Recomaneu Robot aspirador?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: samsung » dc. jul. 24, 2019 9:31 am

Hola!
A veure, demano recomanacions sobre robots aspirdors i mirar de solucionar el tema neteja de casa, que no me l'atrapo i com més llegeixo, més em lio ...
A tenir en compte:
Casa dues plantes
Casa amb animals
3 nens petit i alergia la pols
Per a ús diari
No és imprescindible q fregui però sí q aspiri bé (si el robot em treu temps aspirant, jo el dedicaré a fregar)
No cal q funcioni per Wi-Fi (q flla bastant L meva connexió), jo puc dona li al ON/OFF cada dia

Sense tenir priori de preu ni marca... Què em recomaneu!?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. jul. 25, 2019 12:02 am

Hola Samsung,

Jo amb dos nenes peques no atrapo la feina de casa, no em vull ni imaginar amb tres jejeje.

Tema robot aspirador hi ha molt gent que ho recomana. A mi, personalment aquests que freguen em costa de creure que fregui bé... Jo he tingut dos roomba de models diferents que només aspiren, passo a explicar-te la meva experiència...

Un dels models és especial per animals (té dipòsit una mica més gros crec, un raspall especial i no sé què), era de la meva mare que es va cansar de la màquina perquè l'havia de tancar habitació per habitació, i estar pendent de quan acabava per passar a la següent i no sé què (crec que recomanen fer-ho per zones perquè t'asseguris que ho va cobrint tot, tot i que pot fer un mapa de tota la superfície i en teoria calcula per passar per tot arreu...)

Jo opino que aspiren molt bé, és cert, però el dipòsit és molt petit!!! Potser si realment el poses a diari no s'acumula tanta pols/pèl però jo tinc també dos plantes, d'uns 150 m cada una i m'és impossible fer-ho tot a diari. Un dels motius que no ho puc fer tot a diari és perquè la poso al pis de dalt mentre jo faig coses a baix per exemple, i als 5 min ja sento que es queixa i resulta que s'ha encallat sota un radiador, el trec, als 5 minuts s'ha encallat sota un baúl amb potes que tinc al wc,.... A la planta de baix... hi ha un petit escaló i no sé perquè (no sé exactament perquè el guia però està clar que es confón) i es queda mig penjat a l'escalonet.... Total, si el deixo fer i me'n vaig quan torno el trobo encallat a algún lloc i no sé per on ha passat i per on no... i si el poso mentre hi sóc entre que l'he de "desenganxar" tot sovint, apartar cadires, joguines de les nenes, etc vaig més ràpid passant jo l'aspiradora escombra o l'escombra tradicional encara que no quedi tan bé.

Jo t'aconsello el robot aspirador si no tens "entrabancs" pel mig, no tens mobles amb potes o radiadors amb alçada baixa on se't pugui encallar,... perquè sino hi perdràs la paciència com em passa a mi. Sé de varies persones que n'estàn contentíssimes, però també d'altres que l'han deixat arraconat o bé l'han venut de segona mà. Tan de bó et pugués que m'ha anat bé perquè voldria dir que m'ha facilitat la feina però no.

PD: un bon aspirador escombra (no sé si en tens) facilita també molt la feina en cas que decideixis seguir fent-ho tu. I sembla mentida però fa poc he canviat l'escombra tradicional, ja que sempre comprava les dels xinos, supers, i he agafat una vileda i es nota millor resultat i és "més agradable" escombrar!! Són més cares però m'he adonat que val la pena. Jo entre que la roomba no m'acaba de convèncer pels motius que he explicat, i l'aspiradora escombra no la puc passar gaire perquè a la peque li fa por el soroll i si la passo mentre dormen hi ha el risc que es despertin, segueixo tirant molt d'escombra tradicional... què hi farem!
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: samsung » dj. jul. 25, 2019 6:13 am

Moltíssimes gràcies Jomateixa82 per la teva opinió!
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: Javi » dj. ago. 29, 2019 10:14 am

Hola!!!

Nosotros tenemos aspirador Dyson (va genial) y aún así compramos una roomba con wifi.

