Nadons d'alta demanda

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: Halia » dj. ago. 13, 2015 7:46 am

Hola,

M'agradaria saber si hi ha alguna mare per aquí que hagi tingut un nadó amb alta demanda.
He llegit articles i tal i veig que es això el que "té" la meva petita.

Moltes gràcies!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. ago. 14, 2015 4:33 pm

Jo crec que la meva ho és. Ara té 23 mesos.
Per mi va ser un "alivi" saber que hi havia bebés així com era la meva.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: mar2012 » dv. ago. 14, 2015 9:54 pm

No se si el meu ho es.. Pero la veritat es que molts cops es esgotador. Ara te 14 mesos.. De petit no volia ni veure el cotxet, ni motxiles portabebes, solamenr braços i de la mama.. Fem LM a demanda.. Ara pren menys pit perque menja altres coses, pero tot i aixi 3, 4 cops al dia, mes dos o tres cops per la nit.. Gairebe camina pero encara necessita ajuda, va gatejant a la seva manera a tot arreu, i obre calaixos, s,enfila per çes escales, es posa toooot a la boca (papers, pedres,.. tot el que troba)., al cotxe, la primera mitja hora dorm, pero la resta de viatge es fa interminable (acaba plorant segurr i intentant obrir la porta del cotxe i volent sortir de la cadireta).. durant el dia fa migdiades de mija hora i a la nit no dorm mes de 4 hores seguides... Per contra te moments bonissims.. Li encanta sortir al carrer i qud ja gent li digui coses ( ara li agrada el cotxet), i si li fas cas i li vas dient coses i jungant amb ell no para de somriure a tothom.. Necessita atencio tot el dia, i la reclama,amb totes les forces, pero quan li dones el que necessita ho agraeix amb la mateixa intensitat i quan em somriu o riu amb tot el cor, me,l menjaria a petons.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: Marga33 » ds. ago. 15, 2015 11:24 am

Si Halia, les descripcions que llegueixo x aqui son semblants a la que faria del meu fill.
Pel que he llegit, hi ha unes 13 o 14 característiques dels nadons d'AD i simplement un bebé compleix X de totes les que hi ha, així es pot dir quin grau de demanda té. Recordo que el meu complia casi totes menys 2 o 3..
També hi ha qui diu q un bebe demandant es fa, no neix. I també qui diu q tots sense excepció son AD i som els pares q s'ens hauria de catalogar com a poc o molt responsius.
El q et puc dir desde la meva opinió es q la teva filla es unica, no la voldras cambiar per res, encara q sigui esgotador..i q justament pel seu caracter et regalará moments inolvidables i et donara moltes alegries, igual k si fos mes tranquila o menys demandant..
Jo el vaig portar a la osteopata que el va tractar pels problemes que va tenir al naixement, justament perque pensaba q alguna cosa més li passava, i em va dir q ell no tenia res més, q era així i em va posar a mi a la camilla!! Jejeje.. Em va costar acceptar com era ell, q no pogues anar pel carrer passejant amb el cotxet com veia a altres mares, q res el satisfeia, q tot ho volia amb una urgencia com si no hi hagues un demà..no se..em va costar..pero t'he de dir q tot passa..i q també pots fer coses per fer-vos la vida més fàcil!
Molts petons!!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: Marga33 » ds. ago. 15, 2015 11:26 am

Bufff, perdoneu.les faltes si us plau..el telefon...es k està fent la migdiada a sobre meu, com sempre.., i no puc agafar el portatil!! Jeje..
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: shyla » ds. ago. 15, 2015 11:51 am

Jo penso una mica igual que la marga, no m'agraden les etiquetes, pero hi ha gent que es queda mes tranquila posant-ne una. Mar el que comentes ho trobo tot perfectament normal i esperable en un nado de la seva edat. Hi ha moltes coses que son esperables, llavors hi ha el que nosaltres esperavem que fessin ells, si no ens quadra es quan comencem a pensar que al nostre fill lo passa alguna cosa, quan realment es que noslatres no tolerem aquella actitud perqué no volem que sigui aixi. Es complicat, pero mi tots els nens son demandants, pero uns son mes insistents que d'altres, alguns es resignen, d'altres son mes tranquils, qüestió de caracters.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. ago. 15, 2015 1:03 pm

