✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dl. ago. 05, 2019 7:51 pm

Que bé Capseta >.-<: clar, posa't banyador i ja dissimularàs més jeje

No se el matalas... però bueno, ens ho pendrem amb la calma aixo del seu llit eh? Si un dia dorm alla be i si no, també. Perque haver d'aixecar-me per fer teta m'apeteix 0. Poder ho deixo per quan jo faci vacances...

Doncs noies he estat pensant en el dilema de l'escola.... i realment valorant-ho tot, doncs prefereixo tenir un bebe a l'estiu i que no m'entri directe a l'EBM (segur que algun dia m'arrepentire daquestes paraules XD) però poder estar d baixa pel Nadal 2020 i provar sort pel sorteig pq el 2n fill entri al setembre 2020 a EBM. Aixi que estare a banqueteres segur fins setembre-octubre... Us anire informant XD

Nayade si no hi ha opció de :-()) deu ser un retras dels nervis o a saber.... pren-t'ho amb calma :ok:

Que tal ls altres, com va?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: RedBerry » dl. ago. 05, 2019 11:54 pm

Bona nit maques!!!

Capseta entro perque he vist que tens un super positiu!!!! :-()) :-()) :-()) :p-) :p-) :p-)
:-()) :-()) :-()) :-()) Enhorabona per aquesta panxu!!!! :-()) :-()) :-())

Crunchi, m'ha fet ilusio veuret per cercadores >.-<: >.-<: Molt be per aques AF

Salutacions a totes i molts pepos! :-()-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dc. ago. 07, 2019 7:02 am

Bon dia boniques!! Aprofitant que m'he llevat d'hora us escric!!

Capseta com vas??? Que bo lo del banyador! Aissss me n'alegro que ja ho hagueu dit! Jo em vaig quedar super tranquila quan ho vaig dir també a casa. Ara a gaudir tot el q es pugui de la panxu!!! Petonarros.

Crunchi segur q no te'n penedeixes, has d mirar el q més et compensi. entenc que si tens el bebè a lestiu 2020, estar d baixa fins al Nadal 2020-2021 i que entri a setembre 2021??
Jo no sé com m'ho faria, de fet no se ni l'atur q tinc, dona igual quina jornada facis? Pq vaig estar 2 anys fent mitja jornada i no se... Els 6 restants feia diferents % de la jornada. Es q clar és important tenir bastant atur! Ho sabeu com funciona això? Podria informarme d'alguna manera?

Ahir vam fer TE més q res per quedar-me tranquila del tot, encara q sabíem q era impossible i òbviament negatiu blanc nuclear. Ja són 5 dies de retràs, suposo q el pensar en buscar bebè m'ha destarotat mentalment pq sinó no ho entenc!!

Encara no tenim gaire clar quan començar, la veritat. Amb el Nayado estem bé però només al 100%, m'estic plantejant anar a un psicòleg q m'ajudi amb el tema sexe pq no es normal...
I Bueno, hi ha dies q penso q estem bojos, q m'esperi a l'any q bé , i no es algo q descarti del tot, no se. Estic super dubtosa encara. Hi ha dies q ho veig super bé i altres q penso q coll*ns estic pensant xD

Redberry!!! Quan de temps!!!! Una forta abraçada bonica!!!!

En fi noies, un petó!!! Anem parlant!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. ago. 08, 2019 2:30 pm

:--/)

Torno a fer entrada ego!!!! On sou???? Es nota q de vacances eh!!!

La regla continua sense venir, no entenc res! Però Bueno l'esperarem tranquilament aviam si es digna a venir!. Es molt.molt extrany, no recordo mai tenir un retràs tan heavy!

Petons!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dj. ago. 08, 2019 4:35 pm

Hola!!!

Jajajjajaja noooo jo encara no estic d vacances, em queda una setmana!!!

Nayade, el tema de la regla si no tens motius per pensar que tens panxu estigues tranquila, ja baixarà....

El que comentes de l'atur, realment no en tinc ni idea. Suposo que podries informarte al Inem. Que et diguin que et pertoca en el teu cas.
Si t'estas plantejant anar al psicoleg per la parella, ves'hi. Però alhora penso que si veus que no esteu al 100% potser, i només potser, no és el moment del 2n.... aghhhh no ho sé!!! Es que penso en tot el que comporta un fill i com afecta a una parella ben avinguda, i penso si no esteu ben avinguts, com sera?? Pero no ho se Nayade, només tu ho saps. Fa de dificil aconsellar, però poder si que es allò de si dubtes molt, potser la resposta és NO. No ho sé.

Si, el tema del cole faria això, si tingués un 2n fill al 2020, començaria al 2021 el cole o inclús 2022 si no m'entra per sortrig!!!! Uf, que lluny 2022....

