CERCADORES JUNY 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Davire » ds. juny 15, 2019 6:03 pm

Bones zennit87,
No ho sé, jo vaig fer pastilles 3 cops fins a fer net... Un pal sincerament, però per la doctora del privat casi casi en va dir que m'hi podia posar de nou el mateix dia que em va dir que ja estava tot ok. A veure que et diuen!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » ds. juny 15, 2019 9:20 pm

enhorabona Pantera!!!!! :-()) :-()) felicitats!!!!

annasg i coaner a veure què tal vosaltres que sou les següents!!!

Zennit87 em sap molt greu el que esteu passant....benvinguda al grup bonica, tot el que vulguis compartir amb nosaltres si creus que ajuda serà benvingut! :-()-)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » ds. juny 15, 2019 9:22 pm

aiii i tu Pandora també tens DNW demà!! perdona que amb tants noms no ho havia vist. A veure si tens sort també!! >.-<:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Martona-91 » ds. juny 15, 2019 9:26 pm

Bona nit!!!!

Pantera moooooltes felicitats per aquest súper positiu! Quina il•lusió, enhorabona a tots dos!!! Espero que tot el procés us vagi mooooolt bé! :-())

A les noves, BENVINGUDES! Quina il•lusió ser tantes! Així podrem compartir tot el procés! :b-))) >.-<:

A les que us ha vingut la W no desesperu, a la pròxima tindrem més sort! I a les que esteu de desespero, ànims i tranquil•litat, i a esperar el millor!!!

I sobretot, a les que esteu de SW a per totes, que els temps acompaña!

Disculpeu que no us nombro a les implicades, he estat de vacances i desconnexió necessària la última setmana! Així que quan m’he posat a contestar hi havia mooooltes notícies noves!

Per cert, la meva nova DNW ès el 03/07!

Salut!!
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dg. juny 16, 2019 7:23 am

Bon dia boniques,
Avui és el meu DNW, de moment ni rastre, no tinc gaires esperances aquest mes, però estic una mica desconcertada ja que a principi de setmana teniu molt mal d'ovaris i punxades, com quan m'ha de baixar la W, però ara res de res i ahir pits molt sensibles ... ja veurem qué passa.

Zennit quin greu el que esteu passant, molts ànims que segur que aviat arriba un super positiu.

Anna, continues sense W?? Tant de bo que si.

Coaner, i tu com vas? Coincidim en DNW

va ànims a totes i a gaudir del diumenge!!!
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Zennit87 » dg. juny 16, 2019 8:47 am

Pandora!

No facis cas a si hi ha símptomes o no, no és cap indicador fiable! Mentre no baixi la W hi ha esperança! I sinó, de pet cap a juliol. Jo estic com una boja desitjant que baixi xD.

A la resta que també esteu esperant, creuem dits!!! +++++
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dg. juny 16, 2019 4:59 pm

Gràcies a totes guapessssss!!!!
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dg. juny 16, 2019 6:16 pm

Bon diumenge! :***:

Jo segueixo sense rastre de la W, però no tinc cap símptoma d'embaràs. Tinc la sensació que em baixarà de totes maneres...
Esperaré fins demà per fer un test si no em baixa al matí.
No estic gens nerviosa, he passat aquests últims 15 dies amb el trasllat, muntant mobles, endreçant armaris, final de curs... Vaja, un no parar!! :-D
Us seguiré informant!!
:-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Genis » dl. juny 17, 2019 11:09 am

Hola Cercadores, divendres passat vaig apareixer per aquí, però crec que ni us hem vau enterar...
us explico una miqueta per aquí, tinc 38 anys, sóc mare d'un petit que té 1 anyet, i ara ens animem a buscar un germant@
És el nostre primer mes, però no tinc gaires esperances, ja que no he controlat quan he ovulat, i no crec que haguem fet deures quan calia, però almenys ja ens posem en marxa. En principi la meva FNW és per el 30/06. Era bastant regular normalment, però només fà 4 mesos que vaig deixar el pit, i ara la regla m'ha vingut cada 25-27-29 dies.
Pantera té molt bon pinta, i si, ja pots estar notant els primers símptomes, aquest rum rum a la panxa, es bona senyal.
Coaner no sé molt bé la teva historia, però reempendre les IA, vol dir, més oportunitats d'aconseguir embaraç, i a més a més us animeu més a creure q es posible i en qualsevol cicle será l'encertat.
ambjdejan Molts´ànims, hi han dies que tot sembla negre, però per sort, sempre hi ha endemà!