A veure, sobre el tema Alta Demanda...
Qui te una criatura AD ho sap. Qui no la té, sempre diu que tots són demandants o lo dels pares de baixa resposta.
No és qüedtió d'etiquetes, a mi no em soluciona la vida. Dir que una criatura ès AD només inplica a la família saber que no és culpa seva, que són així i prou.
La meva té 23 mesos. Mama més de 15 vegades diaries, dorm 8 hores nocturnes amb despertars, no puc allunyar-me ni un moment. Té rabietes molt fortes desde fa 1 any. La vaig haver de treure de la llar d'infants perque no s'adaptava. És molt expressiva, o está cridant d'alegria o cridant pels plors.
Tots els infants seran demandants, però us asseguro que hi ha alguns que superen totes les expectatives. Jo he arribat a anar d'urgències perque no hi havia forma humana de que deixés de plorar durant tot el dia (no unes hores com amb els còlics, si no des d'aixecar-se fins al vespre i durant més d'un dia). I no tenir res. O simplement no endevinar qué era el que necessitava o que la molestava (una etiqueta de roba? O que no li agradava el pijama que duia? Ara aquestes coses me les mostra, decideix fa mesos quin tipus de sabates vol per exemple o la roba que vol dur)
I mira que en grups que hi participo de criatures AD, la meva és light, per això considero que és molt intensa tan sols.
I no és quelcom dolent, la meva té molt clar des de que va nèixer que vol i que no vol. Té un temperament molt marcat i cada vegada el té més, i sé que de gran això és súper positiu. Tot i que ara, doncs és un bebé diferent en manera de fer de tots els que conec.
Si algúvol saber-ne més, hi ha un blog d'alta demanda (crianza de alta demanda).
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: shyla » ds. ago. 15, 2015 2:03 pm

El meu fill gran tambe es aixi, sempre ho ha estat, jo prefereixo pensar que viu les coses molt intensament, no para un segon, ni tan sols fa migdiades, pero A MI no m'agrada etiquetar-lo. Hi ha nens aixi i nens diferents com el meu petit i las dos els atenc en la mesura que puc. Anims!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: Halia » ds. ago. 15, 2015 10:51 pm

Doncs a mi em va bé veure que hi ha més nadons que són com la meva.
És cert que la meva petita dorm molt bé i cada cop plora menys perquè anem cobrint les seves necessitats, però està clar que vol braços i braços. Potser no és una bebè AD o potser sí, però saber que hi ha peques taaaant demandants ajuda moltíssim per saber que tot passa.
Jo pensava al principi que era falta d'adaptació fora de l'úter. Havia llegit que això passa i que per això estan més "rarots" que d'altres. Però ara comencem a veure que demana sempre el mateix: son. I per ella això és imprescindible... Cada cop que fa una presa, ha de dormir 1 h mínim i sinó està fatal.
De moment anem bé, però també ella va a dies...


Noies, com us ho feu per no morir a l'intent? Quins peques més moguts!!!! :-D
Imatge
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: shyla » ds. ago. 15, 2015 11:37 pm

Jo penso que una cosa que va molt be es trobar-se amb altres mares: grups de suport a la lactancia, grups de criança, espais familiars, grups de postpart...veus nens molt diferents i molt iguals a la vegada, i mares o pares que t'aporten solucions al que tu creies un gran problema i que et fan veure que hi ha llum al final del túnel ;)
Imatge Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: martina13 » dg. ago. 16, 2015 8:28 am

Hola! A veure jo crec k la meva filla no es x res AD pero es taaaant moguda k comenecem a les 8h i acabem a les 21h i no hem parat.
La "machaquem " a activitats: piscina, platja, muntanya, plastelina, caminar x on sigui i que es cansiiiii
ara be aixo ho fem ara k te gairebe 22 mesos
Fa 1 any ella era igual de moguda pero no podiem fer el.mateix k ara i certament eta agobiant
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 17, 2015 9:01 am

Nosaltres no sabem si és AD o no, ja ho he dit, però realment que siguin diferents a la resta costa una mica. Almenys ens costa a nosaltres, que som de caràcter tranquil i que sempre que entràvem a casa i sentíem el silenci dèiem "ooohh espacio Zen!!!" :-o00m . Realment ens ho hauríem d'haver plantejat això: què faríem si era molt moguda? Com ho portaríem?
Perquè ens imaginavem que sortiria com tots els bebés i ara, patapam!!

Segurament, quan estigui més desperta i faci coses, serà el tipus de nena que a mi m'encanten: ben desperta i amb ganes d'aprendre sempre coses noves! Només mirar-me, ara ho sé! :-D

I a vosaltres, la família us deia algo dels vostres fills? Perquè a nosaltres ens culpen de que li donem braços sempre que vol i no la deixem plorar i que com a conseqüència, tenim una nena que ens pren el número constantment.... :ufs:
Jo sé que és llesta i que sap que vol braços, no ho negaré. Però és ben normal, no? On s'estarà millor que en els braços del papa i la mama? :o_o-o:

Un petonet a totes i gràcies per ajudar-me a saber que no estic sola! :p-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: samsung » dj. ago. 29, 2019 1:36 pm

