P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Anna_puça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 9:12 am

P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Anna_puça » dl. feb. 11, 2019 2:05 pm

Hola marones de la zona Sagrera-Congrés!!
Us escric per parlar entre totes de les escoles de la zona, informar-nos de les portes obertes, de com van les places i sol.licituds... i entre totes ajudar-nos en aquesta aventura i angoixa de buscar escola per els/les nostres peques.
Nosaltres en un principi ens decantem per primera opció la Pompeu Fabra (encara no han fet portes obertes, no sé quantes sol.licituds hi haurà, si hi han germans,... ).
Però el gran dilema que tenim quina segona opció posem i que sigui viable? Clar no podem posar de segona opció una escola que sabem que ja s’omplena amb primeres opcions.
Us deixo llista de les altres escoles de la zona. Totes les opinions i aportacions seràn benvingudes.
Gràcies

- 30 passos (crec que s’omple amb primeres opcions)
- Antoni Balmanya (no em fa massa el pes)
- Dr Ferran i Clua
- Estel (plena primeres opcions crec)
- Guinardó (plena primeres opcions crec)
- M de Déu dels Angels
- Ramón Llull (possible segona opcio?)
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dl. feb. 11, 2019 3:06 pm

Hola!

Sento dir-te que el tema de les segones opcions per el barri està bastant malament. L'any passat de la teva llista només hauries pogut entrar de segona opció a 1 plaça que va quedar a 30 passos o al Ramon Llull , i d'aquesta última et recomano no la posis doncs sempre queden places d'ofici (l'any passat crec que li van quedar per ofici unes 15 places perquè et facis una idea).

El Balmanya t'entra per zona? A la majoria del barri no ens entrava. És l'únic on no se si quedarien places.

Igualment crec que per el teu curs la natalitat ha baixat una mica o sigui que igual si hi ha alguna de la llista on queda alguna plaça. L'any passat Ferran i Clua, Estel i M. Deu dels àngels van omplir totes en primera però ajustades (crec que van ser respectivament 51, 27 i 76). Guinardó (entenc la cooperativa no?) porta uns anys amb molta demanda, impossible entrar en segona.

Si tens algun dubte més intento respondre. El més important és visitar les escoles i confiar una mica en el vostre instint, parlar amb famílies també és està molt be, encara que jo et recomano no preguntis en genèric el típic "que tal" i facis preguntes més concretes sobre el que us interessi.
Avatar de l’usuari
Anna_puça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 9:12 am

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Anna_puça » dl. feb. 11, 2019 3:11 pm

Moltes gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dl. feb. 11, 2019 3:15 pm

De res. Ànims! Espero entreu a primera opció! De la Pompeu conec famílies molt contentes.
Avatar de l’usuari
Anna_puça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 9:12 am

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Anna_puça » dl. feb. 11, 2019 3:19 pm

Gràcies per els ànims. És una situació que m’angoixa una mica. També ens entra el Sagrer però crec que també s’omple amb primeres opcions. Gràcies per la teva ajuda i suport
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dl. feb. 11, 2019 3:26 pm

Si, és molt estesant, nosaltres també ho vam passar fatal. El Sagrer està molt bé, però com bé dius seria una aposta de primera opció. Jo vigilaria de prop com a segones Estel, Octavio Paz (t'entra? )i Ferran i Clua. Tenen projectes interessants i no estan massificades en primera opció; és clar que no crec que baixin molt en sol·licituds com per ser opcions segures, que el que a tots ens agradaria en segona opció. De veritat que molts ànims.

Torna a fer el Consorci la xerrada informativa per barris aquest curs?
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dl. març 18, 2019 11:08 am

M'han comentat per qui l'interessi que 30 passos aquest any te 24 germans.

