Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
caracola
:: poltre
:: poltre
Entrades: 632
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 12:33 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: caracola » dc. març 27, 2019 12:09 pm

Clara, millor explicat imposible!

A nosaltres he de reconèixer que si que ens "preocupava" per coses que sents , però també he de dir que tal com vaig entrar a l'escola sabia que volia aquella escola per nosaltres, i no ens arrepetim per rés, per això comentava que lo millor és que puguis entrar i valorar per tú mateixa.
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dc. març 27, 2019 12:56 pm

clara.esquerra ha escrit:
Jo vaig anar a una escola privada de pedagogia activa als anys 70, perquè el meu germà gran hi havia anat per ser una cooperativa on l'ensenyament es feia en català. Tot va ser molt xulo, una infància feliç i un model d'educació alternatiu, però em va mancar la diversitat. PEr sort, l'escola quan feia quart va passar al sistema públic.

Quina gràcia, jo també vaig anar a una escola de pedagogia activa als anys 80 amb poca diversitat, però que em va donar unes bones bases. Fins que no vaig anar a viure a l'extranger no em vaig desfer de molts perjudicis. L'educació pública avui dia s'assembla molt més a aquest tipus d'escoles que ja van començar els anys 70 i per les quals s'havia de pagar molts diners.
Juls_
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 01, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Juls_ » dc. març 27, 2019 3:15 pm

Hola,
Gràcies per les experiències de mares/pares que ja teniu fills a les escoles, va molt bé tenir opinions tan directes.

Avui he vist que a l'Olivera només hi ha 8 germans, i tot i que no em toca per zona, m'estic plantejant posar-la com a opció.
Algú té referències de l'escola? N'he sentit parlar bé però no en sé massa detalls.
Voldríem la Mirada però sense tocar-nos per zona ho veig complicat perquè sembla que tindrà molta demanda.

Gràcies!
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dj. març 28, 2019 8:21 am

Hola! Jo també estic buscant segones opcions, volia posar la Mirada, però també m’han dit que ja
omple. Algú sap si el Catalunya també omple?
Teòricament ahir havien de publicar les places que oferta cada escola, però no ho trobo enlloc.
De l’Olivera algun cotilla m’ha comentat que no s’avenen bé al claustre, no sé si algú ens ho pot desmentir
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dj. març 28, 2019 9:03 am

Algú sap si les privades també van la la llista del full?
Juls_
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 01, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Juls_ » dj. març 28, 2019 10:51 am

Hola,

Louisiana gràcies a veure si algú ho confirma, està bé saber aquestes coses.

Ahir em van fer arribar aquest enllaç on es pot mirar com van anar les assignacions el curs passat, és aquest https://preinscripcio.netlify.com/

El que comentes de les places està a la web de l'Ajuntament, a l'apartat de preinscripció (però no indica quants germans hi ha).

Diria que no s'han de posar les privades a la llista.

De segona opció s'ha de posar la que ens agradi o la que sigui viable? No sé massa com s'ha de fer.

Merci!
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dj. març 28, 2019 6:07 pm

Juls_ ha escrit:Hola,


Ahir em van fer arribar aquest enllaç on es pot mirar com van anar les assignacions el curs passat, és aquest https://preinscripcio.netlify.com/

Merci!



Boníssim el link, gràcies!
MartaSantCugat
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. març 29, 2019 10:48 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: MartaSantCugat » dv. març 29, 2019 10:54 am

Hola!
Jo també tinc una nena que farà P3 a Sant Cugat i l'haig d'incriure.
Algú sap on puc trobar les places ofertades de cada escola? A l'ajuntament he mirat però no ho trobo...
I, quan a places que queden treient els germans que tenen preferència, això sí que s'ha de trucar escola per escola, oi? O tenim informació?
Moltes gràcies!!!
clara.esquerra
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 18, 2019 1:14 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: clara.esquerra » dv. març 29, 2019 11:25 am

MartaSantCugat ha escrit:Hola!
Jo també tinc una nena que farà P3 a Sant Cugat i l'haig d'incriure.
Algú sap on puc trobar les places ofertades de cada escola? A l'ajuntament he mirat però no ho trobo...
I, quan a places que queden treient els germans que tenen preferència, això sí que s'ha de trucar escola per escola, oi? O tenim informació?
Moltes gràcies!!!


Em sap greu, no et puc ajudar, jo vaig apuntar el gran a l'escola més pròxima a casa i vaig posar d'opció dues que també estaven a prop... La preinscripció l'has de fer al centre que has posat en primera opció.
clara.esquerra
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 18, 2019 1:14 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: clara.esquerra » dv. març 29, 2019 11:26 am

Us deixo un enllaç a un article molt interessant a tenir en compte a l'hora d'escollir centre, cal ser conscients.

He escollit un fragment de l'article:

El pacte contra la segregació hauria d’aconseguir que les famílies matriculessin a prop de casa, al barri o poble on viuen.

