un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: techary » dl. març 25, 2019 4:41 pm

Guau virolai llavors tens 3 i vas a pel 4?? Quina pasada i quina enveja!! Molta Sort i enhorabona reina >.-<: :-()-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. març 28, 2019 12:51 pm

Techary, nooo :-D ! Estic esperant la tercera, però he tingut molts avortaments (4 abans del primer fill i 2 abans de la tercera, per això deia que m'havia quedat embarassada tres cops entre els 42 i els 43).

Noies, avui m'han repetit la VCE i s'ha girat i es manté en cefàlica de moment! >.-<: Demà em fan un control i la setmana que ve, un altre. Els metges em volien fer una inducció avui mateix aprofitant que estava ben col·locada, però hem dit que no. No ens vèiem preparats per enfrontar-nos a una inducció sense cap comentari previ, ni teníem la logística muntada amb els nens, etc. I preferim córrer el risc que es torni a girar tot esperant el dia que vulgui sortir ella.
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: techary » dj. març 28, 2019 12:56 pm

Noies crec que Ho he aconseguit!!! Tenía clarísim que Avui se m'adelantaba la regla i ves per on.... Encara el falten tres dies per la regla pero mireu com es marca ja >.-<: estic en un nuvol :b-)))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: nona » dv. març 29, 2019 7:38 am

Bon dia noies!

Virolai que bé que s'hagi girat!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Esperem que es quedi així i neixi quan ella decideixi, bona elecció! Disfruta d'aquests últims dies de panxa!

Techary ostres!!! si que es veu si!!! molts felicitats i benvinguda al grup de les que esperem el tercer!!!!

Jo estic en aquella fase que em trobo molt bé i no noto res, i a vegades penso que ho he somiat que estic embarassada.... em falten dues setmanes per la eco de les 12.... a veure el risc que em diuen i decidirem si fem la prova no invasiva...

ànims a totes super mamis!
Imatge

Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. març 29, 2019 8:43 am

Techary, que bé! I que ràpid, no? Moltes felicitats!

Nona, quin rotllo quan no tens símptomes i encara és aviat per notar la criatura… paciència i optimisme!
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: AnnaSG » dc. abr. 03, 2019 11:43 am

Hola!
Aquí una altra bogeta que busca el tercer! Tinc una nena de 13 i un nen de 9 i ens hem animat a buscar el tercer! Jo en tinc 41.
Ens ho prenem amb calma i no estic massa pendent de l’ovulació però procurem fer els deures sovint... o-o:)
En principi, espero la W per Setmana Santa. Espero que no arribi!
Gràcies per llegir-me!
... i a vegades ens en sortim!
||*||
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. abr. 12, 2019 9:33 am

Doncs que vagi molt bé la cerca, AnnaSG! Ja ens n'informaràs.

Jo estic ja de 40 + 2 i esperant… Amb força contraccions al llarg del dia, però sense cap regularitat encara. En tenim unes ganes!
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Seiba » dv. abr. 12, 2019 11:22 am

:--/) hola a totes!
Virolai ostres en res ja està aquí, en qualssevol noment et poses de part! Et desitjo que sigui una trobada màgica! Molta força!

A les que esteu en cerca molta sort i que sigui curta!

Jo vaig passant per proves mèdiques i de moment anem bé. Però encara em falta un tema per solucionar. S'em han ajuntat vàries coses i és lent..ara em queda tema tiroides que no estic controlada i a banda analitzar uns nòduls. Però a finals de maig espero poder tenir l'ok de tot!

Esperem....

Que tingueu una molt bona setmana santa!!! Abraçades
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » ds. abr. 13, 2019 12:05 pm

Diculpeu que estic out, no em dona la vida, tornada a la feina + els dos petits malalts cada dos per tres, a veure si arriba ja el bon temps i marxen els virus. Virolai, potser a hores d'ara ja ets trimami. Si no, que sigui una hora ben curteta! Petons
Intentaré entrar un dia amb més temps i llegir-vos a totes
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » ds. abr. 13, 2019 2:44 pm

Virolai ja ens explicaràs! Que sigui curta la espera, aquestes últimes setmanes és la espera més pesada.
Bea Vaja, amb els dos malaltons? Aquest hivern també he tingut la petita amb bronquitis cada dos per tres, és un pal i amb la petitona deu ser més difícil de compaginar tot plegat, no? Menys mal que ja tenim la primavera aquí!
Techary Al final com va acabar? Estàs embarassada????
AnnaSG Benvinguda! Jo tinc una nena que cava de fer 5 anys i una que el mes que ve en fa 7. Ja ens anirem veient per aquí!


