•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dt. set. 24, 2019 2:38 pm

Ostres Napa! Quina bona notícia! Vull saber més, quants embrions vas aconseguir? Has fet alguna cosa per optimitzar la qualitat? I tot el que se t'acudeixi :)

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dj. set. 26, 2019 9:31 am

Hols noies! M’afegeixo al loop ! Estic començant la meva primera fiv pq no acabo de funcionar/ovular per mi sola i amb altres tractaments no ha funcionat.. els meus ovaris no son poloquistics pero amb la medicacio fan molt o tot o res.. estic en el meu 6e dia de menopur 225! Encara no es veu molt.. dema següent control? Quants dies esteu en estimulacio? M’han vist com uns 11 folicles a cada ovari; tinc 33 anys i antimulleriana de 6,3...
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dj. set. 26, 2019 9:36 am

Bon dia!!

Ostres quin moviment i benvingudes a les noves!! Fa molts dies que no escric però vaig entrant...

Runner, benvinguda!! 11 folis per ovari es una passada! Jo si no recordo malament, la punció va ser 12 dies després de la primera punxada, depèn de com creixen els fol"licles, però la setmana que ve tens punció segur!! Ja ens informes com van creixent els fol·licles!

Napa, que vagi molt bé la transfer divendres, ja ens expliques que tal i quan tens la beta! SORT!

Optimista, creuem els dits per la punció, que la majoria siguin madurs i que superin el DGP! Jo trobo molt bona opció transferir un en fresc i fer DGP de la resta.

Dalilala, gràcies per recuperar la llista bonica! Com va la recuperació? Te'l van treure per histeroscòpia? Ja veuras que en res estàs recuperada, a mi al següent cicle ja em van transferir.

Nkn, quin greu aquest negatiu...però segur que entre la resta en tens de sans i ho aconseguiu! Ens dius el resultat del DGP quan el sapiguis!

Bixi, quin munt de folis! Segur que el proper cicle ja podeu fer la estimulació, i va tot bé. És un pal quan esperes que vagi tot rodat i que no hi va. Anims!!

nana, el més important és estar a gust amb la clínica i el metge que t'ha de portar. Ja és prou dur el camí com perquè no et sentis bé. Ja ens explicaràs que tal la resta de clíniques i cap on et decantes. Jo no et puc ajudar, vaig anar a IVFBcn a informar-me però no va ser de les que em va agradar més i la vam descartar. Jo estic a CIRH (Corachan) amb la Dra. Maqueda i m'agrada molt (tot i no haver-ho aconseguit, encara).

Primavera, has de pensar que si et fan l'estimulació vol dir que ho veuen clar, segur que tot va perfecte! Ja ens expliques com van evolucionant els folis ;)


Ego...doncs jo encara estic esperant de transferir al "proper cicle". Vam haver de cancel·lar el mes passat perquè no es veia clar el cicle natural, aquest ho tornem a intentar amb cicle natural però si no funciona...em passo al substitutiu segur...fa 9 mesos de la punció i només he tingut dues transferències...això és molt lent...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dj. set. 26, 2019 12:32 pm

Benvinguda Runner! Jo em vaig estimular uns 11 dies, però tot depen de com responguis...11 a cada ovari es una passada! I tens una antimulleriana superalta! La meva es de 1.89 i tinc 30 anys. Espero que et puguin treure molts ovuls madurs. Molta sort, ja ens aniras explicant.

Ego: Noies, m'acaben de trucar del laboratori amb l'informe del DGP, dels 7 blastos 4 són sans!!! Estic supercontenta, perquè estava cagadissima amb el resultat! Tenia el pressentiment que serien males noticies, però pel que m'han comentat està dins dels paràmetres normals dins de l'edat. Ara a esperar el dimarts per veure quan posen el frigobaby!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Napa » dj. set. 26, 2019 1:14 pm

Doncs vaig aconseguir 3 blastos i d’aquests
2 van passar la DGP
Jo faig acupuntura i el metge em va receptar melatonina per millorar qualitat
Preguntam tots els dubtes que tinguis
Per desgracia soc veterana i porto gairebe 10
Anys en Aquesta aventura
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dj. set. 26, 2019 2:19 pm

Dos de tres és un resultat boníssim, i els quatre de Nkn! Noies, em doneu esperances amb la DGP...

Napa la melatonina te la prens amb Seidivid plus? I on vas a l'acupuntura? I deu anys perquè? Si tens bons materials sembla...

A mi em fan la punció demà... Volia transferir en fresc perquè aquest cicle tinc menys resposta però tinc la progesterona alta i no em deixen... He de congelar.

Noies, és veritat que con la primera estimulació hormonal no hi ha cap? I que la resta són més fluixetes?

