Escoles a Terrassa curs 2019-20

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Mila
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 9:07 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Mila » dc. març 27, 2019 8:52 pm

Hola,

Vaig escriure l'altra dia un post a l'altra Assumpte "Escoles de Terrassa", sembla que n'hi ha dos...

Comento,

Avui en dia, a gairebé totes les escoles treballen per projectes a Infantil, a Primària i ara ja inclús a la ESO. Si no m'equivoco ja és un tema curricular . Hem de tenir en compte:

- No totes les escoles ho preparen o ho organitzen de la mateixa manera. Es a dir, hi ha escoles que és un tema que els apassiona i s'esforcen molt perque el professorat hi estigui preparat o bé està forçat.

-No totes les escoles hi dediquen el mateix temps escolar. N'hi ha que és el 100% del temps, altres que un 50%,... n'hi ha d'altres que fins al 3º trimestre res, altres que ho treballen en unes assignatures en concret...

- Hem de saber "com es treballen els projectes", es a dir, com s'organitzen, com ho treballen amb els alumnes,...

- Cada escola, s'especialitza en un tipus de projecte, és a dir, una escola és més tecnològica, una altra prefereix la part artistica, una altra la lingüística, altres fomenten valors...

- El que crec que és important, dels projectes, és que aprenguin a participar i compartir. A vegades, pot resultar, que en la fase de recopilació informació, només es busqui la quantitat d'informació per un o dos alumnes, i no pas treballar que tothom en porti o se senti particep/part del projecte, que crec això és més dificil. Que s'involucrin, vull dir.


- Es important que els pares hi estiguin també involucrats, i vegin l'evolució dels projectes. Que l'escola les faci particeps.

- Es la direcció qui en general, qui té el punt diferencial d'una escola a una altra.

- Si és una escola de 2 o 3 linees, els projectes han de ser equitatius entre classes, no pot ser que un grup faci més o millors coses que altres, o que es crein grups desiguals d'un mateix curs, amb diferents objectius. Això està passant.


Aquest any, a l'igual que l'any passat, segurament, si arriba el moment, només s'ampliarà 1 rati, i no 2.
Petites
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 8:37 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Petites » dg. març 31, 2019 10:33 pm

Bona nit a tots/es,
Pels qui miraven Torredemer que sàpiguen que divendres ja van omplir les 12 places que hi havien , la resta estava ja confirmades per germans.

Per la Nova Electra hi han 33 places x a germans i al Joaquina de Vedruna 'hi han 25
sonya238
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 27, 2019 10:49 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sonya238 » dl. abr. 01, 2019 7:04 pm

Gràcies Mila per la info, molt interessant el que comentes. Ho tindré en compte.
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dt. abr. 02, 2019 4:31 pm

Hola!

No sabreu pas com van de plenes ja les escoles de la Zona 2, oi?
Ahir vaig portar la preinscripció al Vapor i em va sorprendre que sent el segon dia ja era la 22. Vaig mirar de preguntar subtilment a secretaria, per veure si em deien quantes eren de germans (places amb les que ja no comptava), però em deuria de passar de subtil i només em van dir que portaven ja moltes peticions i em van desitjar sort... I tampoc em vaig voler fer pesada ja d'inici XD
Total, que ja estic amb la paranoia de si anirà a sorteig i de si alguna altra de les que em van agradar estarà més buida :-o00m

Aisshh... Com ho porteu vosaltres?
Sanax2016
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 11, 2019 7:04 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Sanax2016 » dt. abr. 02, 2019 5:37 pm

Bona tarda!

Jo vaig anar ahir a la Tecnos a deixar la preinscripció, i bé, també em van dir que hi havia bastants, però que amb els 30 punts estigui tranquil.la....no sé si algú sap com va el tema per la zona 1?
Woodpaperbcn
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 8:55 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Woodpaperbcn » dt. abr. 02, 2019 9:01 pm

Hola! Yo he ido está tarde a dejar la preinscripción en El Vapor y ya era la 40!
En las puertas abiertas dijeron que había unos 13 o 14 hermanos.
Esperemos tener suerte!
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dt. abr. 02, 2019 10:05 pm

Brrrrr! Huele a sorteo! :'(

D'altres coles com l'Enxaneta, Serra de l'Obac, Karmel, La Roda, etc, sabeu alguna cosa?
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dj. abr. 04, 2019 8:40 am

M'han confirmat que al Vapor van a sorteig :(
CriST1983
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 11, 2019 11:37 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: CriST1983 » dj. abr. 04, 2019 11:39 pm

Bona nit,
Avui he trucat al Karmel i ja tenen més sol•licituds que places. Si teniu informació de Serra , Enxaneta encantada que la compartiu.
A Matadepera Torredemer està plena. I Ginesta, algú ho sap?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Mila
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 9:07 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Mila » dv. abr. 05, 2019 7:36 am

Bon dia,

Per les que ja van a sorteig, i no voleu patir, encara esteu a temps de fer un canvi!! A més demanda més risc que quedeu fora.

