CERCADORES ABRIL 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Miri27 » dt. abr. 02, 2019 6:25 pm

Hola noies!
Per fi l'he creat ! A veure quines sorpreses ens te preparades el mes d'abril!
Falta afegir info de les noves incorporacions: vosaltres mateixes, editeu i presenteu-vos!
També he afegit l'argot!

Repetiu amb mi! A L'ABRIL PANXES MIL!!!

Petonets!


martonagc
EDAT DELS DOS: 36 jo I 33 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys i picu
CICLE DE CERCA: és el 8 o 9, ja m'he descomptat (des del juny vaja)
DNW: 22/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: el que he explicat abans, ah i afegir que si ens hi quedessim aquest mes seria novembrero com el peque, aquest finde comencem la SW aviam si hi ha sort...

Olotina :-()-)
EDAT DELS DOS: 35 I 34
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 4/5 aprox
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: al proper cicle comencem la cerca del segon! el primer va ser ràpid. 2 cicles sense comptar dies i viure en la foscor de la ignorància de l'existència del sp i 2 cicles sota la llum del sp xD Ens agradaria tenir una nena i he començat la dieta Baretta. Però si tinguéssim un altre nen seria meravellós igualment.

Nuri00 :-()-)
EDAT DELS DOS: 31 I 33
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: estem al 3r cicle que busquem
DNW: 02/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: estem molt emocionats per haver començat la cerca!!!

Miri27 :-()-)
EDAT DELS DOS: 41 i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: estem al 4rt cicle que busquem
DNW: 29/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol i el vaig perdre a les poques setmanes. al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica, pero ja portem 2 mesos en serio. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon! Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 40 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: el primer (entre cometes)
DNW: 25/3 ?
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
A l’octubre em vaig quedar embarassada però el vam perdre al desembre, de 10 setmanes. Vam fer raspat i després encara va tardar 2 mesos a venir-me la regla. La vam provocar amb progesterona (va venir el 12/2) i ara m’ha tornat a venir, menys de 2 setmanes després (25/2).
Ens van dir que esperéssim la primera regla i ens hi podíem tornar a posar, o sigui que suposo que comencem de 0... i amb ganes! :)

purple12
EDAT DELS DOS: 28 (jo) i 30 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: 8
DNW: 19/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Estem contents amb l’aventura, però tampoc hem volgut capficar-nos massa. De moment res de temperatures ni TO, només controlo el meu cicle amb una app. Els últims mesos, però, he començat a tenir cicles més irregulars, amb retads de fins a 9 dies, i crec que és per l’obsesió amb la cerca.

biol
EDAT DELS DOS: 36 jo I 42 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys i 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: és el 1r
DNW: 17/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: al febrer em vaig treure el diu, de moment no hi ha W...

martona-91
EDAT DELS DOS: 28 jo, 35 ell
NÚM. DE FILLS I EDAT: --
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 10/05 (si seguís amb anticonceptius seria aquest dia, pero ja veurem com actua el meu cos a partir d'ara!!)
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tots dos estem molt emocionats amb la decisió de començar a buscar i ampliar la familia, fa temps que en parlàvem i per fer ens hem decidit! Com que tot just aquest mes deixo els anticonceptius no tinc ni idea de com aniran els meus cicles... Ara fa més de 7 anys que prenc anticonceptius i ja no recordo com eren els meus cicles abans...

techary :-())

Martix86

EDAT DELS DOS: 32 (jo) i 36 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA: 7è
DNW: 17/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Pareix que tinc deficiència de fase lútea (em dura uns 7-9 dies tan sols la FL) i prenc progesterona des del 6è cicle per intentar allargar-la, de moment sense sort en aquell cicle... ja es vorà aquest... (m’han dit que pot requerir de fins a 3 cicles la medicació per començar a fer efecte). Em fa por que aquest problema derivi en algo més greu... De moment paciència, controlar i conèixer el cos i anar veient... ah buenu, i amb intents plens d’il.lusió :-o00m


Davire :-()-)
EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 08/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: estem esperant a que faci acte de presència la W per a poder començar la cerca.
El mes de març vaig tenir un avortament diferit a les 11 setmanes, així que comencen de 0.

