Frases que fan rabia!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: leta » dt. set. 28, 2010 6:30 pm

la meva s'assembla en part al Leto perquè no para quieta i a mi, en que és una mica borde :content:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: mima2008 » dt. set. 28, 2010 7:56 pm

Hola noies! He descobert aquest post, i us agraeixo l'estona q he pasat llegint. M'he divertit moltissim!! Cosa q ja em tocava!
Jo també he hagut d patir, i segueixo patint frases d'aquestes tan "simpàtiques". Dps d'un raspat al mes d'abril, porto aguantant frases com:
El cos és savi, i si ha pasat és xq la "cosa" no havia d ser. La cosa?? Q vol dir?? Aaaaiiii!
O també, com mujer legrada, mujer preñada! Q??? Vinga va!! Això no es pot generalitzar carai!
Uf, i moltes d'altres q al final fan q siguis una borde, i totohm et miri amb cara d pena!
Stic bastant farta la veritat!

O sigui q bravo x aquest post! M'ha alegrat moltisim el dia!! Seguiré al corrent!
Imatge
xikaboom
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:58 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: xikaboom » ds. des. 27, 2014 10:35 am

Com em feu riure amb aquest post!!!! És molt necessari almenys podem fer broma i riure una estona!!!

Doncs jo n'he aguantat unes quantes de frases.....

En un dinar familiar on la meva cosina està embarassada de 5 mesos i on em vaig enterar que la dona del meu cosi ho està també...clar, i jo dient no apreteu no apreteu..i surt el meu cosinet un de més jove sense parella i diu:
No, si aquí l'únic que ha d'apretar és el "Pepet" ( la meva parella) jajaja( que graciós vaig pensar.,....prou que apreta pobret i res de res.....) i jo tot rient li vaig dir molt bona aquesta!!!! jajajaja!!!

El meu tiet em diu: Tú ets molt passota eh... ( a sobre aparento passotisme...si ho sapigués..)
I la tieta sempre tocant els dellonsis.....aixecant el jersei de la prenyi i ensenyant-me la panxa: Mira quina panxa i mirant-me a mi......grrrrrrrrr i jo li dic: Si mira casi és com la meva!!!! I el meu tiet: Ah no estaràs també??? I jo no no.......( després clar aparento que sóc passota...)

Deu nidó tots plegats!!!!!! La próxima reunió els hi diré ben clar tot a veure si em deixen en pau d'una p..... vegada!!!!
Avatar de l’usuari
Nidshi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Nidshi » dc. gen. 07, 2015 11:04 am

OOOhhh!!! que beeee!!! per fi puc desfogar-me, aquí les frases que ODIO!!!

- I vosaltres quan? Ja us toca eh? A què espereu? - I tú fas la rialleta forçada i dius allò de "tot arribarà" o " tot al seu temps"… aish!

- No t'has d'obsessionar! Vindrà quan menys t'ho esperis - I tú que saps si m'obsessiono o no?? És més, jo entenc que una no s'ha d'obsessionar, sí, però pensar-hi és inevitable. Si busques, no pots evitar pensar-hi, i això no vol dir tampoc obsessionar-se!

- D'això no pots opinar perquè encara no ets mare i no ho pots entendre - Sempre m'ha molestat aquesta frase, però ara més que mai! I sí, sí… sembla increible però m'ho han dit!

- Us heu fet proves per saber si podeu tenir fills? - Què? Què? Com? Sense comentaris…

Aish, que bé m'he quedat! jajajaja!!!
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: sergem » dc. gen. 07, 2015 11:34 am

M'estic pixant de riure amb el post i això que encara no he acabat de llegirlo!!

A mi lo que em va dir el gine al juliol després de les preguntes de control,... hem va comentar de la manera més natural posible que podía haver patit un bioquímic perque el cos és molt inteligent i detecta que si hi ha alguna cosa rara, expulsa l'óvul fecundat. Suposo que al veure'm la cara em va intentar treure ferro a l'assumpte perque no em mengés el cap i em va dir que potser tb havia tingut un retràs important per nervis.
La veritat és que tenir un gine que et tranquilitzi d'alguna manera com el meu, que et parla de la manera més natural posible i com si sigués un procediment molt comú em va sentar bé.

Aquests nadals la pregunta del milió ha sigut:
- i tu no t'animes?? (no clar, per això portem 13 mesos buscant!!)

En fi...
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Rubinat » dg. gen. 11, 2015 9:09 pm

Venga ara vaig jo!

1. A veure si teniu crios q sino els vells ja no ho veurem!

2. A la proxima vegada q ens trobem vull veuret embarassada!

3. Quedes x sopar am amics: q ens heu de dir algo???

4. Al lloc on treballo han fet una porra x veure quan em quedo embarassada. Fins i tot un mha intentat subornar. Li vaig dir: no apostis per aquest mes, tinc l
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Rubinat » dg. gen. 11, 2015 9:11 pm

Ups! Sha enviat! Deia q li vaig dir q no apostes per aquest mes pq tenia la regla.

5. Dinar familiar i debat de si batejarem o no el bebe q encara no tinc a la panxa. Els pregunto: quin bebe?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: kabbisa » dl. gen. 12, 2015 7:52 am

Culló, rubinat, això sí que és pressió!! Quin pal!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: sergem » dl. gen. 12, 2015 10:42 am

Sisi rubinat, deu n'hi do quina pressió t'han fotut a sobre!! jajajaja

A mi l'altre dia em van dir la pregunteta de turno: vosaltres quan??
I els hi vaig dir que estaba de la pregunteta fins al cap demunt i em diuen: "pues ja saps quina és la solución! Tenir-ne un" i jo vaig contraatacar dient. "i tu quan el segon??" Es va callar. ;-))) ;-))) ;-)))
lauralorente
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 20, 2019 6:46 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: lauralorente » dc. març 20, 2019 6:53 pm

Sé que hay muchas frases que nos dan rabia, que nos cabrean y nos enfadan. Pero hay que tomarse las cosas con filosofía, porque este cabreo a la larga no sirve de nada, de hecho pasarse el día enfadado puede provocar problemas de salud. A mí me daban mucha rabia frases de mi antigua pareja, que cuando me dejó me soltó los tópicos "Eres muy buena persona", "No eres tú, soy yo", etc...

Pero al final conseguí controlar esa rabia y dolor con pensamientos como los de https://www.frases24.net/frases-de-rabia/ o los de https://www.pinterest.es/julitavilla116/frases-de-rabia/, que nos enseñan que estas situaciones forman parte de nuestra vida y hay que asimilarlas porque con el tiempo viviremos muchas situaciones dolorosas en el amor, en el trabajo, con la familia y los amigos.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::