Hola marones!
Avui m'he posat a la lupa del Sócpetit buscant info sobre canalla dalta demanda. I reconec que amb més desesperació que ganes de saber...
No tinc clar si és una etapa, si és q ara és comença a de notar el caràcter propi del peque o és que jo estic esgotada...
Igual que vaig fer amb la gran, Sempre l'he tingut enganxat mi amb portanadons o en braços, pit constantment (farà 11mesos) pq del menjar pass una miqueta, res de llar d'infants i no treballo fora de casa pq crec en la criança a full time.
Peeeerò avui ja tinc ganes fins i tot de plorar. No puc separar-me d'ell literalment ni per fer pipi, ni menjar a taula ni fer feines de casa, ni vestirme, ni res de res de res de res.... Sempre braços i preferentment meus.
I no valen jocs de falda, asseguts junts o jugar a terra junts... No, ha de ser braços, de peu i a fer coses, el que sigui.
I no ploriqueja sinó que brama si no l'agafo a l'instant.
Però és que estic arribant a punt de no poder fer vida normal. No puc atendre la resta de la família pq estic "invalidada" passejant per casa al petit i fent-ho tot amb una sola mà sinó vull q esclati a plorar sense consol :(
I tothom diu q el deixi plorar, q em pren el pèl, q el porti a jornada complet a la guarde per desenganxar lo de mi... Però el cor i el cap em diuen q això no és el que volem cap dels dos. Ar bé, com sobreviure sense perdre L slut mental a situacions així?
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: Ally83 » dj. ago. 29, 2019 2:05 pm

Hola maca!

El que facis sempre serà el millor pels dos, el que em sorpren és que no vulgui estar al terra amb 11 mesos (tinc una de 12), i va sempre darrera meu xo molt autónoma (gateig, de peu...) i el que mes li agrada es el terra...

No se crec que millor consultis al pediatra.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: crunchi » dv. ago. 30, 2019 12:17 am

Hola samsung,
primer de tot dr-te que tranquila, que tot són etapes a la vida i les hem de passar com bonament poguem :-()-)
Et deixo un link que comenta trets principals dels bebes de AD per si t'orienta una mica, però bueno, tinc dubtes si a aquestes alçades (11 mesos) és un AD o esteu passant per una crisis de lactància.
https://www.criarconsentidocomun.com/be ... -de-ellos/
Mira't la App de Alba Padró que explica moltes coses sobre lactancia i lo de les crisis de creixament. Es diu LactApp, no sé si ja l'hauràs mira't.

Dit això, no en sóc experta i sempre es bo cnsultar-ho amb pediatre o CDIAP si cal.... però potser el vostre cas és que se t'ajunta la crisis de lactancia de l'any, el caracter del nen, la vostra circumstancia personal que et té 24h al dia... mentalment això per tu és molt dur, i al final acumules molt i és normal que se't faci bola i explotis. I que totea tenim un mal dia o una mala epoca i ho veiem tot negre o no sabem com afrontar X situació. No ho sé, crec que si fos un bebe AD te l'haurien diagnosticat molt abans, però no ho sé. Penso en les revisions que es fa en el SS i a vegades les revisions son molt supèrflues, no?
Ara bé, i què si ho és? Tu ja saps com és ell perque el coneixes millor que ningú, que n'ets la seva mare. Sense treure importancia a bebés AD, però al final son nens normals amb més necessitats emocionals, per dir-ho d'alguna manera...
Així pensant en el meu nen que ara té 2 anys i hem passat per crisis de lactancia dels 2 anys (tot el dia enganxat a la teta, demanant-ho amb exigències, emprenyant-se de mala manera si el feia esperar 2 minuts, si li deia wue feiem teta a casa i no allà.... drama drama), i sumant-li l'època de rabietes que va començar a tenir ell amb 18 mesos.... ha sigut durillo aquest ultim mig any. Vull dir que la maternitat és dura, i potser és el que et passa a tu també. Que arriba un dia que explotes. I potser si que el teu nen és AD o potser simplement té el seu caracter... però crec que has de fer el que et digui el teu cor.
En el meu cas, el meu nen no crec que fos un bebe AD perque molts punts no els cumpleix, però és un nen molt emocional (el porto a la llar i les educadores m'ho han dit mes d'un cop), súma-li el caracter propi de cada nen, suma-li les crisis de lactància, súma-li que fins que no saben parlar la seva manera d'expressar-se és plorant (o pegant, mossegant, etc.), etc. I ep, que alguns punts d'aquest article sí que els cumpleix!! I he dubtat en si ho és o no. I quan comparo amb altres nens, sé que el meu és molt sensible, i que em necessita molt, i blablabla. Però molts cops penso e lo molt que jo necessitava a la meva mare amb 8 o 10 anys, i penso com no m'ha de necessitar si només té 2 anys??? Jo intento tenir-ho en compte, tenir present com és ell, o respectar-lo i treballar-ho jo i treballar-ho ell. Jo també crec molt en la criança respectuosa i entenc la LM com un estil de vida i també he hagut d'escoltar comentaris que anaven en contra de la meva forma de veure les coses...pero al final totes fem el que creiem q és millor pels nostres fills.
Demana ajuda als teu voltant Samsung. Has parlat amb la teva parella/pare criatura?? Què opina? Et pot donar un cop de mà? A mi m'ajuda molt que quan estic apunt de petar li passo el nen i marxo de l'habitació. I torno quan estic calmada, però tenir algú amb qui recolzar-te et dona una mica de vent fresc.
En fi, que m'enrollo moltissim. No sé si t'hauré ajuda't però almenys que sapigues que no estas sola. Molts anims i confia en tu. :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: samsung » dv. ago. 30, 2019 7:34 am