A la resta, us desitjo una bona cerca, i a veure si s'aconsegueixen més positius aquest mes de Juny.
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Genis » dl. juny 17, 2019 11:13 am

Genis

EDAT DELS DOS: 38
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 1 any
CICLE DE CERCA: 1er tot i que no he controlat quan ovulava
DNW: 30/06
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Després de la gran experiencia de tenir al nostre petit, amb ganes de buscar un germanet@
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: olotina » dl. juny 17, 2019 12:56 pm

Hola! el primer de tot, mil disculpes per no haver aparegut durant més d'una setmana, Quan he entrat i he vist tantes cares noves m'he sentit fatal per tenir-vos abandonades :ufs: ja he actualitzat el primer post amb les dades de totes.
Genis perdonaaaa!!
Vam tenir una setmana liada amb un accident laboral de l'olotí i he hagut de carregar amb tot, feina, casa, nen i marit i no he tingut temps per res, ni entrar al SP ni el pitjor...fer deures. Ja he passat l'ovulació i no hem fet res de res :ufs: així que o avui l'agafo per banda i fem una carambola impossible o ens n'anem al juliol.
Vull felicitar la panxu de la Pantera!!!! :-()) :-()) :-()) >.-<: :b-))) :p-) >.-<: :b-))) :p-) tenia bastant clar que era un positiu però ara ja està confirmat!! Moltes felicitats bonica! Ves passant per aquí a explicar-nos com va tot :love:
AnnaSG, Coaner i pandora com esteu???
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dl. juny 17, 2019 2:51 pm

Quantes novetats!!!! Estic al mòbil, així que faré el que pugui!
Olotina, que dius?!? Està bé, l'olotí? Espero que no.sigui res!! Ara que tu i jo sembla que fem un campionat de mala pata!! Anem de sexy day a sexy day..... :((((
Genis, benvinguda! Si ja tens els cicles regulars és un bon començament! :)
Zennit, quin greu, bonica! Si necessites res, aquí som unes quantes que hi hem passat... cada dona és un món, a mi em van dir que així que em vingués, ens hi podíem posar. Va ser amb legrat a les 9-10 setmanes i va tardar 2 mesos a venir la regla... i ho vam haver de provocar amb pastilles. Va ser un bon pal fins que no va tornar tot a lloc... Ara ja estic regulada un altre cop. El més important és sentir-te a gust amb el metge/dra... Jo sé que la meva és bona mèdicament, però no m'hi vaig trobar a gust :(

Anna, Pandora i Coaner, a veure, a veure! Creuem els dits!!

Petoners a totes!!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Genis » dt. juny 18, 2019 8:10 am

Bon diaaaaa!!!

Ja sé perquè hem liava, i és que mirava les converses del principi, i no l'històric del final.... ara ja us he agafat el fil.
Olotina moltes gràcies per incloure'm!!!!! Aquest mes estas més o menys com jo, que no hem fet deures, o quan calia, però això son més ganes per agafar el pròxim mes. Els deixarem reventats!!! :miko:
Zenit Benvinguda, jo tb sóc nova de fa res. T'he llegit, i ostres, quin greu hem sap, son moments difícils, però per el que veig, no us va costar gens embaraçar-vos. Segur q en quan estiguis a punt, i pogueu reiniciar la cerca, vindrà aviat el positiu. No diuen allò que després d'un raspat és més fàcil quedar-se?
Pantera com va, suposo que no ha aparegut per enlloc la W, oi? has tornat a fer-te un test? Segur q és un positiu
Anna la veritat es que no ens analitzem tant a naltrus mateixes com quan estem buscant, el que passa es no seguim sempre el mateix patró. Jo m'enrecordo en la primera cerca, bufff, ho analitzava tot tot tot

No se si hi havia algú més que estava tb esperant la w, a veure si venen més positius.
Jo d'ençà m'ha tornat la regla, he tingut simptomes pre mestruals des de l'ovulació fins la regla, amb unes punxades als ovaris, que deunidó. El primer mes, que no n'he tingut per fi, pq era molt molest la veritat, es el passat de maig. Tot i així, des que hem van operar d'un mioma fa uns tres anys , mai han sigut els mateixos. Esperem que es vagi normalitzant, i vingui el juliol per començar la cerca!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Coaner » dt. juny 18, 2019 4:29 pm

Holaa boniques!!!