Nosaltres la veritat és que el tema econòmic i la edat ens tira una mica endarrere (jo en tinc 42 recent fets i el pecunio en farà 45) anem una mica a mesos que ens animem i mesos que ho veiem tot negre pq jo ara no treballo i a vegades costa arribara final de mes, ara he acabat el màster per ser profe de secundària i ja em puc apuntar a llistes, però no sé quan em cridaran i no sé, no ho veig factible. A veure si amb les vacances de setmana santa ens relaxem una mica i tenim més temps per pensar i decidir què fem.
Bona setmana santa!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dt. abr. 16, 2019 4:32 pm

Pecunia, jo en tinc 44 o-o:)

Bea, quan vas escriure feia 8 hores que era trimama >.-<:

Us copio el que he escrit al post d'abril perquè no tinc temps de tornar-ho a redactar, hehe!

Doncs dissabte a les 7.43 del matí va néixer la Joana, en un part brutal i rapidíssim (el llevador ens va dir que si triguem 5 minuts més neix al cotxe o al carrer).

La cosa és que des del divendres a les 16 h vaig començar amb contraccions una mica doloroses però molt espaiades, i va ser així fins a quarts de 6 de la matinada. Eren cada 10, 20, 40 minuts, sense cap cadència concreta, i per a mi era desesperant. Sí que es van anar fent més intenses, però no agafaven regularitat. Finalment a quarts de sis sí que van començar a ser cada pocs minuts, i jo em vaig pensar que llavors començava a dilatar de debò. Em volia esperar força a casa per tenir forces per fer un part natural, però després de tantes hores de contraccions irregulars, quan només feia tres quarts que les tenia regulars vaig despertar el meu company per anar cap a l'hospital. Ja estava cansada i vaig decidir que si em deien que encara estava poc dilatada demanaria l'epidural perquè no podia aguantar més. A casa podia submergir-me bé en les contraccions i vaig trobar la manera d'encarar-les, però quan vam pujar al cotxe la cosa es va descontrolar, i entre que tenia moltes gaanes de vomitar i que eren molt seguides, el trajecte em va semblar un suplici. Els 2 minuts de caminar entre el cotxe i l'entrada d'urgències se'm van fer eterns, amb contraccions una darrere l'altra i marejada. En arribar em van estirar al box d'exploració, el llevador em va mirar i va dir "Expulsiu!", i corrents cap a la sala de parts mentre em treien la roba entre tots i em posaven la camisa. La infermera li va dir al meu marit que anés a admissions a dur els dnis però el llevador li va dir que no, que no podia marxar, i sort d'això, perquè en arribar a la sala de parts jo em vaig estirar de costat i vaig començar a empènyer, el llevador em va fer posar els peus als estreps i el cap va començar a sortir i en la contracció següent ja va néixer. Brutal! No em van posar ni via intravenosa perquè no va donar temps, i a més no em van haver de posar punts, així que al cap de poca estona ja estava físicament bé, tot i que havia passat la nit en blanc i estava cansada. Fins i tot vaig poder esmorzar en arribar a l'habitació. La ginecòloga que estava de guàrdia va arribar quan ja estàvem fent el pell amb pell, amb tota la feina feta :-D

La veritat és que va ser un part de somni, tot i el mal record del moment just abans d'arribar a l'hospital.
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: nona » dt. maig 07, 2019 9:41 am

Feia dies que no entrava!!!
Virolai!!! Enhorabona guapa! I quin part més bo! Me n,alegro molt! Com va això de ser trimami? Com ho porteu? Una abraçada molt gran.
I la resta, com van les panxus? I les que dubteu us heu decidit??
Jo avui em toca fer la llarga del sucre.... Falta una horeta i ja ho tindré fet.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » dc. maig 08, 2019 9:57 am

Moltes felicitats Virolai!!! Quin part més increíble no? Me n'alegro que hagis pogut tenir aquesta experiència!
Nuna com va l'embaràs???

Nosaltres continuem prenent-nos-ho molt tranquil·lament, la veritat... econòmicament no estem passant un bon moment i tot i que en un any espero que hagi canviat ja la situació, la veritat és que no ajuda a animar-nos...

Com van les trimamis i les panxetes????
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aran2013 » dc. maig 08, 2019 10:57 am

Hola mamis valentes!! :--/) :--/) :--/)

Em presento! Tinc dos fills de 6 (Aran) i 3 anys (Alba) i..... estic embarassada del tercer :-()) :-()) :-())
Ara mateix estic de 10 +3 i estic acabant de passar la pitjor fase de l'embaràs (nàusees, vòmits, mal cos, etc).

