CERCADORES MARÇ 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dl. març 25, 2019 9:15 pm

Hola noies! Ara feia uns dies que no entrava! Què guai que hi hagi moviment!

Techary benvinguda! A mi també m’agraden les families nombroses! Però poc a poc i comencem per un! ( si arriba! Jeje).

Jo estic fins els nassos de les frases. A vegades també he pensat de contestar a algú com tu biol, però mai m’he atrevit. La gent no és conscient del mal que poden fer. Ja en tenim prou amb les nostres paranoies i els psicosímptomes i tot plegat com per haver de donar explicacions a ningú!

Ànims noies! A veure si cau la panxu! >.-<: :cnen:

Petonets i bona nit!
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dt. març 26, 2019 11:32 am

Hola!! Crec que la meva data és demà, perquè vaig ovular el dijous 14. Però nosaltres segur que no hem encertat perquè amb la grip no vam poder fer res i els bitxitos que quedaven de pre-grip es deurien fregir amb la febre, jeje
A veure què, demà us ho confirmo!

A mi la veritat és que de frases no me n'han dit gaires, però la frase més guai va ser, quan estava embarassada de 3 mesos, la cunyada de ma germana (la dona del germà del marit de la meva germana), em diu: ostres que bé, mira, jo sempre havia pensat que tu ja no tindries fills... ole ole! gràcies per confiar en mi! jajaja

va, olotina, a veure si aquests psicosímptomes l'encerten!
uau! les famílies nombroses!! a mi m'hauria agradat, però ja no hi serem a temps... ja en tinc 41 i encara hem de fer el segon, o sigui que com no en vinguin dos de cop, ho tenim complicat! ;)
Tinc amigues que en tenen tres i fan envegeta de la bona! un lio impressionant, i segur que sempre n'hi ha algun de malalt, però que guai!!

Fins després!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. març 26, 2019 3:09 pm

aii no sé perquè pensava que les dnw que quedaven eren d'abril..! quina emoció aquesta última setmana de març doncs! a veure si hi ha sort!!! :-())
ambjdejan, ja ens mantindras informades!! >.-<: >.-<:
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Martix86 » dt. març 26, 2019 3:28 pm

Bona tarda! Em colo al Cercadores de Març (jo també en sóc de cercadora de moment sense èxit tampoc al març) per preguntar-vos pel Progeffik. Alguna de vosaltres n’ha hagut de prendre o aquest o algun semblant per allargar la FL? Jo les tinc ben curtes... d’uns 7 dies i aquest mes no l’hem aconseguit allargar ni amb el Progeffik (1er mes que el feia servir). Si em puguéssiu parlar d’experiències... :ok:
M’han dit que aquest medicament pot trigar uns 3 cicles a ser efectiu...

Ànims a totes! Sóc novata amb ganes de participar i aprendre
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. març 27, 2019 10:31 am

Hola!!!

Martix86, ni idea! jo la vaig fer servir per provocar la regla després de la pèrdua, i em va funcionar, però és clar, no és el mateix... Les meves FL són de 12 dies, justetes, però he tingut 2 embarassos o sigui que suposo que suficient...

A mi em va venir ahir la regla, ben puntual! Estic feliç, perquè ja sabeu que aquest mes l'havíem perdut per la grip, prò a més és el primer mes "normal" després de la pèrdua del desembre (1a regla provocada amb progesterona després de 2 mesos des del legrat, i sense ovulació, 2a regla només 15 dies després de la primera, i amb ovulació -crec que vaig ovular mentre tenia la regla-) i aquest mes ha estat de 29 dies, amb ovulació controlada i tot ok. Molt oportuna, la grip, oi? jeje

Així que la meva propera DNW seria el 21/4, aprox...

A l'abril, panxes mil!

Olotina, quedes tu!!!

Petonets!!
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Martix86 » dc. març 27, 2019 2:01 pm

Gràcies per contestar ambjdejan! A veure si alguna té alguna experiència com la meva i poder veure què tal...... em preocupa tot plegat i m’agradaria conèixer d’altres experiències.

Que bé que el teu cicle s’hagi normalitzat. A pesar de la tristesa de veure la warry... l’alegria o el descans de veure que tot està en ordre i llesta per un abril de panxesmil hehe >.-<:

Ànims!!!!!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dc. març 27, 2019 5:49 pm

Hola noies!
Només quedes tu Olotina! Allò que vas dir del cansament... pot ser, eh? jo ho notava molt!
Ambjdejan, molt bé! ara que ja ho tens tot regulat, a per la panxuuu!
Martix86, no et puc ajudar, pero benvinguda al grup!

