CERCADORES MARÇ 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. març 28, 2019 8:17 pm

Acabo de fer el càlcul i si aquest mes l'encertéssim la dpp seria 31/12! Jajajajaja moro!!!!! Encara sortirem a la tele!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 28, 2019 8:25 pm

jajaja osti ja veus!!! les de març seria per final d'any!! techary tu deus tenir data prevista de part també per nadal o aixi no??? que bonic! >.-<: >.-<:

les que tenim DNW ja a l'abril ja seria al gener a no ser que s'avanci... jajaja ens menjariem el tortell de reis a la clinica jajaja
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dj. març 28, 2019 8:51 pm

jo crec que cantarem panxus en breu...i no ho dic per mi! nuri00 i olotina... teniu números!!!
A veure si en sortim de dubtes en breu!!!

ànimssss
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: techary » dj. març 28, 2019 9:02 pm

En teoría segons la app sería pel 9 de desembre, els altres em vaig quedar a l'abril/maig i van neixer un al Gener i l'altre al febrer si tot va com ha d'anar aquest al desembre gràcies boniques :()():::: :p-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. març 29, 2019 2:45 pm

Olotina tu com vas??? Jo crec que no serà implantació perquè ja m’ha marxat i tinc una mica de mal d’ovaris preW... m’estranya tan d’hora, però sempre he tingut les W amb dolorets variats... ja veurem... encara queda 1 setmana de desespero totaaal :-o00m :-o00m :-o00m

Crec que la setmana d desespero és la pitjor setmana del cicle jajaja : lasito :
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dv. març 29, 2019 7:00 pm

Hola! Nuria00 per que creus que no es implantacio? pot ser perfectament! Aix aquesta setmana de desesperoooo!
A veure si sortim de dubtes i fem panxetes de principis d'abril!
petonets
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » ds. març 30, 2019 12:05 pm

Nuri00 podria ser implantació!
Olotina com vas? :-o00m

Purple12 en teoria ja comencem SW oi? Ara anem iguals :miko:

Per les expertes en TO: quan és millor fer els testos, matí 1a orina?
I entenc que els has de fer 1 cada dia oi?
I les tempes, jo vaig apuntant des de fa dies ja. Com es sap que ovules? Puja molt?

Bon cap de setmana boniques
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dg. març 31, 2019 6:42 pm

Hola boniques!! Ostres!! Aquestes dies que he estat més despistada han passat moltes coses!!! >.-<:

FELICITATS techary!! Quina ilu :b-))) març marçot ha portat panxot!! M’he perdut... falta algú més?? Crec que sí... disculpeu! M’he pedut uns quants dies...

Estic d’acord Nuri... la última setmana és fa llarguííssima!! Però molts molts ànims!! :love:

Ostres biol, jo tinc els mateixos dubtes que tu! Segons la app començo SW yes! Però em diu que ovulo el divendres que ve... i estarem fora i dormirem a casa d’uns amics, jajaja, serà complicat! Haurem de ser creatius i discrets jeje.

No sóc expertaen TO (de fet m’he demanat uns per amazon aquesta mateixa tarda), així que no et puc solucionar dubtes... però si algú en sap agrairé també ajuda.

Petonets flors!
A per l’abril!
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dg. març 31, 2019 7:48 pm

Hola!
Purple12: silenciiiii!! xDD si ovules divendres un kiki abans de marxar de casa i un quan torneu diumenge al vespre i és perfecte! igualment, fixa't en el fluxe, que l'app va molt bé per orientar-te però és fàcil que no la clavi.
Jo no m'he fet mai TO. Crec que a les instruccions ho explica bé.

biol la tempe puja l'endemà d'haver ovulat. Així que quan detectis la pujada ja pots arreplegar el maromo. És important que la vagis prenent cada dia i veure que es manté alta. Si torna a baixar estigues alerta perquè pot ser que no hagis ovulat. Si ovules, has de veure la pujada i que es manté per sobre de la mitjana. Fins que al cap d'uns 15 dies o torna a pujar (TE+ :ok: ) o s'enfonsa ( :ufs: ) Quan acabi de respondre et pujaré la foto de la gràfica del meu embaràs perquè vegis com ha de ser una gràfica de manual.

Nuri00 totalment d'acord, la setmana de desespero és la pitjor de totes. No s'acaba mai.

Jo segueixo amb mal de regla, i ja fa casi una setmana. Avui estic a DPO11, així que encara em queden 3 o 4 dies de desespero. No arriba mai això!! Si és que no estaré bastant xafada perquè estic força convençuda que és que sí.

Qui obre post d'abril? Vaaaaa animeu-vos!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dg. març 31, 2019 8:04 pm

Ara que ho veig, el dia que em va sortir TE+ justament m'havia baixat la tempe...però l'endemà va tornar a pujar.
Per la resta, gràfica clàssica.


B6E6F7A6-1832-4599-BF40-414EBF42992F.jpeg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dg. març 31, 2019 10:41 pm

Olotina! no puc veure l'arxiu, diu que no tinc permisos... saps que hauria de fer?
A veure si el feeling es fa realitat, nena! Pel que dius, els simptomes quadren, o sigui que pot ser perfectament! A veure!

I a la resta a esperar a qui li toqui i a fer deures. les altres! Vinga, que ja som a l'abril!

Per cert, per crear el grup d'abril, obro nou tema i copio les dades de cada cercadora, no? A veure si demà trobo un moment i ja ho deixo llest!