Ego: CREC i nomes CREC que estem amb operacio bolquer. El minicruncho es treu el bolquer, no vol que li posem, fa pipi a la banyera o al pati mentre es mira i diu "pipi".... No sé, té punts que crec que ha arribat el moment. Em ve una mica gran perque no m'ho plantejava per aquest estiu, però bé, si és així doncs que així sigui. Li hem comprat l'adaptador del wc i calçotets. ;-))) Aviam què passa, aviam si és una setmana raruna o realment ha començat el moment de deixar el bolquer.

Parlem!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dj. ago. 08, 2019 5:06 pm

Hola maques!!

Nayade si no estas al 100% bé amb la parella ufff tenir fills, jo crec que es pitjor... i tema regla no se... ves al gine, igual esta relacionat amb la falta la libido, i un tema hormonal, si així t’ajudarà més un gine que un psicoleg....

Crunchi el peque te dos anys? Si és així sí! Ha arribat el moment de bolquer fora aprofita les vacances que es es estiu i si es fa pipi no es tan farragos com a l’hivern!

A mi em queda una setmana més de vacances!! Tinc un problema amb el dormir de la peque, fins ara es quedava dormida i la portavem a la cuna, algunes nits les feia senseres altres no, però anavem fent... i ara és posar-la a la cuna i cridar com si la matessin... en canvi es dorm a l’hamaca, a la trona, a la cadireta del cotxe, al cotxet, al tricicle... no se nenes, crec que abans que arribi la Ivet haig de fer que dormi a la seva habitació i nem més enrera que endevant...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. ago. 08, 2019 5:36 pm

Hola!!!!

Crunchi potser sí ja arribat el moment!!! Vés provant poc a poc aviam! Hi han diversos signes de q el nen està preparat, q es quan es lleven secs, identifiquen el pipí i la caca, es treuen el bolquer, es fixen q nosaltres ho fem tot al wc... El minicruncho pot estar ja preparat!!!! Ànim!!!!!

Ally jo penso q potser ella es veu ara com més "obligada", a dormir allá pq inconscientment vosaltres voleu q el pas estigui quan abans millor. Potser nota aquests nervis!! No ho sé. Encara queda temps x davant per fer el canvi, tranquils, tot arribarà!!!

Ego. Doncs vaig escriure que no estava al 100% amb el Nayado, però és tema sexe. Ja em vaig fer analítica complerta hormonal i tot estava super bé. Ara mateix com q estic en un cicle raro, em noto fatal d'hormones i tinc 0 libido. Pero es q jo mai he sigut gaire fogosa! Només els primers anys.
Gràcies per les vostres paraules i ànims, i propostes. Tenir un 2on es algo q desitgem moltíssim tots dos, ho hem parlat per activa i passiva i tots dos estem segurs. El q no està tan clar és quan cercar-lo, últimament estava guanyant el "deixarem passar uns mesos", pq jo em sento una mica bastant insegura, no ho acabo de veure clar, tinc ganes i alhora penso q em fico en la boca del llop.
Així q res, d moment prenent acfol, tinc fins a l'any q bé recepta així q aniré fent.. ja us aniré informant. Ara m'he quedat bastant xof amb el q he llegit.

Petons!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dj. ago. 08, 2019 6:54 pm

Nayade si ja t’has fet analitica guay!! I el tema libido, el desig de parella va baixant amb el temps i va canviant, porto 15 anys amb la meva parella i em tingut de tot... ara amb el segon trimestre d’embaras libido pels nubols, i la petita entremig del llit jajajajaja...

La regla ja vindra, aquest mes amb els nervis hauras ovulat més tard...

No et capfiquis en quin moment buscar el segon, al final potser et poses ara i trigues sis mesos en quedar-te o et poses d’aquí 3 i et quedes a la primera, així que tampoc és algo que puguis controlar molt.

Molts ànims bonica i molts petonets!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Seiba » dv. ago. 09, 2019 12:35 am

Bona nit,
Nayade anima't bonica, és normal no està al 100%. Almenys jo mai hi he estat, hi ha èpoques, hi ha dies, hi ha moments millors que altres.. I el tema sexe afecta moltes coses també, monotonia, cansament, nens, edat.. Al principi és normal la fogositat, després també es normal haver de fer algun esforç.. Jo després del primer embaràs no he tornat a tenir-ne tantes ganes... El cansament fa molt!! Però en el meu cas estem els 2 iguals, o potser ell encara amb menys ganes perquè va més cansat... No passa res.. Cal relativitzar-ho, segurament quant els nens siguin més grans, en uns 5 anys tindreu una altra etapa diferent. Precisament fa 3 dies li deia al Seibo que ara que fa uns mesos que estem més actius ( el miniseibo2 té 2 anys) ara ens embarassarem i fora sexe dos anys més!! Reiem tots dos! Nosaltres ho relativitzem, no li donem més importància, perquè durant el dia no parem i a la nit volem dormir!
Una abraçada!!
Ah i tema està preparat.. Sempre hi han pors.. I mai és el moment ideal, sempre hi ha coses..
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Seiba » dv. ago. 09, 2019 12:45 am

