Tres cessàries. Experiències.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: Xia » ds. ago. 24, 2019 1:07 am

Bones!

Tinc dos fills nascuts per cessària. Sempre he volgut tenir 3 fills, i m'han dit que per protocol havent tingut dues cessàries en cas d'un tercer també ho seria. :ufs:

Han estat dues cessàries ja que el ginecòleg en els dos casos em va dir que era impossible que fos vaginalment.
M'agradaria saber experiències d'algú que hagi tingut tres cessàries. Hi ha molts riscos? Quant temps creieu que s'ha d'esperar entre embarassos?

Els meus dos fills es porten 21 mesos, ara la idea seria esperar més temps...


Moltes gràcies!

:-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: tona » dt. set. 24, 2019 9:09 pm

:ok:hola jo tinc tres cesàries, primera d urgència després d intentar part vaginal, segona programada pq ja passavem de les 40 i tenia sorra als ronyons i tercera programada pq era el tercer. la pitjor la segona, la 1 i la 3 perfectes. els meus fills es porten 3 els dos primer i 4 els dos últims.
també he llegit casos de part vaginal dp de dues cesaries, no sé, abans de res m informaria i sinó a per la tercera cesaria q tampoc passa res, com pots veure.
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: Xia » dl. set. 30, 2019 12:07 am

Moltes gràcies per la teva resposta!
De moment tinc clar que si tingués un tercer haurà de ser cessària, almenys això m'han comentat al parell de llocs que he consultat. El que em preocupa és que tinguent dues cessàries hi hagi molts riscos, en cas d'un tercer embaràs, de ruptura uterina, hemorràgies, placenta mal col·locada...etc.

Com tu, la primera cessària va ser d'urgència i va anar bé, de seguida em van portar a l'habitació.
La segona programada, tot i que en principi em volia esperar, em va entrar la por de que es compliqués o algo per esperar-me :ufs: , ja que em van dir que acabaria en cessària igualment, que tal com estava no podria ser vaginal, que hi hauria risc de ruptura...etc. I aquesta vegada no em van posar epidural sinó raquídia, després de la cessària em van fer estar 1h abans de portar-me a l'habitació, i la recuperació la vaig trobar més dolorosa ( o ja no recordava com ho havia passat l'altra vegada, no ho sé... :-o00m ).

Gràcies per explicar la teva experiència. :)

Algú més amb tres cessàries? O amb dues i amb ganes d'un tercer?
Imatge
Avatar de l’usuari
Bila
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 7:13 pm

Re: Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: Bila » dg. oct. 20, 2019 10:18 pm

Hola Xia,

Jo tinc dos fills que van néixer per cesària i ara acabo de quedar-me embarassada del tercer, que naixerà segur, per cesària. Tinc entès que no recomanen més de tres cesàries perquè hi ha riscos per la mare. I en el cas de la tercera, no sé si trobaries un hospital que tingui un protocol que permeti, amb dues cesàries prèvies, parir el tercer per via vaginal. A mi m'encantaria però no m'ho plantejo perquè els meus dos fills van néixer amb cesària d'urgència en els dos casos per patiment fetal (tinc contraccions molt llargues i el bebé no les aguanta gens bé) i sé que hauré de tornar al quiròfan per parir. És una llàstima però ho tinc assumit...I a més, tinc molt bones experiències en els dos casos.

Tot és qüestió de preguntar-ho! Molta sort,

Bila
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: Seiba » dt. gen. 07, 2020 9:50 pm

Bona nit, jo tinc 2 cessaries també. I despres del segon vaig informar-me bé sobre poder tenir part vaginal en un tercer embaràs. A l'hospital Sant Joan de deu de bcn ja fa 2 anys que tenen un protocol actiu per aqts casos, és a dir si tot està bé, es pot intentar part vaginal amb 2 cesareas prèvies. Jo vaig fer una visita per preguntar-ho directament. Crec que a l hospital clinic de bcn també, però aquest cas no ho puc confirmar. Cada vegada més hospitals van avançant amb això. Espero que t'hagi servit d'ajuda.
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: Xia » dg. gen. 26, 2020 9:20 pm

Hola!!

Bila i Seiba moltes gràcies pels vostres comentaris!!! :-()-)

Que bé Bila! Enhorabona per l'embaràs! Com va l'embaràs?

Seiba, si al final em plantejo un tercer m'hauré d'informar bé també, tot i que pel que vaig demanar ja em van dir que si volia un tercer seria cesària programada pel protocol que hi ha :-o00m ... Però pel que dius hi ha hospitals que si tot està bé potser ho deixen intentar :) . Tu et planteges un tercer?

A mi el que em preocupa és que no hi hagi més complicacions en l'embaràs o en la cesària o post part pel fet de ja tenir dues cesàries..

De moment, m'aniré informant...

Moltes gràcies!!! :-()-)
Imatge
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: Seiba » dj. gen. 30, 2020 9:09 pm

Bona nit! Hola Xia doncs si m'el plantejo.. Tot i que per temes de salut haig de trobar el moment idoni. Entenc el que dius de les pors.. El tema d'una tercera cesària mo hauria de ser diferent d'una segona. El tema potser que fa més por és el de la ruptura del uter.. Pel que jo sé tot i que augmenta el risc en cada cesària, continua sent molt baix. Hi ha molt poques possibilitats de que passi... Però fa por. Busca la pàgina d'apoyocesareas, hi trobaràs moltes experiències de part després de 2 cesareas pvcd2, també hi ha professionals que et poden orientar.
Sempre poden passar coses però has de confiar en què anirà tot bé!!
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: Xia » ds. juny 13, 2020 9:51 pm

Bona nit!

Sí fa por, però suposo que s'ha de ser positiu... :ok:
Seguiré pensant-ho... :-o00m :)

Moltes gràcies!
Imatge
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Tres cessàries. Experiències.

EntradaAutor: Xia » dv. des. 08, 2023 10:47 pm

Bones,

Finalment, vaig tenir 3 cessàries. Tot va anar molt bé, i estem molt contents!!! :)
Abans de la cessària em van demanar si volia lligadura de trompes i vaig dir que no. No perquè pensés que en voldria més, però mai se sap. Al final no sé si em van fer cas o no, però suposo que si fan aquest pas, queda registrat algun lloc?

Ara que ja ha passat un temps, i tot i que no recomanen més de tres cessàries, m'agradaria saber si per aquí hi ha alguna persona que hagi passat per més de tres cessàries i com ha estat l'experiència...

Moltes gràcies!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::