✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 25, 2019 10:38 am

Hola Nayade,

Doncs vaja.... No deu ser facil pel Nayado, no. Però tot això li has explicat a ell?

A mi em va passar durant un temps que no en tenia ganes, i quan ell em buscava em feia mooooolt de pal. Em sembla que ja ho vaig comentar. Potser quan som mares ens sol passar, que ens centrem tant amb el/la fill/a que ens oblidem de nosaltres mateixes i de la parella. Però jo vaig reaccionar quan veia que la meva actitud l'entristia a ell. Ell no entenia res. No ho sé, és una tonteria però arriba un dia en que penses on queda la parella. I a mi em va fer posar les piles aquest pensament, que on quedava ell. No ho sé Nayade, potser has de pensar bé què vols. No crec que el fet de pensar "portem X anys junts" o "és el pare de la meva nena" sigui només un motiu per estar amb algú. Crec que ha d'haver més raons.... Fa de mal aconsellar però crec que has de reflexionar més profundament. Perquè et centres només en la nena?? La nena ja té 2 anys, tot allò del postpart que ens trasbalsa mentalment en principi hauria d'haver tornat tot a lloc. I si no és així, potser has de pensar perquè. Què ha canviat entre vosaltres?? És que ja no el veus com el veies abans?

Jo crec que hauries de buscar la raó real, perque crec que hi ha algo mes. I així no podreu viure permanentment, un dels dos s'en cansarà.

Potser només és fer un canvi de chip, passar més estona junts. Encara que després no acabeu al llit, però com se sol dir, el roce hace el cariño.

I que tb crec que tenir fills i tenir parella no ha de ser incompatible. Al igual que tenir fills i sortir amb les amigues no ha de ser incompatible, encara que ja no sigui sortir de festa i sigui pendre un café. Però és important sortir i distreure's, airejar-se.... Carregar piles.

Aish nena, ojalà ho pogueu arreglar!!! Molts anims i lluita pel que vols. Si vols estar amb ell crec que li hauries de fer saber, minimament. Perque sino pobre tindrà hn bon cacao mental....

Una abraçada. :-()-)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 25, 2019 10:54 am

Si, Ho hem parlat q jo si vull estar amb ell, però és el q diu, que semblen companys d pis amb una nena en comú.

Jo penso que algo si q ha canviat, abans només tenia temps per currarmho amb ell i no se, més temps lliure en general, estàvem més hores junts, i ara doncs ens veiem poquíssim i està la nena, les tasques,... S'ajunta tot.
El tema sexe és com q em fa mania pq es tan insistent q em fa encara més i més mandra. Després quedem un dia sense nena i ho fem 3 vegades i ostres que bé!!! Però ja me m'oblido pq ja he "complert". Ho sento així, com una tasca més que et fa molta mandra i mai trobes temps per fer-la.
A mí ell m'omple en molts altres sentits, com a parella i company de vida, com a confident, com a pare de la nostra filla, com... No sé, fem bon equip!! Sempre ho hem fet molt.be tots dos.

Tema postpart això crec q ja està superat però vaig baixar en la llista de coses importants, al meu marit molt avall i allà s'ha quedat! Pensa que 13 anys donen per a mooooolt, hem passat de tot però anàvem amb compàs sempre, ara jo m'he desmarcat i no se com fer-ho per tornar a lloc.

Ho parlem sovint aquest tema, ell se sent fatal però no puc forçar-mr a Fer coses q no em venen de gust. Em fa molta rabia q li doni tanta importància al sexe, i moltes em direu q es essencial en una parella i que blablabla... A mí sem fa de pesat.

No sé si són complexes pel meu cos (des q vaig parir ja són +12kg q Porto), O jo q se.

Tmb us dic q no em miro la gent pel carrer ni somio truites amb tios de la parra, ni tinc pràcticament mai somnis erotics (com antany)....

No sé q es el q em passa ben bé, he perdut la xispa... Crec q és això. I estic del plan fent temps per veure com ho puc arreglar però el temps segueix passant.......