Gràcies boniques i enhorabona pels bons resultats!!

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Napa » dv. set. 27, 2019 11:55 am

Cada estimulacio es un mon...tb depen de dosis, dies estimulant etc
Jo m he fet moltes i cadascuna un resultat diferent
Mira vaig fer una al març i van sortir 2 ovuls madurs personalment crec q pocs dies estimulant i poca dosis als 2 mesos em vaig fer a un altre centre amb un altre metge i 12 ovuls madurs .
A la primera fiv al 2011 crec q van ser 7 o 8
Madurs
Cadascuna es un mon diferent
La melatonina pura em varen dir
Estic aquest mon per factor masculi......Aixi que per Això Aquesta llarga lluita de tants anys
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dv. set. 27, 2019 2:28 pm

Ara ho entenc Napa. Et desitjo tota la sort del món. És per aquest factor masculí que sempre t'has fet la DGP?

Jo he sortit de la punció avui i han recuperat tretze òvuls, no està gens malament, m'agrada aquest número ;)

A veure si aquest cop sí que n'hi ha un de bó...

Petons lluitadores

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dv. set. 27, 2019 2:50 pm

Optimista, 13 es un molt bon numero! Ara a descansar i ha recuperar-t'he, ja ens aniràs informant de com evoluciona la cosa, un peto!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dv. set. 27, 2019 2:56 pm

Napa, avui tenies la transfer?! Si es així et desitjo que sigui la definitiva. Si el problema es masculí i l'embrió ha passat el DGP, te molt bona pinta no?
Jo pensava que el factor masculí era més "fàcil" de sol·lucionar, però has dit que portaves 10 anys lluitant si no vaig errada, mare meva, ets una lluitadora i ja et toca que surti bé. Moooolta sort!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. set. 27, 2019 3:32 pm

Bona tarda noies,

Sóc nova per aquí! :--/)

He encetat un tema nou en un altra fil i després he vist aquest i us volia demanar si saber/recomaneu alguna clínica de Bcn on poder fer el cicle natural, que no sigui a fiv clinic.

Gràcies per adelantat i en el que pugui ajudar aniré donant consells en base a la meva experiència!

Molta força a totes! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Napa » dv. set. 27, 2019 5:45 pm

Nkn: siiii transferencia feta...ara a esperar
Optimista: genial aquests 13!!!!!! J
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dg. set. 29, 2019 10:25 am

Hola noies!

Dels tretze queden cinc a dia 2. Un és quasi A, dos B i dos C. Demà he de decidir amb els que quedin si congelo a dia tres o a dia cinc. Sabeu quina diferència hi ha? En quins casos s'aconsella una cosa o altra?

Moltes gràcies per ser-hi, sou com la parella que no tinc però molt més professionals :)

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dg. set. 29, 2019 3:01 pm

Optimista,

Si vols assegurar transferència millor a dia 3. Però els que arriben a dia 5 teòricament són més forts... si hi ha molts els fan arribar a dia 5. Si hi ha pocs a dia 3.

A la meva clínica diuen que on estan millor és al seu medi natural que és dins la mare així que normalment els deixen a dia 3 si no és que es vol fer DGP.

L'important és que algun es quedi!! Molta sort! Ja ens diràs què fas. I quans t'arriben a dia 3.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dg. set. 29, 2019 4:37 pm

Forta però cansada, benvinguda. Si fas tractament amb donant mira't Institut Marquès. Fan proves de trencament de doble cadena de ADN als donants i això augmenta possibilitats.

Jo a Gravida he fet parts de la FIV en cicle natural. Especialment per les transferències.

Que tinguis una estada curta x aquí!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dg. set. 29, 2019 5:27 pm

Forta pero cansada, cicle natural tot el tractament o les transferencies? A mi a CIRH m’han fet les transferències en cicle natural. La resta no ho se, suposo que és qüestió de preguntar-ho. Se que per aquí al forum hi havia algú que va fer tot el tractament en cicle natural, però no recordo qui.

Napa, me’n alegro que la transfer hagi anat bé! Quin dia tens beta? Ànims amb aquesta espera...

Optimista, la diferencia entre 3 i 5 es que amb tres dies és un embrió de unes 8 cèl·lules i a dia 5 ja és un blastocist amb més de 100. A més a més un blasto ja està apunt per implantar, ja que la implantació és a dia 6/7.
Per prendre la decisió nosaltres vam fer cas a les recomanacions del laboratori i la doctora, i vam portar-los a blasto. A dia 3 en teníem 9 i a blasto van arribar 5.
A mi em van dir que més o menys la meitat dels que arriben a dia 3 acostumen arribar a blasto, però clar, no és ciència certa, només són estadístiques, hi ha casos en que n’arriben més i casos que n’arriben menys.
Espero haver-te ajudar i no haver-te liat més!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dg. set. 29, 2019 7:28 pm

Gràcies per la benviguda i les respostes!

