CERCADORES OCTUBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dl. set. 30, 2019 5:52 pm

Benvingudes al post de

:***: CERCADORES D'OCTUBRE !! :***:

Un post on poder compartir les il-lusions, emocions, dubtes i tot allò que ens genera la cerca de panxeta. El poder explicar com ens sentim i llegir la història d'altres cercadores ens pot ajudar a portar tot aquest procès amb més positivisme i bon humor.

Ja estem a l'octubre, i això vol dir que ja ha arribat la tardor ! Canvi d'estació, baixen les temperatures, canvia el paisatge, es fa fosc abans... un mes de canvi, preciós per poder fer realitat el nostre somni.

Espero que sigui un post on poder cantar moltes panxetes. El mes de setembre ha estat ben fructifer, amb TE positius de vàries cercadores. Gràcies Naneta per ser tan bona jefa i pels teus comentaris sempre positius per a totes! :-()-)

Aneu passant per aquí i deixeu les vostres dades. Conforme aneu passant, aniré actualitzant el post!!
Molta sort a toooootes!! ;-)))



Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Nº fills:
DNW:
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:


___________________________________________________________________________________

LES CERCADORES D'OCTUBRE SOM:


RedBerry
Edat dels dos: 33 ell i 30 jo
Nº de fills i edat: 1 nen de 2 anys
Cicle de cerca: 3r
DNW: 9/10
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres: Per resumir molt he tingut 2 perdues despres del meu princep, a les 9 y a les 23 setmanes. Ara ja ens han donat llum verda per tornar a començar, encare que vaig amb adiro, per antecedents.


mar_ia
Edat dels dos: jo 32 i ell 36
Nº fills: 0
Cicle de cerca: 4t des del bioquímic, 11è des del raspat
DNW: 9 d'octubre? 15 d'octubre?
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: He començat a utilitzar els TO aquest mes per controlar l'ovulació... A veure si tenim sort!


taia
Edat dels dos: jo 39 i ell 41
Cicle de cerca: 3r
Nº fills: 1 de 5 anys
DNW: 11 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Aquest cicle és el primer que he utilitzat TO i estic contenta perquè vaig poder veure el positiu. Això m'ha ajudat a no estar tant pendent dels símptomes de l'ovulació. Haurem d'esperar uns dies per saber si hem encertat!


Naneta
Edat dels dos: jo 35 I ell 40.
Nº de fills i edat: cap.
Cicle de cerca: 6
DNW: 12/10
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres:La gine ens va dir que teníem marge, però que millor fer les proves als dos i descartar possibles problemes. Jo analítica completa feta i falta histerosalpingografia a finals octubre. Ell seminograma properament. ja l'han de trucar de l'hospital per donar-li hora. A veure com va. Igualment, estic molt més relaxada. Ja vindrà i sinó buscarem altres solucions!! Amb il.lusió i amb amor! Aviattttt!!!!!


Crunchi
Edat dels dos: 37 ell i 34 jo
Nº de fills i edat: 1 nen de 2 anys
Cicle de cerca: 1r
DNW: 18/10
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: he començat a fer TO i encara no he trobat TO positiu, pero crec que ovulo dema o passat. Aixi que en ppi estem en sexy week....


kiwipinya
Edat dels dos: Jo 35 (a punt dels 36) i ell 37
Cicle de cerca: Buff, he perdut el compte!
Nº fills: 1 nen de 4 anys
DNW: Entre el 15 i el 22 d'octubre. La meva estimada warry no és gens regular... :-o00m
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Buff, fa tan de temps que estic en cerca d'aquest segon, que no sé per on començar!

Pandora
Edat dels dos: ell 40 i jo 38
Nº de fills i edat: nena de 8 i nen de 6
Cicle de cerca: 1r despres de l"avortament diferit
DNW: en principi 23/10, però no ho sé segur, fa just 2 mesos de l"avortament i encara no.he tingut una regla normal.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres: sempre he volgut tenir 3 fills, però mal hagués imaginat que el meu home s'animaria, al juliol quan va arribar el positiu va ser brutal la il.lusió, es va aturar a les 6 setmanes i ho vam saber a la setmana 9.

Genis
Edat dels dos: 38 anys
Cicle de cerca: 5é
Nº fills: 1 de 1 any
DNW: 28/10
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Amb moltes ganes de buscar germanet@ , el que passa, es que costa trovar moments sexys amb el petit per casa... :miko:


Hera87
Edat dels dos: Jo 32, ell 40.
Nº de fills i edat: Una nena.
Cicle de cerca: 2n
DNW: 28/10
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Ens ho volem prendre en calma i gaudir de l’experiència de buscar, tot i que les il·lusions i ganes de que sigui ja, son immenses! hehehe, de moment provaré sense prendre tempes ni TO.


