vol dir que la movilitat no és l'òptima. Esperarem a allò que ens diguin els metges, però és el que surt. No és ni molt menys un mal resultat perquè de manera natural m'hi podria quedar, però potser per això està costant arribar... Ja veurem! No avancem esdeveniments!! Divendres vinent ho sabrem! I a finals de novembre gine i a valorar i prendre decisions!!!

I una cosa rara que m'ha passat avui. Estic seguint fent TO perquè com que vaig ovular tan aviat... Jo segueixo controlant per saber per on tira el meu cos. I avui me l'he fet com sempre i em comença a marcar la segona ratlleta una miqueta. La meva parella diu que són visions meves, però en serio! apareix! i ahir ni rastre! és possible ovular dues vegades? O marca quan falta poc per la regla? Pk clar, ja no sé quan serà la meva DNW... Si el 12 de novembre o una setmana abans..
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. oct. 31, 2019 9:02 pm

jajaja Naneta t'he de dir que sempre em peto de riure amb els teus posts!!! :r)

ets tu la del ritmo caribenyo, a veure si me'n recordo jajaja

si que tens raó, anem similar tu i jo, ara he revisat el post de presentació i veig que tu tambe ets primerenca i porteu buscant també més o menys des de principi d'any. A veure si tenim sort i el novembre ens regala unes bones panxetes precioses! >.-<: >.-<:

tinc hora demanada a final de mes amb el gine privat, per valorar la situació de tot plegat, a veure què diu, perquè ja tinc la mosca al nas de tants mesos quadrant pinxitos amb TO+ i re d re...

ens veiem al post de novembre noies!!!!
kiwipinya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 29, 2018 12:23 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: kiwipinya » dv. nov. 01, 2019 9:31 am

Hola noies!!

Escric per despedir-me del mes d'Octubre.
Per agraïr-te, taia, que hagis estat la jefa. :-()-)
Per donar-vos les gràcies a totes pels ànims rebuts i per no sentir-me sola en aquesta aventura. :love:
I sobretot, per desitjar que aquests positius d'Octubre siguin uns embaraços fàcils i tranquils, i que els pogueu disfrutar molt molt mooolt!!! :-())

Adéu Octubre! :--/) Ens veiem a Novembre!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: aixamb » dv. nov. 01, 2019 10:41 am

Bon dia noies!!!
Aquest matí he dubtat molt de si fer-me el TE o no, però els símptomes seguien sent molt confusos i després que ahir la pandora em digués que tots els seus símptomes indicaven que havia de baixa-li la warry en breu, he pensat fes-lo... tot plegat te'n quedaran 6 més, encara.... i ha sortit la ratlleta, molt fluixeta, però ha sortit!! D'aquí uns dies repetiré, per confirmar, però sembla que aviat serem família nombrosa!!!
Gràcies a totes per la companyia!! Entraré per seguir-vos a novembre i acompanyar-vos en la vostra cerca!!
(Estic des del telèfon!)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. nov. 01, 2019 11:31 am

FELICITATSSSSSS!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

:b-))) :-D :-D

I tant!!! T’esperem a novembre per fer-nos de cheerleader!!! A veure si apuntem millor! I tenim més sort entre moniatos i panellets!!!
Una abraçada!! :--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dv. nov. 01, 2019 12:48 pm

Hola boniques!! :***: :***:

Primer de tot... :()()::::

aixamb!!! moltes felicitaaaaats!!!!
Quina alegria poder cantar una altra panxeta d'octubre!!!! :panxeta:
M'alegro molt, bonica! Ja explicaves que tenies petites senyals de poder haver fet diana :love:

Nuri00, quin greu l'arribada de la w...és inevitable sentir tot això que comentes. Que si és molt o poc 9 mesos? doncs no ho sé, jo crec que depén de cada dona i de molts altres factors que ens implica la cerca. No té perquè ser per preocupar-se però si has d'estar més tranquil-la anant al ginecòleg, doncs ves-hi. Fes el que et faci sentir millor.

Kiwipinya, t'envio tota l'energia positiva perquè al mes de novembre puguis aconseguir la panxeta. Gràcies a tu pel teu positivisme!

