Viure a santa coloma de cervelló

Explica'ns on vius
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Viure a santa coloma de cervelló

EntradaAutor: Xap » dc. oct. 23, 2019 8:49 pm

Hola! Per motius de feina i ganes de canviar d'aires des de fa molt temps estem pensant d'anat a viure a santa coloma de cervelló, algú hi viu i me'n pot parlar? Què tal és l'ambient i les escoles? Temps amb cotxe fins a barcelona?
Tenim molts dubtes i és un pas molt important. Ara vivim a barcelona, envoltats de la família però jo haig d'anar cada dia a zona franca i just és a l'altre banda...no sé, perdre el cercle familiar fa respecte amb nens. Agrairia consells!
Gràcies! O recomanacions d'altres pobles no molt grans.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Viure a santa coloma de cervelló

EntradaAutor: crunchi » dc. oct. 23, 2019 9:19 pm

Hola,
Jo no hi visc, però visc al poble del costat (st. Boi) i ho conec una mica.

Jo crec que el tema familia tira bastant.... en aquest poble entenc que no hi tindreu ningú que en cas que els nens es posin malalts o qualsevol imprevist, es pugui quedar amb ells.... no? O la teva familia es pot desplaçar a Sta.Coloma facilment?

Transport. Amb cotxe a les hores puntes al matí es lia una mica per aquella zona.... com a tot arreu suposo. En cotxe deuen ser uns 20 min, pero sense pillar trànsit. Hi ha l'opció d'agafar el FGC fins a Ildefons Cerda i d'alla algun bus, potser?

No sé si ja heu visitat el poble. Santa Coloma hi ha la part baixa que és el poble de tota la vida, i després hi ha la part de la urbanització, que si o si necessites cotxe per a tot. El tema coles, jo conec el de Pla de les Vinyes per una coneguda que hi porta la nena i hi està contenta. Crec que tb hi ha institut. I després hi ha molts que porten el nen a l'escola privada (i mega pija) de Sant Boi, que està a menys de 5 min de distancia amb cotxe.

És dificil aconsellar perque no sé quina situació teniu (economica, estil de vida, edat dels fills...). En la meva opinio aquests tipus de canvis crec que hi ha gent que els hi va bé perque els sacrifics els hi compensa, i hi ha gent que no. Hi ha gent que surt de bcn pensant en el ideal de viure en un poble, i després no s'adapta. Aixi que no ho sé, fa de mal aconsellar. Jo valoraria molt l'ajuda de la familia amb els fills si aquests son molt petits. També valoraria la importancia que li doneu a fer us del cotxe per a tot.

Aviam que et diuen les companyes :-()-)
Imatge

Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: Viure a santa coloma de cervelló

EntradaAutor: Xap » dc. oct. 23, 2019 10:37 pm

Moltes gràcies per la resposta! Tenim uns filla,de 5,anys i estem pensant en tenir-ne un altre, per tant el tema de la família sí que és important. No tenim a ningú allà, però estan a mitja hora en cotxe, això sí hauriem de portar-los els nens. Vivim a un.barri que mai mhi he trobat a gust afegit a què sóc de poble i la ciutat ja fa anys que em cansa, tot i que ja mhi he acostumat i anar a un lloc massa tranquil...per això mirem pobles grans amb serveis (el meu no arriba a mil habitants). Som de classe mitjana, no aniriem.a cap privada i de fet un dels problemes de santa coloma és el.preu dels pisos i la poca oferta. Aniria a la feina amb ferrocarril i després bus o bici. Seria ell que hauria d'entrar a bcn en hora punta. Tot plegat un embolic ?-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Viure a santa coloma de cervelló

EntradaAutor: crunchi » ds. oct. 26, 2019 7:33 pm

Eiiiiii que se mhavia passat contestar-te!!
I com que us heu mirat Sta. Coloma??? Ho coneixeu per algú??

Be, ja ens diràs què decidiu!! :-()-)
Imatge

Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: Viure a santa coloma de cervelló

EntradaAutor: Xap » ds. oct. 26, 2019 11:12 pm

Hola! Un company de feina és d'allà però no ho coneixem. De fet pensem amb sta.coloma perquè és l'únic poble que hem vist cap al cantó esquerra de barcelona que no sigui una ciutat gran, hi hagi ambient de poble i tingui transport de tren. Per això preguntava si algú recomanava altres llocs que potser no se'ns han ocurregut...sobre mapa ho he mirat i remirat. Com a lloc on viure què n'opines? en general quin ambient hi ha? També ens agrada la part antiga de collbato però està més lluny i mal comunicat. Si fem el pas és per anar a un lloc tranquil, una ciutat no ens motiva, tot i que clar que hi ha barris i barris.
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: Viure a santa coloma de cervelló

EntradaAutor: Xap » ds. oct. 26, 2019 11:14 pm

Moltes gràcies per les respostes, estic tant liada que totes les opinions ajuden, vinga consultar-ho amb el coixí i encarano ho tinc clar.. zz:-)
SilviaBL
Entrades: 1
Membre des de: ds. nov. 09, 2019 12:09 am

Re: Viure a santa coloma de cervelló

EntradaAutor: SilviaBL » ds. nov. 09, 2019 12:24 am

Hola,
si vols tranquilitat de poble a prop de Barcelona et recomano Sant Climent de Llobregat, Sant Bartomeu de la Quadra (pertany a Molins de Rei), Torrelles de Llobregat o com ben dius, Sta. Coloma de Cervelló. La Colònia Güell és més tranquil,la encara.
De Santa Coloma, encara queda un reguitzell de poble, perquè amb la massificació de blocs de pisos que van fer, aquesta essència s'ha perdut força, però clar, si ho comparem amb Barcelona, doncs sí que n'és de tranquil.
Ja explicaràs què has decidit.
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: Viure a santa coloma de cervelló

EntradaAutor: Xap » ds. nov. 09, 2019 8:13 am

Gràcies Sílvia!sant climent ja l'hem mirat però està més mal comunicat. Torrelles ens agrada però tampoc té tren, el problema és que treballem a barcelona i hem d'entrar en hora punta. Sant bartomeu no ho hem mirat, ho miraré. Gràcies per les respostes!a veure si m'envien dora a treballar a allà i ho veiem més clar tema desplaçaments. Tenim pendent visita a la colònia, el que no sé és si la podrem pagar!
Us informaré, si algú més em pot ajudar estaré agraida!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::