•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dl. set. 30, 2019 6:07 pm

Hola noies!
Moltíssimes gràcies pels consells. Les vostres experiéncies em donen esperances.

Napa, Optimista esteu apuntet de caramel ànims! I Nekane això té molt bona pinta, segur que ara anirà de perles!

Avui serà el dia 11 que em punxo i de moment tinc un bon rebombori aquí baix 16 folicles en total a més de 12mm.. y suma i sigue; fa tres dies eren només 9...
possiblement punció el divendres. I.. tot apunta que farem transferència en diferit.. el criteri es tenir menys de 18 folicles de 10mm.. pel risc de la hiperestimulació. Estic molt inflada , ja tinc l'estradiol casi a 2000.. :-o00m ja queda menys... Si la punció és divendres podré reposar.. bé el cap de setmana.. aleshores suposo que fins al mes següent la transfe..
Tenieu molts símptomes amb les injeccions?

Bona setmana noies!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dl. set. 30, 2019 6:54 pm

Bona tarda!

Mapara, crec que ens han separat al néixer pq ha sigut llegir el teu cas i coincidir en moltes coses amb el meu!

Tb. Tinc 36 anys, endometriosis i reserva 1.12 (a febrer) ara ja potser més baixa. Tinc altres coses q tu no i viceversa però el que et volia comentar és q he fet els dos protocols, la inhibició amb el. Procrin durant 15 dies i q literalment em va dir la Dra q. Va ser cm si m'hagués punxat aigua, es a dir no vaig respondre. Al ovular vam passar a pauta curta d'estimulació amb gonal i meriofert, i de curta res, 13 dies per només aconseguir 3 fol.licles. El que vinc a dir te es que tot i tenir resposta baixa amb la pauta d'estimulació si q vaig aconseguir 3 fol. Licles, dos més no van arribar a créixer. Al recompte de fol·licles antrals o com es digui, després de 6 mesos d anticonceptius només me'n van veure un! I amb estimulació 5! Es poc però algo vaig estimular.
Tot i així, cada cas i cos és un món i tu potser respons millor. Jo sóc de les que crec que s'ha de provar i cremar tots els cartutxus!!
A on et visites?
Ara no sé si t'he aclarit algo o the liat més...
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dt. oct. 01, 2019 7:31 am

Bon dia noies,

ja fa temps que no us deia res, us informo de com està tot.

Al juliol em van treure els miomes, vaig estar de baixa i fa uns dies vaig tenir la visita al Clínic per veure com va anar tot (després de 2 mesos, cosa que no veig gaire normal però bueno, ells són els metges), no em vam mirar res, res, ni eco per sapiguer com estava per dins ni res, em van donar tots els informes de les dues FIV´s que vaig fer amb ells, em van dir que quan volgués ja podia tornar a intentar-ho pel privat i poc més.

Jo tenia entés que perque estigués tot cicatritzat per dins havien de passar un mínim de 4-5 mesos però aixó que em digués que podia tornar-ho a intentar quan volgués em va xocar.

No teniem intenció de tornar a intentar-ho després de tot el que hem passat però ja que vam fer l´operació no volem dir que no hem cremat tots els cartuxos, així que de cara a principis d´any (que així de ben segur estarà tot cicatritzat) tornarem a l´atac, l´únic que no tinc gaire clar és on anar aquesta vegada.

Com ja saveu vam fer un cicle per privat a Fertilab i com que jo no tic mutua, entre tractament i medicació ens vam deixar 6.000 € perque solament em fecin una simple analítica, l´analítica més cara de tota la història , jo venia del Clínic que encara que no m´hagués agradat el tracte sí que és veritat que el control, ecos i analítiques van ser casi diàries i trovar-me amb aixó, em va semblar un "timo", així que no sé molt bé a on dirigir-me ara.

Sé que dieu que t´has de quedar on et doni la millor sensació, però sincerament jo no he trobat aixó enlloc, així que vaig perduda.

Alguna recomanació?

