Taques: trucs

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1844
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Taques: trucs

EntradaAutor: Anna Maria » dt. set. 03, 2019 9:43 am

Bones!
Doncs he decidit crear aquest tema per agrupar els trucs per treure taques. Sí, hi ha infinitat de vídeos i webs amb trucs, però bé. Començo la llista i si coneixeu algun altre doncs m'ho dieu i ho afegiré.
Haig d'aclarir que jo sempre he aconseguit treure la taca en qüestió abans de rentar la peça, tot i que no sempre de seguida que s'ha fet la taca. També haig de dir que també depèn del teixit, hi ha hagut vegades que no hi ha hagut manera.

Retolador:
Alcohol 96º (el normal dels supermercats) i fregar una mica. A continuació, llet, jo utilitzo la sencera, i fregar una mica. Si no marxa, provar de deixar en remull en la llet unes quantes hores. Posar a rentar amb normalitat. A vegades després de rentar m'ha quedat la fortor de la llet, i ho he solucionat posant a "estovar" la peça amb bicarbonat i vinagre una estona, i després tornar a rentar.

Pintura escolar:
Directament sobre la taca de pintura (vull dir que no gireu la peça del revés) posar un raig de vinagre (és igual blanc o negre) i després tirar-hi bicarbonat. Veureu que fa com unes bombolles. Deixar una estona i fregar una mica. Rentar amb normalitat.

Taques de sang:
Si pot ser esbandir al moment amb aigua freda. Sinó, remull amb aigua + aigua oxigenada per estovar-ho i rentar amb normalitat.

Taques de caca:
Posar en remull amb mistol o similar, rentar normal i molt important assecar al sol

Taques de fruita:
Posar en remull amb mistol o similar, rentar normal i molt important assecar al sol.

Alguna idea més?

Abraçades,
Anna Maria
Anna Maria l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 05, 2019 5:38 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al març al Club de lectura del SP llegirem una de les aventures de Jules Verne. Jo he escollit 20 mil llegües de viatge submarí. En tries una i t'apuntes?
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Taques: trucs

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. set. 03, 2019 10:26 pm

Taques de sang: Si pot ser esbandir al moment amb aigua freda. Sino remull amb aigua + aigua oxigenada per estovar-ho i rentar amb normalitat.
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dc. set. 04, 2019 10:33 am

Cert, no hi havia pensat al posar el post, gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Al març al Club de lectura del SP llegirem una de les aventures de Jules Verne. Jo he escollit 20 mil llegües de viatge submarí. En tries una i t'apuntes?
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

EntradaAutor: Ally83 » dc. set. 04, 2019 1:32 pm

Taques de caca: posar en remull amb mistol o similar, rentar normal i molt important assecar al sol, serveix també per les taques de fruita.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dj. set. 05, 2019 5:39 am

Afegit, gràcies!
abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::