MaiteZaitut3
Edat dels dos: jo 32 i ell 33
Cicle de cerca: 2n
Nº fills: 2, una nena que aquest mes fa 4 i una nena de 2
DNW: 29 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: La nostra gran va arribar després de 2 anys y 4 IA. La petita va arribar de sorpresa, no tenía ni la regla....Ara busquem completar la familia numerosa!!!!


Miri27
Edat dels dos: 41 (jo) i 42
Nº fills i edat: 1 nen de 3 anys
Cicle de cerca: vam començar al gener, hem parat per temes meus de salut i al juliol ens hem tornat a posar.
DNW: 29/10
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol 2018 (ja casi un any!) i el vaig perdre a les poques setmanes. Al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon. Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:


Nuri00
Edat dels dos: jo 31 i ell 34
Cicle de cerca: 8e
Nº fills: 0
DNW: 29 octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: tinc OP i endometriosi i ja ens han comentat que pot anar per llarg. Ens hem donat de marge fins a 1 any de cerca i sino trobem el positiu anirem a RA. No em cal fer TO perquè noto dolors quan ovulo, però igualment el dia que noto els dolors em faig un TO per confirmar la ovulació i veure que tot va bé. La cerca es fa llarga i els anims van amunt i avall depenent del dia, però com es diu per aqui, cada dia és un dia menys pel positiu!!

Louly
Edat dels dos: 38 els dos
Cicle de cerca: 2on
Nº fills: 2 (un de 6 i un de 2)
DNW: 31 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:



aixamb
Edat dels dos: 36 (aviat 37) jo, 38 ell
Cicle de cerca: 2n
Nº fills: 2 (9 i 4 anys)
DNW: 31/10 (però no sóc gaire regular
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Tenim una nena de 9 anys i un nen de 4, i ens encantaria que el tercer sigui pel 2020 (els altres són de 2010 i 2015).
No sé si som uns valents o uns inconscients, el meu home n'està molt convençut, jo encara no, em fa una mica de por tot plegat...


Gublin
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 4rt
Nº fills: 0
DNW: 01/11
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: De baixón.. espero poder tornar a la normalitat aviat :b-)))


PROPERES DATES NO W :-)(-:

Bervic 2 d'octubre :-()-) propera DNW: 11 de novembre
RedBerry 9 d'octubre :-()-)
mar_ia entre el 9 i 15 d'octubre :-())
taia: 11 d'octubre :-())
Naneta 12 d'octubre :-()-)
kiwipinya entre el 15 i 22 d'octubre :-()-)
Crunchi 18 d'octubre :-()-)
Pandora 23 d'octubre :-())
Genis 28 d'octubre :-()-)
Hera87 28 d'octubre
Nuri00 29 d'octubre :-()-)
MaiteZaitut3 29 d'octubre
Miri27 29 d'octubre : lasito :
Louly 31 d'octubre :-()-)
aixamb 31 d'octubre :-())
Gublin 1 de novembre
taia l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 01, 2019 12:49 pm, en total s’ha editat 31 vegades.
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dl. set. 30, 2019 5:59 pm

:anec: DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES :anec:
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.


Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...


Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dl. set. 30, 2019 6:06 pm

Noies ja està inagurat el post d'octubre. Anims amunt a totes, que aquest serà el nostre mes i si no ho acaba sent, faltarà una mica menys per aconseguir-ho!!! Yuhuuuuu!!! :b-))) :b-)))

Em torno a presentar! <:-)

Edat dels dos: jo 39 i ell 41
Cicle de cerca: 3r
Nº fills: 1 de 5 anys
DNW: 11 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Aquest cicle és el primer que he utilitzat TO i estic contenta perquè vaig poder veure el positiu. Això m'ha ajudat a no estar tant pendent dels símptomes de l'ovulació. Haurem d'esperar uns dies per saber si hem encertat!
taia l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 30, 2019 6:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. set. 30, 2019 6:29 pm

hola!!!!! moltes gràcies Taia per obrir el post d octubre!!! >.-<: >.-<:

jo estic a DNW i de moment molts dolors però no hi ha W. Tot i això, obro post perquè si fos positiu ja seria d octubre igualment

