CERCADORES ABRIL 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Miri27 » dt. abr. 16, 2019 10:02 pm

Hola guapes!
Aixx moltes w aquest abril, eh? bé, no defallim! Abril, maig.... quan sigui! abans que després apareixerà la panxu!
Jo estic en plena SW, amb els TO, pero segons l'app hauria d'haver tingut l'ovulació ahir, en canvi, els tests es marquen molt fluixet... no sé si potser ja haurà passat (els faig cada 24h) ... de tota manera, dia si dia no anem fent deures... a veure!! També és el.primer cop que els faig i potser no ho domino gaire... en fi! A veure quin resultat tenim!
Ànims a totes, espero que aquests dies de descans vagin molt bé, desconnecteu, feu deures, i estigueu tranquiles! Després de les mini-vacances tornem amb més força!
Igualemt seguiré conectada al SP!
petonets
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dc. abr. 17, 2019 6:05 am

Bon dia boniques! He passat el post a llegir si hi havia alguna próxima :-()) .
Us desitjo molta sort a totes , la espera desespera, pero tsrd o dhora ho aconseguireu! :ok:
Jo portava ja 6 cicles buscant, desd3 un abort que vaig patir a otubre. I aqui estic, embarassada de 5 setmanes!
Jo si vaig tenir com sangrat dimplantacio.
Vaig tacar com marrronos una setmana avans crec, de la DNW.
Tot i aixi us a seguro que cada mes tenía embaras psicologic. Ers per tornarse boig.
Em notaba tots els psimptomes i res!
Aquest mes que ya passava una mica de tot, inclus el dia avans de ferme un test vaig estar s portaventura, pujant a les atraccions com uja loca. I bebent cerveza i.... El dia seguent em fsig :-()) el test pq no mhavia baixat ls warry. I patapam! Embaras!
Per aixo us vinc a donar anims, i endavant! No tirar mai la tovallola i a per :-()). Petons! I us espero sl post de mares desembre 2019!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. abr. 17, 2019 8:00 am

Hola!!! Aquí estic de vacances jeje
Ari, que bé aquesta panxa! Ens anima pq aquí n'hi ha més d'una que sortim d'una pèrdua....
Jo estava la mar d'animada, però ahir vaig tenir un parell de moments amb dolors de w així que suposo que dissabte baixarà... (Els altres embarassos ho vaig saber pq no n'havia tingut, justament)
De moment, mentre no arriba, creuo els dits
Miri, tu fes feina, fes!!! :))))) Olotina, tu també, oi? A tope amb la SW?
Martix, que et va dir el metge? Et va dir q era normal? A veure si aquest mes ja comença a allargar...

Atrapasomnis, sí!! Jo també penso mira, si és de 2020 serà dels grans... i el pare tindrà més setmanes! Tot i que a la seva empresa amb les 5 del gran Ja van remugar...

Cada mes tinc un pensament de millora pel següent...

Petons per totes, seguim!!
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: biol » dc. abr. 17, 2019 8:54 am

Hola noies! Fa molts dies que no us dic res. Estic de desespero :-o00m
Jo també faig això d'anar enganxat els TO. A mi em va bé
Nuri00 jo també tinc OP. El primer embaràs em va costar moltíssim, no sabia mai quan ovulava. Amb el segon vaig anar a una gine que em va donar Ovusitol i Omifin i relacions programades. En 2 cicles em vaig quedar embarassada
Martix86 molts ànims!! Tot arribarà!
AnnaSG ànims amb la doble cerca
Atrapasomnis aquests psicosimptomes! Acabarem totes boges :()()::::
Miri27 dia si dia no super bé! TO més O menys a la mateixa hora i que faci una estona que no beus. A mi aquest cop m'ha sortit
Olotina tu també estàs amb SW? :ok:

Jo estic de desespero. Segons l'app avui és dia NW però vaig ovular més tard segons TO, O sigui, que fins diumenge. De moment només tinc son zz:-) No em faig gaires il.lusions, els dies claus el papa estava KO i poca feina vam fer...

Bones vacances guapes :-()-)
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: olotina » dc. abr. 17, 2019 3:04 pm

AnnaSG quin greu que hagueu d'aturar la cerca :( tan de bo trobeu una llar ben aviat. Si us podem ajudar d'alguna manera, demana, que la tribu hi som per això.
Martix86 com va anar la visita al gine? et va ajudar?
ambjdejan com vas de psicosímptomes? no facis cas dels dolors de w. Poden ser de panxu. Mentre no hi ha w hi ha esperança.
atrapasomnis celebro molt la baixa de paternitat però en el nostre cas no la podem fer. Som autònoms. Amb el primer ell l'endemà ja estava treballant normal i jo també, des de casa. Vaig tenir molt mal postpart a causa d'això. Però té altre avantatges, com que no he de demanar permís a ningú per anar al pediatra o anar-lo a buscar a l'escola si està malalt. I si estàs boja aquest és el teu lloc. Aquí ens hi tornem totes de boges ;-)))
Miri27 davant del dubte, sexy month! dia si dia no fins a tenir novetats :-()) xD
biol :-o00m :-o00m :-o00m algun psicosímptoma?

