possible tea o aspecter autista nen 17 messos

Rabietes, gelos, egoisme..

priinces
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

possible tea o aspecter autista nen 17 messos

EntradaAutor: priinces » dc. jul. 03, 2019 4:56 pm

Hola mames, tinc bessons de 17 mesos i el nen fa poc contacte visual, no es gira quan el cridem, no li agrada el contacte físic, no es relaciona, fa coses repetitives( tancar i obrir la porta , anar passillo amunt passillo avall) el que pensàvem que podia ser un nen molt independent, creiem que pot ser algú mes...
em anat al cdiap i nirme un cop per setmana a fer teràpia amb la psicòloga. però m'agradaria també a nivell privat, fer més feina. em mirat ADN de girona, algú ho coneix?, tambe em demanat cita a l'associació viu autisme de castell d'aro. Sabeu si hi ha alguna subenciió ajuda en l'àmbit privat?, algu a la meva situació que em pugui donar una mica de llum?, gracies
Eternitati
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 15, 2017 3:27 pm

Re: possible tea o aspecter autista nen 17 messos

EntradaAutor: Eternitati » dc. jul. 03, 2019 8:15 pm

Hola priinces,

debeu estar en un moment de molta incertesa pel que expliques, i amb necessitat de poder fer qualsevol cosa pel vostre fill. Esteu fent el millor, que és anar a un CDIAP i que els professionals puguin valorar el que li passa. També ho heu pogut veure molt aviat que alguna cosa no acabava d'anar com potser hauria d'anar, amb 17 mesos, i aixó, sigui finalment el que sigui, és bo. Ara caldrà veure què us diuen els professionals, si tot això que heu detectat és perquè finalment té un diagnòstic d'autisme, o no. Pel que fa a anar a altres entitats o recursos terapèutics, encara que com a mare tinguis la necessitat de fer TOT el que puguis pel teu fill, pensa de veritat que no sempre més és millor. El primer és que puguin conèixer el teu fill, i veure realment què hi ha darrere de tot el que expliques. A vegades no es tracta de fer molts tractaments, sinó fer el tractament necessari. Aixó sí, amb qui vosaltres confieu i vegis que el teu fill es senti a gust, sigui al CDIAP o sigui privat si així ho decidiu. Normalment els CDIAP funcionen bé, però clar, tot plegat és una decisió vostre i molt personal. És el que et puc dir ara, ja que una cosa és dir-ho des de fora i l'altre viure-ho.

Una abraçada

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::