Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
karnusa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. set. 14, 2018 2:32 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: karnusa » dj. març 28, 2019 10:27 am

Topillo ha escrit:Hola!
Jo estic entre Brusi i Bogatell...la veritat es que Brusi em va agradar molt, en part per que Cosinita havia parlat genial i tambe per que un pare de Cobi que te fills a Bogatell i a Brusi em va dir que molt millor Brusi.
Pero crec que ens decidirem per Bogatell, per que la tenim literalment davant de casa...i aixo ens suma molt. Esperem no 'cagar-la' per comoditat, pero penso que entre les dues escoles poden haver moltes diferencies, pero no un abisme....que en penseu vosaltres? encara tenim dubtes....
De Brusi em va encantar que l'escola la mostressin els nens, ho van fer suuuper be. Em va agaradar moltissim la profa d'engles i la zona del pati dels racons. Molt.
En canvi les instal.lacions ean tirar molt enrere...esta inclus mes velleta que Bogatell.
De Bogatell em va agradar lo directa que es la directora i que estan obrint moltes vies noves i mes modernes, sense renunciar a deures i proves per als mes grans (soc aixi de convencional, encara)....i tot sumat no va haver res que me fes sortir despavorida! , A més , nomes acabar ens vem trobar una mare de Cobi (que tb esta pèr aqui; hola!) que ens va parlar MOLT be de l'escola tot i no haver estat la seva primera opció..aixi que ens va acabar de convencer! El pati i les classes d'inftil, son inmillorables.


Hola, jo estic igual que tu... estic entre la Brusi i la Bogatell... les dues escoles em cauen a la mateixa distància però la Brusi esta més aprop de la feina i la vaig veure més organizada, així que te més punts de que sigui la primera opció... Soc com a tu, no vull una escola unicament per projectes, i les dues son mixtes encara que potser que la Bogatell es més tradicional...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. març 28, 2019 9:45 pm

Topillo ha escrit:Hola!
Jo estic entre Brusi i Bogatell...la veritat es que Brusi em va agradar molt, en part per que Cosinita havia parlat genial i tambe per que un pare de Cobi que te fills a Bogatell i a Brusi em va dir que molt millor Brusi.


Com és això? Un pare que té un fill a cada cole?

A nivell instal·lacions bogatell les té ooolt més amples, almenys pel que fa al pati. A les aules de primària no hi ha tanta diferencia pero l'exterior bogatell guanya a la majoria de coles del districte. A nivell mètode educatiu jo si q els vaig trobar força diferents. A Brusi ja no es fan deures i exàmens a cap curs, i apart dels projectes es treballa molt a través dels espais (hora i mitja al dia crec) des d infantil fins a 6e, amb uns 8 espais diferents per rotar per a cada cicle. A bogatell desconec com està ara, fa dos anys van comentar q volien començar a introduir algun espai, i es feien projectes puntualment. No dic q un sigui millor ni pitjor però si crec q treballen de formes força diferents
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Onak
Entrades: 4
Membre des de: ds. març 09, 2019 8:27 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Onak » dv. març 29, 2019 10:25 pm

Jo em voldria quedar a la Flor de Maig però la nova ubicació definitiva em fa questionar moltes coses
La Flor de Maig com sabeu es construirà al solar que hi ha al costat del tanatori, I estarà construït segons va dir consorci a la reunió en uns 4 anys. Depèn d'acord de govern que ara no hi ha i depèn d'això perquè hagi pressupost.
L'antic tanatori s'enderrocara i es construirà un'altre equipament, sanitàri, administratiu o residència universitària, dos edificis: un de 5 plantes al costat de la Flor de Maig i un'altra de 12 plantes, cantonada amb Joan d'Àustria, segons planejament vigent. Com que el propietari del solar es un privat:serveis funeraris s.a. A la reunió a l'escola Flor de Maig, ni l'Ajuntament ni el consorci ens van garantir que els dos equipaments:flor de maig i residència universitària o lo que sigui, es construeixin simultáneament. Vol dir que de mòduls ens enviaran a conviure amb obres.
Algú em dona esperança perquè no sigui així?
Topillo
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 12, 2019 3:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Topillo » dl. abr. 01, 2019 10:12 am

cositina ha escrit:
Topillo ha escrit:Hola!
Jo estic entre Brusi i Bogatell...la veritat es que Brusi em va agradar molt, en part per que Cosinita havia parlat genial i tambe per que un pare de Cobi que te fills a Bogatell i a Brusi em va dir que molt millor Brusi.


Com és això? Un pare que té un fill a cada cole?