Ally83 si et serveix d'algo.. No sé quina edat té la teva nena però jo el meu portava 1 any dormint a la seva habitació però al néixer el segon i veure que el bebe dornia amb mi, va dir que na nai.. Així que porto 2 anys dormint amb el petit a la cuna enganxada al meu llit i amb el gran al meu llit amb mi. El Seibo a dies a l'altra habitació i a dies movem al gran adormit a la seva habitació. En fi!!! Ara al setembre farem el canvi dels 2 junts. Aviam com va.. A nosaltres ens ha funcionat així i si tinguéssim més espai tindriem un llit de 90 a l'altre banda del llit, a una banda la cuna i a l'altre el llit. Jo estic més tranquila si els tinc amb mi i 'evito atxecar-me, perquè cada nit es desperten mínim 1 vegada cadascun.

Petonts!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dv. ago. 09, 2019 8:22 am

Seiba gràcies per explicar el teu cas! I crec que ho farem així, xo posant la cuna de la Paula a l’habitació, xq els 3 al llit és una bogeria, tenim tb la minicuna de collit així que quan neixi la petita, posarem una a cada banda i quan la Paula faci els dos anys i la Ivet els 6 mesos les passarem juntes a la seva habitació.... igual així serà més facil...

Ja us aniré explicant!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dv. ago. 09, 2019 5:38 pm

Nayade no et desanimis, em sap greu si tha molestat el meu escit.... jo havia entes que no estaveu al 100% be com a parella, i ara veig que tu et referies al sexe (que també depen de com ho valoris afecta a la parella, ojo...). Però al final cada persona és un món i cada parella li dona X importancia al sexe. No ho sé és que al final tot és molt relatiu i només una mateixa pot valorar i decidir.

A mi em passa el que diu la Seiba. El sexe anava molt be, tenim un bebé i el sexe va amb comptagotes. I ara que tornavem a tenir ganes, que ens haviem recuperat com a parella, que tenim qualitat (quantitat la justa, amb un nen ja totes sabem...), doncs au, ara un altre cop començar. :-D Però bueno, és el que hi ha. I també penso que si ho hem superat amb el 1r, amb el 2n tb ho superarem no?
També estic molt d'acord que una cosa es posar-se a buscar i una altre tenir el positiu ja mateix. Lo habitual és trigar una mica.

El tema del bolquer si si, el minicruncho té 2 anys. Aviam, ja us aniré dient...

Ally el tema llit de la nena, jo optaria per fer això que dius, pq la teva nena és molt petita com pq entengui que anira a una altra habitació a dormir. No sé, jo ho veig així. Ja ens aniras explicant.

:-()-)
Imatge

Imatge
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Davire » dg. ago. 11, 2019 7:44 am

:-)(-:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. ago. 12, 2019 12:54 pm

Bona tarda!!! Què tal estem nenes? Espero q be!!!

Una que està treballant però q dimecres agafa vacances yujuuuuu!!!!! Quines ganes!!!!!

Gràcies per les vostres paraules en especial la Seiba :love: :-()-)
No us preocupeu em vau fer pensar, però portem uns dies molt bons parellilment!!

Per fi em va baixar la regla dissabte, i estic amb la copa menstrual provant!! Vaig una mica a dies, ahir em va molestar tot i recolocar-la diverses vegades. Noto q tinc allò allà abaix. Ahir al treure'l em molestaven els baixos. No sé si és pel macramé q tinc allà O pq es aixi.
Es molt "còmode" comparat amb tampons i compreses, ahir em vaig ficar al mar i super bé!! Em va aguantar moltíssimes hores i això q era el 1er dia. Ja us aniré explicant experiència si us interessa!!!

Ally83 ja ho tens ben pensat, però aviam les petites com ho porten!! Jo també deia q la ficaria ràpid a la seva habitació però la meva filla era i és un velcro q viu enganxada, i encara dorm a la nostra habitació! Amb això vull dir q paciència i mica en mica, ja aniràs fent sobre la marxa!!

La cerca d moment res, no hi ha data, la veritat sens ha tret una mica la eufòria del moment, i ara és com "ho anem pensant". Suposo q ens hem acollonit i necessitem temps per pair-lo.

Parlem!!!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 14, 2019 12:09 pm

>.-<: Nayadeeee be per aquesta regla!!

Jo amb la copa no em vaig acabar d'entendre, aixi que res.... alla abandonada en un calaix la tinc.

