•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. oct. 19, 2019 12:44 pm

Bon dia noies.
Napa quina me més grossa, quin greu.

Veig moltes betaesperes en acció, això és bo!!!!
A mi després de la punció del 8/10 no vaig prendre cap medica, van ser uns 4 dies de molta inflor i mal d'estómac, després baixa però comença mal com de recla, pits i baixos inflats i 11 dies post punció m'ha baixat la recla. Ja iniciem 3 pegats Evopad , farem un únic control el dia 18/11 pk tot estigui ok i si tot bé, el dia 22 /11 farem transferència. Qui més té trans properament?
Una abraçada per totes
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » ds. oct. 19, 2019 2:38 pm

Hola! Jo!! Tinc control 4/11 i potser 5/11 transfe? Ho veieu just?! Em quedaria mes tranquila si em miresin abans de la progesterona
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dg. oct. 20, 2019 11:09 am

Runner, no prenguis les meves paraules com la bíblia perquè cada cas és un món i segur que els metges tenen la raó. El meu cicle no ha estat natural pel que m'han fet anar una setmana abans de la transferència i he tingut que prendre progylutan i cinc dies de progesterona. Si tens dubtes truca a la teva clínica i expressa les.

Nekane!!! Companya!! Com vas? Quin dia tens beta? Jo vaig tenir bastants ensurts. Un dels blastos no va sobreviure a la desvitrificacio, vaig pensar-m'ho i al tornar a trucar perquè desvitrifiquessin l'altre, em van donar el telèfon malament i anàvem a contrarellotge. Finalment ho vaig aconseguir i em van posar els dos que quedaven. Per anar a la clínica un horror amb la vaga, i un cop allà la del laboratori no em volia fer la prova de progesterona que la doctora em va receptar. A cinc minuts de la transferència!!! Però Bueno! Tot fet i ja de beta. Demà vaig a treballar... Tu has agafat vacances? Com et trobes?

Petons!!

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dg. oct. 20, 2019 5:30 pm

Napa,.. que injust. Molta Força!

Runner, sempre depèn de l’endometri, no crec que et programin transfer fins corraborar que l’endometri esta apunt.
Jo només he fer una transfer amb pegats d’evopad, pero vam fer eco als 10/11 dies de portar-los, i al veure’l bé vam programar transfer. 5 dies abans de la transfer vam començar amb la progesterona, i el dia abans vam mirar que estiguessin bé els nivells de progesterona.
Jo us recomano que insistiu. Es molt important que la progesterona estigui bé abans de la transfer. En el meu cas esta més baixa de 10 i per aquest motiu a més a més dels òvuls em vaig haver de punxar prolutex.

Espero haver ajudat!

Optimista, nkn, ànims amb aquestes esperes!! Volem bones notícies!

Ego.. doncs com que hem exhaurit tots els blastos, ara toca començar de nou. De moment he demanat hora al cimab per estudiar a fons l’esperma.
Pensava potser en Acupuntura i/o canvi de dieta...
Les trombofilies, histeroscopia, cariotips... ho tenim tot fet i tot ok.
La doc apunta a que es culpa dels embrions, pero amb 32 anys que tinc per estadística n’hi havia d’haver algun de bo no?
M’agradaria estudiar que l’úter estigui bé i no se per on començar...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dl. oct. 21, 2019 4:15 pm

Optimista deu ni do!! Quina transfer més mogudeta! I quina cara la del laboratori de no voler fer el que havia dit la Dra. o fas per privat, no? Jo no m'he agafat vacances, nomes el dia de la tranfer i el següent, perquè va resultar que teniem hora a la Vall d'hebron per posar-nos en llista d'espera a FIV per la SS, així que vam agafar una nit d'hotel a Barcelona per no haver de pujar i baixar de Lleida i aprofitar per descansar. La Beta la tinc el dijous 24, pero aquest cop em farè un test a casa abans, estic cagada perque surti negatiu un altre cop... nose tinc molesties de regla com l'altre cop, ja ser que no se'n pot fer cas però el meu cap és posa en lo pitjor...aquests últims dies son durillos, fins ara ho he portat be, però es com si em volgues preparar per un negatiu, en plan, ja m'ho pensava... Tu quan tens la beta?! T'has agafat vacances? Com van els anims?