A mi avui m'ha sortit TO+ i com que anem per la nena, ens ho jugarem tot a una sola carta. Ni sexy month ni sexy week. Sexy day. A més estarem a casa els pares aquests dies i no és plan allà.
Cada mes quan no és una cosa és l'altra... :-o00m
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Martix86 » dv. abr. 19, 2019 1:28 pm

Hoooola!!!

Olotina en què consisteix el sexy day hahhaahha es pot fer quelcom per anar a per la nena?
A mi això del sexe m’és igual la veritat... de fet alguna vegada hem pensat que quan ens hi quedem igual de mirar de no descobrir-ho fins quan neixi >.-<:

Ari que bé aquesta panxu! Enhorabona i gràcies per passar a donar ànims. Va bé de saber de les històries de cada persona... al cap normalment hi tenim la ideal... la de a la primera... i quan no és així va bé escoltar els recorreguts que han tingut els altres.

El nou gine em va recomanar i dir vàries coses!
Quan acabi el Yodocefol prendre unes altres vitamines que a més d’anar enfocades al bebe també a la regulació i fertilitat crec que va dir. No en recordo el nom però vaia... que les canviaré quan acabi les que tinc ara.
M’ha demanat una analítica s’hormones que just me la vaig fer ahir perquè s’ha de fer dins dels dies de cicle que et diuen i volia... allí estava. A veure com surt! Per altra banda amb la informació de 6 o més cicles controlats (bé per mi que vaig posar-me mans a la obra amb els TO) doncs vam acordar que la nostra SW ha de ser del 7 crec que fins al 15-16 de cada més. He de seguir amb la progesterona però pareixia que ell no veia que anés a ser la meva solució això ?-)
També s’ha de revisar la meva parella per una patologia que va tenir de menut (fins ara ni hi haviem caigut de que pogues afectar)
I per altra banda em va fer un esquema dels passos que es segueixen quan una parella es va trobant amb obstacles i fins arribar a la opció darrera que seria la in vitro. Va anar molt bé a nivell informatiu aquesta part perquè no ho controlavem en absolut.....

Bueno, les que esteu en la SW ànims i a la feina, les de desespero amb humor i esperança i les que vegin la W ànims i feu el que sentiu! Jo les 2 últimes vegades plorar un bon rato... les emocions són aixina!

Bona setmana santa!!!!!!!!

Farem el que ens vagin indicant i endavant!!!!
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: biol » dl. abr. 22, 2019 8:42 am

Hola boniques

Només entro ràpidament per dir-vos que ahir va fer acte de presència la W
:ufs:

Com aneu les altres??
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Martix86 » dl. abr. 22, 2019 8:04 pm

Em sap greu biol :ufs:
Ànims!!!! En quin cicle de cerca estàs?

Forces i il.lusió per al proper intent!!!!

Com aneu les altres???
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Pantera » dl. abr. 22, 2019 8:07 pm

Hola m'uneixo al tema!

EDAT DELS DOS: 24 jo i el pantero 48
Nº DE FILLS I EDAT: ell en té 2, jo cap
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 12/5
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: fa temps que parlem de tenir fills i he decidit que ens hi ficarem demà. A ell tot li sembla bé. Aquí mano jo, però el veig il•lusionat jiji Tots dos som esportistes i estem sans, pensem que no ens costarà gaire. Ell diu que no falla, jo tinc els meus dubtes. Ja veurem què passa.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: olotina » dl. abr. 22, 2019 9:43 pm

Benvinguda Pantera !!
Em sap greu biol :((
Martix86 això del sexy day és una invenció meva. En argot socpetitero parlem de sexy week la setmana en què ovules i has de fer deures :-)love(-: i de sexy month quan no tens clar quan ovules i optes per fer deures durant tot el mes, cada 48 hores. I com que aquest mes per diversos motius només hem fet deures 1 dia dic que m'ho jugo tot al sexy day.
I sí, es pot fer alguna cosa per "triar" sexe. El sexe del nadó el marca el bitxitu del pare. Hi ha bitxus nen i bitxus nena. Els bitxus nen són més ràpids però moren abans. Els bitxus nena són més lents però viuen més hores a dintre. Si tu saps exactament quan ovules pots calcular en quin moment has de fer els deures. Si fas deures 24h abans d'ovular et quedaran a dintre els bitxus nena esperant que arribi l'òvul. Si fas deures el dia que ovules o l'endemà tens més números que un bitxu nen arribi abans. No és matemàtic però és força creïble.