A nivell instal·lacions bogatell les té ooolt més amples, almenys pel que fa al pati. A les aules de primària no hi ha tanta diferencia pero l'exterior bogatell guanya a la majoria de coles del districte. A nivell mètode educatiu jo si q els vaig trobar força diferents. A Brusi ja no es fan deures i exàmens a cap curs, i apart dels projectes es treballa molt a través dels espais (hora i mitja al dia crec) des d infantil fins a 6e, amb uns 8 espais diferents per rotar per a cada cicle. A bogatell desconec com està ara, fa dos anys van comentar q volien començar a introduir algun espai, i es feien projectes puntualment. No dic q un sigui millor ni pitjor però si crec q treballen de formes força diferents


Si Cositina, tenen tres fills i de les grans cada una esta a una escola. Pero em va dir que els hi agradava molt mes la Brusi. Pero just acabo de fer la preinscripció i tirarem de proximitat, aixi que he posat Bogatell en primer lloc. Espero no equivocar-nos!! Pensem que les dues son bones escoles amb diferencies, pero no dramatices. I al final en el dia a dia notarem molta mes comoditat a la Bogatell.
Els espais de la Brusi a mi em van flipar, molt! Son xulissims! A Bogatell tb entenen, pero menys elaborats i menys 'reals' per al joc simbolic.
Encara em faras dubtarrrrrr!!!
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dl. abr. 01, 2019 1:26 pm

Onak ha escrit:Jo em voldria quedar a la Flor de Maig però la nova ubicació definitiva em fa questionar moltes coses
La Flor de Maig com sabeu es construirà al solar que hi ha al costat del tanatori, I estarà construït segons va dir consorci a la reunió en uns 4 anys. Depèn d'acord de govern que ara no hi ha i depèn d'això perquè hagi pressupost.
L'antic tanatori s'enderrocara i es construirà un'altre equipament, sanitàri, administratiu o residència universitària, dos edificis: un de 5 plantes al costat de la Flor de Maig i un'altra de 12 plantes, cantonada amb Joan d'Àustria, segons planejament vigent. Com que el propietari del solar es un privat:serveis funeraris s.a. A la reunió a l'escola Flor de Maig, ni l'Ajuntament ni el consorci ens van garantir que els dos equipaments:flor de maig i residència universitària o lo que sigui, es construeixin simultáneament. Vol dir que de mòduls ens enviaran a conviure amb obres.
Algú em dona esperança perquè no sigui així?


Hola Onak,

Si ja esteu al Flor de Maig, us afectarà els menys possible el nou canvi d'ubicació. Ja que és més probable que afecti a les noves incorporacions. Si us han dit 4 anys, segurament seran 6 anys, i qualsevol modificació de Projecte, afectacions, pressupost, aprovacions, etc encara afegeix més temps... En definitiva, en el vostre cas l'afectació potser d'un curs o dos, o fins i tot cap. També pot passar que per una vegada es compleixin dates, però serà difícil.

És una decisió molt personal, però un canvi quan ja heu començat projecte, potser sí és adient si no esteu d'acord tampoc amb funcionament escola, grup, curs, etc O quelcom personal.

És a dir, al canvi d'ubicació del Flor de Maig, caldria afergir-hi quelcom més.

Salut!
Onak
Entrades: 4
Membre des de: ds. març 09, 2019 8:27 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Onak » dl. abr. 01, 2019 2:33 pm

Gràcies per la teva apreciació,
Però em sembla que en el meu cas com en tants altres si que m'afecta perquè tinc un fill de pocs mesos i per tant tinc que pensar en el futur.

L'Ajuntament ni el consorci poden canviar la ubicació quan i com vulguin sensa consultar les famílies després de contradir-se en documents oficials. Tantes famílies demanem que es faci una CONSULTA per poder expressar la nostra opinió i esperem que això pugui ser possible i tindre el suport de tota la comunitat educativa.
silvia78
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 2:46 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: silvia78 » dl. abr. 01, 2019 2:49 pm

Hola,
El meu fill entrarà a P3 aquest any i ens agradava l'escola Grèvol però ens diuen que és impossible entrar...massa gent. Alguna alternativa? Es veu que hi ha 25 germans...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. abr. 01, 2019 3:30 pm

silvia78 ha escrit:Hola,
El meu fill entrarà a P3 aquest any i ens agradava l'escola Grèvol però ens diuen que és impossible entrar...massa gent. Alguna alternativa? Es veu que hi ha 25 germans...


I per què et diuen q es impossible entrar? Hi ha moltes altres escoles on hi ha uba línia plena de germans. I si no recordo malament grèvol no acostuma a ser un cole dels q tenen més demanda del barri. Mira les dades d altres anys, segurament queda fora gent en 1a opció com a la majoria D coles pero d aixo a dir q es impossible... Es la situació habitual a la majoria d escoles
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dl. abr. 01, 2019 4:11 pm

Onak ha escrit:Gràcies per la teva apreciació,
Però em sembla que en el meu cas com en tants altres si que m'afecta perquè tinc un fill de pocs mesos i per tant tinc que pensar en el futur.

