MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

Tractaments, clíniques, medicaments..
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. jul. 22, 2019 11:50 am

Mercè19 ha escrit:Jo estic a la betaespera del segon i no pinta gaire bé... Crec que em baixarà la regla ben aviat!
Em van dir que a l'agost no feien inseminacions, que estaven de vacances, però segons els meus càlculs, si em vingués avui o demà encara estaria a temps d'una altra inseminació, no?
Això dels símptomes també em va passar amb la primera, en aquesta he estat més tranquil·la però ara que noto que em baixarà la regla... És una mica rotllo!



Hola Mercè19!

Com ho portes? Saps alguna cosa? Espero que ens donis bones notícies :)

Sigui el que sigui, t'envio una forta abraçada
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. jul. 22, 2019 12:04 pm

Hola!
Ahir em va baixar la regla així que a la segona tampoc ha pogut ser!
Ara ja em sorgeixen dubtes xk, tot i que la antimulleriana i la reserva ovàrica estan "fantàstiques", això em va dir la dra... Ja en tinc 39 i potser no tindré cap positiu.
En fi... Toca ara esperar al setembre i fer el tercer cicle. Sort a totes!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. jul. 22, 2019 12:21 pm

Mercè19,

El més important és que l'antimulleriana i la reserva ovàrica estiguin bé, més que l'edat en si...a mi és el que em deixa molt més tranquil·la! Ja ens van explicar els percentatges el dia de la grupal, per 4 cicles de IA només 1 de cada 2 dones arribaven amb un baby a casa...si les IA no donen resultat, doncs haurem d'anar per FIV, però mentre els números els tinguem bé no hem de perdre l'esperança ni desil·lusionar-nos (ei, que ara des de fora m'és molt fàcil dir-t'ho però després totes tenim els nostres bajons...)

Jo també m'hi poso després de vacances. Saps els dies que tanquen? perquè m'ha de venir la regla a finals d'agost i si la eco de control fol·licular m'enganxa el 1 o 2 de setembre, entenc que podria començar, no? el dia que vagi a per la medicació ho preguntaré.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. jul. 22, 2019 1:01 pm

Hola Annita

Sí, els números no eren per tirar coets però és inevitable il·lusionar-te a cada cicle!
Entenc que tanquen tot el mes. Jo crec ja hi hauré d anar a finals de setembre...
Pots trucar i preguntar. De fet, jo he d'anar a buscar la recepta del bemfola perquè no en tinc. La demanaré i així ja la tindré a casa per quan toqui.
Si m'assabento d'alguna cosa t'ho faré saber!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dc. jul. 24, 2019 4:34 pm

Hola Annita MP
Avui he anat a St. Pau, hi havia una noia, es deia Anna, que ha preguntat si el dia 2 ja hi serien i li han dit quesí.
De fet, després he pensat que potser eres tu! Però he sentit Anna en el moment en que ha sortit el doctor a donar-li la recepta.
Jo avui he anat a demanar les receptes de bemfola x quan pugui, tornar a començar.
Anem parlant!
Per cert, tu on envies el full aquell x dir si hi ha hagut gestació o no?
La doctora em va escriure un correu però me'ls retornen!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dc. jul. 24, 2019 8:45 pm

A mi sempre m’han dit que l’edat és important per la qualitat. O sigui que pots tenir molts folis però amb òvuls de mala qualitat o fins i tot folis buits i que l’antimulleriana sigui esplèndida.
Per això amb una fiv tens més info perquè veuen quants òvuls reals generes i la qualitat dels embrions.

Per això a molts llocs, a partir dels 37 ja et diuen d’anar a fiv encara que estiguid “perfecta”.

No vull desanimar-vos però que no us venguin la moto tampoc que això és prou dur com perquè t’omplin el cap de papallones.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dj. jul. 25, 2019 7:43 am

Mercè19 ha escrit:Hola Annita MP
Avui he anat a St. Pau, hi havia una noia, es deia Anna, que ha preguntat si el dia 2 ja hi serien i li han dit quesí.
De fet, després he pensat que potser eres tu! Però he sentit Anna en el moment en que ha sortit el doctor a donar-li la recepta.
Jo avui he anat a demanar les receptes de bemfola x quan pugui, tornar a començar.
Anem parlant!
Per cert, tu on envies el full aquell x dir si hi ha hagut gestació o no?
La doctora em va escriure un correu però me'ls retornen!


Hola Mercè!

