•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dc. oct. 09, 2019 1:58 pm

Alipapallona, hem sap greu...quina merda tot plegat! Et queden mes congelats? La veritat es que amb la feina no se pas com ho feu! Jo perque sóc autonoma i puc fer i desfer, pero es tot ven complicat...Ara recuperat d'aquest pal i encara tens marge per decidir quan fer la següent! Molta força!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dc. oct. 09, 2019 6:37 pm

Hola boniques!

Alipapallona em sap molt greu... Els negatius sempre són un pal. Molta força per la tercera transferència, quants te'n queden? Costa molt compaginar amb la feina i també hi ha el tema anímic i econòmic, feu pros i contres i segur que preneu la decisió més encertada.

Bixi, a mi a la clínica em van dir que m'ho punxés tot a la panxa... La veritat es que no vaig llegir ni el prospecte perquè no em volia esgarrifar dels efectes secundaris... 16 folis està molt bé! A veure si els petitons espavilen amb els dies! Creuem dits!

Mar i muntanya , doble-enhorabona! I quins noms més bonics! A gaudir-ho bonica que us ho mereixeu!

Nkn, no conec el fertibiotic, però a aquestes alçades segur que econòmicament no ve d'això! Si t'ho recomanen endavant! ;)
Va, que ja tens la trànsfer aquí, ànims!

Primavera, súper bé no? Que t'han dit del lab? A veure si fecunden la majoria! Sort!

Napa, quan tens la beta? Ja deu quedar poquet, a veure si aquesta és la nostra !

Runner, quin munt d,ovòcits ! Quants tiren endavant? Els portes a blasto?
A mi la regla post-punció em va venir 14 dies després, com si hagués ovulat natural.

Ego... Es la millor beta espera de les tres... No m'hi capfico massa, el que hagi de ser serà. Tinc zero símptomes, pero no en faig ni cas, perquè a les altres en un cas tenia i a l'altre no i els dos van ser positius (acabats en bioquímic ). Per tant no en faig ni cas.
Tinc la beta aquest cap de setmana pero... Són els dos dies festius. Algú sap si als lab duran i bellido fan extraccions i donen el resultat en dies festius? I l'estona que estan?

Ànims a totes!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Napa » dc. oct. 09, 2019 6:49 pm

Alipapallona em sap greu ! Això es un putadon i una bona merda
Jo tinc demà la beta però estic 95% convençuda que no ha funcionat , ni m he atrevit a ferme un pipitest porque ho tinc tant clar que sortirà que no q no em veig amb cor d afrontar segons que
Suposo que tanta progesterona i els parxes afecten pq estic d un tou.....
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. oct. 09, 2019 8:21 pm

Alipapallona,quina meeeee. Em sap molt de greu.

Xocolatina des del laboratori m'han dit que eren 13, dels quals 10 han fecundat!!!!ara falta esperar a dv x saber categoria i quants han arribat i si es congelen o s'intenta arribar a dia+6. Esperem que sobrevisquin forces siusplau.

Una abraçada!!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dc. oct. 09, 2019 9:13 pm

Entro per donar molts ànims a la Alipapallona. Són tan durs els negatius... anims i pensa què voleu fer amb el cor. I la feina... bé és complicat.

I felicitats a la mar i muntanya!! Que bé escoltar que algú ho ha aconseguit!!

Primavera1989 quin resultat més bo!! Cada FIV és diferent! Jo en cada tractament vaig tenir més bons resultats, però mai es va quedar cap...

Ara estic gaudint de l'espera i no vull pensar gaire en tot això. Encara estic fluixeta i tinc pèrdues de la intervenció. Necessito sentir-me més forta, no em veig ni en cor de tenir un nen ni portar un embaràs. Espero sentir-me millor aviat.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dj. oct. 10, 2019 7:56 am

Bon dia noies,

Alipapallona, hem sap molt greu...ara mateix es una desilusió, pren-te el teu temps, descansa, i torna amb ganes a la cerca, aviam si a la tercera va a la vençuda.

Napa, no te per que haver-hi cap psíntoma, i fins que no surti la beta, hem de pensar en el positiu!

Primavera, quin resultat més bò, a veure com van aquests 10 que han fecundat.

Runner, ja saps qualitats dels que et van treure?

Xocolatina si treballen el cap de setmana segur que será ben d'hora i nomes fins les 10;30. Truca-hi per estar tranquila, o a veure si la pots fer demà, ...

Ego... jo avui torno a tenir visita, el 2on control, a veure com están, espero que hagin fet estirada. El que hem costa més es punxam l'orgalutran, quina agulla tu, però bueno tot sigui per la punció, avui suposu que ja tindrem algo més clar.

Que tingueu bon dijous!!!
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dj. oct. 10, 2019 3:09 pm

Ja he sortit de la visita, dels 16 folis q hem van veure 13 estan entre 10 i 15mm, dissabte torno a tenir control i alli decidirem si me tocarà el
Ovitrelle ja i dilluns punció , o retrassarho un dia més. De moment m’ha dit el dr q va per bon camí. Passet a passet anem avançant >.-<:
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dj. oct. 10, 2019 6:23 pm

Bona tarda noies!

Com va evolucionant tot això!

Bixi, té bona pinta. poquet a poquet i que t'en treguin molts.

Primavera, Enhorabona! com estas tu? Inflada? FAs molt pipi?

Xocolatina . Echevarne has mirat? Sempre està a tot hora!

Alipapallona em sap greu.. :(

Napa.. no et fiis dels teus síptomes!

Dalilala ostres..