Xocolatina, es molt bona idea lo del CIMAB, tambe pot ser que sigui l'esperma..
T'explico el nostre cas per si et pot ajudar. La nostra Dra. ens va dir que el meu Mr. tenia moooolta quantitat d'esperma i que això podia indicar que la informació genetica no estes ven "empaquetada" em sembla que es diu fragmentacio del ADN i ens va recomanar agafar el Fertilchip a l'hora de fer la FIV, ens va dir que lo de la fragmentacio ho podiem saber fent un estudi complert de l'esperma que valia uns 400€ o agafar directament aquest complement que sel·lecciona els millors espermes, que també valia 400€. Com tu dius per estadistica si tens 32 anys el 50% del embrions "haurien" de ser bons... Tu tens pensat fer-te algun altre estudi? Si no es molt preguntar, com es que tens una histeroscopia feta? Pensava que això nomes es feia quan tenien dubtes de que l'uter estes Ok. Molta força per continuar lluitant!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dt. oct. 22, 2019 8:21 am

Bon diaaaaaaa!!!!! zz:-) i això que amb la pluja avui fa dia de quedar-se a caseta... oi que si?

Primavera, 6 congelats, que bé!!!! LLavors la transfer la tens per el 22/11 aprox. , oi? a veure si a mi també hem toca per noviembre. Just et ve la regla, ja et fan medicar???

Runner deunidó 9 congelats!!!! Quin Dr./Dra. et porta a la Dexeus??? Almenys ja t'ha vingut la regla, lo del control el dia 4/11 i posible transfer 5/11 truca i parla amb la emfermera de reproducció que t'ho aclareixi. Mai està de més.

Nekane quin blastos més macos q et van posar a la transfe, i ara ja compte enrera, aquest dijous tens la beta. Lo dels psíntomes no et tornis boja, sigues positiva i si ho necessites, fes-te un te, juntament amb la teva parella. Sigui quin sigui el resultat, et prepararà i t'evitarà aquests ultims dies de nervis...

Pingu tu també estàs en beta espera, com ho portes??? i per quin dia la tens???

Optimista mare meva, tenies transfer el dia de la vaga, quins nervis!!! només et faltava la del laboratori, no ho entenc, pq no et volia fer l'analítica que et va demanar la dra. , quin morro , amb la de caleram que deixem amb el tractament, ens haurien de tractar com a rosetes.

Xocolatina he llegit que provareu nou cicle a cimab. Lo que t'ha dit la dra. dels embrions, com ho podries saber? i en el cas de ser així, quines sol·lucions et donen??

Ego... Doncs ja fa una setmaneta de la punció, m'he sentit molt inflamada la veritat, i problemes per posar-me els pantalons... ara tinc dolores com de regla. Divendres hem va trucar la doctora, i dels 15 fecundats, hem van quedar 12 de +3dies, 9 de bons i 4 de més lents, i finalment ahir hem va tornar trucar, i hem quedo amb 7 blastos de 6dies congelats, tots de bona qualitat. Jo, em comformo amb un de bò i que tiri endavant.
Demà tinc revisió amb la dra. i a esperar a que vingui la warri.
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dt. oct. 22, 2019 11:01 am

Nkn, molta sort amb aquesta beta que ja s’apropa!! Calma i tranquilitat!

Bixi, esta molt bé 7 blastos! Com tu dius amb un n’hi ha prou per aconseguir l’objectiu! Ànims!!