Crunchi! seràs una jefaaa genial :ok:

Bé, noietes, m'ha agradat molt participar en aquest raconet i compartir tots els desesperos!
GRÀCIES a totes per posar alegria al post. : lasito :

A les que aquest mes no heu tingut sort, molts ànims i pensaments positius perquè el proper cicle pugueu complir el vostre somni. No perdeu mai la il-lusió. :camio:
I a les que heu aconseguit panxeta, doncs esperem que tot vagi molt bé. Fins que no tinguem eco és tot com una mica estrany, però intentem gaudir del moment.

PEPOS a totes! :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dv. nov. 01, 2019 1:25 pm

Ooooohhhhh Aixamb!! Moltissimes felicitaaats!! Ostres, al final el tacat no era W!! Que beeeeeeeee!! :b-))) quina il.lusioooo! Moltissima sort en aquesta nova etapa q comences!! :-()-)

Que be noies, octubre ha sigut productiu al final >.-<:

Ens veiem a novembre les que seguim cercant, i a les futures mamis us veurem a l'altre costat del forum!!

:-()-) una abraçada noies!!
Imatge

Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dv. nov. 01, 2019 6:36 pm

Entrada molt ràpida que m'estan esperant la familia per soetir. moltes felicitats aixamb >.-<: , Me'n alegro molt bonica.

Demà us llegeixo amb calma. Petonets
Aramat
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 03, 2019 8:47 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Aramat » dg. nov. 03, 2019 8:53 am

Hola! Sóc nova per aquí.
Portàvem buscant nés d'un any i mig, i ja vam visitar al setembre la unitat de reproducció assistida d'una clínica i començar visites de la SS, quan just fa una setmana va sortir el positiu!
Encara no m'ho crec gaire, ja estàvem mentalitzats d'anar al gener a l'assistida.
Jo a priori estava sana, i els espermes no eren els més ràpids però tampoc eren dolentíssims, era falta de punteria jeje.
Ànims a totes!
La meva gine no té disponibilitat d'agenda fins d'aquí 15 dies (estaré de 7 setmanes i mitja), i se'm farà llaaaarg. Vaig demanar hora a una altra clínica més a prop de casa meva dijous passat per preguntar-li si havia de seguir amb medicació per la tiroides que em va donar la gine de reproducció asistida el mes passat, però no em va voler fer cap eco perquè deia que era massa aviat.
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: mar_ia » dg. nov. 03, 2019 1:07 pm

Hola, boniques

Moltes felicitats Aixamb i Aramat pel positiu!!!!

Entro un moment per dir-vos que no ha anat bé... abans d'ahir vaig tenir pèrdues i a urgències em van confirmar els mals presagis: bioquímic. 3r positiu i 3a pèrdua en un any.... En fi.
Aquesta setmana tinc hora amb el ginecòleg, i suposo que haurem de començar a fer proves.

Estaré força desconectada els propers dies, però per poc que els ànims em deixin us aniré llegint a novembre i espero tornar ben aviat.

Un petonàs a totes!!!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dg. nov. 03, 2019 5:01 pm

Un petonàs per tu Mar_ia!!! Em sap greu! Molta força i ja saps on ens pots trobar!!!
Una abraçada gegant!!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: aixamb » dl. nov. 04, 2019 9:30 am

Bon dia, boniques!!

Moltes gràcies boniques per les felicitacions! Encara estic en shock, eh!! hahaha

mar_ia ara t'he llegit! Bonica una abraçada gegant!! Molta força! A veure què us diu el ginecòleg! Creuarem molt fort els dits perquè aviat pugueu aconseguir aquest embaràs que evolucioni favorablement!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: NinaDina » dl. nov. 04, 2019 10:04 am

Mar_ia ostres sento llegir-te. Sap molt de greu.
Molts ànims bonica. Una abraçada
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 04, 2019 7:31 pm

Mar_ia bonica em sap molt de greu. Tant de bo veieu la llum al final del tunel. Una forta abraçada.
Imatge

Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dt. nov. 05, 2019 8:29 am

Mar_ia, ho sento molt bonica, entenc el teu dolor i desitjo de tot cor que aviat pogueu fer realitat el vostre somni. Una abraçada ben forta.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::