Personalitzo una miqueta primer:

Anna i Pandora Creuaré tots els dits per vosaltres!!! Ja podem anar afinant veus que això pinta molt bé!!!! >.-<: >.-<:
Olotina Espero que es recuperi ràpid l'Olotí! Ànimsss!!
Genis Benvinguda!! Correcte... es diu... que desprès d'un llegrat s'aconsegueix l'embaràs més ràpid. Ja que fan "neteja" de cèl·lules i les parets estan més sensibles.
Zennit Em sap molt greu!! Qualsevol cosa que necessitis, aquí estem!!! A mi em van fer un llegrat a les 13 setmanes. El mes que ve hauríem tingut el nostre xic en braços. T'aconsello que et mimis molt i que miris de fer "net". Cadascuna de nosaltres som un món, per descomptat, i està clar que la millor medicina és aconseguir un nou embaràs. Però cuida't! El temps ho va posant tot a lloc. A nosaltres ens van aconsellar dos mesos, per la pública també, i la w va aparèixer molt puntual, dolorosa i "rara". Aquests dos mesos semblen una eternitat, però desprès d'una ile les sensacions i/o sentiments són més que mai una muntanya russa. Arribaràs a baix (si no ho has fet ja) hi tornaràs a pujar. Pren temps, perquè pensa que de fills no en tenim cada dia.

Ego Doncs ni la meva teoria de ser super puntual em funciona ja!! Dissabte s'em va presentar la w. Així que de cap a la ia. Avui he començat amb les hormones. I dimarts vinent tinc la eco de control.
Algú deia que no coneix la meva història... 3 anys de cerca. No perdo l'esperança, però massa llarg el camí.

Pepos a totes!!!!
Imatge
Imatge
Mirna
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. maig 23, 2019 1:26 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Mirna » dt. juny 18, 2019 9:21 pm

Hola noies!

Olotina, Genis i Zennit, ànims!! És una búsqueda intensa i difícil però hi haurà un final feliç, segur!!

Pandora i Anna com aneu??

Jo estic a dos dies de la DNW, de moment noto lleugeres molèsties i els pits comencen a estar sensibles, però res fora de lo normal, a veure com progressa :-o00m
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Genis » dc. juny 19, 2019 7:58 am

Bon dia cercadores!!!!!

Coaner LLavors comences cicle de IA? que béeeee!!!!! això es una gran ajuda, com que acabo d'arrivar no sé ben bé, que tal van anar les proves dels dos? Es que realment, el que costa és enganxar el moment idoni de la ovulació, amb la IA será una gran ajuda. Molts i molts ànims!!!! T'has de pendre moltes coses?

Pantera com anem?
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dc. juny 19, 2019 8:18 am

Bon dia boniques,

Primer de tot perdoneu tants dies sense dir res, he anat molt liada aquests dies, el juny sempre es una bogeria.

Coaner, molta sort amb la IA, és el primer cop? La IA ajuda molt, a veure si teniu sort, molta força amb el procés!!!

Olotina, espero que hagi estat red greu l'accident de l'olotí.

Pantera, com et trobes???

Anna, i tu? Ha baixat la W?

A mí em va baixar dilluns, el dissabte a la nit vaig tacar marronet i ja comptava que el diumenge em llevaria amb W en "todo su esplendor", però res de res fins dilluns a la tarda, per tant em vaig arribar a fer il.lusions i tot, jeje. Però res, cap al juliol!!!!
Ahir la meva filla gran, no saben res, em va dir de cop i volta que vol un germanet/a..... jeje! Aquests nens semblen que tinguin un radar, bueno serà el que hagi de ser, nl perdem l'esperança!!
Ànims a totes, a tope al juliol!!!!!!!!
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dc. juny 19, 2019 8:19 am

Perdoneu que no comenti a totes estic en el descans de la feina i torno ja corrents.

Molts petons!!!
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Zennit87 » dc. juny 19, 2019 12:41 pm

Bon dia noies!

Primer de tot, moltes felicitats Pantera!!!
Papallona i Puça, mentre no baixi hi ha esperança! Jo em vaig fer un TE massa aviat, per què les ecos van confirmar que havia ovulat més tard, i jo tenia mil símptomes d'embaràs. Al donar-me negatiu se'm van passar els símptomes i després d'uns dies sense W, ja amb la mosca rere el nas, ja em va donar +!!! Així sort!
Olotina, mai se sap! Potser aquest mes que que s'ha descontrolat tot per l'accident feu bingo!!!
Coaner, que bé lo de la IA! A veure si tens un positiu ràpid i, qui sap, potser te'n venen dos!!!

