Algú amb ganes del 4t?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Ari1984 » dc. abr. 17, 2019 12:56 pm

Hola!!! Aqui una mami de 3 embarassada del quart (esperem).!!
Tinc un del 2009, i 2 del 2010. Tots 3 homes!! Aixi que amb va quedar lespina dintentar ub cop mes si em be una nena, ja que em faria molta ilusio. I els meus fills encantats!
Tot i aixi com que ja tinc bessons, fins que no em facin la eco (la setmana que be) no sabré si anire pel quart fill o el cinqué jeeje.
Pero mentres vingui/n sans, endavant sigui.
Ser mare es el. Millor regal de la vida! Tot i que hi han vegades que agafaria maletes i marxaria ven lluny :-o00m pq hi ha dies que que no paren mai quiets jeje. Pero no podria viure sense ells. Son la. Meva vida!!
Aixi que la setmana que be us informo! I endavnt amb les families númeroses!
Aixo que jo tambe ho porto en secret.. Tambe em fa cosa el que la gent vagi parlant, comentaris amb ganes de fer mal. Pero com diu una meva amiga: NI QUE LA GENT MELS TINGUÉS QUE MANTENIR!
happymama
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 3:57 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: happymama » dc. abr. 24, 2019 3:33 pm

Ole Ari!! Moltes Felicitats!! Que guaiii!! Segur que els nens estaran encantats quan ho sapiguen...
Ja ens diràs si és un o dos...
Jo encara feta un mar de dubtes, sobretot tema econòmic i logístic...els nostres van a una escola concertada i és un bon pico cada més...arribarem? podré estar pels 4 com deu mana?
Però per altra banda penso que maco que seria..Quin embolic..jajaja
happymama
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 3:57 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: happymama » dc. abr. 24, 2019 3:34 pm

Ole Ari!! Moltes Felicitats!! Que guaiii!! Segur que els nens estaran encantats quan ho sapiguen...
Ja ens diràs si és un o dos...
Jo encara feta un mar de dubtes, sobretot tema econòmic i logístic...els nostres van a una escola concertada i és un bon pico cada més...arribarem? podré estar pels 4 com deu mana?
Però per altra banda penso que maco que seria..Quin embolic..jajaja
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Ari1984 » dj. maig 02, 2019 11:39 am

Happymama, els meus fills tambe van a un concertat. I realment es una fortuna cada mes. Per sort, quan el meu nou fill tingui que anar a escola. Els altres ya estaran a institut, i espero poderlhos cambiar a un institut public..
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: esther27 » dc. ago. 07, 2019 10:53 pm

:bones, jo vaig pel 5!!!! Hos explico:
Sóc l'Ester, mare separada amb bessons de 6 anys, i la meva parella també separat amb una filla de 9 i un de 7.
Amb la meva parella ens coneixem desde que els meus fills i el seu petit van al cole, perquè el meu nen i el seu han sigut els millors amics desde p3.
Ara, aquesta mateixa nit, després de un any i mig ma dit de voler ser pare amb mi.
Estic nerviosa i il·lusiónada al mateix temps.
Som de Tona, d'un poble de Osona, petit i segur que també ens miraran raro cuan em vegin la panxa, però amb les ganes i amor tot s'hi val.
Jo tinc 35 fets al juliol i ell demà farà 45
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna Maria » ds. ago. 10, 2019 6:22 pm

Hola a totes!
Mireu, estava xafardejant per aquí a l'SP i no m'he pogut estar de treure el cap davant de la qüestió de la gent, i per què? Doncs perquè jo sóc la de "només un". Tinc un fill i no tinc intencions de tenir-ne cap més perquè així està decidit. I m'he hagut de sentir de tot: que si un és poc, que si jugarà sol, que si el dia de demà... bla, bla, bla.
És a dir, que la gent em sembla que està ben avorrida, o potser mirant els altres no es mira la seva pròpia vida, que cadascú crec que ja hauria de tenir prou amb lo seu.
De debats estèrils n'hi ha molts, i ara amb les xarxes socials sembla que encara ens hi emmerdem més. Això és com el debat popa sí o popa no, xumet sí o xumet no, dormir al llit dels pares o no, blw o triturats, i una llista eterna. Crec que tots, sense fer mal a ningú, hem de fer el que ens sembli bé i el que podem anar fent.
Per tant, la idea final és que felicitats per aquest 4t, endavant amb les atxes, i que sigueu molt felices!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Embarassada » dt. oct. 08, 2019 6:18 pm

Hola!
Fa molt que no entro al Sóc petit, però avui m'ha fet gràcia tornar a escriure perquè demà surto de comptes del que si, va tot bé, serà el nostre quart fill! Estem una mica espantats per tot plegat, però ens fa moltíssima il•lusió!

Anna Maria, totalment d'acord amb el que dius, que cadascú faci el que vulgui/pugui! A mi em fa molta ràbia això que es consideri que totes hem de tenir dos fills!

Apa, una abraçada a totes!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Pink_flower » ds. oct. 12, 2019 12:37 am

Embarassada ha escrit:Hola!
Fa molt que no entro al Sóc petit, però avui m'ha fet gràcia tornar a escriure perquè demà surto de comptes del que si, va tot bé, serà el nostre quart fill! Estem una mica espantats per tot plegat, però ens fa moltíssima il•lusió!

Anna Maria, totalment d'acord amb el que dius, que cadascú faci el que vulgui/pugui! A mi em fa molta ràbia això que es consideri que totes hem de tenir dos fills!

Apa, una abraçada a totes!


Moltes felicitats!!

Justament avui llegia un post teu aquí quan estaves embarassada del tercer i potser ja tens al quart en braços :love:

Doncs nosaltres també dubtem molt en el quart...jo tinc moltes ganes però les vull frenar i no hi ha manera. Es que penso que logisticament canvia molt: cotxe, vacances,.... però despres penso que deu ser taaaant maco que la resta acaba pasant i no seran petits tota la vida no?

Ja explicareu si us animeu. Em falta una empenta de res per decidir jeje
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: tona » dc. oct. 23, 2019 10:24 pm

uauuuu.... entro poquissim i avui que he entarta em trobo amb aquest noticion. :-()) :-()) embrassadaaaa, quina il.lusió, encara me'n recordo de quan estavem del tercer.
aixxx quan tinguis un moment entra i explicaaaaa que ja el deus tenir amb tu!
una abraçada!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::