Acolliment

Fills del cor.
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Acolliment

EntradaAutor: Pingu » dl. jul. 08, 2019 5:39 pm

Hola :--/)
Voldria que algú que conegui el funcionament dels acolliments m’aclari dos dubtes:

1. En acolliments on el/la menor que aculls a casa arriba als 18 anys, se’t pren la tutela perquè és major d’edat o segueix l’acolliment?

2. En acolliments on pel motiu que sigui la família decideix donar en adopció l’infant, primer té prioritat la família on està acollit o es dóna en adopció en una altra família?
Moltes gràcies!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Acolliment

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. jul. 08, 2019 11:19 pm

Hola Pingu,

Jo no conec el funcionament de primera mà, però si em vaig estar informant i si vaig entendre bé la informació crec que en cas que l'infant acollit passés a ser un nen per adoptar la família acollidora no tindria preferència, sino que el podria adoptar una altre família. A mi això he de reconèixer em va sobtar, entristir, i "desanimar" ja que si aculls a un nen, en cas que sigui possible adoptar-lo crec que seria beneficiós per tots si la relació establerta ha sigut bona que es quedi a la familia acollidora, no?

Sobre l'arribada als 18 anys, entenc que al ser major d'edat el noi/noia podria decidir si seguir visquent amb la família acollidora o no voluntariament, no? Doncs ja no té perquè estar tutelat per ningú, no? El que no sé és si la seva relació amb l'administració canvia molt. Imagino que almenys durant algun temps segueixen fent un seguiment i no el deixen a la seva sort.

A veure si hi ha alguna família acollidora per aquí i t'ho pot aclarir de primera mà. A mi és un tema que m'interessa, perquè hi ha coses que em frenen, però a l'hora l'acolliment és una opció que no descarto. L'adopció imagino que suposa molts més tràmits encara...
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Acolliment

EntradaAutor: Pingu » dt. jul. 09, 2019 6:45 am

Moltes gràcies per contestar-me!
Doncs si que desanima, si!! I així els acolliments pre-adoptius què? Deuen ser un altre tipus d’acolliment, on finalment, si que passa a ser una adopció. (M’he guiat per experiències de famílies a la web)
Si, no s’entén, així el nen/a va voltant de famílies? Està mal muntat doncs!
I cap als 18 anys entenc que deu ser com un fill/a biològic, que també et pots trobar que marxi a estudiar a fora, etc.
Gràcies! Hi estaré al cas.
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Acolliment

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. jul. 10, 2019 12:51 am

Hola Pingu,

D'això dels acolliments pre-adoptius no en sé res. No em sóna haver-ne llegit informació.

A veure si algú qui realment en pugui parlar de primera mà ens pot informar bé. Jo estaré també al cas!

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::