Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Oset
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 2:57 pm

Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: Oset » dt. set. 03, 2019 4:05 pm

Hola noies,

No sé ni per on començar...
A veure tinc un nen de 6 anys i mig i una nena de 3 anys i mig, estic molt feliç amb ells i amb el meu marit.
Som una família que econòmicament va fent no anem sobrats però anem fent, és clar que ara els nens són petits i no necessiten tants diners com quan es vagin fent més grans.
El meu marit treballa a torns, una setmana de matins i una de tardes, i jo treballo 4 hores de 9 a 13h del matí.
Jo no sóc d'aquelles persones que sempre han tingut clar que volien 3 fills, però és veritat que m'agraden molt sempre m'han agradat i ara que sóc mare vull dir-vos que m'encanten i m'encanta fer de mare, em sento molt realitzada.
Bé, quan vaig tenir la nena vaig pensar que ja estava que ja havia completat la família, quan la nena va fer un any vaig dubtar de si volia tenir un altre i aquest pensament em va durar un temps, però després se'm va passar, tot i què se'm va passar bastant encara tinc dubtes, hi ha époques que més i époques que menys, però sempre em ve aquest pensament i aquest desig de si voldria tenir un altre fill/a, el fet és que quan penso que no que no vull més fills ho tinc molt clar, i quan penso que sí que vull un altre no ho tinc gens clar.
Els contras són la dedicació i la feina, que amb 3 no sé si podria amb tot, el pis, vivim en un pis petit, i els diners no sé si podriem quan siguin grans i facin extraescolars i tot això, la edat jo ja tinc 37 i mig i el meu marit qüasi 40, l'esquena he donat pit al nen 2 anys i a la nena 3 anys i ja tinc l'esquena baldada, i una mica de por perquè ara estem molt bé i em fa por que no em vingui sa i si la cosa no va bé, no sé com més gran et fas trobo que més por tenim.
Els pros ja els sabeu totes la meravellosa experiència de tenir un altre fill i de donar un germà/ana als grans.
Ai no sé, m'agradaria que em donéssiu consell les que heu tingut 3 i les que en volieu 3 i s'heu quedat amb 2 perquè teniu els vostre motius.
Us ho agrairia!!!
Gràcies per aguantar aquest rolllo!!!
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: claudia31 » dt. set. 03, 2019 9:21 pm

Hola Oset!

Ara llegint-te m’has recordat al que jo sentia fa uns mesos.
Jo al igual que tu mai m’havia plantejat tenir tres fills i Ara tenim un nen de 6, una nena de 4 i un petit de 10 mesos.

Jo tenia les mateixes pors que tu, i tot i que veia contres, quan veia famílies amb tres fills, me les mirava i Pensava que feien molt de goig!
El punt decisiu va ser que el meu home tenia menys dubtes que jo, ell ho tenia força clar que volia 3.

Pel que fa a les pors encara les mantinc. Tot i que econòmicament ara podem em fa por pensar que en un futur es puguin torçar, tot i així ens vam animar. Vam pensar que si venen maldades ja ens en sortirem.

L’experiencia Amb tres, positiva! Tot i que no t’enganyaré, a moments puntuals penso que si no ens hem passat de valents :()():::: ...Però La veritat es que per mi va ser molt mes estressant el canvi de 1 a 2 fills, que el de 2 a 3. També potser pel fet que entre el primer i la segona es porten només 21 mesos.
Però També es cert que 3 són 3 i que cada un aporta el seu granet i a vegades estem a tope!!!

En el nostre cas també tot i que la meva parella per feina pot estar menys temps amb nosaltres ( jo només treballo pels matins) quan està és un 10. Sinó tampoc crec que m’ho hagués plantejat.

Si tens algun dubte mes concret digues!!

Molta sort en l decisió!!!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. set. 03, 2019 10:23 pm

Ostres!

Jo estic en la mateixa situació, tinc un bon embolic mental... Jo tinc una nena de 4 anys i una de 20 mesos i el cap em diu una cosa i el cor una altre. Jo no m'havia plantejat mai tenir tres fills, la idea era dos i ja està, però ara em costa mooooolt renunciar a un tercer, pensar que no hi haurà mai més un bebé a casa!!! Quan penso això dic que sí, que en voldría un altre, però llavors tinc un dia caòtic, estressant, d'anar de cul i cridar més del que m'agradaria (voldria no fer-ho gens però perdo els nervis...). Entre la feina, la casa, que estic "acabant" el Doctorat,... no dono més de sí, vaig cansada i estic irritable i ho paguen les nenes. Posar un tercer fill/a a l'equació podría ser fatal!! Però tot i que aquesta realitat em dona constantment als morros el meu cor pensa que seria molt bonic un altre fill.