Un petonet molt fort per a totes, per les que portem molt de temps per aquí, per les noves i per les que vindran.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. oct. 01, 2019 9:59 am

Bon dia,

Piojito, aquí una altra afectada i descontenta amb el tracte rebut a fiv clínic, la part privada del clinic que sincerament no recomano a ningú, a banda dels resultats el tracte es poc humà.
Estic com tu, en recerca de nova clínica on treballin professionals que no timin a la gent i ens tractin com a éssers humans i no clients.
Jo estic pendent de si mooperen o no d'endometriosis i miomes , però em van dir q si sí, mínim 3 mesos per recuperació.
Com qué no em recomanen, almenys aquí, una altra estimulació i em recomanen cicle natural abans de passar a ovo, miraré a Gravida que sé que ho fan, tb preguntaré a cirh i ivi. Ja us aniré dient!
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dt. oct. 01, 2019 10:13 am

Hola noies,

Jo m'he fet la FIV a Gravida i estic contenta amb el tracte, m'ha portar la Dra. Gomila, es una noia jove i molt dolça, el tracte de les infermeres i tots els treballadors molt correcte.
Que tingueu sort en la recerca!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. oct. 01, 2019 5:00 pm

Hola noies!
Quanta i formació!benvingudes a les noves,espero que tingueu bona resultats aviat i el pas per aquest fòrum sigui breu!
Nosaltres portem des del 25 set amb les punxades. Actualment xl tema coagulació de la sang em punxo el - Clexane xl matí
- Gonal 300mg nit
- Fyremadel matí
I per compte pròpia m'he pres :
- vitaminaa D (Deltius)pk a les analitiques em va sortir baixa.
- pROBIÓTIC + TRIPTÓFANO + L-GLUTAMINA per apujar el sistema immunològic i pujar el tema seratonina x l'ansietat.
Ara falta que tot vagi bé,doncs per intentar-ho no serà!
El dia 8 octubre farem punció si tot va bé. En el control d'ahir,amb sis dies de medicació, tenia entre els dos costats, 10 folicles correcte. A vera en el control de demà què tal.
En fi, som-hi , ànims i una abraçada x totes.
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dt. oct. 01, 2019 8:45 pm

Hola noies!

Nekane, al final quan tindràs la transferència?

Napa, molta sort amb la beta espera!!

Primavera, Runner, quins super resultats! Enhorabona!

Piojito, Forta, jo no m'atreviria a aconsellar, a la meva m'ha tocat de tot una mica... No sé què dir...

Dalilala, Xocolatina, moltes gràcies pels vostres consells experts!!

Ego: a dia tres tenia cinc que he decidit portar a blasto... Demà em diuen quin és el resultat... Quins nervis!!

Petons a totes!!

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dt. oct. 01, 2019 9:15 pm

Primavera que vagi molt be la puncio, sembla que pinta be!

Optimista, espero que demà ens donis bones noticies! faras DGP al final?

Ego: Avui he tingut revisio despres de la transfer negativa, sembla que tot esta Ok i m'han dit de fer cicle natural, i que podem fer-ho aquest cicle, aixi que per ara controls, i transfer al voltant del dia 10, depenent de a quin ritme vagi el meu cos.

Salut i força noies!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dc. oct. 02, 2019 9:32 am

Hola noies,

Com van la betaespera Napa?

Jo he decidit que aquest cicle faig descans després de l'operació del polip. La doctora m'ha dit que els efectes del scratching endometrial duren 2 cicles. Ho sigui que com que no em veig en cor de tornar a baixar les defenses (he de fer transferència amb intralipids) aquests dies ho posposo tot un cicle.

I a gaudir de la tranquil·litat!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dc. oct. 02, 2019 11:02 am

Hola bon dia!

