Escoles a Terrassa curs 2019-20

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Sanax2016
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 11, 2019 7:04 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Sanax2016 » dt. abr. 09, 2019 7:40 am

Bon dia

Amb dades d'ahir, la Tecnos els de 30 a sorteig, Bisbat Egara a sorteig i Petit estel a sorteig els de 10.
Algú té més dades de la zona 1?
S'està complicant el tema....
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dt. abr. 09, 2019 2:59 pm

Sobre la zona 2:
Entre ahir i avui hem trucat al Vapor, el Karmel, l'Enxaneta i la Serra de l'Obac i van tots a sorteig. A La Roda ens han dit que faltava poc.
Sanax2016
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 11, 2019 7:04 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Sanax2016 » dt. abr. 09, 2019 5:14 pm

Actualizo: bisbat entren els de 30 i els de 20, petit estel no ho sé, Tecnos en principi entren amb 30 a falta de saber si omplen les 8 places de NEE
Su algú té més informació...
Ília
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 09, 2019 9:38 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Ília » dc. abr. 10, 2019 7:14 am

Bon dia!

He trobat aquest fil i m ha anat molt bé per aclarir dubtes, tot i que una vegada ha acabat el termini de preinscripcions, em surten de nous.
A nosaltres ens toca la zona 2 i la nostra primera opció tb es una escola de la zona.
El cas es que la cosa ha quedat molt ajudtada i no queda gaire clar si anem a sorteig o no.
El meu marit va trucar ahir passades les 17h (quan ja havien tancat) i li van explicar el seguent:
Que en principi els de 30 punts estem dins pero tot depen de si d aquí al 12 de juny algú sol.licita una de les places NEE, que encara els queda lliures, i llavors aniriem a sorteig. I aquí es on no entenc rés.
Us dic números i a veure si em podeu donar una mica de llum:

Ahir ens van dir que hi havien 53 solicituts.
18 son germans i hi ha les 8 places NEE
Tb sabem que hi ha 3 solicituts amb 0,10 i 20 punts, respectivament.

La resta tenim 30 punts.

Amb els meus calculs em surt que si som 53 - 3 ( de les places de 0, 10,20) = 50 i per tant els de 30 punts estem dins no?

Es que no entenc lo de les places NEE, pq si hi ha 50 places i 53 solicituts i 3 amb menys punts, ja tenim 50... i si les NEE estan reservades, ja compten com places "solicitades"...o no?

Ufff es que estic dels nervis i si haig d estar fins el 12 així...

A veure si algú em pot orientar! Gràcies!!!
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dc. abr. 10, 2019 4:50 pm

Pfff... No sé què dir-te la veritat, em dóna la impressió de que algunes escoles van una mica perdudes amb el tema de les places reservades, perquè cada una diu una cosa.
Jo entenia que anava com als últims missatges que vaig intercanviar amb la cheesecake, cap al final de la pàgina anterior.
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: laiacat77 » dc. abr. 10, 2019 7:21 pm

Bona tarda, noies

Ostres com saps que al Bisbat hi entren els de 30 i els de 20?

Jo vaig fer la preinscripció al Bisbat com primera opció, tampoc m 'amoinava gaire ja que com ens estan tramitant una plaça nee, perque la meva nena de un trastorn del llenguatge i la porten del cdiap i el eap, doncs teniem plaça també reservada al cim, que era la nostre segona opció.

Aixó de les places de nee, hi han escoles que les deixen lliures i repescan als de les llistes que han quedat fora, i n hi han d altres que les tenen que guardar, per que si en una escola estan plenes les nee les tenen que derivar a altre que els pares diguin, es ben complicat.

Espero que totes heu pogut escollir la escola desitjada i sino segur que podreu reclamar o esperar que hi hagi una plaça d aquestes lliures mentres no es faci la matricula.

A nosaltres a la guarderia ens va passar que a principis de setembre ens donavem una plaça a la publica que havian escollit, pero com estavem a reserva ja feia dies que havia començat a la privada i no la vaig camviar.

Molta sort boniques.
Imatge
Ília
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 09, 2019 9:38 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Ília » dj. abr. 11, 2019 7:19 am

Sinatxe, llegint els missatges als que fas referencia i el que em van dir ahir a l'escola quan vaig trucar per aclarir com havia quedat tot, és tal i com et van dir.

Les 8 places NEE, estan reservades i es van omplint dins del termini de preinscripció o ja fora de termini fins al 12 de juny.
Si alguna d'aquestes places queda lliure al 12 juny, passen a ser ordinaries i llavors s 'assignen a les families que hagin quedat fora. I entenc que s'assignen per ordre de número que hagi sortit al sorteig. Pero donant preferencia a la baremació. Primer els de 30, 20, 10, etc...