Penseu que es vol repartir el màxim possible els nens/nenes i que si en una escola ja han omplert les places establertes 25/aula no faran ampliació de ratis ni bolets si saben que hi ha escoles on no han omplert.

Es així de dur, però és així, us ho dic per experiència, en aquest procés de preinscripció els nostres filles/es es converteixen en un número.

Com veieu les escoles que van a sorteig són les que sempre tenen més bona "fama", en algun cas no corresposta.


Quan vas a sorteig, és una loteria, que només importa el nº que tens. A partir d'aqui, entres o et quedes fora. Si entrés és un pes que et treus de sobre i si et quedes fora comença un procès administratiu molt feixuc, i a vegades, al final inutil.

Atentament, i SORT!!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Aly84 » dv. abr. 05, 2019 9:17 am

Mila ha escrit:Bon dia,

Per les que ja van a sorteig, i no voleu patir, encara esteu a temps de fer un canvi!! A més demanda més risc que quedeu fora.

Penseu que es vol repartir el màxim possible els nens/nenes i que si en una escola ja han omplert les places establertes 25/aula no faran ampliació de ratis ni bolets si saben que hi ha escoles on no han omplert.

Es així de dur, però és així, us ho dic per experiència, en aquest procés de preinscripció els nostres filles/es es converteixen en un número.

Com veieu les escoles que van a sorteig són les que sempre tenen més bona "fama", en algun cas no corresposta.


Quan vas a sorteig, és una loteria, que només importa el nº que tens. A partir d'aqui, entres o et quedes fora. Si entrés és un pes que et treus de sobre i si et quedes fora comença un procès administratiu molt feixuc, i a vegades, al final inutil.

Atentament, i SORT!!


Totalment cert el que comenta la Mila!!

Sempre podeu posar en primera opció l'escola que us agrada que va a sorteix i provar sort... Però en segona opció assegurar... és a dir, posar una escola que ha omplert i a la vegada no us ha desagradat i que també li trobeu aspectes positius per anar-hi. És el que vam fer nosaltres en el seu moment... Primera opció amb l'escola que més ens agradava i anava a sorteig (vam quedar fora) i en segona opció vam posar una que no va omplir i tenia vacants (que també tenia els seus punts positius, tots i agradar-nos més altres que anaven a sorteig) Vam anar a parar en aquesta segona opció... el principi potser venç el desànim, però al poc temps ja vam estar contents!! i aquest any hi començarà el nostra fill petit a P3 ben conveçuts!! >.-<:
CriST1983
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 11, 2019 11:37 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: CriST1983 » dv. abr. 05, 2019 1:43 pm

Bona tarda,
Per la ronda de trucades que he fet aquest matí el que com a segones opcions, que potser no omplen amb les primeres opcions, són escoles concertades. Les públiques estan omplint amb primeres opcions i, algunes, a data d’avui ja van a sorteig.

Què passa si al full de sol•licitud poses 8 opcions i no entra a cap, perquè són escoles que s’omplen de primera opció?

Algú té referències de, CIM? Vam tenir entrevista i vam anar a la jornada de portes obertes. El projecte d’infantil ens va agradar, però després no té continuïtat a primària i ESO. Aleshores, no és un salt massa gran?

Gràcies!
emily.burgos-jennings
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 05, 2019 2:18 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: emily.burgos-jennings » dv. abr. 05, 2019 2:29 pm

Si no entres a cap de les fins a 10 opcions que pots posar a la sol·licitud, doncs, t'assignen plaça d'ofici en una de les escoles que no hagin omplert. Només si et toca plaça d'ofici pots reclamar. Per tant, interessa només posar les opcions que agraden al llistat perquè si et toca cap de les que poses, no pots reclamar.
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dl. abr. 08, 2019 9:44 am