No sé quan podré tornar a entrar així que si no entro, desitjar-vos unes molt bones vacances!!! Que gaudiu molt dels peques i de vosaltres mateixes!!
:ok:
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. ago. 15, 2019 9:59 am

Bones vacances a totes!!!! Jo oficialment gaudint del primer dia!!!! >.-<:

Pq no et vas entendre amb la copa? Jo no m'acabo d'acostumar a portarla posada! Pero tenía entès q era el millor i em fa ràbia...

Capseta i Ally com van les panxetes?? Espero que geniaaaal!


Petons i bon estiu a totes :***:
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dv. ago. 16, 2019 9:09 am

Crunchi, Nayade disfruteu de les vacances!!! Unes comencen i jo dilluns a treballar un altre cop! Tic ganes, d’una mica de rutina i descansar de la nena!!

La panxeta va creixent 17 setmanes que m’han passat volant, d’aquí res a meitat d’embaras...

X cert vaig tornar a provar amb paciencia la cuna, acompanyant-la, dormint al llit del costat, i sembla que ho hem aconseguit!!!! Torna a dormir a la cuna a la seva habitació!!! Requereix mes sacrifici x part nostra, xo se que a la llarga ho agraire!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » ds. ago. 24, 2019 3:11 pm

Bona tarda a totes! Com van les vacances? A mi nomes em queda 1 setmana, que rapid passen...
Us he estat llegint a totes pero des del mobil es un rotllo escriure, felicitats a les panxetes i sort a les que comenceu en breu!
Jo estic esperant per un tema laboral pero en tinc mooooltes ganes, tot i que la nena cada cop es mes activa i necessita mes supervisio (ja es posa de peu i gateja molt be, ens esta buidant els prestatges de baix dels mobles i hem de veure que fem amb tot el que treu) pero dorm be i menja tambe be, aixi que no em puc queixar.
Ja he demanat els TE i TO perque tot i que el tema sexual es bastant escas (casi nul aixxxx) no prenem precaucions i mes val estar al cas de quan ovulo i tal, no noto res i no m'ha vingut encara la regla...
No estem en cerca pero tampoc vigilem res, clar que fent-ho tan poc ja seria casualitat i loteria, pero mai se sap. Si el tema laboral s'arregla ens hi posarem a l'octubre o aixi, si finalment no va be i anem a judici ens ho replantejarem.
No se si començar a prendre ja l'acid folic o esperar a veure si tot acaba be, fa respecte començar tot de nou.

Espero que esteu totes be i anar-vos lkegint per aqui fins que ens decidim!
Imatge
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 28, 2019 10:40 pm

BlueMoon benvinguda!!! :-()-) espero que tinguis una estada curta aqui... això de no pendre precaucions ja és un primer pas. Mentalment ho tens bastant clar doncs, no?? (anar a pel segon vull dir).

Que tal esteu ls altres banqueteres??

Jo molt bé. Aquestes vacances he gaudit molt de la familia i estic molt happy de la vida. Per una part, hem començat l'operació bolquer, sense jo esperar-m'ho i molt sorpresa la veritat, pero mira, ha sorgit així. De moment prou bé, és una etapa nova que em té maravellada com apren de rapid.... però ei, també ha tingut fugues que em fan treballar a tope la meva paciència. :-D Però molt contenta, el minicrunchi ha evolucionat molt aquest ultim mes, ha fet un canvi en la parla brutal!! Aixi que res, que estic molt enamorada dels meus homes jejeje
I parlant damor, m'acabo d'apuntar al post de cercadores setembre. Ala vinga!!! Res noies, ho enfoco amb molta calma, però bueno, si aquest mes sona la flauta doncs genial. I si no, doncs quan sigui benvingut serà. Sense estress. Fins ara hem pres precaucions, però ara al setembre ja no... a lo loco!! :-D

Res noies, que tot i estar ja per cercadores, aniré entrant per anar llegint-vos.

Cuideu-vos molt!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dj. ago. 29, 2019 7:20 am

Hola maques!!

Bluemoon benvinguda!! Quan has de posposar la cerca x feina i coses així fa molta rabia.... ànims!!

Crunchi uuuuoooo ja cercant!! I pensant que no arribaria mai el moment!!! El minicrunchi sense bolquers, la de peles que t’estalvies!!! Jajajaja....molta sort!!

Jo amb 19 setmanes, i una panxa considerable... en aquella fase que no arribes a omplir les samarretes de maternitat i amb les teves sembles un carmel mal embolicat, o un sac mal posat...cada cop mes conscient de que haig d’organitzar robeta, minicuna, cuco... amb una peque d’un any que comença a caminar, a xerrar i no em deixa temps per res... beneïda bogeria!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::