AnnaSG

EDAT DELS DOS: ell 38 i jo 41
Nº DE FILLS I EDAT: noia de 13 nen de 9
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 16/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: des de fa 2 anys i mig vivim a l'estranger i estem emocionats amb aquesta aventura!

Atrapasomnis

EDAT DELS DOS: 29 jo i 31 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de gairebé 2 anys
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 8/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: comencem la cerca mooolt ilusionats !!!

Pantera

EDAT DELS DOS: 24 jo i el pantero 48
Nº DE FILLS I EDAT: ell en té 2, jo cap
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 12/5
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: fa temps que parlem de tenir fills i he decidit que ens hi ficarem demà. A ell tot li sembla bé. Aquí mano jo, però el veig il•lusionat jiji Tots dos som esportistes i estem sans, pensem que no ens costarà gaire. Ell diu que no falla, jo tinc els meus dubtes. Ja veurem què passa.

ARGOT SOCPETITERO

CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.
Miri27 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 26, 2019 5:06 pm, en total s’ha editat 16 vegades.
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Davire » dt. abr. 02, 2019 7:37 pm

Hola a totes!

Fa unes setmanes que vaig seguint el grup de Març us vaig descobrir buscant informació després de tenir un avortament diferit a les 11 setmanes. La qüestió és que hem decidit que ens hi posarem de seguida, el primer cop ens va costar més d'un any.

Aixi que, ara que ja fa una mica més d'un mes del avort i estic esperant a que el meu cos torni a la normalitat i que torni la W!

De moment estic prenent soniase supra d per anar preparant el cos, m'ho va recomanar la ginecòloga.

Deixo les dades aquí sota!
Vinga som-hi amb l'abril panxes mil!

EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: de moment no ho sé
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: estem esperant a que faci acte de presència la W per a poder començar la cerca.
El mes de març vaig tenir un avortament diferit a les 11 setmanes, així que comencen de 0.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Miri27 » dt. abr. 02, 2019 8:12 pm

Benvinguda Davire!

Ja t'he afegit a la primera entrada!

Ànims! aqui estem per ajudar-nos i compartir experiencies! I també aconseguir la nostra panxu, al nostre ritme!

Petonets!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. abr. 02, 2019 9:15 pm

Benvinguda Davire! :-()-) podent compartir els cicles entre totes es fa més amena l'espera!

Miri27 que bé que hagis obert el post d'abril! a veure si és veritat que a l'abril ens porta panxulines mil!!! :-()) >.-<:

si vols actualitzar la meva data NW és el 05/04, tot i que ja tinc alguns tacats de preW fluixets...té tota la pinta que està traient el cap ja... i seria pel 03/05...

vaaa ànims per la setmana!! i a cuidar el costipat martonagc!!!
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Purple12 » dc. abr. 03, 2019 11:44 am

Bon dia boniqueees!! Engeguem abril!! Gràcies Miri27 >.-<:

Ara estem en un nou cicle de cerca, així que ja vaig pel 9 jo! I el meu proper dia de NW és el 19/4 en principi. (Això ho has de canviar tu oi?).

Benvingudes a les noves incorporacions i...

A L’ABRIL PANXES MIL!! :b-)))

Muaks
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. abr. 03, 2019 12:45 pm

Hola! Benvingudes les noves cercadores! Actualitzo la meva descripció:

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 40 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 25/4
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
A l’octubre em vaig quedar embarassada però el vam perdre al desembre, de 10 setmanes. Vam fer raspat i després encara va tardar 2 mesos a venir-me la regla. Entre una cosa i altra ara seria el 2n mes buscant

#alabrilpanxesmil

petonets!
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: biol » dc. abr. 03, 2019 1:05 pm

Benvingudes a les noves!! :-()-)

Jo serà el 1 cicle i la DNW diria que el 17/4 més o menys.

ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: estem molt emocionats buscant el 3r però de vegades pensem que estem bojos!
Hem començat amb temperatures i TO


Olotina com vas??

Va noies que a l'abril panxes mil!!! :-()) (I al desembre baby boom) >.-<:
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dc. abr. 03, 2019 1:12 pm

Hola futures mares!

