Febrer 2020 :)

gener, febrer, març...
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Ataraxia » dv. juny 14, 2019 12:34 pm

Bon dia!!

Sé que és aviat i que possiblement tardem a engegar aquest forum, pero estic de 6 setmanes i porto un parell de dies amb unes pèrdues que ens ho han fet passar malament... Així que avui, despres de la eco de control i amb bones notícies per poder calmar-nos, per fi m'he decidit a obrir el fil de Febrer!

Tan de bo creem un grupet ben maco!! :)
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Pantera » dg. juny 16, 2019 5:05 pm

Hola Ataraxia m'uneixo al grup (de moment).
Avui compleixo les 5 setmanes (5+0) i la meva DPP és el 16 de febrer.

No em volia apuntar per qualsevol cosa que pugui passar i a més no em faré cap ecografia fins la setmana 8 (pel privat) però bueno són coses que a tothom li poden passar i no hem de viure amb pors. Serà el meu primer fill o filla i estic molt happy ;)

P.D. He sigut cercadora de Maig i Juny.

Pantera.
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Ataraxia » dg. juny 16, 2019 8:04 pm

Ole!! Ja som dues al grup :)

Fa respecte parlar-ne tan d'hora, però si passés res, també està bé visualitzar-ho i mirar de normalitzar-ho... Mira'm a mi mateixa, que segueixo amb lleus perdues, pero l'esperança es lo ultim que es perd :)

Et trobes be tu???
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Pantera » dt. juny 18, 2019 12:08 am

Bona nit!
Jo de moment només tinc símptomes premenstruals 2 o 3 cops al dia: punxades als ovaris una mica més fortes del normal. I em ratllo una mica perquè no vaig més cansada, ni tinc més son, etc...

El tema pèrdues sé que hi ha noies que n'han tingut tot el primer trimestre i tot ha sortit bé i més tu que ja has fet primera ecoo :) bieeeeen

Jo sóc pessimista de naturalesa en mi mateixa i optimista amb la gent que m'envolta. Estic ansiosa per fer-me la 1a eco i veure si tot va bé o si són 2 :cnena: :cnen:

A veure si s'apunten més panxes aquest mes ;)

Pantera.
Silvy82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 19, 2019 9:43 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Silvy82 » dc. juny 19, 2019 9:50 pm

Hola bona nit maques!
Em dic Silvana i avui estic de 5 setmanes!! Seria el meu segon fill, ja tinc una petita Arlet de 2 anys i mig.
Amb la primera vaig fer un grup de mamis preciós a través del Sóc petit i espero que torni a passar el mateix amb aquest segon, jeje.
Jo també he tingut pèrdues i com vaig fer preeclampsia greu amb el primer embaràs, em tenen com embaràs de risc alt amb aquest segon i bueno, estaré més vigilada...
Espero que anem xerrant i que s'apuntin més panxetes!!
Un petó!!!!
EvaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 24, 2019 11:34 am

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: EvaMP » dj. juny 20, 2019 9:03 pm

Hola noies!!! Entro al grup!!! Jeje
La meva DPP és pel 6 de febrer, però estic segura que amb la primera eco m'ho canviaran, ja que, fa cosa d'una setmana vaig tenir pèrdues i vam anar a urgències, a la eco que em van fer, ja em va dir el ginecòleg que estava de menys del que pensàvem ( la eco no es veia embrió, només sac gestacional i per la mida estava d 4 set)
Fins que no vegi que tot va bé a la pròxima no estaré tranquil·la.....

Tema símptomes no tinc res!! Una mica de mal d ovaris, com si hagues de baixar la regla.... i els pits una mica inflats pero poc.

Un peto!!!!! :)
Silvy82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 19, 2019 9:43 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Silvy82 » dv. juny 21, 2019 12:53 pm

Que bé!! Ja es van sumant més panxetes!! La meva DPP és pel 19-02-20 ( el centre privat em diu que el 16...).
Jo estic tinguent uns símptomes súper extranys, des de fa més d'una setmana que pràcticament tots els àpats que faig, va seguit d'uns retortijons i cagarrines.... és bastant desperant pk nosé si és gaire normal, dimarts em visiten al hospital i els hi preguntaré, a part em diran si hi ha batec... es que amb les pèrdues que vaig tenir no sabien si tot s'habia parat.... però crec k el meu cigronet segueix lluitant i dimarts li podré escoltar el cor!!!
Avatar de l’usuari
Miyu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 3:48 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Miyu » dv. juny 28, 2019 2:24 pm

Hola a totes!!


M'uneixo al grup tot i que amb cautela ja que és molt molt recent!! Just avui estic de 5+1 i la meva DPP és pel 28/02!