Yo era reacio a estos robots y estuvimos mirando diversas marcas y al final nos decantamos por roomba por lo siguiente:
- La escoba es de silicona, atrapa todo y luego la sacas la metes bajo el grifo y limpio, el resto llevan como las escobas y todas las pelusas quítalas con la mano
- El modelo en concreto lleva recambios y lleva un aparatito que si quieres ponerlo en algún sitio, la roomba lo detecta y no entra en esa habitación o lugar, es como una pared virtual
- Wifi: Genial, recomendaría que lo tenga, te vas al trabajo, le das, cuando llegas a casa ya lo tienes hecho y el solito se vuelve a la base de carga
- Otras marcas como cecotec o rowenta, las he visto funcionar y parecían cabras locas sin un patrón a seguir y enciérralas en una habitación, en cambio esta escanea el piso y sabe bien por donde va y la puedes seguir con el movil mediante su aplicación

Con respecto a limpieza, está bastante bien, pero para pasarla cada día pq si llevo un par o 3 (por decir algo) prefiero la dyson a mano que profundizarás siempre más, pero para tenerlo al día medianamente bien, estos cacharros funcionan

Saludos
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: samsung » dj. ago. 29, 2019 10:42 am

Gracias por tu opinión Javi!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: aixamb » dl. oct. 28, 2019 3:09 pm

Hola Samsung!
Al final et vas comprar algun robot?
A nosaltres se'ns va morir el que teníem i estic pensant en comprar-ne un altre. Fa temps que l'enyoro. Era un LG i ens anava bastant bé, però he de tornar a fer un estudi de mercat. Jo el deixava en marxa la majoria de dies quan sortia de casa a portar els nens a l'escola i a treballar, i quan tornàvem estava tot bastant ben aspirat. De fet és el que volíem, alguna cosa que ens ajudés a mantenir la casa decent durant la setmana, que no tenim massa temps de fer res!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: samsung » dl. oct. 28, 2019 3:33 pm

Hola!
Doncs encara no tinc el que volia (vaig amb un de marca no t'hi fixis que no va massa bé, la veritat, però ja m'ho esperava) i vaig fent "estudi de mercat" i crec q em decantaré força convençuda cap a un xiaomi vacuum!
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: madame3 » dt. oct. 29, 2019 10:19 am

Hola!

Jo vaig tenir una Roomba fa uns quatre anys i me la vaig treure quan vaig agafar la meva gossa. Si ja n'has tingut una de barata ja sabràs que s'enganxa a llocs, ho has de tenir tot molt net de trastos on es pugui ensopegar, i a part, feia un soroll horrible.

La millor compra de la meva vida ha estat un Dyson Animal Pro sense cables. Passes super ràpid, no té cable, pots posar més o menys potència, pots arribar a tot arreu, és lleugera, pots aspirar tot el que vulguis, el cotxe, el sofà... m'encanta...!

Amb les joguines del nen pel mig, i tot plegat no em compensa tenir una roomba, i les que freguen no les he provat, però mare meva, suposo que entre que la prepares, la poses, esperes a que netegi, la neteges tu i tot plegat, t'ha donat temps de fer tota la casa amb la "mery" de tota la vida.

Salut!

PD. Donar-li una mopa als nens i que vagin passant-la també treu del pas...! El meu només vols "ajudar-me"...!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 3:53 pm

Hola!
he llegit bones opinions dels de la marca Cecotec, en sabeu algo?
Es una marca que està fent molt bona campanya de marketing, i em fa por que només es quedi en això.
Algú que l'hagi provat?
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Recomaneu Robot aspirador?

EntradaAutor: aixamb » dj. gen. 16, 2020 3:00 pm

Nosaltres al final ens hem comprat un Roomba i tot i que m'agrada més l'LG que havíem tingut abans. Estic encantada de tornar a tenir un trastet d'aquests que fa el manteniment del dia a dia! LG tenia el que ell en deia "el método zig-zag" i era com molt ordenadet. Amb aquest tinc la sensació que va una mica salto de mata, però potser encara s'està adaptant a l'espai! :-o00m
Imatge

Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::