L'Ajuntament ni el consorci poden canviar la ubicació quan i com vulguin sensa consultar les famílies després de contradir-se en documents oficials. Tantes famílies demanem que es faci una CONSULTA per poder expressar la nostra opinió i esperem que això pugui ser possible i tindre el suport de tota la comunitat educativa.


Sí, llavors absolutament t'afecta. Jo també penso que no hi ha color el canvi d'ubicació. La distància és considerable, i l'entorn absolutament diferent. I a qui ens agrada el Poblenou, doncs el canvi és a pitjor. Encara que per millorar les connexions segur es revisa el transport públic existent, i es probable es reforçi per millorar la mobilitat.

Una altra opció és escollir una altra escola pel segon fill, llavors amb el fill gran hi han dues opcions, o deixar que el fill gran acabi tot el recorregut al Flor de Maig o quan hi hagi possiblitat de vacant al cole del fill petit, demanar plaça, amb els punts del germà que ja està dintre, és probable que la plaça vacant et sigui assignada. Però, per suposat cal un cop de sort, perquè vol dir que cal una vacant al curs del fill gran.

Sort en la decisió!
Salut!
Martuki16
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. des. 31, 2018 5:30 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Martuki16 » dl. abr. 01, 2019 7:14 pm

Nosaltres aquesta setmana hem de fer la preinscripció i tenim dubtes entre Fluvia i Arenal de Llevant, tampoc hem vist tantes diferències en el tipus educació i en distancia ens queden igual.
Opinions de pares?
Gracies
Humanita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 9:57 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Humanita » dt. abr. 02, 2019 10:13 am

Bon día.. m estreno en el xat. Jo tambe estic amb tema preinscripcions. Alguna opinió o info de la nova escola auditori? El dia de les portes obertes em va donar molt molt bona sensació tot i les incògnites que planteja una escola de nova creació. El projecte d'infantil molt bona pinta.. però primària te l'has d'imaginar...i això crea dubtes tot cinquè suposo que anirà en la línea del barri.
Gràcies
mireiamr
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 18, 2019 7:54 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mireiamr » dt. abr. 02, 2019 10:35 am

Nosaltres també estem amb el procés de la preinscripció i estem fets un embolic. Avui pensem una cosa i demà tot el contrari. Les portes obertes de l'Auditori ens va agradar molt. El projecte molt maco, l'equip directiu molt motivat, l'Ampa molt implicada... però ens crea molta incertesa no poder-nos imaginar com serà la primària... D'altra banda, ens han agradat la majoria d'escoles que hem vist. Totes tenen alguna cosa que ens agrada i alguna altra que no ens convenç gaire. És qüestió de posar-ho en una balança i acabar de decidir però no és fàcil, ja que el nombre de germans en algunes és molt alt, i al final el que ho determina tot és la sort. En fi... a seguir donant-li voltes... Algú que tingui coneguts o germans grans en el Mar Bella o Vila Olimpica pot explicar l'experiència? Gràcies!
Humanita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 9:57 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Humanita » dc. abr. 03, 2019 9:04 pm

Hola.
Algú sap com estan anant les sol·licituds? Teniu info de Pere iv?
Merci
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Beikost » dj. abr. 04, 2019 8:46 am

Hola!

Una pregunta, quan doneu la sol·licitut, us donen ja el número únic que després es fa servir pel sorteig? O es rep més endavant per email...?
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. abr. 04, 2019 10:16 am

Hola!

Almenys l'any passat et deien el nº. de sol.licituts que portaven quan trucaves a cada escola... excepte Flor de Maig que no ho deia.

Beikost el nº. pel desempat no t'el donen en el moment de fer la preinscripció, t'arribarà després.

Sabeu com van les sol.licituts? per curiositat...

Molta sort a tots/es!!
karnusa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. set. 14, 2018 2:32 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: karnusa » dj. abr. 04, 2019 1:06 pm

Hola,

Ahir per la tarda a l'Antoni Brusi portaven 30 sol·licituds. Em van dir, que també hi havia d'altres cursos. M'imagino que demà i dilluns es quan s'inscriurà quasi tothom.
Humanita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 9:57 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Humanita » dv. abr. 05, 2019 2:22 pm

Jo ja l'acabo de fer al pere iv..i ja porten 40...uff. a veure si hi ha sort
Martuki16
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. des. 31, 2018 5:30 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Martuki16 » ds. abr. 06, 2019 4:56 pm

Jo vaig trucar ahir tarda a alguns i anaven aixi:
Pere IV: 43
Fluvia: 46
Arenal: 36
Acacies: 41
Uff quins nervis...
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lexi » dg. abr. 07, 2019 9:17 pm

Nosaltres estem igual... :()():::: :()():::: Hem triat l'escola Fluvia i al matí en tenien 41 sol•licituds...

Gracies per la info Martuki16
Martí i Emma els meus petits
Humanita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 9:57 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Humanita » dl. abr. 08, 2019 4:47 pm

Bones..algún te info actualizada de com van les sol.licituts? Gràcies

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::