Edat dels dos: jo 31 i ell 34
Cicle de cerca: 8e
Nº fills: 0
DNW: 30 setembre o 28 octubre si m'acaba baixant
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: tinc OP i endometriosi i ja ens han comentat que pot anar per llarg. Ens hem donat de marge fins a 1 any de cerca i sino trobem el positiu anirem a RA. No em cal fer TO perquè noto dolors quan ovulo, però igualment el dia que noto els dolors em faig un TO per confirmar la ovulació i veure que tot va bé. La cerca es fa llarga i els anims van amunt i avall depenent del dia, però com es diu per aqui, cada dia és un dia menys pel positiu!!!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dl. set. 30, 2019 6:44 pm

Dades introduïdes Nuria00! Però no poso la data NW d'octubre perquè esperem que la de setembre sigui la definitiva! >.-<: Quina emoció, estarem pendents! :ok:
MaiteZaitut3
Entrades: 2
Membre des de: dc. set. 25, 2019 12:41 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: MaiteZaitut3 » dl. set. 30, 2019 8:49 pm

Edat dels dos: jo 32 i ell 33
Cicle de cerca: 2n
Nº fills: 2, una nena que aquest mes fa 4 i una nena de 2
DNW: 29 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: La nostra gran va arribar després de 2 anys y 4 IA. La petita va arribar de sorpresa, no tenía ni la regla....Ara busquem completar la familia numerosa!!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dl. set. 30, 2019 11:14 pm

Hola!

Doncs comencem octubre!
Jo ara estic en DNW justament!
La veritat, no em sento embarassada, no tinc feeling. Estic amb mal de pits, un granet a la cara i mal d'ovaris, peeeero encara ni rastre de W... Així que sigui el que sigui, desespero total!

Gracies Taia per obrir post!

Us deixo les dades :

Miri27
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: vam començar al gener, hem parat per temes meus de salut i al juliol ens hem tornat a posar.
DNW: 29/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol 2018 (ja casi un any!) i el vaig perdre a les poques setmanes. Al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon. Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dt. oct. 01, 2019 7:24 am

Jajajaja!!! Taia!!! M’ha encantat!! Com he rigut amb tot!! Que bona!! Les postures. Jajaja!! M’has fet riure abans d’anar a treballar!!!

Sort!!! Nuri i Miri!!!! :ok:

Benvinguda Maite!!

Quan pugui entro, actualitzo i escric una miqueta!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dt. oct. 01, 2019 7:58 am

Bon dia!!

Aquí deixo les meves dades.

Naneta:
EDAT DELS DOS: jo 35 I ell 40.
Nº DE FILLS I EDAT: cap.
CICLE DE CERCA: 6
DNW: 12/10
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
La gine ens va dir que teníem marge, però que millor fer les proves als dos i descartar possibles problemes. Jo analítica completa feta i falta histerosalpingografia a finals octubre. Ell seminograma properament. ja l'han de trucar de l'hospital per donar-li hora. A veure com va. Igualment, estic molt més relaxada. Ja vindrà i sinó buscarem altres solucions!! Amb il.lusió i amb amor! Aviattttt!!!!!

Com t'he dit, Taia, m'ha agradat molt tot. He rigut llegint-te. Portaré a terme totes les postures al peu de la lletra. jajaja!! Bé, alguna ja l'he feta. I practicaré més aquella de les cames al capçal que ja la faig a ioga. jajajaja!!! I el mode sosso escrivint pel mòbil. :b-))) :b-)))

EGO: Jo aquest mes no sé si l'he endevinat quan tocava o no. M'he anat fent els TO però no ho veia clar i llavors les temperatures tampoc. No estan pujant... Per mi que s'ha fet malbé el termòmetre. jejeje!! Però que, com dic sempre, tot passa per algun motiu. Jo m'he fixat en el meu cos i amb l'aplicació i crec que l'ovulació estava entre divendres i dissabte així que alguna cosa hem fet. I sinó mala sort. Estic farta de capficar-me. Ara una altra de la feina està embarassada. Ostres tu! Quina sort! </;-)
Estic tranquil·la, però això no vol dir que no em faci una mica de... Ja m'enteneu. Bé, doncs això! Que ja vindrà!! Tinc bones sensacions i no sé perquè. Deu ser això... Relax i tranquil·litat i no està tan pendent. Potser també ho necessitava que portava massa temps molt capficada i no és bo per la salut emocional.
A veure l'octubre si tenim sort!!
A la meva parella ja l'han de trucar de l'Hospi per donar-li hora de visita així que anem encaminats. Jo per finals d'octubre ja estarà fet i ale!! A saber a què ens exposem. Malgrat això, amb la calma. "Ritmo caribenyo".