Ajuda! Tinc panic! Tinc puncio dissabte i ara per ara..UF! Hiperestimulació segura??? M’han de dinar ovitrelle sí o sí.. per suposat a congelar.. x*x*x

Folículos ovario derecho(13) : 19, 17, 17, 15, 14, 14, 13, 13, 12, 12, 12, 12, 11
Folículos ovario izquierdo(8) : 17, 14, 13, 13, 11, 11, 10, 10

Analítica
Estradiol:3526 pg/m
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dc. oct. 02, 2019 3:16 pm

Buffff!! Anims Runner185.

A on t'ho has fet?

Pren curcumina amb comprimits, amb pebre negre... per desinflamar...

No sé què més pots fer... ara només queda passar el tràngol.

És el teu primer cop a aquesta clínica?
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dc. oct. 02, 2019 5:43 pm

Gracies.. si paciencia... el pitjor vindra post puncio..
Estic a Dexeus i si ja sabien com respondria pq hem intentat altres tecniques (no fiv) i els meus ovaris son o tot o res..
En fi aquarius a tope no?
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Napa » dc. oct. 02, 2019 8:24 pm

Ostres quina pila de folis ! Mare meva! Cuidat Ti ara que es el mes important
Anims a totes
La meva beta espera fatal...soc pesimista , ahir vaig començar amb els mateixos sintomes que els altres negatius ...un mal de ronyons terrible
Demà tinc eco d seguiment, es la primera vegada q ho sento que fan eco a menys d una setmanap post trànsfer....pero sincerament he perdut ja les les esperances
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » dj. oct. 03, 2019 7:19 am

Bon dia boniques, he estat molt desconnectada del grup.... Us he pensat, només que passo per alguna etapa de mirar de desconnectar un xic per salvar el meu cap. Primer de tot felicitar els positius que he llegit :b-))) i perquè no? També felicitar a les que hem passat per quiròfan, a les que seguim intentant... per valentes!!
Benvingudes a les noves incorporacions, aquí fem pinya nois i noies i en aquests casos va molt bé.
Doncs jo tenia transfer el 2 d'agost però a la eco de control van trobar un petit quist( ja n'havia tingut anys enrere) i encara que no era important doncs com es normal volen k tot estigui net. En fi, em recepten anticonceptius per desfer-lo i marxa correctament. Divendres em van fer transfer d'un blasto de 5 i vaig sortir diferent del primer cop, els dos primers dies estava gairebé segura que aquest és quedava amb nosaltres però ara el meu cap ha fet un gir i crec que tampoc serà.... Tinc símptomes de apunt de regla etc... Se que això enganya perquè amb el progefik sol ja alucino amb els efectes que em fa.... Bufff els pits em maten. Ahir vaig fer una cagada..... Vaig trobar unes tires de pipi test que em va regalar una amiga fa uns 3 anys quan just començàvem a buscar de manera natural i va sortir negatiu... Ai mare si soc burra. No sé si són de fiar.
Per últim.... Napa no et desanimis bonica, no t'ho diu qualsevol t'ho diu una que ho està passant.... Has de mirar de trobar agraïment a tot el que pots viure, i a tot el que vindrà.... PERQUE VINDRA!!!!
:-o00m :cnena: :cnen:
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » dj. oct. 03, 2019 7:21 am

Ai per cert!!! El dia 9 es el dia del positiu o negatiu...
:-o00m
:-o00m :cnena: :cnen:
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » dj. oct. 03, 2019 9:05 am

Napa que ara hi caic que es avui la eco!!!! Vaaaa ànims i mira..la part positiva del teu pessimisme actual és que com surti positiu saltaras per un peu!!!!! Ja ens dius com ha anat si et ve de gust
:-o00m :cnena: :cnen:
Mapara
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 30, 2019 11:46 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mapara » dj. oct. 03, 2019 10:53 am

Bon dia!

Vaig escriure fa 3 dies però fins avui no m’he tornat a connectar perquè no he parat.

