CERCADORES JUNY 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. juny 13, 2019 6:05 pm

Hola boniques,
Al final va baixar, tal com va predir la temperatura
4 dies de retard, estic una mica com l'olotina fa uns mesos... Estic segura q alguna cosa va passar, però no ho sabrem mai :(
Pantera, la temperatura és fiable si coneixes els teus patrons. Porto molt de temps (El primer va tardar un any, el segon 5 mesos i ara en portem 3o 4 més...)... una baixada en mi, és una kk de la vaca assegurada...
En fi, demà divendres i un mes menys cap a aconseguir-ho!
Petonets boniquetes totes!! Benvingudes, axuxons i calces avall! Marramuàs!!!
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dj. juny 13, 2019 11:08 pm

Vajaa... Ànims Nuri i Ambjdejan. Ara toca recuperar forces i no pensar en què ha pogut passar, ja sé que no és fàcil...
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dv. juny 14, 2019 7:46 am

Bon dia!

Avui és el meu dia NW i de moment, res de res. Però tinc dolors menstruals i segur que acaba baixant avui al vespre o a la tarda :-o00m .
Feliç divendres!
:-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dv. juny 14, 2019 9:00 am

Bon dia a totes!!
Ambjdejan molts ànims, a pel juliol que és un molt bon mes per practicar :ok:

Pantera, finalment va ser positiu?


Anna a veure si passa el dia sense que arribi la W, és extrany que taquessis fa uns dies.... a veure si hi ha sort bonica.

I la resta, com aneu?

Jo esperant, en principi el meu dia de NW és diumenge, he tingut simptomes premenstruals així que jo crec que no serà aquest cop, tocarà continuar provant....

Bon cap de setmana a totes!!!!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Coaner » dv. juny 14, 2019 9:04 am

Bon dia boniques!!

Quina llàstima aquestes w... però com bé s'ha dit: Una nw és una nova oportunitat. :ok: :ok:
Pantera Com estàs tu?? No em va quedar massa clar si cantaves el positiu o havies de repetir te... Perdona!!!
Anna Estem pendents de tu!!! Fins que no hi hagi w, hi ha esperança!! L'entrada d'ahir feia molt bona pinta.
Benvingudes noves incorporacions!!!

Ego: Doncs jo estic a dos dies de la w. I porto des de dissabte passat amb dolors puntuals a l'ovari esquerre. La mini esperança sempre, sempre hi serà. Ja que sóc molt puntual i de normal dos dies abans (es a dir avui) hauria de començar amb símptomes pre menstruals. Però també és cert que el cos canvia i que estem analitzant constantment (i sense voler) com ens sentim. El que em fa pensar que no (a part del historial) és que quan em van fer la eco em van dir que havia ovulat per el costat dret. Doncs si, que torno a tenir el meu primer mini despespero! hahahahaha >.-<: >.-<:

Bon divendres!!!
Muaaaaaaaaaaaack
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Coaner » dv. juny 14, 2019 9:07 am

Pandora Em coincidit em tot gairebé!!! hahahaha
Imatge
Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dv. juny 14, 2019 12:34 pm

Hola Coaner,
A veure si tenim sort.
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Genis » dv. juny 14, 2019 1:10 pm

Genis
EDAT DELS DOS: 37 jo i 38 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 1 any
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 30/06

ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ara que el nostre petit té un any, i ja m'ha vingut la regla fa un parell de mesos, tornem amb ganes de buscar un segon. A veure si amb el bon temps, s'anima el tema!

Data de NW
Genis 30/06
Genis l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 14, 2019 1:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Genis » dv. juny 14, 2019 1:13 pm

Hola a totes!!!!

Sóc Genis, tinc 37 anys, sóc mama d'un petit d'un any, i aquest serà el primer clicle per buscar-li un Germanet/a. Estem amb moltes ganes!!! Fa dos anys, per aquestes èpoques vam conseguir l'embaraç, aixi que espero que tornem a tenir sort
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. juny 14, 2019 1:44 pm

que bé quin moviment que hi ha amb tantes noves incorporacions!! >.-<: >.-<: benvingudes a totes!!!! a veure si teniu sort i feu diana ben ràpid!!! :***:

ambjdejan quin pal la W.... és curiós com ens podem arribar a conèixer el cos i ja abans que vingui ja ho intuïm oi??? i pensar que quan no estàs cercant tot això passa desapercebut!

AnnaSG a veure com acaba! ves informant! :b-))) :-o00m

i les de diumenge, Coaner i Pandora, ànims amb el desespero...ultims dies! :-()-)

ego: en modo avorriment total... esperant la setmana vinent per començar amb la SW! la sort és que tinc uns dies de molta feina i el temps em passa força ràpid...

per cert m'agrada la frase de una W és un altre mes menys abans del positiu! no sé qui l'ha dit...perdoneu que amb tantes converses em perdo a vegades...però la trobo molt encertada!
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dv. juny 14, 2019 6:03 pm

Bona tarda,
Si noies, Pandora i Coaner sembla que lo meu es un superpositiu :) Amb 48 em vaig fer un altre test i es marcava molt mes! Abans d'ahir, el dia que m'havia de baixar la W, vaig tancar flux marró però era de color claret i ja em vaig cagar hahaha

Pantera.
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dv. juny 14, 2019 8:49 pm

Ooooooh enhorabona Pantera >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quina alegria una panxeta per aquí.
A la resta ànims i positivisme a tope.
Mirna
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. maig 23, 2019 1:26 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Mirna » dv. juny 14, 2019 9:40 pm

Enhorabona Pantera!!! :b-)))
Quina alegria!! Que tot et vagi bé i a disfrutar-ho!! :-()) Una abraçada!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Coaner » ds. juny 15, 2019 8:43 am

Enhorabona Pantera!!! :-()) :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo ja em sento més pre w avui!!! :ufs: :ufs:

Pandora espero que tu vagis millor.
Núria Siii... és curiós com t'arribes a conèixer.