No cal explicar els avantatges de conviure amb la barreja de classes socials, cultures i situacions. Per què no compartir escola, jocs, esport, oci, amistats… dins el mateix entorn?

‘…acollir tot l’alumnat i les seves famílies afavoreix la cohesió social. Afavoreix traslladar a la societat la igualtat dels diferents. Perquè així millorarà la seva salut física i psíquica, els resultats acadèmics i sobretot les seves capacitats per afrontar la vida adulta. L’alumnat coneixerà uns valors diferents dels dominants, uns valors de cooperació, de solidaritat, de treball en equip… una capacitat crítica. I el seu professorat, les seves mestres se’n beneficiaran alhora del retorn que rebran. Seran també millors persones, amb més capacitats per afrontar les dificultats’.


http://diarieducacio.cat/escollir-escol ... -150555497
clara.esquerra
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 18, 2019 1:14 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: clara.esquerra » dv. març 29, 2019 11:30 am

Us deixo l'enllaç del Tot Sant Cugat d'avui que explica tot el procés de preinscripció:

http://www.totsantcugat.cat/actualitat/ ... 19102.html
Juls_
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 01, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Juls_ » dv. març 29, 2019 12:30 pm

Gràcies @clara.esquerra per l'enllaç

MartaSantCugat jo en sé algunes de dades de germans, a veure si algú en té alguna més:

ELS PINS 25
GERBERT 20
LA MIRADA 18
TURÓ CAN MATES 34
OLIVERA 8

De segona i tercera opció poseu el que us agrada o els que creieu que són viables?

Merci!
Full time Mum
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:23 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Full time Mum » dv. març 29, 2019 5:24 pm

Juls_ ha escrit:Gràcies @clara.esquerra per l'enllaç

MartaSantCugat jo en sé algunes de dades de germans, a veure si algú en té alguna més:

ELS PINS 25
GERBERT 20
LA MIRADA 18
TURÓ CAN MATES 34
OLIVERA 8

De segona i tercera opció poseu el que us agrada o els que creieu que són viables?

Merci!


Hola Juls.
Al Maragall 14 germans

Que tingueu totes molta sort i tranquil·les que tot anirà genial, ja ho veureu :-o00m
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dv. març 29, 2019 7:21 pm

Jo ja ho he entregat i les segones opcions les he posat per estratègia, però només les que m’agraden. No he omplert tota la llista.
Iagp
Entrades: 3
Membre des de: dg. gen. 31, 2016 11:51 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Iagp » ds. març 30, 2019 11:14 am

Hola!

Nosotros estamos hechos un verdadero lío, mi marido quiere el Thau y a mi me gusta más la Mirada... en ambos tenemos 30 puntos.

Lo único que me echa para atrás de la Mirada es el tema de la continuidad para el Instituto (aunque ya sé que para eso falta mucho. Bueno y un poco el tema del retraso en el nuevo edificio...

Hay posibilidad de entrar a algún concertado (Thau o Avenç) de cara al Instituto o ya sería misión imposible?

SOS que solo tenemos esta semana para decidir :S
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » ds. març 30, 2019 10:12 pm

Lagp yo estoy igual, pero finalmente hemos apostado por la pública aunque cuando llegue el momento lo volveremos a valorar. No suele haber plazas pero siempre queda la opción privada. El Thau hacen el bachillerato en el CIC que también es privado
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » ds. març 30, 2019 10:22 pm

Iagp ha escrit:
Hay posibilidad de entrar a algún concertado (Thau o Avenç) de cara al Instituto o ya sería misión imposible?


En este link puedes ver las plazas que se ofertan para secundaria. No sé cuál será la demanda, puedes llamar y preguntar:

https://www.santcugat.cat/files/651-152 ... 9-2020.pdf
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » ds. març 30, 2019 10:24 pm

Juls_
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 01, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Juls_ » dl. abr. 01, 2019 9:40 am

Hola noies,

Jo ho vaig preguntar a l'Avenç i al Thau el tema de secundaria i ara mateix és difícil accedir perquè s'ofereixen molt poques places i la majoria es cobreixen amb germans, però que d'aquí a 9 anys poden haver canviat coses.
Així que no ho sabrem fins que ens hi trobem. Sinó sempre quedarà la privada com diu la Louisiana.

Penseu que el mateix dia 9 sabrem alguna cosa? Quins nervis...

Jo estic esperant cap a últim moment a fer la solicitut ja que no tinc els 30 punts i no vull arriscar.

Ànims a totes
MartaSantCugat
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. març 29, 2019 10:48 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: MartaSantCugat » dl. abr. 01, 2019 2:22 pm

Hola!!
Gràcies pels links i les respostes!
Jo he trucat al Thau i tenen 35 palces lliures (vull dir descomptant els germans que van per davant).
Nosaltres en principi serà la nostra primera opció, tot i que no he entregat els papers encara!
Molta sort a tots i totes!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::