Estem mooooolt il·lusionats amb el meu marit, ja que els altres dos nens no són seus i ens feia molt il·lusió poder-ne tenir el nostre. La vida va fer que em divorciés del meu exmarit i que haguéssim d'establir un règim de custòdia compartida. Va ser i és molt dur haver-me de separar dels meus petits cada setmana, però bé, amb el meu ex estem començant a tenir una relació cordial i ja no pateixo tant com al principi.

Si tot va bé, esperem per l'1 de desembre neukiss-) x*x*x neukiss-) i el tindrem a l'Hospital de Sant Pau, com els altres dos.

Demà em fan l'analítica del primer trimestre i la prova del sucre... Amb l'embaràs de l'Alba ho vaig passar fatal, vaig estar a punt de vomitar el suc aquell que et donen... Ja us explicaré què tal.

Espero que passeu bon dia i ja anirem compartint dubtes/inquietuds sobre la trimaternitat.

:***: :***: :***:

Virolai: Moltíssimes felicitats!!!! Ja ens aniràs explicant com va tot i com és el dia a dia amb tres!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. maig 08, 2019 2:30 pm

Aran2013, benvinguda i felicitats per l'embaràs! Jo he fet la prova del sucre tantíssimes vegades! Dos en cada embaràs, per l'edat, i una extra en un embaràs que no va anar bé. I a sobre amb el gran em va tocar fer corbes llargues i tenir diabetis. Des de les corbes llargues ja no vaig suportar la glucosa de l'O'Sullivan, però ben fresqueta i de llimona encara vaig aconseguir fer-la passar bé. Ànims, que només és un tràmit! Fastigós, però que dura poc. I ànims amb el malestar de l'embaràs. Espero que ja s'acabi aviat!

Doncs l'experiència per mi està sent molt positiva, perquè els nens ho posen fàcil, estan molt carinyosos amb la germaneta, i la nena és força tranquil·la tot i qque cap als vespres està molt neguitosa i plora força, però és l'únic moment del dia "xungo". Això sí, vol molts braços (cosa normal), perquè s'adorm fàcilment a coll però no la podem deixar enlloc perquè dura dos minuts. en fi, ja sabem que tot són fases, oi? Doncs a viure'n cadascuna fins que passi!
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: aspi » ds. ago. 10, 2019 12:41 am

Bones, veig que está paradet. Aquí una mami de 32, d'un de 2 i un de quasi 5 i espero que en breus embarassada. Porten buscant 4 cicles i bé, començar a desesperar jeje
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: AnnaSG » ds. ago. 10, 2019 7:54 am

Bon dia, valentes!

Aquí una altra que espera el tercer! Tinc una noieta de 14 i un nen de 9 i tornarem a ser pares al març! Ara estic de 7 + 1 i em moro de son tooooot el dia.
Estem molt contents i una mica espantats... Hehehe... Els dos grans s'ho han pres molt bé!

Felicitats a les altres futures mares!
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: aixamb » dv. oct. 25, 2019 11:46 am

Hola noies!!
Feia molt temps que no passava pel fòrum, els nens ja són grandets i ja no tens tanta necessitat d'estar connectada.
Segurament és una bogeria, però m'estic convencent per anar a busca el 3 (el meu marit ja fa més temps que està convençut, ell ho té molt clar). Tenim una nena de 9 anys i un nen 4 4. Fa un parell de mesos que em vaig treure el DIU, i tot i que no hem començat en sèrio (controlant ovolacions i tota la pesca) ja no prenem mesures.
Us vaig llegint!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: nona » dc. oct. 30, 2019 8:41 pm

Hola noies!!

Doncs el dia 8 va neixer la meva tercera filla, la Lia! Estem molt contents i encantats amb ella. És força tranquila, tret dels vespres que està més neguitosa, però la resta es porta molt bé. És la joguina de casa!
La veritat és q l,estem disfrutant moltíssim, ja que serà l,últim bebè de casa i saber q tot passa molt ràpid et fa viure les coses molt diferents.

Molta sort a les noves mamis embarassades del tercer i espero q totes les q desitgeu ser-ho jo aconseguiu ben aviat!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Jaleturu » dg. des. 29, 2019 11:12 pm

Hola a totes!

això està una miqueta tranquil·let!

felicitats a totes les que ja teniu el vostre tercer en braços o a la panxona.

Nosaltres finalment ens hem decidit i ja estem començant a cercar.

El que més em preocupa, tot i que ja sé que és una tonteria, és la diferència d'edat amb els altres germans. El gran en té 8 i la petita en farà 5 el més que ve. Suposo q la diferència d'edat entre ells es notarà, però de ben segur que s'estimaran un munt.

Us aniré informant de tot plegat,

una abraçada
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::