Petonets a totes!!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dl. abr. 01, 2019 9:42 am

Miri27 fins que no tens 100 missatges escrits no pots veure ni pujar imatges :(
Per obrir post d'abril, fas la primera entrada amb el text que et vingui de gust i poses les dades de les cercadores. I a mida que es vagin apuntant noies pots editar el post i anar afegint. Va, que seràs una super jefa!! :ok: :***: >.-<:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dl. abr. 01, 2019 12:49 pm

Bon dia a totes!

Fa unes quantes setmanes que volia escriure i fins avui no m'he vist amb cor! Fa un parell de mesos que us vaig descobrir buscant experiències d'embarassos després de prendre anticonceptius i vaig tenir una gran alegria de trobar-vos. Des de llavors que us segueixo amb molta il·lusió!!

La qüestió és que amb el meu company hem decidit que deixaré de prendre anticonceptius (actualment faig servir el ornibel) al mes de maig i començarem a buscar panxolina. Sé que aquesta entrada és per les cercadores de març i que, per tant, m'he avançat..., però m'emociona veure com us animeu, com feu xarxa entre totes, els consells, etc!

A més, de cara al post del mes de maig, un dubte respecte a la presentació.... Què significa DNW?...

Aix, disculpeu que entri així de cop i volta i per preguntar això!

Per cert, felicitats techary!!!!!! I molta sort a les que quedeu pendents del mes de març!!!

I les altres, a l'abril panxes mil!!!!


Petonets a totes!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dl. abr. 01, 2019 1:08 pm

Benvinguda Martona-91!!
us deixo una xuleta de l'argot socpetitero que he trobat de posts antics. Miri27 quan obris el post estaria bé afegir-lo a la primera entrada. Jo no ho vaig fer :ufs: i ara he recordat que anava bé.

CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dl. abr. 01, 2019 1:27 pm

Moltes gràcies olotina!!!! ;-)))
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dl. abr. 01, 2019 1:50 pm

Gràcies Olotina!

Jo tampoc ho puc veure encara però miraré pel Google si ho trobo

Bona setmana boniques!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. abr. 01, 2019 2:06 pm

Benvinguda Martona91!!!! jo també he estat prenent anticomceptius durant molts anys, i pel que em va dir la ginecologa si que pots notar el cos una mica "estrany" perquè s'ha de tornar a regular a nivell hormonal, però no té res a veure amb ser més o menys fèrtil. Aixi que pot ser que el primer més ja t'hi quedis de seguida :-()) >.-<:

olotina jo tampoc ho puc veure, no sabia això dels 100 missatges! com vas per cert??? aquest cap de setmana era la teva DNW nooo???
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dl. abr. 01, 2019 2:29 pm

Hola!!!
Tema tests d'ovulació:
El test no l'has de fer mai a primera hora del matí, sinó al contrari. Això és perquè el test detecta la pujada de la hormona luteïnitzant (LH). Aquesta hormona està baixeta, puja de cop, fa un pic i torna a baixar. 24-36h després del pic, ovules.
Aquesta hormona depèn de la llum del sol, i per tant, a primera hora és quan en tens menys. Jo me'ls feia cap a les 16h, quan tornava de treballar. I si has estat una estona sense beure aigua millor, que està més concentradet.

Si no n'has fet mai, i per tant no saps com serà el teus cas, es recomana fer-ne un al dia a partir del dia 11-12, i així aniràs veient que primer no es veu res, i després va apareixent la segona ratlleta. Només quan la segona ratlleta és igual de forta o més que la control és positiu. Si no, és negatiu.
Però per exemple, em faig el test i em surt gairebé gairebé positiu però encara és negatiu i el faig el dia següent i és més negatiu encara (baixa la intensitat), doncs llavors ja sé que entre aquells dos dies és quan ha estat positiu.

Hi ha noies que els costa molt pillar la segona ratlleta més forta, per això es recomana que ho combinis amb la temperatura, perquè igual has ovulat i no ho has pillat al test. Perquè, tal com puja, baixa i justament el dia que ovules, el test és blanc nuclear...

El tema de la temperatura, el problema és que quan ha pujat, ja has ovulat, o sigui que en realitat ja hauries fet tard...

Les que esteu començant a buscar, el millor és una combinació de tot. Després amb els mesos t'acabes fent experta en el teu propi cos i ja ho vas veient més... Jo fins que no buscava no entenia perquè hi havia dies del mes que tenia més fluxe, la veritat no sabia ni quan ovulava ni res...

Purple 12, si marxeu divendres, doncs entre paquet i paquet, kiki! I diumenge de tornada, un altre cop jeje i sinó, doncs dijous...

Apali, ja tenim l'abril aquí!!

:):)
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dl. abr. 01, 2019 2:33 pm

Moltes gràcies ambjdejan! Ets una experta ! >.-<:
A veure si enganxo l'ovulació doncs :love: ..::··
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dl. abr. 01, 2019 6:48 pm

Sí sí ambjdejan, ets un pou de sabiesa! M’ho anoto tot! A mi m’arriben els test el mateix dia que em diu la app que ovulo! Però els utilitzaré igualment, així començo a practicar! M’estic prenent la temperatura, però crec que el termòmetre no va bé perquè aquests dies les mesures són molt estranyes. :ufs:

Merci olotina per la xuleta! I benvinguda martona91! (Si 91 és el teu any, som de la mateixa quinta, jeje).

Amjdjan i olotina, sí, sí, intentarem dijous i diumenge, mare meva, ho hauré d’acabar posant a l’agenda amb hora i tot!

Miri27, si obres abril, perfecte! Super jefaza! >.-<:

Petonets boniques!
: lasito :
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::