Que tingueu bon dia!!!!!
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. oct. 01, 2019 2:49 pm

jajaja Naneta m'has fet molt riure amb això del ritmo caribenyo jajajaja

doncs jo amb ritmo caribenyo me'n vaig de pet a l'octubre també. Avui ja m'ha baixat. Aixi que Taia ja pots actualitzar les meves dades. Propera DNW 29 d'octubre.

quina gràcia que encara sigui una DNW d'octubre, no sembla tan lluny si cau dins el mateix mes! jajajj

som-hi a seguir endavant amb il.lusio!!!

miri27, Bervic, com aneu vosaltres????
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. oct. 01, 2019 2:52 pm

per cert benvinguda maitezaitut!!! que valents a pel tercer, m'encanta!!!

i m'omple d'esperança saber que vosaltres ho vau aconseguir amb el primer després de tant temps i 4 IA, gràcies per explicar-ho i mostrar que els nostres somnis tard o d'hora es compliran, i mira vosaltres, a pel 3r!! >.-<: >.-<:
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dt. oct. 01, 2019 8:34 pm

Hola a totes!
Entrada ràpida: de moment no hi ha W, pero ara mateix tinc migranya... cosa que em passa sovint abans de la W.... seguim aguantant!!

Us mantinc al corrent!

Petonets!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dc. oct. 02, 2019 6:55 am

Bon dia! Entrada ràpida núm. 2: després de la migranya... W is here! Així que noies, encantada d'estar de cerca a l'octubre!
La propera DNW: 29/10.

Si no m'equivoco queda la Bervic... com vas? Ets l'última esperança!

Feliç dimecres a totes!
Hera87
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 02, 2019 8:36 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Hera87 » dc. oct. 02, 2019 8:55 am

Bon dia guapes!
Sóc nova al fòrum, us he trobat buscant per internet i la veritat que la pàgina està molt completa i que dir del fòrum! Tinc una nena ja i actualment estem buscant el germanet/a. Es el segon mes que busquem, m’agradaria tenir un lloc al vostre blog! Us deixo les meves dades i moltiiiiiisima sort a totes! :--/)


EDAT DELS DOS: Jo 32, ell 40.
Nº DE FILLS I EDAT: Una nena.
CICLE DE CERCA: 2
DNW: 28/10
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ens ho volem prendre en calma i gaudir de l’experiència de buscar, tot i que les il·lusions i ganes de que sigui ja, son immenses! hehehe, de moment provaré sense prendre tempes ni TO.
Hera87
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 02, 2019 8:36 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Hera87 » dc. oct. 02, 2019 8:55 am

Bon dia guapes!
Sóc nova al fòrum, us he trobat buscant per internet i la veritat que la pàgina està molt completa i que dir del fòrum! Tinc una nena ja i actualment estem buscant el germanet/a. Es el segon mes que busquem, m’agradaria tenir un lloc al vostre blog! Us deixo les meves dades i moltiiiiiisima sort a totes! :--/)


EDAT DELS DOS: Jo 32, ell 40.
Nº DE FILLS I EDAT: Una nena.
CICLE DE CERCA: 2
DNW: 28/10
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ens ho volem prendre en calma i gaudir de l’experiència de buscar, tot i que les il·lusions i ganes de que sigui ja, son immenses! hehehe, de moment provaré sense prendre tempes ni TO.
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dc. oct. 02, 2019 2:38 pm

Hola boniques!

Dades actualitzades!! :ok:

Naneta, ja ho saps jajaja a practicar posturetes!! Així posarem encara més emoció a l'asunto!! ho he copiat de posts anteriors, que consti que jo encara no ho he practicat!! :-D :-D Que bé que estiguis més tranquil-la, però anims, que la panxeta arribarà aviat. Es normal tenir aquesta m de sentiments quan sabem d'un embaràs proper. És una barreja de sentiments estranys i que en un primer moment costa de gestionar. Però com tu dius, calmaaa...que cada vegada falta menys per aconseguir-ho :miko: .

Oh, Nuri00, sento l'arribada de la w...però afrontem l'octubre amb molt ritme caribenyo i positivisme, clar que sí! >.-<:

Miri27, quina llàstima també... però ànims!!! tant de bó podem cantar el teu positiu a finals de mes :-()-)

MaiteZaitut3 benvinguda!!! Aqui estem per compartir les nostres penes i il-lusions durant aquest procés. Que bé aquest desig de familia nombrosa, esperem que aconsegueixis ser-ho aviadet.

Hera87, benvinguda també! I taaant que tens el teu lloc aquí. Ja t'he apuntat al primer post! Molta sort!


