*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. març 22, 2019 9:35 am

Bon dia

Com aneu?
Nos ahir vem tenir eco mensual i ens van cofirmar que tot OK, tot i que porto 3 dies que noto menys a la nena, o està vaga o està col.locada de tal manera que la noto bastant menys (i quina ratllada suposa això... :ufs: ).

Ja tinc el paper per fer analítica 2T i O'Sullvivan, el faré en un parell de setmanes, quan estigui de 25.

K tal la resta? ara fa dies que ningú escriu per aquí.
Socdepoble com vas?

Ens anem llegint
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dv. març 29, 2019 8:45 am

Si Ari, tenim el post bastant parat!

Jo ahir vaig fer l'analitica i l'Osullivan, a veure que tal, però estic una mica espantada perquè vaig tenir un baixón mentre feia l'Osullivan que em fa pensar que potser em surt el sucre alt... em va dir l'infermera que no té res a veure, que això es habitual, però sóc una agonies jejeje.

Arigalma ja la notes més? Jo crec que també va a époques que sento més moviment a la panxa que d'altres...
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dv. març 29, 2019 10:30 am

Hola boniques!! Com va?
A mi em fa pena que deixem el post abandonat.
L'altre dia em vaig llegir el de cercadores quan vam tenir el positiu i em va fer ilusió reviure aquells dies.

Sobre els moviments jo el noto bastant tot i que també hi ha dies que mes i d'altres menys.

Quin ensurt amb lo de l'osulivan Pesoleta ara no recordo si vas anar en dejú potser et va sentar malament sense res al estomac.

Jo avui estic al cap perque he tornat a tenir candidiasis i dimarts tinc l'osulivan.
Continuem sense nom i sense preparar res a veure si a l'abril ens hi posem les piles i com a minim trobem nom, pintem i encarreguem les coses basiques.

Petonets a totes!
Imatge
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dc. abr. 17, 2019 7:52 pm

Hola noies!
Perdoneu, he estat molts dies desconnectada i sense entrar, es va morir un tiet meu i he estat passant uns dies dolents. Ara a mirar endavant.
Si, els resultats del TPNI d ADN fetal va sortir bé, vaig risc en tots els casos i també vam saber per l ADN dels bebes que voltaven per la meva sang que eren un nen i una nena! De totes maneres a la morfològica de la setmana passada ja es va veure clarament (nosaltres feia gairebé un mes que ho sabíem).
Hi ha algú per per aquí que esperi bessonada?
Com aneu la resta? Parleu més per wattsup?
Petons.
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » ds. abr. 20, 2019 9:16 am

Hola socdepoble

Sap greu lo del teu tiet. I com dius ara a mirar endavant.
K bé, un nen i una nena!!! Felicitats! I m'alegro que la.morfo anés bé! De quant estas ja?
De juliol ets la única que porta bessonada.

Si que per WhatsApp anem parlant bastant. És més ràpid i ens passem fotos de robeta, cotxets, de les panxus, etc...

Jo ja estic de 27 quasi 28, noto molt a la nena i ara ja esperant el 16/5 per Fer la eco del 3T. El día 29/4 anirem a Fer una eco 4D amb el peque k pugui veure la cigroneta.

Anem parlant wapa!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dg. abr. 21, 2019 6:05 pm

Hola boniques! Com esteu?

Socdepoble sento lo del teu tiet, però toca tirar endavant sobretot amb l'alegria dels petits, que bé nen i nena, enhorabona! i sobretot m'alegro que hagi sortit bé el test d'ADN i la morfolofica.
Pel grup de whatsapp parlem bastant , com diu l'Arigalma és més ràpid i ens podem enviar fotos.

Arigalma ja no queda res per la eco 4D que bé.

Jo avui faig 27 setmanes, queden 3 mesos justos, d'aqui 2 setmanes començo les clases prepart, sembla que aviat arribem a la recta final, de moment ho porto bé amb molt cansament, dimecres vaig estar una bona estona amb contraccions, dels nervis, estrés cansament però bueno suposo que toca baixar el ritme que d'aqui uns mesos ja tornarem a estar a tope.