Sabeu com funciona exactament el tema de les places reservades? Se sap abans d'anar a sorteig quantes d'aquestes places són ocupades?
cheesecake
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. set. 07, 2014 9:27 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: cheesecake » dl. abr. 08, 2019 1:53 pm

les places reservades no se sabran si les tornen a places ordinaries fins al juny,

tenen tot aquest periode per anar-les omplint, de fet, a la OME hi ha 2 educadores socials contractades fent entrevistes amb families desfavorides fent aquesta detecció i informant-les que poden optar a aquestes places per tant segurament s'omplin...
2010: començem.Acupuntura fallida.
12/14: 1a IA negativa a IVI.Bitxets lents
10/3/16: 1a punció . 14 ovocits. Vitrifiquem 2
15/3/16: 1a transfer d'un embrionet blasto de 5d.
19/3/16: començo a sagnar.Repos absolut.
24/3/16: 1a beta + 9 dies post-transfer:28
27/3/16: 2a beta+ 12 dies 137.5
29/3/16: 3a beta+ 14 dies 470
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dl. abr. 08, 2019 3:20 pm

Gràcies! És que hi ha escoles que en parlen com si a la pràctica fossin places reals i em confonen, jo entenia que no es podia comptar amb elles.

Llavors, si per exemple un cole té 50 places, per tant 42 "reals" (restant les 8 reservades) i després del sorteig he quedat a la posició 45 per dir alguna cosa... Se suposa que m'assignaran a algun altre centre de la meva llista (difícil) o a un d'ofici (més probable), reclamaré si no m'agrada el d'ofici, etc... Però si al final l'escola que havia posat en primera opció només omple 4 de les places reservades, jo que havia quedat la número 45 entraria?

Perdoneu si sonen absurdes les preguntes, és l'ansietat, jajaja
cheesecake
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. set. 07, 2014 9:27 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: cheesecake » dl. abr. 08, 2019 10:20 pm

sí Sinatxe diria que és així com dius. ÉS un misteri saber si les families desfavorides voldran accedir a les places de NEE en totes les escoles de terrassa ja que és el primer any que des de l'ajuntament contracten educadors socials per fer aquesta detecció i informació. Potser tb els queda lluny de casa dic jo o no es fien que l'administració els bequi a una concertada que val 200 € al mes. O potser els sembla genial, i les educadores aquestes fan una feina brutal i d'aqui al juny logren detectar aquests nee i omplen el 100% de les places de nee. NO ho sé

Si vols més aclariments igual pots trucar a la ome i t'ho expliquen millor.
2010: començem.Acupuntura fallida.
12/14: 1a IA negativa a IVI.Bitxets lents
10/3/16: 1a punció . 14 ovocits. Vitrifiquem 2
15/3/16: 1a transfer d'un embrionet blasto de 5d.
19/3/16: començo a sagnar.Repos absolut.
24/3/16: 1a beta + 9 dies post-transfer:28
27/3/16: 2a beta+ 12 dies 137.5
29/3/16: 3a beta+ 14 dies 470
sinatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 17, 2019 7:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sinatxe » dl. abr. 08, 2019 11:27 pm

Gràcies de nou! :globus:
Karbo
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 08, 2019 11:09 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Karbo » dl. abr. 08, 2019 11:39 pm

Bona nit!!!
Teniu notícies sobre com van les pre-inscripcions de les escoles de zona 1 Bisbat d’Egara i escola Pia?
Referències de Sala i Badrina?

A mi em va agradar molt el projecte pedagògic de la Pia, les instal·lacions d’infantil i veure el desenvolupament de les classes.
Bisbat d’Egara no vàrem poder anar a les portes obertes i hem anat recopilant info... també ens sembla una bona opció!

Teniu comentaris sobre Pia i Bisbat d’Egara?

Ànims per aquests últim dia de “patiment”, sort i gràcies per compartir!
CriST1983
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 11, 2019 11:37 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: CriST1983 » dt. abr. 09, 2019 7:25 am

Bon dia,

Ahir vaig trucar a la Pia i quedaven 25 places, així que no hi hauria d’haver problema.

Algú que porti els peques al Vedruna, me’n podria parlar? No sé si hem estat massa conservadors. No recordo de quan vam anar a l’entrevista com està el tema llengües (anglès, ...). Algú disposa d’aquesta informació? No era la nostra primera opció, però totes les nostres primeres opcions van a sorteig. Al Vedruna ens van dir que entràvem, tot i tenir només els 20 punts per feina, i vam portar el full de sol•licitud allà.

Molts ànims a tot@s!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::