Gràcies per les teves paraules crunchi!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dt. juny 25, 2019 1:19 pm

Nayade t’entenc tant en aquest tema... xo a mi em ve de fa molt de temps, sincerament crec que mai em estat compatibles sexualment parlant, i en la resta genial en tot de veritat... i el tema es va agreujar molt amb la infertilitat, així que imaginat, era deseperant...

He tingut epoques amb la libido més alta que fins i tot em costava posar-mi al tema... al final es cosa de dos, i nosaltres ho em parlat molt, i sembla que arrel de tenir la peque va millorar una mica, xo l’alegria a casa del pobre dura poc, xq ara amb l’embaràs repos relatiu i sexual.... aiiiixx ara que jo tenia ganes....

Nayade jo només et puc dir que ho parleu molt, que mireu de fer jocs, posar xispa.... si abans funcionaveu ara segur que tb, i mira pensa una cosa que jo hi ha res millor per perdre pes que el sexe! Jajaja nem a posar una mica d’humor!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 25, 2019 2:02 pm

Bueno, si ho heu parlat ja és molt. Almenys ell sap què penses. Potser simplement és deixar passar el temps i que no t'insisteixi massa. Que ja ho diuen que a vegades quan més s'insisteix (amb qualsevol tema) pitjor.

Entenc el que em vols dir, nosaltres portem 15 anys junts, i és veritat que tot ha canviat molt. Però és això que dius, intentar no perdre la xispa per mantenir el foc encès.

En fi Nayade, ojalá millori la situació i torneu a ser la parella que voleu ser. Aqui ens tens per desfogar-te.

:-()-)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 25, 2019 2:46 pm

Gràcies a totes per es vstes paraules !! :-()-) sou uns sols!!!! Aviam com ens ho fem!
:love: :love:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dc. juny 26, 2019 8:14 pm

Hola!!

Crinchi, em va anar bé fer la reflexió! :ok:

Nayade, doncs jo no penso que el que et passa sigui tant raro, hi ha força noies que els passa durant anys, aue perden la líbido. Sobre tot ho he llegit en noies que segueixen amb la lactància i amb parts traumatics (episotomia, contractures vaginals, estrips importants...).
No sé si tens facebook o si ja hi ets, però al grup mama llum hi he llegit els casos, potser podries entrar i llegir, preguntar... per no sentir-te tant sola i veure com ho han trampejat o solucionat altres persones.

Ally, com va l’embaràs? Estas fent repos?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dj. juny 27, 2019 6:24 am

Hola boniques!

Si Capseta repos per un hematoma retrocorial... i jo que volia tenir un embaras x gaudir, xo no, el meu cos no esta fet per tenir embarassos dels que disfrutes veient com creix la panxa....

Ara estic de 9 setmanes, la setmana vinent mirarem si es va reabsorvint, perquè tacats no tinc, i això ja no se si és bo o dolent...

Aiixxx guapissimes... ànims amb els dubtes i les pors!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. jul. 02, 2019 10:47 am

:***: :***: :content: :content:

Hola boniques!!! Com aneu??? Embarassades, cercadores, banqueteres??

Per aqui molt millor!!!!! Realment res com parlar amb la teva parella i tenir un moment per als dos. Ens hem reafirmat de que els dos volem estar junts i lluitar per la nostra relació el que calgui, pq ens estimem i volem viure lo millor possible i que l'Emma obviament també estigui en la millor familia possible!!!
Ara sembla que estem molt més units i fent pinya!!!

Tot i les alegries de parlar-ho tot bé i de d'estar genial, el 2on esperarà un anyet més. Ho hem tornat a parlar i tot que el Nayado fins i tot em deia de començar en uns mesos, jo li he dit que esperem a l'estiu vinent que si tot surt així de bé i segueix bé, l'Emma ja tindrà 3 anyets i pico, començarà el cole, i potser jo he acabat la suplència que estic fent... a saber què passarà però algo em diu que serà el moment, igual que amb l'emma ens vam marcar maig 2016 i tot va anar rodat, espero que segueixi aixi. Sino doncs ens anirem adaptant al que vingui!!!!
Però ja estic més positiva perquè veig la sortida a tot.