Gràcies per les vostres respostes noies.
Ahir en vàrem parlar amb el pare i el que hem vist q quan és amb ell no es comporta així. Mentre no em veu, tot va bé i juga la mar d'agust i a la que em veu, em persegueix desesperat plorant.
Hem pensat de demanar a la feina d'ell de plegar abans (entrant més aviat) i rellevar e una mica a la tarda i al menys poder estar una mica jo per l'altra filla i dutxar-me com una persona normal, poder fer una trucsda sense perdre el fil, sopar asseguda, etc
La veritat és que vivim lluny de la família i no tenim opció de demanar ajuda puntual a ningú per això el pare insisteix amb la llar d'infants però jo no veig clar, la meva idea era tenir-lo els dos primers anys a casa amb mi...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: crunchi » dv. ago. 30, 2019 2:10 pm

Hola,

Bueno el tema de que amb nosaltres actuen diferent que amb els pares, crec que passa a totes les cases eh? Vull dir que no t'atormentis amb això.
Però si el pare pot estar una estona més pel nen i aixi tu tens temps x tu o x l'altre filla, em sembla estupendo. T'anirà molt bé, descarregaràs una mica el pes a la motxilla que portes samsung.
Tema escola bressol, si et serveix d'algo, nosaltres el vam portar amb 14 mesos i n'estem tots molt contents (s'ha passat l'estiu dient que volia nar al cole). Jo t'aconsellaria que miressis una EB oberta, que segueixi una mica l'estil montessori, i tot això. Jo n'estic molt contenta, però acaba- ho de rumiar.
Anims!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: Ally83 » dv. ago. 30, 2019 6:00 pm

Samsung si tens una altre nena, jo si miraria de treure temps per ella, pensa la injusticia de estar nomes per el que mes demana, simplement xq l’altre no diu res.... i tema escola bressol fes el que creguis, la meva filla començarà ara amb 13 mesos. I l’apunto contenta convençuda, i amb ganes!!

El meu nebot va ser un bebe d’alta demanda (ho complia tot) i va anar a llar amb un any i mig, tot i que des dels 5 mesos es quedava amb les avies.... quan esta la seva mare el seu comportament segueix sent diferent inclus ara amb 3 anys...

La meva filla es porta pitjor amb les avies que amb mi, suposo que la manera d’educar influiex en algo...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Nadons d'alta demanda

EntradaAutor: beren » dt. set. 10, 2019 8:04 am

Hola Samsung,

Abans que res, molt ànims i paciència. Ser mare no és fàcil i si asobre un és d'alta demanda i hi ha un altre fill, la situació és esgotadora física i mentalment.

No sóc cap experta, només parlo per la meva experiència personal, els bebés es comporten diferents segons amb qui estiguin. Són molt més demandants de la mare que dels altres adults: braços, pits, atenció .... Al nen dificilment podràs canviar-lo, és així i a més molt petit per poder negociar. I el que et diu la gent de deixar-lo plorar perque et pren el pel a mi també m¡ho deien i encara m'ho diuen pel petit ... però em sembla molt cruel. No plora per manipular, ell realment et necessita.
Si la situació t'està començant a desbordar has d'intentar delegar abans d'esgotar-te completament: intenta que durant una estona el nen es quedi amb algú que no siguis tu: llar d'infants a temps parcial, mare de dia, el seu pare. I aprofitar aquest temps lliure per fer coses teves o amb la teva altra filla que també et necessita. Si no estàs treballant, pots intentar que sigui només unes hores o no tots els dies

A mi em va salvar tornar a treballar i la llar d'infants. Amb la meva filla gran, tenia molta por i em feia molta pena però ens va anar molt bé a totes 2 i amb el petit (que encara és més demandant que la gran + gelos brutals de la seva germana quan va néixer) ho vaig tenir molt clar. El nen va contentíssim a la llar i quan estem junts, jo tinc molta més tolerància que si són 24 hores 7 dies a la setmana.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::