NO M'HO PUC CREURE, era jo! :p-) Quina casualitat! Quan vaig escoltar que venies per receptes vaig pensar que potser eres tu, però immediatament després vaig pensar que era absurd, amb la de noies que hi ha apuntades al programa! doncs mira que bé, ja ens hem posat cara jaja

el full el vaig enviar a un fax que posa en el mateix document, és on em van dir...ara no el tinc aquí, si no tens el número te'l dic quan arribi a casa
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dj. jul. 25, 2019 7:49 am

Erika79 ha escrit:A mi sempre m’han dit que l’edat és important per la qualitat. O sigui que pots tenir molts folis però amb òvuls de mala qualitat o fins i tot folis buits i que l’antimulleriana sigui esplèndida.
Per això amb una fiv tens més info perquè veuen quants òvuls reals generes i la qualitat dels embrions.

Per això a molts llocs, a partir dels 37 ja et diuen d’anar a fiv encara que estiguid “perfecta”.

No vull desanimar-vos però que no us venguin la moto tampoc que això és prou dur com perquè t’omplin el cap de papallones.


ainsssss, tens raó...quan em vaig fer la congelació d'òvuls tenia 13 fol·licles però 3 estaven buits...no havia pensat en això! sí, hem de ser realistes també per no fotre'ns l'hòstia...tu com portes l'esquena i l'embaràs amb aquesta calor?
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dj. ago. 01, 2019 7:21 pm

Hem de trobar el punt just entre il.lusió i realitat i costa molt, moltíssim.

Ja em canso bastant la veritat i la calor no ajuda. Per sort el mal d’esquena constant ha marxat però quan estic una estona dreta sento que necessito seure o em plegaré jajaja
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Silvianika
Entrades: 3
Membre des de: dj. ago. 08, 2019 2:53 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Silvianika » dg. set. 01, 2019 10:55 pm

Hola!! Jo sóc nova al xat! Només volia explicar la meva experiència i donar ànims a les futures mamis!
El mes de Gener de 2019 vaig iniciar proves a la Seguretat Social per fer-me una inseminació com a mare soltera. Tenia 33 anys i pensava que estava tot bé, doncs no, la meva sorpresa va ser una antimulleriana de 0,27 i una de les trompes no semblava permeable. Els metges em van deixar molt clar que era molt complicat quedar-me embarassada i fins i tot van dubtar de fer-me algún intent. Després de fer-me diferents tests genètics per a veure si hi havia algún problema més per tenir una reserva ovàrica tan baixa amb la meva edat, i al sortir tot correcte, vaig iniciar el tractament amb molt poques esperançes.
El mes de Maig em realitzo la primera IA i... estic de 16 setmanes!!! Sí, sí, a la primera i amb un diagnòstic bastant complicat.
Per això us vull animar a no perdre l'esperança. Tot és possible!! I per si li serveix a alguna futura mami, em va anar molt bé la meditació. Qualsevol cosa aquí estic!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. set. 02, 2019 6:49 am

Moltes felicitats!!!! :p-)
Què bé a la primera! Jo esperant fer el tercer intent.
Gràcies per els ànims i que vagi tot suuuuper bé!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. set. 02, 2019 11:56 am

Silvianika ha escrit:Hola!! Jo sóc nova al xat! Només volia explicar la meva experiència i donar ànims a les futures mamis!
El mes de Gener de 2019 vaig iniciar proves a la Seguretat Social per fer-me una inseminació com a mare soltera. Tenia 33 anys i pensava que estava tot bé, doncs no, la meva sorpresa va ser una antimulleriana de 0,27 i una de les trompes no semblava permeable. Els metges em van deixar molt clar que era molt complicat quedar-me embarassada i fins i tot van dubtar de fer-me algún intent. Després de fer-me diferents tests genètics per a veure si hi havia algún problema més per tenir una reserva ovàrica tan baixa amb la meva edat, i al sortir tot correcte, vaig iniciar el tractament amb molt poques esperançes.
El mes de Maig em realitzo la primera IA i... estic de 16 setmanes!!! Sí, sí, a la primera i amb un diagnòstic bastant complicat.
Per això us vull animar a no perdre l'esperança. Tot és possible!! I per si li serveix a alguna futura mami, em va anar molt bé la meditació. Qualsevol cosa aquí estic!


Benvinguda Silvianika!

Enhorabona per l'embaràs, quina alegria llegir casos com el teu ;-) moltes gràcies pels ànims i pel consell de la meditació (també la practico des de fa un any i m'ajuda moltíssim en general).

Petons a totes, espero que hagueu tingut un bon estiu :***:
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. set. 23, 2019 12:07 pm

Hola a totes! Com va tot?