Em presento! Em dic Anna i tinc 41 anys. Ja tinc dos fills de 9 i 13 anys i ara estem buscant el tercer. No tenim pressa, així que no estic gaire pendent de l’ovulació. Em principi, la W hauria d’arribar per Setmana Santa, però espero que se n’hagi anat de processó i no arribi.
Ja havia estat al SP durant l’embaràs del meu segon fill i m’encanta l’ambient i el bon rotllo del fòrum. Us desitjo molta sort a totes!
... i a vegades ens en sortim!
||*||
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: olotina » dc. abr. 03, 2019 2:46 pm

Hola boniques!
Miri27 que bé que hagis obert el grup! >.-<: només una cosa. A la primera entrada, on hi ha les dades de les cercadores, has d'anar actualitzant les dades amb el que vagin escrivint les noies, i els dibuixets segons vagin arribant les w o no. És a dir, es comença el mes amb tots els noms sense dibuixet, i quan a alguna li vingui la w li poses el dibuixet :-()-) i quan cantis panxu li poses :-()) I quan obrim maig, igual. Es comença de zero i amb les dates actualitzades. La techary no cal que la posis. La molt marrana afortunada ha passat a l'altre costat del fòrum :)
Per exemple, a mi ja em pots posar:

Olotina
EDAT DELS DOS: 35 i 34
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 4/5 aprox
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Estem en cerca del segon. El primer va ser ràpid. 2 cicles sense comptar dies i viure en la foscor de la ignorància de l'existència del sp i 2 cicles sota la llum del sp xD Ens agradaria tenir una nena i he començat la dieta Baretta. Però si tinguéssim un altre nen seria meravellós igualment.

Davire em sap molt greu la vostra pèrdua :( espero que arribi aviat i que el grupet t'ajudi quan ho necessitis.
Nuri00 a pel següent, doncs. Anem igual.
AnnaSG benvinguda!! ets una valenta! >.-<:

Jo fa dos diez que em faig TE i surt negatiu i ara he vist un tacader vermell. Així que dono el cicle per acabat. Estic de molt mal humor. Estava molt segura pensant que era que sí.
No entenc el dolor de regla des de fa 10 dies.
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Martix86 » dc. abr. 03, 2019 3:39 pm

Hoooola! Doncs les meves dades:
EDAT DELS DOS: 32 (jo) i 36 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA: 7è
DNW: 17/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Pareix que tinc deficiència de fase lútea (em dura uns 7-9 dies tan sols la FL) i prenc progesterona des del 6è cicle per intentar allargar-la, de moment sense sort en aquell cicle... ja es vorà aquest... (m’han dit que pot requerir de fins a 3 cicles la medicació per començar a fer efecte). Em fa por que aquest problema derivi en algo més greu... De moment paciència, controlar i conèixer el cos i anar veient... ah buenu, i amb intents plens d’il.lusió :-o00m

Apa anem-hi doncs! A per l’abril i les seves panxes 1000 >.-<:


Gràcies Miri27 :ok:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dc. abr. 03, 2019 4:49 pm

Bona tarda a totes!!!! :--/)

Al final amb el meu company hem decidid avançar la cerca i aquest mes d'abril ja deixo de prendre anticonceptius (la setmana vinent, el dia 10, em trec l'últim anell anticonceptiu >.-<: )

Deixo les meves dades:

EDAT DELS DOS: 28 jo, 35 ell
NÚM. DE FILLS I EDAT: --
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 10/05 (si seguís amb anticonceptius seria aquest dia, pero ja veurem com actua el meu cos a partir d'ara!!)
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tots dos estem molt emocionats amb la decisió de començar a buscar i ampliar la familia, fa temps que en parlàvem i per fer ens hem decidit! Com que tot just aquest mes deixo els anticonceptius no tinc ni idea de com aniran els meus cicles... Ara fa més de 7 anys que prenc anticonceptius i ja no recordo com eren els meus cicles abans...

Apa!! Molta sort a totes!!!! :b-))) :b-)))
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. abr. 03, 2019 5:21 pm

Olotina, quin pal! :( :(
No m'estranya que estiguis de mal humor, pintava bé... doncs deixem enrere el març que no ens ha agradat i a punt per l'abril :ok:
Aquí estem!!!