No sabía que es podia fer cicle natural en parts. He fet una fiv a fiv clinic i com que només vaig aconseguir dos embrions, tinc endometriosis i miomes m'han dit d'intentar cicle natural, pq tinc 36 anys i baixa reserva ovarica. Com que la meva experiència amb ells no ha estat bona i em diuen que no val la pena intentar una altra estimulació us he volgut preguntar.
He estat mirant per Internet i només he trobat a gravida que ho fessin i fertty lo del cicle natural. Em pensava que a cirh no ho feien.. Puc preguntar.

Moltes gràcies de nou!
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dl. set. 30, 2019 8:20 am

Hola noies, gràcies per la benvinguda!!!
La veritat es que us vaig llegint i hi han mil coses que se m'escapen, però a mesura que vagi avançant amb el tractament segur que us comprendré millor, pq ara mateix vaig molt peix..
Ahir va ser l'ultim dia de pastilles anticonceptives, i aquest dijous per fi tinc visita amb el metge, a veure que tal ho veuen. Estic nerviosa per començar, però més val que m'ho prengui amb calma ... que això es una carrera d'obstacles.

Napa, he llegit que divendres vas fer transferencia, ara només toca desesperar..

Optimista, que faràs al final, congeles a dia 3 o a dia 5 els que t'han quedat, que et recomanen els teus doctors?

Runner, tens molts folis, i bona reserva per l'edat q tens, a veure si poden sortir el major número amb la estimulació,quan tens el seguent control?

Primavera, quan comences amb la S/s??

Nekane, he llegit que al final amb el dgp han quedat 4, que bé!!!!! El DGP us el van recomanar o bé va ser iniciativa vostra ?
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dl. set. 30, 2019 9:58 am

Hola Bixi,

El DGP va ser idea nostra, en principi te'l recomanen a partir dels 35 anys, jo en tinc 30, em van dir que no ho veien necessari. Vam fer una transfer en fresc d'un blasto sense DGP i la resta vam fer DGP i congelar. Cosa que també va ser idea nostra, lo normal es fer DGP de tots i deixar la transfer per quan ja saps el resultat.
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Mapara
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 30, 2019 11:46 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mapara » dl. set. 30, 2019 1:12 pm

Bon dia noies,

Primer de tot dir-vos que sou unes grans lluitadores. Fa mesos que us llegeixo, però fins avui no m’he animat a escriure, suposo que cosa fer aquest pas.

Nosaltres tenim un nen de 3 anys i mig que va arribar de manera natural i molt ràpid. I, ingenus de nosaltres, ens pensàvem que ens tornaria a passar el mateix. Ara bé, el cas és que en el transcurs de l’últim any m’han diagnosticat endometriosi ovàrica, hipotiroïdisme i també problemes de coagulació (això per insisitència meva perquè no tinc cap abortament a l’esquena, però abans de començar la FIV volia descartar possibles coses).
Tinc 36 anys acabats de fer però per culpa de l’endometriosi, la meva reserva ovàrica està bastant tocada (1.13 antimulleriana, FSH a 15 i 9 fol.licles antrals entre els dos ovaris).

El 4 de setembre vaig començar amb el protocol curt i al primer control ja van veure que 2 fol.licles estaven disparats i ens van cancel.lar el cicle. Em van dir que em punxés l’Ovitrelle per ovular i que si volíem provessim sort aquells dies però no n’hi va haver, i a sobre a la eco de control posterior em van veure que l’estimualció m’havia provocat 3 quistes funcionals. Vaig esperar a la regla següent i ara l’ovari dret ja el tinc en repòs però a l’esquerre hi tinc l’endometrioma més dos inquilins més que diuen que s’han fet més petits però encara hi són.

Em proposen fer protocol llarg amb procrin per veure si així millorem la resposta però la condició indispensable per poder-lo fer és ovular, i jo ja no tinc clar que el meu cos ovuli de manera normal. Si no ovulo (ho sabré el dia 11 d’octubre que tinc visita) m’hauré d’esperar a la propera regla (si m’han marxat els quistes) i fer un altre cop el protocol curt m’han dit (però jo penso que si ja no em va funcionar, em fa cosa repetir-lo i trobar-me en la mateixa situació d’aquí un mes...).

Això és fa etern i costa agafar-te les coses amb positivisme quan només vas trobant entrebancs...

Alguna de vosaltres ha fet el dos protocols i ha notat molta diferència en la resposta?

Moltes gràcies i molta sort a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::