Jo avui he anat a St Pau...Ja tinc data per la tercera inseminació...A veure què tal. Com sempre, tot està perfecte: Els valors, el meu endometri, els meus folículs...però...veurem que passa!
La veritat és que ja és la tercera, em queden poquetes oportunitats i hi ha una mica més de pressió!
Sóc conscient de que el percentatge és baix però intentarem pensar en positiu! Sempre hi ha eL dubte de si les trompes són o no permeables i altres històries però...
He decidit anar a la meva ginecòloga, des de que vaig començar amb això al mes de juny que no li he explicat. A veure si ella em dona pistes de com pot anar o una mica d'orientació.
Si això no va bé, llavors crec que hauria de ser una FIV i no sé si entraria per edat a la SS. Sabeu quin preu té una FIV?
Gràcies i SORT A TOTES!

:--/) :--/)
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dj. oct. 10, 2019 12:01 pm

Hola a totes!

Mercè19, com ha anat la tercera? espero que sigui la definitiva i que ens donis bones notícies aviat :cnena:

Per la FIV calcula uns 6.000€ aprox. De totes maneres, estant ja a dintre de la Fundació i per tema d'edat, potser també acceleren el tràmit com han fet amb la inseminació. De totes maneres, ja ho miraràs si fa falta, per ara toca confiar en què tot sortirà bé i que no caldrà!

Jo he deixat el tema aparcat perquè vaig conèixer un noi a l'agost i estic per altres coses :love: però ell està al corrent de tot i m'apoya en el que decideixi :)

Erika79, com ho portes? ja et deu quedar poquet. Quina iluuuuuuuuu!

Moltes petons
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dj. oct. 10, 2019 12:17 pm

Bones!

Doncs estic una mica nerviosa!!! :p-) resulta que en les altres 2 inseminacions, la regla em venia a dia 12 post IA. Avui estic a dia 14 post IA i ni rastre de regla.
Ahir em vaig atabalar tant que em vaig fer un test. En principi, allà et diuen que l'has de fer als 16 dies post IA sinó hi ha regla.
El test no va ser amb la primera orina del matí i va sortir negatiu. Així que no sé què coi passa!
He llegit que amb la progesterona de vegades pot venir més tard...La qüestió és que dissabte em faré un altre test i si continua negatiu, no sé si deixar progesterona o què fer.
Tampoc ser a quin telèfon trucar ni a qui preguntar. Estic una mica agobiada i perduda!
Anna, me n'alegro de que hagis conegut a algú! Dona't temps i ja decidiràs!
Petons a totes i ja em direu què en penseu de tot això que em passa...
Silvianika
Entrades: 3
Membre des de: dj. ago. 08, 2019 2:53 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Silvianika » dj. oct. 10, 2019 12:22 pm

Hola! Si et serveix d'alguna cosa a mi després de la inseminació em van dir que després de 15 dies em fes el test d'embaràs. Si donava negatiu m'havia de deixar de prendre la progesterona perquè em baixès la regla, ja que aquesta a vegades fa que baixi més tard. A mi em va donar positiu. Molta sort!!!!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dj. oct. 10, 2019 12:28 pm

Ai, moltíssimes gràcies! És que m ho faig per la S. S i no sé molt bé on acudir.
Silvianika
Entrades: 3
Membre des de: dj. ago. 08, 2019 2:53 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Silvianika » dj. oct. 10, 2019 1:20 pm

Jo igual, seguretat social i era així. Que tinguis molta sort!!!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » ds. oct. 12, 2019 8:55 am

Hola a tothom!
Vaig deixar la progesterona i ja ha arribat la regla.
Em fa mooolta mandra fer el 4t cicle, no tinc gaire esperances però penso que sino va bé, més ràpid em posaràn x FIV si és que n accepten per edat! Em van dir que creien que potser podria optar a un sol tractament però que no m ho podien assegurar...
Així que res, una mica desanimada però... Què hi farem!
Olga_Annea
Entrades: 2
Membre des de: dl. des. 16, 2019 7:50 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Olga_Annea » dt. des. 17, 2019 10:20 pm

Hola chicas
Hace tiempo que le doy vueltas a la idea de ser madre soltera. Y finalmente me he decidido. Esta semana iré a Quirón Barcelona y a la clínica Cirh.
He estado leyendo varias cosas sobre los tratamientos invitro e inseminación artificial, y la verdad es que no me acabo de decidir por qué tratamiento hacer. Me da terror quedarme embarazada de 2 niños estando sola.
Os cuento un poco sobre mí: tengo 34 años y una antimuleriana de 0,9. Hace 6 meses tenía pareja y estuvimos buscando de forma natural durante 6 meses, sin éxito.
Me gustaría que me aconsejarais sobre cuál es el mejor tratamiento para empezar, y si me podéis dar vuestra opinión sobre estos dos centros que comento: Quirón Barcelona y clínica cirh.

Un saludo.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::