Al cimab només mirarem que tal està l’esperma del meu home, tinc hora i val 400€ tal i com dius....
amb la meva doc encara no m’hi he assegut a parlar, pero aprofitant que no em queden congeladets vull mirar altres clíniques. Lo que recomanen es fer DGP per assegurar que els embrions son bons, pero preferiria estudiar mes coses abans de tornar a començar de zero una fiv.
Jo també soc de Lleida, i això dels desplaçaments em mata, amb un any hem anat mes de 50 cops a BCN expressament pel tractament, només anar i tornar són 3h... volia mirar a Lleida, que tot i no tenir bones experiències amb sanitat potser el fet de reduir estrès i tensions es positiu pel tractament.
El tema histeroscopia diagnostica me la van fer perquè al haver tingut un avortament diferit i després els bioquimics em van demanar proves d’avortaments x repetició: histeroscopia i trombofilies. Histeroscopia van veure un pòlip )q per eco no vam detectar) que vam treure després a quiròfan, en teoria està tot bé.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dt. oct. 22, 2019 5:37 pm

Bona tardaa!

Nekane ja no queda res? Has començat a fer algun test? Vinga dits creuats!!
Pingu què tal la beta?
Primavera, com estas? Estradiol bé? Jo tinc bastant flux. és normal oi? Aix que no em cancelin per liquid o alguna cosa..
Optimista jo igual estradiol a tope 3 al dia i als 15 dies la progesterona.. pero no tinc control fins el dia 4; per fer si està bé fer transfe el dia 5.
Bixi, estic amb la Dra Alvaro.. de moment bé a veure què tal..això que no em controlin més no m'agrada gaire i a més m'han vist un quiste residual..que no hauria d'interferir pero bueno...
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dt. oct. 22, 2019 8:22 pm

Beta negativa :--/) i li diem adéu a l’embrió número 6 de 7, el 6è i el 7è embrió estaven congelats junts i al descongelar-los, el 7è va ananr minvant però finament el van finalment el van congelar, però tenim por q no sigui gaire bo, ja que ha patit molts canvis.
Així que ara esperar que vingui la regla i ja veurem cop on tirem.

Parlàveu de la progesterona: sí que és important mirar-la, jo aq cop tmb vaig portar Prolutex, el tenia a 9 i pico però van decidir que es podria millorar i va pujar a 13 i pico. L’evovad també el vam posar x millorar els valors. Anàvem bé de tot, però no funciona, sabem q l’endometri és prim i costa que creixi (4,2 ens els millors casos), però dos cops hem tingut implantació... així que ara una dies de :-o00m i ja veurem...

Us vaig llegint, molta sort en la beta del dia 24!! Bona nit!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dt. oct. 22, 2019 8:25 pm

Pingu ha escrit:Beta negativa :--/) i li diem adéu a l’embrió número 6 de 7, el 6è i el 7è embrió estaven congelats junts i al descongelar-los, el 7è va ananr minvant però finament el van congelar, però tenim por q no sigui gaire bo, ja que ha patit molts canvis.
Així que ara esperar que vingui la regla i ja veurem cap on tirem.

Parlàveu de la progesterona: sí que és important mirar-la, jo aq cop tmb em vaig posar Prolutex, el tenia a 9 i pico però van decidir que es podria millorar i va pujar a 13 i pico. L’evovad també el vam posar x millorar els valors. Anàvem bé de tot, però no funciona, sabem q l’endometri és prim i costa que creixi (4,2 ens els millors casos), però dos cops hem tingut implantació... així que ara uns dies de :-o00m i ja veurem...

Napa... quina mala ratxa que portem també. Una abraçada!

Us vaig llegint, molta sort en la beta del dia 24!! Bona nit!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dt. oct. 22, 2019 9:44 pm

Pingu, quin greu que hem sap...la lluita continua, una abraçada molt forta.

Xocolatina, entenc el que dius dels viatges a Barcelona...doneu un cop d'ull per les cliniques de Lleida i si us fan el pes molt millor! Jo les Inses les vaig fer al policlinic al FIV lleida, la biologa i la enfermera son un amor, els gines son una mica estirats. Tu has fet algun tractament a Lleida?

Jo demà em fare un test per anar preparada per dijous la beta, estic cagada. Tinc les mateixes ganes de veure el test que de no mirar-lo...perquè fins que no veus el negatiu pot ser positiu!

Bona nit noies!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dc. oct. 23, 2019 11:17 am

Hola noies!