Ego: jo ja amb la sexy week acabada. Al final no vam poder acabar de rematar el finde, però bé, tinc petites esperances havent fet deures durant l'ovulació. Aquest mes sembla que no estigui tan pendent del meu cos, ja veurem quan faltin pocs dies per la data NW!!

Que acabeu de passar un bon dia! :***:
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Bervic » dc. oct. 02, 2019 4:08 pm

Jajaja m'ha fet gràcia això de l'última esperança!

Taia gràcies per ser la nova líder :ok:

Aviam explico... Dilluns en modo desespero on fire em vaig fer CB i res negatiu, avui és la meva DNW però de moment res i no tinc cap símptoma, simplement em queda esperar. Si em vingués avui seria de dos DNW a l'octubre el 02/10 i el 31/10,de rasquis però entro...
Ja us aniré informant..

Benvingudes a les noves, espero que l'octubre sigui el nostre!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dc. oct. 02, 2019 5:11 pm

Holaaaa!!!

Jolines! Llàstima de les w arribades. A per l'octubre!! A l'ataquerrrrr!!!

Benvinguda Herall Aquí estem!!! Per riure, per passar angoixes plegades i per seguir amb aquest ritmo caribenyo. Jajajaja!!!

Taia, millor no està tan pendent del cos que després ens estressem. Ja arribarà! Qui sap si cantem bingo aquest mes!!! >.-<: seria immensament felicíssima!!! I si si si!! A practicar postures!

Bervic,a veure si hi ha sort i sí!!! L'última esperança!!! I ho celebrem!

Ego: jo poc a explicar. Igual que abans d'ahir. Bé, una coseta. Crec que vaig dir un dia que patia migranya. Migranyes xungues... Doncs des de juny que vaig a acupuntura perquè sense poder-me prendre medicació diària (portava un tractament mèdic) i tan seguit ja no sabia on posar-me. I m'ho van recomanar així que de pet hi vaig anar. I la veritat que m'està anant bé. Ha baixat la freqüència i la intensitat. La qüestió, que ahir vaig anar i explicant-li que darrerament veig que en tinc més quan tinc la regla (abans, durant o després), em va dir que provaríem un tractament per millorar això i de retruc va bé per la fertilitat per no sé quines històries. Així que mireu, si m'ajuda en les dues coses. Ja que pago... Dos pájaros de un tiro. Jejejeje!!!
I res... Anar fent! A esperar si donem diana! :b-))) aviat...

Adéuuuuu noies!!! Que vagi bé!!! :-()-)
Una abraçada!! :--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dj. oct. 03, 2019 9:12 am

Holaa!!

Bervic, com vas? Alguna novetat? :-:)

Naneta, diuen que l'acupuntura ajuda en molts casos per tema fertilitat, així que no està de més provar-ho i més si ja hi vas per tema migranya. El fer algo diferent aquest cicle, potser fa que feu diana ..::·· ! Si t'ha funcionat per la migranya, qui diu que no et pot funcionar per aconseguir panxeta? : lasito :

Com aneu les altres?

Jo poca cosa a dir, realment aquests dies no noto res físicament, estic tranquilota :-o00m , però clar, encara és aviat per desesperar.

Si puc entraré més tard!! :content:
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dv. oct. 04, 2019 7:49 am

OOOhhh ja tenim cercadores d'octubre, moltes gràcies Taia per tirar-ho endavant!!!!!

Benvingudes Hera i MaiteZaitut, espero que ben aviat ho aconseguiu. >.-<:

Miri, Nuri, sento les arribades de les W :-o00m

Bervic, com vas? :p-)

Taia amb els deures fets, espero que hagis disfrutat de la sexy week, :love:

Ego: doncs a mi ahir hem va arribar per sorpresa la W, se m'ha adelantat una semana gariebe, mare meva, 20 dies de cicle ja era de cicles curts, normalment 25, però ara.... , i a més regla amb ganes, ehhh, ja sabia jo que el setembre estava perdut... La veritat es que porto uns dies de estrés i de no parar, que quasi no hem dona la vida ni per entrar a llegir-vos. A veure si aquest mes es calma tot,

Us passo les meves dades de nou per afegir-me a cercadores d'octubre:


Edat dels dos: 38 anys
Cicle de cerca: 5é
Nº fills: 1 de 1 any
DNW: 28/10
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres
: Amb moltes ganes de buscar germanet@ , el que passa, es que costa trovar moments sexys amb el petit per casa... :miko:


Que tingue molt bon cap de setmana cercadores!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::