A mi em va passar una cosa molt rara, ahir... Des del diumenge (dia 6 del cicle) em feia molt mal l'ovari esquerre, i a més em va sortir un granet a la barbeta i em vaig començar a rallar per si havia ovulat (no tenia tests i és massa aviat). Doncs ahir (dia 8) vaig anar al lavabo i havia tacat vermell, vermell com si m'hagués fet una ferida. Vaig flipar. No sé què deu ser, si és sagnat perquè vaig ovular, si el cos encara no està a lloc...
El dia 30 tinc hora al Clínic per revisió i li comentaré. Li vaig explicar a l'acupuntora i em va dir que no m'hi capfiqués, que a vegades passa.
Si hi penso, demà miraré si m'ha pujat la temperatura i aleshores ja em deprimeixo del tot perquè seria un altre mes perdut (fins dissabte vaig estar amb la W i no hem tingut temps de fer cap kiki)

Apali, ja us ho he explicat, sort que aquí podem explicar aquestes coses!
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Martix86 » dc. abr. 03, 2019 5:30 pm

Ben estrany amjdejan ??? Faràs bé de preguntar a la visita que tens programada i a veure...... Que no fos d’alguna fisureta...?
Tu et fas TO? El dia 8 del cicle és bastant estrany ovular no? Bueno en realitat tot pot ser ja sabem.......
Quina intriga! A veure si t’expliquen què pot haver estat!

De totes maneres opino que has d’anar veient com segueix el cicle.... i espero que arribis a temps! :)))
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Miri27 » dc. abr. 03, 2019 6:02 pm

Hola a totes!!
Ostres Olotina! ni idea dels dibuixets! pensava que era decoratiu! jajajjaj.
Vaig a repassar i actualitzar informacio... aquest tarda també he tingut visita de la W, vaig a posar-me el ninotet...quin rotllo! un altre m3s de cerca... ànims a les que hem tingut aquesta visita tan maca.... jo no tenia cap feeling, però sempre et queda aquell punt d'esperança... en fi! Abril!!!

Benvingudes les noves incorporacions! No tinc gaire temps i no em dona temps de dir-vos res personalitzat, però sort amb la cerca! Anem parlant a veure si fem aquest baby boom!! Perdoneu si faig errors a la info de dalt o si falta algo, mho aneu dient! Petonetssss
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dj. abr. 04, 2019 7:02 am

EDAT DELS DOS: ell 38 i jo 41
Nº DE FILLS I EDAT: noia de 13 nen de 9
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 16/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: des de fa 2 anys i mig vivim a l'estranger i estem emocionats amb aquesta aventura!
... i a vegades ens en sortim!
||*||
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. abr. 04, 2019 11:12 am

Per cert, olotina! La dieta Baretta la fas estricta? ahir vaig agafar el llibre de la biblioteca, però hi ha algunes coses prohibides que jo en menjo molt...
El nostre plat estrella és una amanida de tomàtec, alvocat i mozzarella i crec que tot està prohibit...
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: biol » dj. abr. 04, 2019 1:21 pm

Noies sabeu si quan ovules pot ser que taquis?
Avui taco una mica i en teoria ovularia, tot i que els TO em surten negatius :-:)

Estic ben perduda amb l'ovulació...

Merci boniques!
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: Martix86 » dj. abr. 04, 2019 1:55 pm

Biol no sé si t’ajudaré amb la meua resposta...
Jo mai he tacat en ovulació. Diria que no és possible a menys que faci poc que vas tenir la W... i potser encara està finalitzant.
Taques color marró?
A quin dia del cicle estàs?

La forma de controlar millor la ovulació crec que son els TO. Cada dia a la mateixa hora des del dia 10 del cicle... i potser si els uses per primera vegada a partir del 8 i fins que surti... A mi m’està anant molt bé controlar-ho perquè ajuda a conèixer molt bé el cos i si hi ha problemes doncs pot anar bé per adonar-se...
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. abr. 04, 2019 2:10 pm

Biol, des de quin dia del cicle t'estàs fent els tests? i com tens les temperatures?
Poder, es pot tacar, però ni idea de si pot ser que estiguis ovulant o que el cos encara s'estigui regulant després dels anticonceptius/diu... a veure com evoluciona!
Els tests, et surten positius el dia abans d'ovular, el dia que ovules ja són negatius-blanc nuclear ;).
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

EntradaAutor: biol » dj. abr. 04, 2019 2:52 pm

Estic a dia 15 de cicle. Els TO em surten molt negatius (1 ratlleta gairebé ni es veu) La temperatura està igual que cada dia...
Dec ser rara

Merci per les respostes boniques

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::