En el meu cas, a la nostra escola els de 30 entrem tots i només queden "fora" 4 de menys de 30p. Aquests hauran d'esperar a si finalment queda lliure alguns plaça NEE. I això no es sabrà fins al 12 de juny.

Tot i així, a l'escola sempre ens diuen, en principi els de 30 puntd esteu tots dins, peri no podem dir rés definitiu fins al 12 juny...i això és el que ens te nerviosos...pq tenim la plaça peri és com si no ho poguessim celebrar "por si a caso"...

Dient això es curen en salut per si hi haguès algún error de baremació, etc, suposo.

Espero que hagis tingut sort amb l'escola triada!
Ília
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 09, 2019 9:38 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Ília » dj. abr. 11, 2019 7:25 am

Moltes gràcies LaiaCat77, m'ha servit molt la info de les places Nee! En el cas de la nostra escola, les places les reserven fins al final i si queden lliures llavors passen a ser ordinaries i les assignaran a les families que hagin quedat fora.
Pero en principi els de 30p estem dins!

Espero que la teva nena també entri a l'escola que necessita i voleu!
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dj. abr. 11, 2019 3:58 pm

Moltes gràcies!! >.-<:

Nosaltres vam posar el Vapor de primera i els de 30 anem a sorteig (no tinc clar quants som, ens diuen que ha sigut per 3 o 4, però no sé si estan tenint en compte les reservades, perquè el dilluns ja tenien 50 inscrits per a 42 places ordinaries, així que no m'acaba de quadrar).

Ens tocarà patir, sembla que totes les escoles que vam posar omplen o van a sorteig així que a veure on acabem :-o00m
Ília
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 09, 2019 9:38 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Ília » dj. abr. 11, 2019 5:55 pm

Nosaltres vam posar el Vapor també a la llista per en quarta posició...és una de les escoles que ens va agradar més però ja imaginavem que seria difícil d entrar. Tot i així, la que més ens va agradar i és per la que hem apostat es La Roda. Aquesta escola quasi sempre va a sorteig i en canvi aquest any ha esta més justet i no anem a sorteig per molt poc.


En quan a les 42 places ordinaries del Vapor...has descomptat els germans? Quan vam anar a les portes obertes si no recordo malament (pq vam veure moltes escoles), pero diria que van dir que ho havien 14 germans.
Per tant hauries de restar 42-14= 28 places ordinaries.

A partir d aquí fes calculs de les solicituts que han rebut per saber si aneu a sorteig per quantes.
Tb has de tenir en compte que segur que hi ha solicituts de menys de 30 punts...amb el.que encara teniu més opcions els de 30
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dj. abr. 11, 2019 8:34 pm

Sí sí, els compto, ho havia simplificat, jeje
Eren 13 o 14, sí. Quan ens van dir que portaven 50 ens van comentar que ja s'havien apuntat tots els germans, o sigui que en aquell moment sortien 36 o 37 preinscrits per a 28 o 29 places... no sé, em sorprèn que ara només "sobrin" 3 o 4, però potser va haver-hi moviments d'última hora... Ara que hi caic, serà el que dius, a les primeres trucades ens donarien números generals (perquè no recordo que comentessin res de punts) i ara sí que ens han confirmat que són tots de 30, així que suposo (i espero XD) que ja han descartat els de menys punts i n'hi ha 3 o 4 de més amb 30 punts. Apa que jo també, no haver-ho pensat abans... amb els nervis no em funciona el cap, jajaja
Creuarem tots els dits!

Per cert, per als de la zona 1, m'han dit que a la França no han omplert amb les primeres opcions per 20! (no puc assegurar que sigui cert)
Ília
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 09, 2019 9:38 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Ília » dv. abr. 12, 2019 7:11 am

Doncs segur que hi ha moltes solicituts de menys de 30 punts! Si aneu a sorteig per tant poquet, tens moltes possibilitats d'entrar. Molta sort!!!
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dv. abr. 12, 2019 5:03 pm

Moltes gràcies!!! :-()-)
ingrid82
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 07, 2019 3:55 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: ingrid82 » dt. oct. 08, 2019 2:35 pm

Barby84 ha escrit:De la zona que comentes et recomano que visitis l' escola goya, y Lumen, son dels mateixos. Lumen han estrenant edifi aquest curs adi que les instalacions son noves. En la meva opino son les millors de la zona.


Hola, la peque l'any que be començara P3 i per zona ens entra l'escola Goya i per el que hem vist a la web es interesant, hem podries facilitar informació i l'escola lumens?? no hem sona de res

Gracies

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::