Entro en desespero fins el dia 2/5 calculo. :-o00m
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dt. abr. 23, 2019 9:39 pm

hola boniques! A mi tb em va venir... un dia tard segons la app, però m'havia baixat la tempe de 36,8 a 36,6, i l'endemà 36,5, així que ja ho veia venir... :ufs:
Aquest mes ens traslladen temporalment a casa mà mare, així que ho tindrem complicat... com diu l'olotina, cada mes quan no es una cosa és una altra....
Ànims i a pel maig!
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dc. abr. 24, 2019 8:43 am

Bon dia noies!!

Benvinguda al grup Pantera!!!
Ostres amjdejan, quin greu que hagi fet acte de presència la W!!! I a casa de la mama haureu de mirar de trobar alguns momentets per poder fer la feina, però ja veuràs que no serà tan complicat!! Ànims!
Biol ànims! El mes vinent anirà millor!!
Martix86 a veure què tal les recomanacions que et van donar, ja ens aniràs explicant què tal va tot i com et vas sentint!!
AnnaSG Ànims buscant casa nova, sempre és un pal fer mudança, però esperem que sigui ben aviat que en trobeu una de nova i pogueu reprendre la cerca!!

Jo estic en plena SW, i just avui he notat un cert malestar a la zona dels ovaris que amb els anticonceptius no notava en aquests dies del cicle. Ara que estem buscant l'embaràs em vaig fixant més en el meu cos i en què em va dient. A veure com ens anirà aquest primer cicle de cerca.

A les que estigueu de SW ànims i a fer molts deures, a les que estigueu de desespero ànims també, qui espera desespera, així que paciència!!

I a les que us ha fet acte de presència la W no us desanimeu!! El mes vinent hi haurà més sort!

Salut!!
EvaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 24, 2019 11:34 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: EvaMP » dc. abr. 24, 2019 12:12 pm

Hola noies!! Sóc nova aqui i encara no se massa com funciona!
Amb la meva parella estem buscan ja fa un parell de mesos!!! :cnena:
He començat a prendre oli de onagra, mel va receptar el meu metge ( homeopata) algu amb experiència???
També estic una mica nerviosa... tinc dubtes ... pero moltes ganes de ser mare!!!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. abr. 24, 2019 12:27 pm

benvingudes Pantera i EvaMP!!! >.-<:

he estat una mica desconnectada...estava una mica desanimada perquè amb els OP i varius m'he trobat força malament. Martona91 em passa com a tu, que després de tants anys amb anticonceptius des que ja no me'ls prenc em torna a fer un mal insuportable i vas notant molèsties que abans no tenies...

També estic en el grup de les SW! resulta que fent els TO he descobert que vaig una setmana més tard que el normal... que bé haver-ho mirat!! ho recomanaria a tothom, va molt bé per conèixer el propi cos! : lasito :

m'encanta el concepte de Sexy day jajajaja bonissima!

hi ha alguna DNW a prop?? o ens anem totes al maig?? jo crec que amb els OP que fan el que els dona la gana me'n vaig a 7/5 DNW aprox...

proposo... pel maig panxus a raig! :-()) :-())

bona setmana!!
EvaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 24, 2019 11:34 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: EvaMP » dc. abr. 24, 2019 12:35 pm

Ostres Nuri00, tot just he començat amb les perles de oli de onagra i es veu que van genial per tot això que dius! ( OP, dolors de W...)

Bfff jo amb els TO no som gaire amics , sempre em surten negatius.... provaré de comprar un altre marca!
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dc. abr. 24, 2019 1:10 pm

Per cert, quins TO feu servir?

Jo de moment, com que és el primer cicle de cerca, no n'estic fent servir, però potser pel mes vinent (si aquest no fem diana) en començaria a fer servir. Així també començaré a conèixer millor el meu cos, que després de tants anys d'anticonceptius no el controlo massa...

EvaMP per què són les perles d'oli d'onagra? Me mare fa anys en prenia, però no en conec gaire les seves propietats...