Ego: Ja estic menys inflada , no sé si haura estat la segona ronda de Olargutran post-punció.. De moment (es van descomptar)
van fecundar 13 dels 14; i de moment han congelat 8, no sé qualitat.. encara m'han de trucar ... suposo que demà. És un desespero perque a més van penjant les fotos a l'àrea del pacient i allí indagant comparant.. etc
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. oct. 10, 2019 8:22 pm

Runner que bons resultats osti! això és bo, tant debò tingui aqiests números tant bons. Te'ls han congelat aquests 8 a dia +3? I els altres tels allarguen a dia+6? Sigui com sigui tens el primer pas molt positiu! Em preguntaves si estic inflada?moltississim i faic poc pipi i em comencen a fer mal els pits. De baix la veritat és que bé. Poc sé quan em vindrà la recla. Quan et va baixar a tu a la post punció? A mi demà m'han de trucar del laboratori, espero tenir bones noticies.
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dj. oct. 10, 2019 8:39 pm

Eii! Han congelat a dia 5 uns 8 blastos i alguns esperen suposo. Encara res de regla mal de pits si ! Jo encara tinc pipi a les nits algo em deu pressionar em van dir que 7-10. Dies la regla qui sap.. de totes formes si encara tinc els ovaris massa inflats o algo faram esperar! dma mes noticies dits creuats!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dj. oct. 10, 2019 8:46 pm

Bona nit!!

Napa, que tal la beta? Tenim bones notícies???

Runner, ostres 8 blastos! Que bé!!!

Bixi, van creixent veig! En res tens la punció! Saps ja si et podran transferir o serà en diferit?

Dalilala, quan el cos i la ment estiguin a punt a tornar-hi! Una abraçada bonica.

Primavera, quan tindràs notícies del laboratori? La transfer serà aquest cicle o el vinent?

Ego... ahir vaig començar a tenir malestar de regla, i em preocupa perquè els dos bioquimics em sentia igual... ja queda menys per la beta, tot i que encara no se si sabré el resultat durant el cap de setmana o després :(
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Napa » dv. oct. 11, 2019 4:11 am

1261 Beta positiva!!!!!!! :miko: :b-))) :b-))) :b-)))
La primera vegada en 10 anys de cerca que tinc un positiu! estem super emocionats!!!!!
</;-) </;-)
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. oct. 11, 2019 4:22 am

Napa, enhorabona! I és una súper beta! Ara cuida’t i a esperar l’eco, una abraçada!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dv. oct. 11, 2019 6:59 am

Bon dia noies,
us vaig seguint a l'ombra ja que vam decidir tancar l'etapa de RA després de vora 8 anys de cerca i no aconseguir res.
Només he entrat per felicitar a la Napa, perquè si has tingut 10 anys de força per aguantar en aquest món és que ets molt forta i valenta. Jo no vaig poder i he tirat la tovallola.
Moltissimes felicitats Napa!!
A la resta, molts ànims !! segur que també ho aconseguireu, però lo fotut és que no saps lo llarg i dur que pot ser el camí! :-o00m
Una abraçada a totes!!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dv. oct. 11, 2019 7:16 am

Bon dia noies,

NAPA, MOLTÍSSIMES FELICITATS!! Després de tant de temps aixó és una molt bona noticia i a més és una molt bona beta.

MYCA, crec que totes t´entenem perfectament, jo porto més de 6 anys i... estic quasi com tu, provarem un altre vegada i sino, ens plantem, crec que ja hem passat massa com per seguir castigant-nos d´aquesta manera.

Que tingueu un bon cap de setmana guerreras!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. oct. 11, 2019 8:16 am

Napa moltes FELICITATS! Quina sra beta!!!

Myca aqui totes som molt valentes, però tu no et treguis mèrit, doncs fer el pas i acceptar que ja, potser és més dificil que tots els processos viscuts qie fem a la recerca.

Una abraçada per totes.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dv. oct. 11, 2019 9:47 am

Felicitats Napa!!! :b-)))
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dv. oct. 11, 2019 10:20 am

Enhorabona napa! A gaudir d’aquest positiu! :b-))) >.-<:
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dv. oct. 11, 2019 10:29 am

Napa quina súper beta, potser en venen 2???? haurem d'esperar a la eco, enhorabona, i quina alegría després de tants anys de lluita. La veritat, és que un cop ho aconsegueixes, tots aquests moments que hem patit es desvaeixen, la il·lusió es màxima. :-())

Runner ostres quins bons resultats, 13 fecundats, i 8 blastos congelats, a veure que et diuen dels altres. Per cert, estàs a la Dexeus?

: metge : Una pregunta, quan et van dir que vas hiperestimular, abans o després de la punció? i quan us diuen si la transfer la poden fer en el mateix cicle o al seguent???

Primavera Avui et deien la categoría dels 10 fecundats oi? avia'm que et diuen!!! :p-)

Xocolatina saps alguna cosa del tema dels laboratoris??? en tot cas, saps que a molt tardar, dilluns ho sabràs si o si, Aprofita i descansa el finde :cnen:

Egoo...jo demà a primera hora tercer control, i ja hem diran del cert si la punció es dilluns o dimarts, (tinc ganes de deixar ja les agulles la veritat) ahir tb vaig tenir cita amb l'anestesista, i hem vaig pensir ..hora i mitja esperant, es denigrant.. però ja ho tinc fet. Ara a demanar festa a la feina, sort que hem vaig reservar alguns dies per si acàs...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. oct. 11, 2019 11:46 am

I com que no em trucaven del laboratori i ja no podia més,he trucat jo!m'han dit:Congelats a dia +3 (5A,1B) i els altres 4 no tant bons, els allargaran a blasto +5, a vera si pot arribar-ne algun.
Mare meva quins nervis. Però estic molt contenta.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::