A més tinc també 37 anys, el meu home gairebé 38 (i ell també té dubtes però es decanta més pel no, diu que potser més endavant, però més endavant ja potser serà tard per mi, sobretot biològicament!)... Si haguéssim tingut la primera més joves (va néixer que jo en tenia 33) et diria gairebé que sí que aniriem pel tercer, però ara, no sé... Em fa MOLTA por penedir-me de la decisió que prenguem, tan si és que sí, com si és que no...

A veure què diuen les altres famílies amb tres nens!!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: Rossinyola » dc. set. 04, 2019 2:44 pm

A nosaltres ens va rondar el tercer molt de temps, no ens acabàvem de decidir,per motius molt similars als que dius. Els 2 grans es porten 2 anys i va ser durillo, jo no tinc feina amb lo qual econòmicament anem amb l'aigua al coll, tenim poc recolzament familiar, molt cansament i lesions de maluc acomulades... Però jo estava a punt de fer-ne 40 així que vam decidir provar-ho durant un any i si no venia tancavem la paradeta definitivament. I va venir a la primera, :r) i sort que va venir! I et puc dir que de tot te'n surts. Jo esperava gaudir del tercer i últim embaràs, però als 3 mesos ens van fer fora del pis donant-nos un mes (i per burofax, un detall), vam anar a parar a una casa destartalada que ens ha donat molts problemes, a les 36 setmanes mun pare va patir un ictus, i ho hem tirat tot endavant. Ara tinc una nena de 7 anyets, un nen de 5 i la petita d'11 mesos. I et puc dir que no hi ha res que hagi valgut tan la pena. Sabem que seran uns anys d'apretar-nos el cinturó, de tornar amb cansament, però tot passa tan ràpid que ni m'ho crec que gairebé fa 1 any. Molts petons i ànims amb la decisió :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
Oset
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 2:57 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: Oset » dc. set. 04, 2019 4:14 pm

Hola noies,

Clàudia que bé que estigueu tan bé, i quina enveja sana que em dones. Tinc un parell de preguntes, la teva casa té molt d'espai? I quan dius que encara tens les pots de quines pots et refereixes? Econòmiques? La diferència que tenim és que el teu marit ho tenia clar que volia un altre i el meu no, té dubtes com jo, però si ell ho tingués clar i m'hagués animat jo crec que ja el tindríem.
I Rossinyola malgrat les circumstàncies vas tirar endavant i t'ha sortit molt bé.
A veure si ens decidim Jomateixa, jo vull decidir-me ja tan si és que sí com si no.
Gràcies per les vostres respostes a veure si algú més s'anima a explicar-nos la seva història.
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: claudia31 » dc. set. 04, 2019 10:20 pm

Oset, nosaltres vivim a Barcelona. No tenim un pis molt gran. Si que tenim 4 habitacions, però no son 4 dobles. De fet no tindrà cada un la seva habitació. Hauran de compartir. Ara hem hagut de reorganitzar i els dos “grans” ja dormen junts en una habitació en una llitera i hem montat una habitació pel petit, tot i que encara no la utilitza i dorm amb nosaltres.

I Pors, sobretot econòmiques .... Que tot vagi bé i res es torci!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: Miri27 » dj. set. 05, 2019 8:03 am

Hola!

M'agradaria aportar el meu gra de sorra, no perquè jo sigui mare de 3 nens, però penso que aquesta decisió l'heu de prendre vosaltres, si us fa ilusió endavant! un nen porta despeses sempre, però penso que es pot fer de mes i de menys. I si no us ve de gust, doncs no!
Nosaltres estem en la cerca del segon fill, que no sé si serà possible (estic a punt de fer-ne 42!), realment, objectivament, tornar a passar per un embaràs, part, pospart, i els 2 primers intensos anys... em fa una mandra increible! I impacte econòmic en tindrà segur. Però crec que tenir un germà, serà bo pel meu fill. I és aquest el que ens motiva.
El que vull dir amb tot això, és que feu el que sentiu, el que us digui el cor i la decisió serà correcta.
Hi ha parelles que amb un nen s'agobien i d'altres amb 3 que viuen estupendament... que està bé mirar altres casos, però canvia tant a cada casa....
En fi! espero haver-te ajudat!
una abraçada
Oset
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 2:57 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: Oset » dj. set. 05, 2019 10:15 am

Tens molta raó Miri, gràcies per la teva resposta.
Jo fa temps que li dóno voltes, i per això m'he decidit a escriure per compartir varies opinions, tot i què sé que la decisió ha de ser nostra i ens hem d'escoltar a nosaltres mateixos.
Jo quan vaig anar a buscar els meus 2 fills vaig anar amb molta il·lusió, en canvi ara a pel tercer aniria plena de dubtes i de pors i no sé si el vull anar a buscar així, i en el fons això que em passa crec que és a conseqüència de la societat en la que vivim, és com que 2 és el número perfecte i si tens un de cada com jo ja és súper perfecte, i si vas a buscar el tercer és com si fóssim uns inconscients.
En fi gràcies per les vostres respostes!!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: Pink_flower » dt. set. 24, 2019 8:45 pm