TAmbé he de dir que la nena està millor, estem deixant mica en mica la teta (moooolt lentament) i en breus farem el pas de treure bolquer i crec que ja deixarem tot el "lastre" (ja m'enteneu, amb amor i carinyo) de bebè depenent.

Aviam com va tot!!! Avui estic possitiva!!! Em queda 1 mes i poc per agafar vacances, quines ganes :b-))) :b-)))

Expliqueu com aneu!!!!!!! >.-<:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dt. jul. 02, 2019 3:36 pm

Que bé Nayade que estiguis positiva!!!

El teu cas em recorda molt a la meva cunyada! Ara que el Roc farà 3 anyets començaran la cerca del segón, xq ha estat un nen molt demandant, i fins l’any passat no van veure la llum despres del tunel....

Jo 10 setmanes i sumant!!! Em trobo força bé i la nena esta bonissima!! Ja ha fet 11 mesos i tinc ganes que em treguin el repos x fer-li una super festa de cumple!!!! A mes ja tenim llar d’infants per setembre, que amb el segon en camí ho veig imprescindible... els vostres han anat o van a la llar?? Em fa por l’adaptació, és una nena molt sensible....

Petonets a totes!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 02, 2019 8:37 pm

Hola banquetres!!!

Ally com va el repos, com et trobes? Doncs nosaltres si que el portem a l'escola bressol i no t'enganyaré, l'adaptació va ser durilla, però ha compensat moltissim tota la resta. El meu nen és molt emocional, i encara a vegades plora quan el deixo, però després sho passa molt bé i hi ha dies que no vol marxar. També depen molt de l'escola suposo, espero que la que hagueu triat sigui lo mes respectuosa possible i tingueu educadores molt properes, com la nostra. Tot això ajuda. De moment no et preocupis massa, pensa en positiu, que pot costar perque és normal, però després anirà bé. :-()-) pero si, tenint-ne 2, jo tb ho veig imprescindible.

Nayade me n'alegro moltissim que hagueu aclarit tot, trobo que és super important i sovint, nosaltres fem una lectura a les coses diferent a ells. :-()-) si us va be posar-vos data (jo tb soc molt aixi) genial. I si un dia us descontroleu i cau TE+ doncs també estara bé jejejejje T'imagines??

Capseta com va? I les altres com esteu?

Ego Jo deixaré passar l'estiu crec, perque ultimament penso que el minicruncho em necessita molt i ara mateix no ho veig clar. Aixi que de moment estic tranquila mentalment, no em rallo pas. Estic molt centrada en ell, estem en crisis de creixament dels 2 anys de LM, i bueno.... esta molt demandant, tant de teta com també emocionalment. No em deixa fer res, nomes vol que jugui amb ell, estar a sobre meu, em ve al radera... No tinc espai mental per res mes ara mateix, entre la feina, la casa, la parella, jo.... en fi. Que passi l'estiu i després ja es veurà.
:content:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dc. jul. 03, 2019 5:52 pm

Hola guapes!!!

Nayade, que bé que hagueu parlat i estigueu a tope amb el vostre projecte, tenint clar aue voleu lluitar per vosaltres. :ok:

Ally, ha de ser dur un repos amb la petita, a mi em fa pànic tornar a passar un embaras dolent pero ara amb la petita per casa. Ànims!!!

Crunchi, així que passat l’estiu us veieu iniciant cerca? Pensava que ho volies començar més endavant. Quina etapa més dura ara!!

Elantris com va? nequessito una altra boga de les grafiques per passar les penes cercadores. Si nor ecordo malament tu també eres una boja del tests, oi? De moment no he fet TO.... els guardo pel proper mes (que no existeixiiiiiii porfaaaaaa).