Nuri00, Davire, Mirna i Ambjdejuna concentreu totes les forces per juliol!!!

Les altres pendents de W alguna novetat? AnnaSG?

Gràcies a totes! La veritat és que portava un parell de dies raros. Abans de quedar-me embarassada vaig anar, per recomanació, a un osteopata - fisio del sól pèlvic. Jo atribuïa alguns dolors als ovaris i em va dir que no. Va dir-me que tinc molta tensió a la zona pèlvica i que això em podria retardar quedar-me embarassada. A la propera visita em va fer una eco fent-me pipí i una altra després d'anar al wc i va veure que només buido mitja bufeta, i per això al cap de 10 min d'anar al wc torno a tenir urgència (jo havia anat fa anys al metge per això i simplement em van dir que anés al lavabo...).
Em va dir que això confirmava que tinc molta tensió. En aquella eco em va veure l'endometri enguixit i em va dir que em vindria la regla en breus. Error. Al caps d'uns dies positiu!
A l'anar malament l'embaràs vaig tornar a demanar hora per treballar això i hi vaig anar dilluns. Ell no sabia que l'havia perdut i em va preguntar, molt seriós, com estava. A l'explicar-li lo de l'avortament va fer cara de " no em sorprèn" i em vau dir que podia ser causa d'aquestes "tensions". Em va dir que necessito tractament amb ell almenys 6 mesos + homeopatia (l'homeopatia a mi la veritat és que em remata, no hi crec gens), i em va deixar entendre que sí em quedo embarassada abans els podria tornar a perdre. Així que ara em sento responsable de si tinc un altre avortament i, en tot cas, també culpable.
Vaig googlejar i vaig veure que les "tensions" tenen un nom : Hipertonia del sòl pèlvic, i tinc tots els símptomes. No he llegit enlloc que pugui causar un avortament.
Tot i així, demà vaig amb la gine i li comentaré, i he demanat a la meva cunyada que és fisio si em pot buscar algun fisio de sòl pèlvic per tenir una segona opinió.
La veritat és que ho trobo una mica negligent per part del professional atribuir un avortament a una tensió muscular i dir-me que m'ho soluciona en uns 6 mesos.
En fi, només volia compartir-ho per desfogar-me i alliberar una mica el sentiment de culpa.
D'altra banda, si algú coneix la hipertonia del sòl pèlvic i em pot donar indicacions per millorar-ho, jo encantada!

Ah, i de moment sense la W! Jo que sóc de cicles super regulars i que sempre he controlat la regla, em mata no saber quantes setmanes tardarà a venir! Jajajja
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: mvillpa » dc. juny 19, 2019 2:10 pm

Hola!!

Ahir vaig escriure i ara he vist que no es va quedar registrat :ufs:

Pantera, enhorabona per l'embaràs, ja ens informaras de com et trobes, gaudeix del camí :-())

Coaner, molts ànims amb la IA, almenys saps el camí que has de seguir. Molta sort! :***:

Pandora, ànims i a seguir intentant encara amb més ganes que si la nena demana un germanet/a. Per mi que la canalla intueixen les coses.

Mirna, a veure si no baixa aquesta w i podem celebrar una altra panxeta per aquí, ja ens informaràs.

Olotina, espero que l'Oloti estigui bé i qui sap com ja t'han dit potser tot aquest descontrol porta el positiu. A mi hem va passar el mes que ho donava més perdut va tenir recompensa.

Zennit87, ànims!! Jo no et puc ajudar amb tot el que comentes, jo també vaig a l'osteopata i m'ha ajudat molt per alliberar tensions emocionals i hi he notat molta millora però amb la meva persona en general. Jo si que crec en les teràpies naturals, penso que si més no mal no fan ara ja et dic que no hi vaig pel tema que hi vas tu. Però llegint el teu cas el que si tinc clar que també faria és buscar una segona opinió, aquestes coses son importants i s'ha de mirar bé. Ja ens informaras.

Jo crec que començo l'ovulació aixi que a veure si trobo algun moment per trobar-me amb l'home que és el que més ens costa amb la petita i tot... q trist.

Ens anem parlant.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::