P3 ofici

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Cuquita2016
Entrades: 3
Membre des de: ds. maig 11, 2019 1:45 pm

P3 ofici

EntradaAutor: Cuquita2016 » dj. maig 30, 2019 9:02 pm

Bones,
Si avui no ens han avisat, entenem que no hem d'anar d'ofici i que hem entrat en alguna de les opcions escollides?
Aqua900
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 9:23 pm

Re: P3 ofici

EntradaAutor: Aqua900 » dv. maig 31, 2019 7:55 am

Aixo tenía jo entès però algú comenta que es fins el día 3 que es pot rebre l’e-mail.
Mr_B
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 14, 2019 11:30 am

Re: P3 ofici

EntradaAutor: Mr_B » dv. maig 31, 2019 8:20 am

Ahir vam trucar a la delegació d'educació de Girona i ens van dir que si no havíem rebut ja l'email, teniem plaça a una de les de la llista de la preinscripció. Per twitter he vist que algú va trucar també al consorci d'educació de barcelona i li van dir el mateix. Esperem que no estiguin equivocats. Encara que la sol·licitud d'ampliació sigui fins el 3 de Juny, no tindria sentit que rebéssim l'email el dilluns i haver de decidir-ho el mateix dia.
misaka
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 7:42 pm

Re: P3 ofici

EntradaAutor: misaka » dv. maig 31, 2019 9:21 am

Jo volia anar a preguntar a ensenyament aquesta tarda, a veure si em poden dir alguna cosa.

Trobo molt trist que ens hàgim d'assabentar que podem haver entrat a alguna de les opcions de la llista només perquè no hem rebut un correu...no ens podrien dir on se suposa que hem entrat? Encara que no sigui definitiu, crec que no costa res que ens enviin un correu i ens diguin en quin estat està la nostra sol·licitud...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::