Aquest mati he fet un TE i ha sortit positiu!! Amb anecdota inclosa, perque dels nervis havia llegit mirar resultat en 3-5 segons, i com jo no volia mirar li he dit al meu Mr. que amb la cara que ha posat ja he vist que era negatiu, ens hem abraçat i plorat com a 1minut, despres agafa el TE i me l'ensenya, i li dic, pero si es POSITIU!! i hem plorat mes... Fins demà que no em diguin que el valor de la beta esta ok no m'ho creure, pero estic molt mes tranquil-la, sembla que aquest cop hem tingut sort!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. oct. 23, 2019 11:35 am

Nekane ueeee!!quin moment més genial!!!!!!!!!! Tot ira super bé! aquest positiu ningú te'l treu!!! I x demà volem una super beta!!!
Pingu quina meeeee més grossa.

Bixi així és, només baixar la recla ja començo els pegats i poc abans de la transfer, que serà e dia22/11 , iniciarem Progefik.

Runner jo també he tingut força fluxe. Suposo que és normal.

Molts d'ànims a totessss!!força
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dc. oct. 23, 2019 12:28 pm

Enhorabonaaa pel positiu!!
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dc. oct. 23, 2019 10:22 pm

Enhorabona Nekane!!! Quina bona notícia!! Quina alegria!!!

Escolta, com va això de fer-se el test? Si surt positiu és segur? I si surt negatiu també? I quan s'ha de fer?

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. oct. 23, 2019 11:52 pm

Nekane, quina alegria, enhorabona! A veure demà si ens dius una súper beta!

I quin patir amb el test! Els nervis ens juguen unes males passades impressionants!
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dj. oct. 24, 2019 9:28 am

Pingu, hem sap molt greu aquesta beta negativa.... una abraçada ben forta, i esperem que aquest blasto aguanti!!!

Nekane, quina anécdota amb el mr, i que emocionant que després dels plors, haguèssiu vist la felicitat del positiu. Així dona gust anar a la beta!!!

Runner, a mi ahir tb em va explicar el procediment i quan et fan tractament amb l'estradiol i progesterona, allí a Dexeus només es un control pq t'ho indueixen tot. Si fessim cicle natural, si que va dir que hauria d'anar varis dies per controlar ovulació, pero no puc fer tants viatges a bna..

Doncs el que ja hem temia, pq encara estic molt inflamada, i és que he hiperestimulat, tinc els ovaris que hem fan el doble del normal, i liquid que es el q hem provoca molèsties, així que tranfer amb la seguent regla, que aproximadament seria fer transfer per el 10 de desembre. Lo important es que estigui amb les condicions òptimes.

També hem va dir que potser posar-ne millor només un, q els blastos els veía òptims i q al tenir un peque, pensés que podria ser embaraç múltiple, però em va extranyar , pq al principi del tractament ja hem va dir, ui 38 en posarem dos. Clar, jo li vaig dir, a veure dubto que els dos anèssin envant, que amb l'edat (38), havent dos ia - aquest estiu i tot, i suposant parir ja amb 39, prefereixo jugarme-la i posar-ne dos, no? Això ho decidim naltrus no, es que me va dir que ja ho acabaríem de concretar...
Bueno, ara fins d'aqui un mes aprox. m'ho pendré amb calma i filosofía que això va per llarg :-o00m
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. oct. 24, 2019 10:04 am

Pingu, em sap molt greu! Ara toca refer-vos i agafar força per triar quin camí heu de seguir.

Molts ànims!
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dj. oct. 24, 2019 11:09 am

Noies! Confirmat el positiu, beta de 564, que m'ha dit que es un bon valor! Flipo amb colorets, ara nomes espero que tot vagi be...

Optimista, ja veus que no sóc la més indicada per donar consells sobre test, amb la liada que vam tenir! Però pel que he llegit no hi ha falsos positius, el que passa que si te'l fas massa d'hora pot ser que encara no marqui... Tens pensa't ferten abans de la beta?

Gràcies a totes buniques!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dj. oct. 24, 2019 11:55 am

Gràcies pels ànims noies.
Mare meva quin valor més bo!! Que tot vagi igual de bé com ara!
Fins aviat!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::