Nuri00 ànims amb la SW!!!!! >.-<: >.-<:

Salut!!
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: martonagc » dc. abr. 24, 2019 1:20 pm

Hola noies!
Feia molt que no passava per aquí!
Benvingudes a totes les noves, espero que estigueu poc temps a aquesta banda del fòrum!
Jo durant uns mesos he fet servir TO però ara ja no perquè no m'aclarava massa, vaig intentar el mes passat fer lo de les temperatures però com no ho feia cada dia pq m'oblidava no m'ha servit per gran cosa. Potser em miro això de l'oli d'onagra si aquest mes no fem diana, ja direu que tal us va!
La setmana passada vaig estar amb la W i la setmana que ve entrem en la SW, espero que aquesta vegada cap dels 2 ens posem malalts, ja hem començat a fer deures per anar practicant jajaja!
La meva pròxima data NW és pel 19/05, aviam si aquest mes tenim sort i és el nostre!
Molts ànims a totes! O com unna vegada vaig llegir per aquí: Ànims amunt i calces avall jajaja!
Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. abr. 24, 2019 5:46 pm

jo tampoc sé què és això de l'oli d'onagra..? EvaMP tu també tens OP? a mi em van dir que amb OP era molt comú que et passessis tot un mes sense ovular, o que ho fessis en un moment diferent al normal. Per això només sortint de la consulta em vaig anar a comprar el Clearblue jajajaja a mi m'ha anat de perles. Es més car que altres però no hi ha dubte perquè et surt una cara rient quan és positiu.

De fet he ovulat el dia 20 del cicle!! jo ja el donava per perdut... com que em van dir que amb OP podia estar un mes sense ovular ja pensava que no sortiria... i pam! el dia de sant jordi un positiu TO! :b-))) jo si no sou molt regulars recomano el clearblue pk és super clar d interpretar. Martonagc jo amb les temperatures tampoc m'aclarava...i ho vaig fer només un cicle i prou jajaja

m'encanta el nostre lema...ànims a munt i calces avall!!! :love: >.-<:
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Pantera » dc. abr. 24, 2019 6:30 pm

Hola noies!
Estic llegint-vos i bé, jo em prenc el Gestagyn des de fa molt poc. Penso que és important però fins a cert punt: l'àcid fòlic no preveu malaties genètiques. Ara, quan es pren i es desenvolupa l'embrió és important perquè tot el que entra al cos via alimentació primer va pel panxulino i després per la mare. Per això és important menjar bé i prendre suplements sense excedir-se en vitamina A (alguna cosa he llegit).

Lo de prendre suplements mínim 3 mesos abans de l'embaràs no sé si s'ha demostrat que eviti malalties comparat amb les que ho comencen a prendre des de l'inici.

I una última cosa: a la feina hi ha una baixa per embaràs i la noia fuma com un carretero... Cada vegada que la veia fumar m'entrava una mala llet! Com no pot deixar de fumar ni que siguin 9 mesos? És que no m'entra al cap, si el bebé surt amb qualsevol problema els remordiments se la menjaran!

Seguim en contacte,
Pantera
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. abr. 25, 2019 8:41 am

Hola Pantera...
L'àcid fòlic no evita malalties genètiques però és imprescindible pel correcte tancament del tub neural. T'asseguro que no vols tenir un fill amb espina bífida o altres coses més greus. Crec que hi ha molts estudis sobre això, i si saps que estàs buscant un fill, perquè no prendre aquesta vitamina? és hidrosoluble i s'elimina ràpid, amb la qual cosa no s'acumula al cos...

És un tema d'estadística: trobaràs una persona que prenia àcid fòlic i va tenir problemes amb el tub neural del nen i en trobaràs una altra que no va prendre res i va tenir la sort de no tenir cap problema. Però si et mires 100.000 persones que no prenien àcid fòlic i 100.000 que sí, les que en prenien van tenir una incidència menor.

Jo prenia vitamines, seidivid i àcid fòlic i vaig perdre la criatura a les 10 setmanes, segurament (pel que es diu en casos així) per anomalies cromosòmiques. T'asseguro que poder pensar: no vaig poder fer res per evitar-ho perquè ja m'estava cuidant tant com podia és un bon sentiment de culpa que et treus de sobre.

aquí et deixo un article que explica perquè l'has de començar a prendre en el moment que decideixes buscar un fill. És divulgatiu, però segur que en trobaràs molts d'altres de més científics

https://boticariagarcia.com/cuanto-tiem ... barazo-081

Per altra banda, ja veus pel que expliquem aquí, que a diferència del què ens han venut tota la vida, això de quedar-se embarassada no és fer un kiki i apa. Per tant, si comences a prendre àcid fòlic el dia 1 de voler tenir un fill és molt probable que l'hagis pres uns quants mesos abans no t'hi quedis. Espero que no sigui el teu cas, perquè jo el que vull és que a tothom li surtin les coses bé i ràpid, només faltaria!!

Perdoneu el rotllo!! petonets per a totes, ens seguim llegint!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::