Ostres, Forta-però-cansada! Quina casualitat tot!!! Gràcies per explicar-me la teva història amb els protocols…La veritat és que és una merda… i el que porto fatal és que per una cosa o altra els mesos passen, i es fan eterns!
Jo ara faré el llarg amb procrin més parxes de testosterona abans de l’estimulació. A la primera estimulació tenia 10 folis però dilluns vaig tenir visita i aquest cicle només 6…ja m’estic atabalant per si l’antimulleriana ha baixat de cop (l’analítica és de finals de maig).
A part, estava amb eutiorx per deixar-lo per sota de 2 i ara resulta que me n’he anat a l’altra banda i estic hipertiroidea. M’han tret la medicació i se suposo que se’m regularà peruqè només és una qüestió de sobremedicació, però clar, ara pot ser que aquest mes no ovuli i m’hagi d’esperar al següent per començar… no sé, un pal!

Tu en quina fase estàs ara?

Nekane, Napa, Alipapallona, Primavera, Runner, Optimista, molta sort a totes les que esteu immerses en un cicle, estigueu a la fase que estigueu!

Piojito, Forta, jo porto molt poc temps en això i no sabria què consellar, primer vaig començar a Fecunmed però ara començaré a IVF Barcelona, una embriòloga que conec me n’ha parlat molt bé i la primera visita de l’altre dia ens va agradar molt. De tota manera no ho sé, s’ha de ser prudent perquè tot és tan incert i depèn de tants factors...El que em va agradar és que tot el seguiment del tactament serà amb la mateixa doctora (crec que això és moooolt important). A Fecunmed amb 4 mesos he vist 7 metges  Tot i que sempre ens han tractat molt i molt bé, no puc dir una altra cosa.
De Gravida me n’han parlat molt bé el meu acupuntor també.

Dalilala, com ho fas per motivar-te i que el temps no es faci tan llarg? Jo això de posposar mesos ho porto realment malament.
Jo és que la teoria la sé molt bé (fer allò que t’agrada, tenir temps per a tu, etc, etc.) però després a la pràctica tot és molt més dur. Només llegeixo coses relacionades amb el tema per Internet i fins i tot mirar una sèrie em costa.

Algun consell, noies?

Sento si em deixo d'esmentar algú, és que tot just m'estic situant! Som moltes per aquí, i que bé que ens puguem acompanyar en aquests moments.

Una abraçada!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. oct. 03, 2019 6:23 pm

Bona tarda!

Mapara, fecunmed va ser la primera clínica a la que vaig anar, no seràs de Granollers?

Allà em deien d'operar abans de fer fiv i vaig demanar segona opinió al clínic. Ara estic en fase d'esperar a veure que em diuen dimecres 9 la transvaginal al clinic, i depèn del q em diguin faré una cosa o una altra. Si em diuen d'operar aq cop faré cas pq em fio molt de la Dra q em porta allà, i si no volia triar una nova clínica però em fa por equivocar-me de nou i perdre més temps..

Jo sóc psicòloga i ja us dic que el que dic als meus usuaris no m'ho se aplicar jo. Ara estic en fase d'acceptació de tot el que tinc i més concienciada q potser l'única opció que tindrem serà la ovo, però m'ha costat.. Sóc com una muntanya russa d'emocions però em va bé parar i pensar en tot lo bo que tinc, miro series a doju, em bolco amb la feina, surto a passejar... Viure el moment! I no adelantar aconteixaments. Estic en punt i seguit i tard o d'hora ho aconseguirem! Més tard o més aviat noies!
Abraçada forta
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dj. oct. 03, 2019 10:41 pm

Hola!

Dels cinc han arribat tres a Blastocisto, está prou bé! Al voltant del 18 tinc la meva primera transferència, a veure que tal l'experiència però, pel que llegeixo, és bastant dur oi? Quins nervis!

Nekane no he fet dgp perquè són molt poquets. Les dues transferències són molt més econòmiques, que decideixin elles... Creueu els dits amb mi, noies!!

Napa amunt aquesta lluitadora! Si no és ara és perquè serà més endavant

Un petó cansat i estradiolat ;)

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dj. oct. 03, 2019 10:49 pm

Optimista, dits creuats!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::