EGO: doncs jo en dia de cicle 31 i en porto 4 fent TE blancs nuclears :-o00m :-o00m :-o00m
Suposo que al quedar-me a la priemra els dos ultims embarassos ara penso que anirà així de rodat, vam fer l’esforç de complir bé els dies fertils, vaig notar com ovulava i ja diem que tenim en petardet (per la revetlla) amb nosaltres... així que quan em baixi la regla serà bajón total!!

A sobre laboralment he tingut un canvi amb un factor sorrpesa inesperat que em té en plan: i ara m’enganxarà embarassada! (Com si fos dolent), em fa ràbia pensar això, com sempre deixant la família pel final, i no hauria de ser així.



:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. jul. 05, 2019 7:39 pm

Avui no ha calgut test... ha arribat la maleïda!! Sembla que ara tinc els cicles més llargs i segueixo tenint fases lúties curtes. Vam fer-ho quan tocava però no ha tingut efecte, a seguir intentant-ho!!

Per cert, quina merda aquesta regla!! Les recordava menys molestes. No diuen aue després dels parts són més light??
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. jul. 18, 2019 10:25 am

Hola banqueteres com aneu??? Bueno i cercadores oficials!!! jejeje.

Ally com vas? com et trobes? segueixes de repòs? espero que tot millor!!!!

crunchi molt bé, jo ara també m'he relaxat i només penso que ja vindrà, per ara NO, si ha de ser despres de l'estiu tmb faré la reflexió! de fet l'altre dia en vam parlar i el Nayado em deia que per ell, si, que estava pràcticament preparat per cercar un altre bebè... vaig flipar molt! però considero que ara no és el moment, estem millor que mai a nivell familiar, pero no a nivell parella i trobo q un embaràs ara no ens aniria gaire bé (o semblaria que si, pero seria una il.lusió). en fi, que a gaudir de l'estiu i de ser 3 :love: i després ja es veurà!!! jo era d'aquelles de "ha de ser de ppis d'any" , i ara penso que si m'hi poso a ppis d'any i es de finals, no pasa res oi?? :content:

capseta i elantris esperem positius jaaaaaaaa!!! >.-<: >.-<: anims en la cerca!!!!

he estat una mica desapareguda pero no hi havia manera d'etnrar al SP, problemes amb contrasenyes, les canviaba i altre cop no em deixava entrar... :ufs: sembla que ara torno a ser per aqui!!!
no tinc gaire a explicar, ja he escrit mes a dalt a la crunchi!!!

espero que tingueu un molt bon estiu <:-) anem parlant!!!!!!!! :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dj. jul. 18, 2019 6:53 pm

Hola Nayade!!

Em sembla molt encertat disfrutar del estiu i despres ja es veura!!

Doncs jo ja vida normal!! Avui he tingut eco del 1er trimestre i tot esta bé!! M’han dit que sembla una nena!! Així que estic supercontenta!! A punt de començar vacances i disfrutar de la petita i de l’embaràs!!

Sense adonarme 13 setmanes que han passat volant!!

I la resta com esteu??
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. jul. 18, 2019 7:13 pm

Ally83 ha escrit:Hola Nayade!!

Em sembla molt encertat disfrutar del estiu i despres ja es veura!!

Doncs jo ja vida normal!! Avui he tingut eco del 1er trimestre i tot esta bé!! M’han dit que sembla una nena!! Així que estic supercontenta!! A punt de començar vacances i disfrutar de la petita i de l’embaràs!!

Sense adonarme 13 setmanes que han passat volant!!

I la resta com esteu??

Me n'alegro moltíssim guapa!!! A gaudir de l'embaràs, ara sí!!!! :love:
I sembla una nena??? Que beeeeee! És el que volíeu? :cnena: :-())

Un petonet graaaaan!
Imatge Imatge
xana17
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 21, 2019 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: xana17 » dg. jul. 21, 2019 3:34 pm

Hola a tothom! Com va?