Tinc 34 anys i una nena preciosa de 5 anys, de gener de 2014.
Durant el meu primer embaraç vam fer un grup molt i molt maco aquí al Sóc Petit. 6 anys després continuem mantenint el contacte, quedem sovint i no només les mares som amigues, si no que ja ho son els nens i els pares!

Per ara poc més a dir. tinc la primera visita amb la llevadora el dilluns. i amb el gine del privat el dia 12. Amb la meva filla vaig fer doble seguiment i vaig parir al HGC de Sant Cugat, però ara visc a Manresa i encara estic pensant què faré, si privat o públic.


En fi... una abraçada a totes.


Miyu.
Imatge
Margot84
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 28, 2019 2:35 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Margot84 » dv. juny 28, 2019 2:40 pm

Hola noies,

Jo estic de 8 setmanes.

També fa dies que us llegeixo però donat que encara són pocs dies i pot passar de tot no m'he atrevit a dir res.

Tinc 35 anys i és el meu primer embaràs que no ha estat gens fàcil.

També he tingut pèrdues com Ataràxia.

Espero que totes puguem fer pinya.


Una abraçada
Silvy82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 19, 2019 9:43 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Silvy82 » dg. juny 30, 2019 12:42 pm

Aaiii que bé!! Això ja es va animant!!
Jo tb tinc pèrdues casi a diari, però us explico una mica la meva situació:
Amb la primera filla, vam fer FIV (fecundació in vitro) ja que tinc endometriosis i em costa quedarme embarassada (mai ho hem aconsseguit sols). Ens vam quedar a la primera i ens van quedar 2 embrions més congelats.
Aquest any ens hem animat i hem tornat a provar amb un dels embrions aviam si teniem sort i si!!! Altre cop a la primera!!
Però es veu que em baixa la progesterona en picat i m'haig de punxar cada dia fins la setmana 12, posant òvuls i prenen alguna pastilla...
Tot sigui pk el meu cigronet segueixi endavant!
Vaja xapa us he fotut!! Jeje
Jo tinc 36 anys i sóc de Girona!
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: biol » dl. jul. 01, 2019 4:59 pm

Hola noies!!

Doncs jo també em sumo al grup amb cautela. Estic de 5+4 (DPP 27/2). Aquest serà el nostre 3r fill. De moment l'únic símptoma q tinc és malestar després de menjar, digestions força pesades :ufs:

Una abraçada :-()-)
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Pantera » dc. jul. 03, 2019 11:20 am

Hola biol companya cercadora!!! :--/)

A veure si el grup es va fent gran. Algú ja té programada la primera eco? Jo la tinc el 10 a les 16:30 :-())

Vaaa animeu-vos!

Pantera.
Avatar de l’usuari
Miyu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 3:48 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Miyu » dc. jul. 03, 2019 3:13 pm

Joooo! la tinc programada pel dia 12 a les 19:00! estaré de 7+1.

També ja vaig anar dilluns a la llevadora a obrir-me el carnet d'embarassada.

Ara haig de decidir si anar per privat o públic (fer els dos seguiments alhora em fa molta mandra)...
L'embaràs de la Nahia (aíxí es diu la meva filla :love: ) el vaig portar pel privat casi 100%, però ara amb aquest dubto, més que res pel tema hospital d'aquí, que el privat té força mala fama.

En fi... ja veurem!


Per cert, benvigudes les noves incorporacions! això es va animant!


Com teniu aquestes panxetes? ja van sortint?

Amb la Nahia estava de 20 setmanes i no se'm veia apenes res i ara estic de 6 i deu ni do la panxa que faig a l'acabar el dia ! Sempre havia escoltat que amb els segons es nota abans, però no pensava que fos tant!

Apa! una abraçada a totes!
Imatge
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: biol » dc. jul. 03, 2019 6:48 pm

Hola pantera :--/) :p-)

Jo també tinc gine el dia 12.

Miyu jo faig seguiment per privat. Els nens ho vaig fer així i part a l'hospital públic, q vaig estar encantada, i no vaig tenir cap problema. No sé si ho pots fer així... Pel privat sempre fan més ecos >.-<:

Una abraçada boniques
eia31
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. maig 30, 2019 7:56 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: eia31 » dc. jul. 03, 2019 8:04 pm

VInga, una més al grup!
Us anava llegint però em feia cert respecte escriure perquè encara és molt d'hora.
Estic de 5 setmanes i també tinc visita al gine el divendres 12!!!
Primer embaràs, així que inexperta total :--/)

En general, em trobo bé, no tinc grans símptomes, només noto que estic MOLT més cansada de lo normal... Cap ennuvolat i cames que fan figa!