Anna_puça que tal les portes obertes?
Avatar de l’usuari
Anna_puça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 9:12 am

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Anna_puça » dl. març 18, 2019 11:12 am

He visitat varies escoles i “crec” que me la jugaré i de primera opció posaré el Pompeu Fabra tot i que nomès hi ha 11 places
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dl. març 18, 2019 11:15 am

Jo soc de la opinió que val la pena arriscar-se per l'escola que més us agradi. Amb 11 places hi ha opcions, espero tingueu sort.
Per curiositat, que posareu de segona opció?
Avatar de l’usuari
Anna_puça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 9:12 am

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Anna_puça » dl. març 18, 2019 11:16 am

Per cert no us ho he comentat de segona opció posarem el Ferran i Clua, el projecte ens va agradar força, tot i que hi ha coses a polir.
El Ramón Llull també ens va agradar, però és concertat i puja un pico.
Sort a totes.
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dl. març 18, 2019 11:17 am

El Ferran i Clua ha fet un canvi en aquest últim curs, el nou equip directiu està molt motivat. Conec moltes famílies de p3 i estan contents.
Crismar8
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 28, 2019 3:28 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Crismar8 » dj. març 28, 2019 3:45 pm

Hola!
L'any passat estava com vosaltres i avui he entrat per curiositat...ara mateix tinc al meu fill a p3 A Ferran I Clua i estem molt contents!
Teniem clar que voliem escola pública, per proximitat optavem a aquesta o la Pompeu...vam dubtar fins l'últim minut, ens vam esperar fins l'últim dia a veure com estaven els números. De la Pompeu ens agradava el projecte i en teníem bones referències...el Ferran i Clua ens va sorprendre a les portes obertes, molt bones instal·lacions (el pati és espectacular, no hi ha cap igual al barri), voluntat d'iniciar un canvi educatiu , afa amb ganes de moure coses...finalment, veient que probablement no anàvem a concurs vam optar per aquesta, 51 sol·licituds per 50 places.
El balanç fins ara és molt positiu, l'equip directiu i docent estan molt motivats i oberts a propostes, l'adaptació del petit ha estat bona, i amb l'afa s'están iniciant molts projectes.
Personalment,jo m'esperaria a veure com són els números...jo no me la jugaria a la Pompeu si van molts a sorteig, l'any passat i havia molta gent amb més de 30 punts. A mi m'angoxiava molt pensar anar a plaça d'ofici que al barri sol significar que et toqui la Ramon Llull, que amb tot el carinyo, és una bogeria pagar 120 euros per aquestes instal·lacions (el pati de p3 és super trist).
Ànims i molta sort!
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dv. març 29, 2019 7:57 am

Aquest any suposo que és notarà la supressió dels punts d'ex-alumnes i malalties digestives. Sobretot en escoles com la Pompeu, que tenien mols ex-alumnes.

Esperar-se a l últim moment serveix per tenir una idea aproximada, però després sempre hi ha més gent que fa el mateix. Personalment jo també m'esperaria per fer-me una idea i després segons el risc jugar-se-la o no; nosaltres l'any passat vam fer això i al final ens la vam jugar a sorteig en la que volíem i vam tenir plaça.

Coincideixo en que el pati de Ferran i Clua és espectacular, i més ara que per fi l'estan arreglant, perquè abans feia peneta tant espai desaprofitat i deixat. El pati de la Pompeu per tenir només una linea també està molt bé.
Avatar de l’usuari
Anna_puça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 9:12 am

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Anna_puça » dv. març 29, 2019 8:08 am

Doncs jo me la jugaré i posaré de primera opció el Pompeu i ho aniré a presentar avui
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dv. març 29, 2019 8:22 am

Molta sort! Segur que et va be. :ok:
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dt. abr. 09, 2019 11:57 am

Com van els nervis? Últim dia ja!!
Avatar de l’usuari
Anna_puça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 9:12 am

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Anna_puça » dt. abr. 09, 2019 12:15 pm

Jaja.
Jo ho vaig presentar el primer dia. Però estic taquicardica fins que no surtin llistes :-o00m
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dt. abr. 09, 2019 12:22 pm

Has trucat a veure com anaven per curiositat? O prefereixes esperar a llistes?
Avatar de l’usuari
Anna_puça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 9:12 am

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: Anna_puça » dt. abr. 09, 2019 1:22 pm

Doncs sincerament no he trucat, però si ho faig no sé si serà millor o pitjor per les meves taquicardies :--/)
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: P3 Zona Sagrera-Congrés curs 2019-20

EntradaAutor: LyD » dt. abr. 09, 2019 2:31 pm

Ufff... les taquicàrdies encara et duraran unes quantes setmanes,a no ser que no aneu a sorteig.

L'any passat se'm va fer llarguíssim tot el procés, :-o00m

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::