Sóc la Xana, tinc 34 anys i un fill de 19 mesos que encara està amb LM. La veritat és que volem donar-li un germanet ben aviat, però encara no he tingut la regla. A alguna li ha passat? De vegades és una mica desesperant :-o00m

Imagino que si li vaig llevant el pit, aviat em vindrà la regla, però no sé si sabeu d'algun mètode per accelerar el procés :content:

Faré una ullada pel fòrum, a veure si hi ha algun debat amb aquesta mateixa situació. De moment, quedem a la banqueta de manera forçosa :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dg. jul. 21, 2019 7:56 pm

xana17 ha escrit:Hola a tothom! Com va?

Sóc la Xana, tinc 34 anys i un fill de 19 mesos que encara està amb LM. La veritat és que volem donar-li un germanet ben aviat, però encara no he tingut la regla. A alguna li ha passat? De vegades és una mica desesperant :-o00m

Imagino que si li vaig llevant el pit, aviat em vindrà la regla, però no sé si sabeu d'algun mètode per accelerar el procés :content:

Faré una ullada pel fòrum, a veure si hi ha algun debat amb aquesta mateixa situació. De moment, quedem a la banqueta de manera forçosa :ufs:


Hola!!

Una manera és deslletar de nit, mira de baixar-te lactapp i consultar-ho al xat amb les assessores perquè et donin més detalls, però seria això.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. jul. 21, 2019 9:20 pm

Corregiu-me si m'equivoco pero em sona haver llegit que et pots quedar embarassada sense tenir la regla, l'únic que et serà mes dificil saber quan ovules, pero per això hi ha els test d'ovulacioó que et diràn quan ovules....

Que feu la resta noieS, com va?

Nayade que bé que la teva parella estigui enfocat en la cerca jejejeje >.-<:

Ally enhorabona per la nena :-()-)


Ego: Per aqui sembla que l'etapa de rabietes ja ha passat o poder és que jo he apres a controlar millor la situació jejej Però no, el minicrunchi no està tan intens, s'enfada i plora com tots els nens, però sembla que raona més quan li explico. Ha deixat de pegar i mossegar, que ja és un gan avanç. I lo millor de tot, jo ho gestiono mes bé. Ja no se'm fa una muntanya. Al comtrari, quan el veig enfadat per algun motiu penso que és quan més em necessita, quan més he d'estar per ell. Veig la llum al final del tunel :r)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. jul. 22, 2019 2:42 pm

xana17 ha escrit:Hola a tothom! Com va?

Sóc la Xana, tinc 34 anys i un fill de 19 mesos que encara està amb LM. La veritat és que volem donar-li un germanet ben aviat, però encara no he tingut la regla. A alguna li ha passat? De vegades és una mica desesperant :-o00m

Imagino que si li vaig llevant el pit, aviat em vindrà la regla, però no sé si sabeu d'algun mètode per accelerar el procés :content:

Faré una ullada pel fòrum, a veure si hi ha algun debat amb aquesta mateixa situació. De moment, quedem a la banqueta de manera forçosa :ufs:

Hola bonica!!! Benvinguda!!! Espero que aviat passis a l'altra banda del fòrum!!!! :-())

Com ja t'han dit la cosa es anar reduint presses, però tot i no tenir la regla pots estar ovulant perfectament i quedar embarassada, o sigui que no és imprescindible que treguis pit per quedar-te. La cosa es anar fent TO si tens possibilitat i així veure si ovules O no!
Molta sort en la cerca!!!!

Crunchi m'encanta llegir-te així de positiva!!! Al final són petits, ens necessiten moltíssim encara per gestionar sentiments i situacions, tot i que ja semblen nens grans, són mig bebès com jo dic jejeje. Molts ànims i a seguir així de bé!!!!!
Jo també he notat força diferència, ja es pot raonar amb ella i entén quan li expliqués, i entra en raó, no sempre però si moltes vegades! Mica en mica!

Petonets geganta!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. jul. 22, 2019 2:43 pm

capseta ha escrit:
Hola!!

Una manera és deslletar de nit, mira de baixar-te lactapp i consultar-ho al xat amb les assessores perquè et donin més detalls, però seria això.



Com va la cerca Capseta? I la teva petita? Espero que mooooolt bé!!!! Passans a explicar-ho tot :love:
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::