Una abraçada
Avatar de l’usuari
Miyu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 3:48 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Miyu » dj. jul. 04, 2019 12:05 pm

Áixí som unes quantes amb visita el dia 12! >.-<:


Benvinguda Eia31, la teva DPP és d'un dia menys que la meva! has caigut en que l'any vinent és "bisiesto"? ai ai ai! jajaj!


Jo per ara res de símptomes. Molt mal de pit i se m'ha posat enorme, i res més.
Amb el primer embaràs vaig tenir nausees i vòmits tot el primer trimestre, però tampoc recorco quina setmana van començar... de moment toco fusta perquè realment es passa fatal!


Passeu un bon dijous!
Imatge
Avatar de l’usuari
Miyu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 3:48 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Miyu » dj. jul. 04, 2019 12:10 pm

biol ha escrit:Hola pantera :--/) :p-)

Jo també tinc gine el dia 12.

Miyu jo faig seguiment per privat. Els nens ho vaig fer així i part a l'hospital públic, q vaig estar encantada, i no vaig tenir cap problema. No sé si ho pots fer així... Pel privat sempre fan més ecos >.-<:

Una abraçada boniques



Hola Pantera!

Jo vaig fer doble fins la eco morfològica de les 20, que ja vaig continuar unicament amb el privat, i vaig acabar parint al privat.
Segurament aquest cop faré com tu dius: de moment tirar per privat i ja decidiré si part per públic o no.


una abraçada
Imatge
Sònia_R
Entrades: 2
Membre des de: dj. jul. 04, 2019 2:53 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Sònia_R » dj. jul. 04, 2019 3:06 pm

Hola a totes!

M’afegeixo al grup.

Tinc 34 anys, sóc de Manresa i estic de 9 setmanes, amb una DPP pel 9 de febrer.
La meva dona i jo vem optar per fer el mètode Ropa que consisteix en el seu òvul fecundat i gestat per mi. Ens va semblar una bona manera de col•laborar de manera conjunta en el procés.

Tenim en ment fer el seguiment per públic però amb ecos extres per privat per tenir un millor control.

Ja he tingut la primera visita amb la llevadora i estic a l’espera de que em truquin per donar-me hora a final de mes o inicis d’agost per fer-me la eco de les 12 setmanes.

Salutacions!!!
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: Ataraxia » dj. jul. 04, 2019 7:42 pm

Uau!! Si que s'ha animat això noies!! Que bé!!

Per les mames amb pèrdues... jo porto des de la setmana 5 amb sagnats lleus, que ara mateix, de 8+5 ja practicament han desaparegut...pero avui he anat a la primera eco del privat i m'han vist dos mini hematomes. La gine creu que no son preocupants i m'ha dit de seguir fent repos relatiu i mirar com evolucionen la setmana vinent. Així que aquí una altra amb eco el divendres 12!! Jeje

Nosaltres hem decidit que farem seguiment per privat (jo ja soc de mutua des de fa anys) i que cap al tercer trimestre ens vincularem a la ss...per poder parir al public. No es que ens encanti el public, pero tinc dos fills mes, i no veig gaire viable la opció d'anar a parir a 1h de casa... Tot i aixi, ja es veurà!!

De moment nomes reeeeeso i creu-ho dits perque els hematomes marxin i poguem començar a disfrutar d'aquest embaras!! Entre aixo, i els mil simptomes... Soc una embarassada de llibre... Super plasta!! Tinc els pits 3 talles mes grans, marejos constants, una son abismal i...no us ho negaré...uns gasos i unes digestions...que tela.......

Em sento tan pesada de vegades... A sobre se suma al repos i a l'angoixa de les perdues...i bueno...vaia combo! Jaja
helenj
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. jul. 05, 2019 4:30 pm

Re: Febrer 2020 :)

EntradaAutor: helenj » dv. jul. 05, 2019 5:01 pm

Bones!
Em sumo al grup, tot I que amb molta cautela I molta por...Estic de 6+5, I porto amb perdues des de la 5+9...de vegades mes lleus, altres mes intensos I altres nomes al passar paper...
Vaig a anar a urgencias a les 5+9 I em van dir que tot ok, pero al no pararme les perdues, estoc molt angoixada...de fer, m'han donar la baixa...
Entre la angoixa, les perdues, el repos, no sortir de casa....I que no tinc cap altre simptima de embaras....vaja, que no estic disfrutan gens!!!

Tinc 35 anys I es el meu segon embaras...despres de 8 anys del 1r!!! Fa 3 anys en van diagnosticar de baixa reservas ovárica, pel que el positiu del embaras va ser totalment inesperst!! I encara el fa patir mes aizo!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::