Hola a totes! :--/)
Doncs nosaltres tenim tres i amb ganes d’un quart :-:)
El que dius Oset es molt cert. La societat ens diu que em de tenir dos fills i si son nen i nena perfecte!! (que basicament es la generacio que va pasar una post guerra i en tenien entre 5-10 fills)

Les pors que tens penso que son mes per la maduresa i la informació que ara tens i potser abans no tenies tanta i crec que son ben normals. On veus una mare sense dubtes i pors pels seus fills? :content:

Si us fa ilusió a tots dos es el pas mes important. Pot ser si no tens diners per pagar menjar i casa si que et diria ostres es per pensar...pero creu-me que nosaltres amb 3 fills vivim millor que quan no teniem fills! Perque no sortim tant a sopar/dinar fora i ho hem canviat per picnics al parc on juguen junts, no anem al cine cada setmana perque veiem pelis a casa tots junts amb crispetes o fem creps, i les extraescolars que deis cada cop en fan menys perque juguen entre ells al parc, o van a casa d’un amic o ve algu a casa...

A mes pensa que sent familia nombrosa la universitar val el 50% que es mes barata que pagar 2 senceres :content:

Jo quan vaig decidir que era una decisio de la parella i no de la resta del mon familiars/amics es quan em vaig alliberar per a decidir amb el cor i amb el cap.

Tema pis nosaltres vivim en un pis de 60 metres sense balco tots 5 pero com estem tant de temps al carrer...l’espai no es nota : lasito : ens organitzem millor ara que abans aixo tambe i els nens aprenen costums entre ells com recollir, parar taula, rentar dents...

Ja ens explicareu que decidiu :love:
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: pandora » dj. set. 26, 2019 8:14 am

Hola a totes!!

Oset, jo estava com tu, molts dubtes, moltes pors , però també moltes ganes de tenir un tercer fill, el meu marit tenía més dubtes fins que un día en va dir "fem-ho, en tinc moltes ganes, tingueu un altre fill".... encara em van entrar més pors, jejeje.
Al juliol va arribar el nostre positiu, i estavem en un núvol, però no ha anat bé i a la setmana 9 mes van anunciar que no no había batec. Només et puc dir que ara tinc més clar que mai la il.lusió que el fa tornar a ser mare, tornar a ser pares. Lluitarem pel nostre somni, el més important és que sigui una decisió vostra, perquè la gent opina, a mi em preocupava perquè m'afecten massa les opiniones dels altres. Així que fue el que el cor us digui, si ens parem a pensar espanta, molta despesa, que vagi tot bé... però crec que ens avancem amb preocupacions i ens sembla més complicat del que és.
Ja ens diras!!!!
MaiteZaitut3
Entrades: 2
Membre des de: dc. set. 25, 2019 12:41 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: MaiteZaitut3 » dj. set. 26, 2019 12:33 pm

Aquí una altra marona a la mateixa situació, be, sembla que hem començat a buscar pero seguim tenint mil dubtes...

Nena del 2015 i nena del 2017 i amb ganes de mes!!! I mira que encara no dormo gaire be...

Alguna mami ja té el seu positiu???


:love:
Oset
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 2:57 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: Oset » dv. set. 27, 2019 3:05 pm

Hola a totes!!!
Mare meva quin embolic ara feia dies que no entraba i ara quan veig els vostres escrits torno a dubtar je je!!! Bé he pres la millor desició de totes que és parlar-ho amb el marit seriosament :b-))) a veure que hi diu, crec que té una mica de dret oi? :b-))) . Sé que si jo ho tingués clar ell em diria que sí perquè és molt criaturer però si veu que jo tinc dubtes no sé que pensarà. Bé el que em preocupa molt és que vull que tot vagi bé i res no surti malament (jo ja tinc una edat) i que tenir un nadó ara em faci no poder prestar molta atenció als meus altres 2 fills. El tema econòmic també però no tant.
Bé gràcies per les respostes!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Què algú m'ajudi si us plau, tenim molts dubtes d'anar a pel tercer!!!

EntradaAutor: aixamb » dv. oct. 25, 2019 1:04 pm

Hola noies!!

Una altra amb els mateixos dubtes que vosaltres!!
Ell ho té més clar que jo, que també em fa molta il·lusió, però també tinc moltes més pors!!
Tenim una una nena de 9 anys, i un nen de 4, i també els hi faria molta il·lusió tenir un germà o germana.
De moment m'he apuntat a cercadores, feia molt que no entrava al fòrum!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::