Bon dissabte!!! :--/)
Imatge
Imatge
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: AnnaSG » ds. juny 15, 2019 11:51 am

Hola, noies!

Jo segueixo igual, sense rastre de la W. :-o00m
Deixaré passat el cap de setmana i em faré un test si no ha aparegut...
Psntera, felicitats!!!! >.-<:
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Zennit87 » ds. juny 15, 2019 1:09 pm

Bones! Jo també m'apunto encara que haig d'esperar per buscar...

La meva última w. va ser el 4 d'abril. Va ser el primer més de cerca i m'hi vaig quedar. Vam tornar d'Estats Units amb l'encàrrec d'un "indi navajo", però no s'ha quedat amb nosaltres... El 30 de maig (dia abans del meu aniversari) li vam escoltar el batec. Una setmana més tard vaig anar al ginecòleg per què tenia uns malsons horribles, presentia el pitjor i el dia 6 de juny ens van confirmar que el nostre petit Roc (crec en un 99.99% que era un nen) havia parat de créixer i el seu cor s'havia parat. Al final, el dia 8 vaig acabar amb un raspat d'urgència. Així que ara estem trencats passant el dol del nostre petit.

Haig d'esperar dues regles per començar a buscar però la primera pot tardar entre 2 i 6 setmanes a arribar...

En fi noies, espero que juny comenci a omplir això de positius!!!

Edats : 30 ell i 32 jo
Fills: 0
Embarassos: avortament diferit 6.6.19
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » ds. juny 15, 2019 1:14 pm

Anna, que bé que no hagi arribat la W, és el primer dia de retard, oi?

A mi m'hauria de venir demà, a principis de setmana tenia moltes molesties premenstruals però ara res, tot i que aquest mes estic convençuda que la W vindrà, aquesta nit he tingut moltes molesties als pits, m'han despertat i tot, normalment no en tinc, a veure qué passa....

Coaner, el teu dia NW també és demà, oi? A veure si hi ha sort.

Ostres Zennit quin greu, molta força i endabant. Benvinguda al grup bonica.
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Zennit87 » ds. juny 15, 2019 1:14 pm

Bones! Jo també m'apunto encara que haig d'esperar per buscar...

La meva última w. va ser el 4 d'abril. Va ser el primer més de cerca i m'hi vaig quedar. Vam tornar d'Estats Units amb l'encàrrec d'un "indi navajo", però no s'ha quedat amb nosaltres... El 30 de maig (dia abans del meu aniversari) li vam escoltar el batec. Una setmana més tard vaig anar al ginecòleg per què tenia uns malsons horribles, presentia el pitjor i el dia 6 de juny ens van confirmar que el nostre petit Roc (crec en un 99.99% que era un nen) havia parat de créixer i el seu cor s'havia parat. Al final, el dia 8 vaig acabar amb un raspat d'urgència. Així que ara estem trencats passant el dol del nostre petit.

Haig d'esperar dues regles per començar a buscar però la primera pot tardar entre 2 i 6 setmanes a arribar...

En fi noies, espero que juny comenci a omplir això de positius!!!

Edats : 30 ell i 32 jo
Fills: 0
Embarassos: avortament diferit 6.6.19
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Davire » ds. juny 15, 2019 5:20 pm

Hola!

Primer de tot enhorabona Pantera! >.-<: >.-<:

AnnaSG quina nervis!!

Benvingudes a totes les noves! Que guai el grup cada mes es més gran! A veure si aconseguim molts de panxus amb poc temps!

Zennit87 benvinguda, jo també he passat per un avortament a les 11 setmanes i només et puc dir que ànims, al principi es dur però amb els dies va millorant.
A nosaltres la ginecóloga de la privada ens va dir que en deixar una regla ja en feiem prou, a la SS ens van dir 2/3... Així que nosaltres només vam esperar una, jo no volia tardar tant per a tornar-ho a intentar.
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Zennit87 » ds. juny 15, 2019 5:41 pm

Bonea Davire!

A mi em van dir dos regles a l'hospital... Dijous vaig a revisió a la privada però aquesta gine treballa a la SS, a veure què em diu. Com que l'atenció rebuda a la privada i a la SS no va estar a l'alçada tinc hora pel 10 de juliol amb un ginecòleg privat que intervé a la privada però és el director de ginecologia d'un hospital públic on visc. Una amiga que va tenir dos avortaments s'hi va sentir molt ben tractada. Li preguntaré a ell a veure què em diu. Potser lo dels mesos varia en funció del tipus d'avortament... A mi, al no funcionar-me les pastilles, em van fer una espiració.

Vinga noies, que això d'ompli de +++++++

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::