Espero que tingueu una bona setmana santa, una abraçada! :-()-)
Imatge
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dv. maig 10, 2019 10:51 am

Bon dia noies,
Gràcies a totes pels ànims...Espero que totes estigueu molt bé i que l'embaràs marxi endavant i molt bé.
Avui he anat al gine a buscar resultats o'sullivan i m'ha sortit la glucosa a 60min a 179, així doncs que em toca fer la curva del sucre llarga.
El doctor m'ha dit que gairebé segur que sortirà b, però és clar que l'he de fer si o si. La faré el 21 de maig. Alguna de vosaltres ha fet la llarga? Com li ha sortit?

La resta d'exploració del gine ha sortit mb, tant el nen com la nena creixen mb i gairebé pesen 800 gr cadascun, bon senyal!

Una abraçada,
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » ds. maig 11, 2019 1:08 pm

Hola!

Socdepoble a mi em va sortir bé l'osulivan pero al grup de wasap si que hi ha que s'han tingut que fer la llarga.

Dijous passat vam fer eco i ens van dir que serà un nen gran però ho acabaran de mirar a la eco del 3t, dilluns vaig començar la preparació al part, aquest dimarts tinc eco pel privat, dijous la vacuna de la tos ferina i ja tinc programats els analisis del 3t, la eco i la visita, això es un no parar cada setmana tinc algo. També hem començat a mirar cotxets i tot el que hem de comprar però encara no ho tenim decidit del tot.

Una abraçada :-()-)
Imatge
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dt. maig 21, 2019 12:45 pm

Hola Airuni,

Veig que pel grup ningú diu res, suposo que per wattsup hi ha més moviment.
Avui he anat a fer la curva llarga del sucre, però al cap d'1,5 hores patapum he vomitat i l'han hagut d'anul.lar...i ja portava dues puntxades...Ara toca tornar-hi la setmana que ve, a veure com aguantaré.
Algú que es va fer la llarga té algun remei per poder superar-la sense massa problemes?? Gràcies!! Agrairia ajuda!

Una abraçada
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. maig 24, 2019 12:27 pm

Hola!

Socdepoble vaya amb la prova del sucre... esperem que la semana que ve et sentí millor i no vomitis... Estaves sentada? estirada? per provar a veure si d'alguna manera tens menys nàusees o algo. Jo és que no m'he tingut que fer al corva llarga amb cap dels 2 embarassos.
Si que van creixent els bessonets!! :cnena: :cnen: >.-<: >.-<:

Ja ens explicaras què tal la prova al final. Molta sort!
Imatge

Imatge
Ral
Entrades: 3
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:45 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Ral » dl. maig 27, 2019 11:43 am

Hola noies!!!!

Avui és la primera vegada que entro a aquest grup. Jo també l'espero pel juliol! Està bé que poguem anar comentant coses i dubtes que ens puguin surgir. Pq a mi me'n surten la tira!! ?-) ?-)

He llegit que hi ha un grup de wasap obert. Que em podríeu agregar?? M'agraderia formar-hi part!!

Moltes gràcies! :--/)
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dl. juny 03, 2019 8:36 am

Bon dia marones! Jo si que fa molt que no em conecto al s.p... la rapidesa del wats m'ha fet perdre el fil...

M'he posat una mica al dia x aqui... Socdepoble! Felicitats x la parelleta! Tema corva llarga... Suposo que ja la deus haver fet... A mi em va sortir alterat o'soulivan a 156 crec i no vai voler fer la llarga i em controlo el sucre amb glucòmetre... No em surt mai elevat, sense fer dieta, el sucre el tinc be, aixi que no era diabetis i m'he estalviat el mal tràngol de la corva...

Ral!! Benvinguda al grup! T'envio un privat amb el meu mobil i envia'm wats x afegir-te al grup... Ja veuràs que hi ha força moviment...

Socdepoble... Si vols entrar, seràs molt benvinguda també!! Et deixo el meu mòbil x privat tb x si vols que t'afegim...

Amb les altres ja anem parlant a diari! Petonets a totes!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » dl. jul. 01, 2019 8:53 pm

Hola boniques!
Ja ho teniu gairebé a punt això!!
Espero que us vagi tot molt rebé, una abraçada molt gran per totes! Aprofiteu per dormir mentre pugueu!!
:-()-) :-()-) :-()-)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::