A veure si es veritat la dita...a l'abril panxes mil!
petonets!!!
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: techary » dc. març 27, 2019 6:27 pm

Noies estic a 4 dies de la DNW ja os possare al día, de moment Porto uns dies amb molt mal d'ovaris amb els pits que hem piquen i m'esclatarán i marejos de tant en tant, pero ja sabem que els síntomes son molt semblants els de la regla.. un petó!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dc. març 27, 2019 6:54 pm

Hola reines!
Benvinguda Martix86! jo tampoc no et puc ajudar, primer cop que sento aquest nom. Te l'ha receptat el gine? potser ell et pot orientar més bé.
ambjdejan doncs me'n alegro que hagis regularitzat cicles. Ara a agafar forces per l'abril.

Alguna s'anima a anar obrint abril? Així ja actualitzem dades i el dia 1 comencem amb el post obert.
Jo de moment no l'obro, perquè tot i que no noto res, encara tinc una petita esperança que sigui que sí.
No estic segura ni d'haver ovulat. Que vingui ja el cap de setmana i que passi ràpid.
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: techary » dj. març 28, 2019 6:35 am

Noies no mhe pogut aguantar i mhe fet un test Avui al llevarme, el cas es que portaba molts dies amb mal de regla i m'he le fet per descarte i quina sorpresa mhe dut :b-))) encara no es veu gaire pero estic segura que es que si >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dj. març 28, 2019 6:47 am

>.-<: >.-<: felicitats!!!! Primera panxa de març! Que bé maca!

Va Olotina, ara tu! :ok:

Martix86 jo tampoc et puc ajudar, no havia sentit mai aquest nom.

Amjdejan també és una alegria quan veus que el teu cos es regula.

Petonets boniques
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dj. març 28, 2019 7:41 am

ole ole!!!! panxeta a la vista!!! :-()) felicitats techary!
últims dies de març! va Olotinaaa! dona'ns una bona noticia!
Jo avui mal d'ovaris... simptomes de regla... em queda una setmana, però com se m'acurten els cicles... qui sap! a veure!
petons a totes!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dj. març 28, 2019 8:51 am

techary PANXUUUUUUU!! FELICITAAAATS!!
Nena tens vista de lince, o de trimami experta, perquè jo no veig res xDD però segur que en persona es deu intuir la ratlleta no? que contenta que estic!!! Va, ja pots anar obrint el "Mares de Desembre 2019" i espero que ens hi puguem unir la Miri27 i jo ben aviat.
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: techary » dj. març 28, 2019 9:01 am

:--/) sii gràcies i endavant amb els positius, la farmacéutica diu que si es positiu que a tres dies de la regla es marca molt estic en un nuvol gràcies a totes :-()-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: martonagc » dj. març 28, 2019 1:34 pm

Jo no puc veure l'adjunt però Ueeee!!! Enhorabona Techary!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :b-)))
Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 28, 2019 3:09 pm

enhorabonaaaa!!!!!! :p-) :p-) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) me n'alegro molt techary!!!! primer panxu de març!!! a veure si vas tu darrera Olotina!!! com portes els psicosimptomes????

Miri27 jo tmb tinc DNW la setmana vinent i ja tinc una mica de mal ovaris de moment... he estat dos dies tacant una mica de marro fluixet...com si ja estigues a punt de venir...però és estrany perquè encara queda...

benvinguda Martix!! jo tampoc sé què és...em sap greu que tampoc et puc ajudar.... que bé que t'hagis animat a participar, es fa més divertida l'espera!! >.-<: >.-<:

ambjdejan que bé que se't vagin regulant els cicles!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dj. març 28, 2019 3:47 pm

Nuri00 pot ser implantació? a quina dia DPO estàs? si estàs més o menys al DPO7 podria ser no?

A mi em fan mal de fa dies les lumbars i la panxa. O són nervis o un síndrome pre-menstrual etern o...no vull ni pensar-hi.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 28, 2019 6:38 pm

què vol dir DPO? em teoria el dia més fèrtil era divendres passat. El sangat implantacio no és més tard?

jajaja és ben bé que sóc primerenca total eee
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dj. març 28, 2019 7:05 pm

Dia post ovulació. Creus que vas ovular divendres? doncs avui estàs a DPO 6. I el sagnat diuen que és més o menys al 7, així que podria ser. Amb una Fase Lútea de 15 dies arribes màxim a DPO 15, que és quan un TE ja pot sortir +
Et queden 9 dies de desespero :-o00m
Jo no ho tinc clar però crec que estic a DPO 10 :-o00m :-o00m :-o00m
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. març 28, 2019 8:12 pm

Març marçot t'has posat animadot!!!!
Ole ole!!! Felicitats techary!!!! Pim pam! :)))))))
A veure si encara cantem alguna panxa més!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::